Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 21 Veebr 2015, 19:13
- Tsikkel: Honda NT650 V1
- Kontakt:
Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Tervist kõigile.
Pole ligemale 20a. kaheratalisega sõitnud,ilmselt jõudis ka keskeakriis kohale , nüüd plaan load teha ja ratas osta, silma jäi selline isend Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Kas keegi selle isendi kohta midagi tarka oskab ütelda ,nagu vastupidavus , juppide hinnad ja kas varuosi saadagi on ültse.
Tänud kes leiavad aega vastata.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Hei,
vaatan et vastuseid just eriti palju ei ole tulnud, proovin siis ise midagi kirjutada. Konkreetse mudeliga kokkupuudet ei ole aga niisama teoretiseerida ikka võib .
Guzzi on pühendunud fänni ratas. Kui fännad konkreetselt seda ratast/marki või tahad üldisest massist erineda on Guzzi selleks igati sobiv valik. Kui tahad lihtsalt pärast pausi motomaailmaga tutvuda ning ringi kimada, on ka lihsamaid variante . Kuna jaapanlastega võrreldes ei ole tegemist niiväga laialt levinud rattaga võivad ka jupid kallimad olla ja suvalise motopoe riiulilt kohe vajalikku osa ei pruugi leida. Aga tänapäeval mingi varuosa kusagilt maailma nurgast kohaletoimetamine ei ole probleem.
Kõik korralikult hooldatud rattad peavad ka rahuldavalt vastu. Põhiliselt sõltub kõik eelmisest omanikust elik loterii-allegrii.
Edu otsustamisel
Terv
Kris.
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Krisiga igati nõus.
Ka mul ei ole Nevadat olnud (on California) aga lisaksin veel niipalju et enamus Guzzisid on vana ja järeleproovitud tehniliste lahendustega mis teeb nad üsna probleemivabaks. Aga kui tahad pärast vaheaega lihtsalt kaks ratast alla saada ja margieelistusi ei ole, siis on ka lihtsamaid võimalusi.
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
- Tsikkel: honda st 1100
- Asukoht: tallinn
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Lisaks pead otsustama kas teed täis A või A2 . Sest 34 kw jääb lahjaks juhul ,kui lube veel pole . Lubade olemasolul pole see muidugi probleem .
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Esimest postitust vaadates eeldan, et Wirukal täis A jaoks vanust piisavalt. Mingi muu juhtimisõigusega kui juhistaaži on, peaks ta minu meelest kohe täis A saama. Vabatahtlikult kohitsetud variandi tegemisel pole mingit mõtet, sest maksma peab ühtmoodi, erinevus on ainult õppe- ja eksamisõidu tsiklis.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Jap sellega sõitmiseks ei piisa A2-katist
Käisin ise kogu selle tee eelmine aasta läbi mis puudutab neid piiramisi.See Sõber keda osta tahad on 700-ne ja seda piirata A2-he jaoks kahjuks ei saa.
Edu igaljuhul!
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Tsiklimaailmas räägitakse pigem cm³-dest, mitte liitritest, nii et 750 on ta ju ikkagi.
Tõenäoliselt oleks mõni Vulcan/Shadow/Intruder/Dragstar mõistlikum variant, aga kui sa otsid hobiasjaks midagi, mis esimesest pilgust meeldib, siis otsustagi südamega. Moto Guzzi on igal juhul töökindlam kui suvaline vene ratas.
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Moto Guzzit ja vene rattaid küll vörrelda ei saa.
Kuigi endal guzzit ei ole siis olen proovisöitu teinud M.Guzzi Norgega .-tösi ratas oli uus.
Nii mugava rattaga ei ole rohkem söitnud,vedu on nii sujuv,et pidi seierit vaatama,tundus 100 olevat ,aga oli kaugelt ....üle.Silindrid täpselt vastu pölvi,stabiilne- pikematele söitjatele ei sobi vast.
Eks annab vörrelda honda varaderoga; 1200 Gs -iga,aga mitte Honda Crosstoureriga.
Muidugi on guzzi näol tegu ikkagi kallimat sorti firmaga.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Üllar kirjutas:Kuigi endal guzzit ei ole siis olen proovisöitu teinud M.Guzzi Norge`ga .-tösi ratas oli uus.
..Eks annab vörrelda honda varaderoga; 1200 Gs -iga,aga mitte Honda Crosstoureriga.
Lihtsalt huvist küsin, kuna see lõik jäi pehmelt öeldes segasks. Eeldan, et jutt käis selles lõigus ikka Norgest, kuna algselt jutuks olnud Nevada puhul oleks asi veel segasem. Niisiis mind huvitab, miks peaks Norget võrdlema Varadero ja 1200GSiga, aga mitte Crosstoureriga? Norget võiks võrrelda ehk bemmist RT, või Honda puhul ST1300ga ja Vara, GS ja Ctourer võiks nagu kokku sobida? Sry teemast kõrvale kaldumisele kaasa aitamise eest, aga see repliik oli lihtsalt huvitav.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja - Postitusi: 30
- Liitunud: 21 Veebr 2015, 19:13
- Tsikkel: Honda NT650 V1
- Kontakt:
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Plaan ikka täis A muidugi teha, milleks mulle need poolikud , kedagi kel selline isend olemas oleks vist vastajatehulka ei sattunutki.
Tänud siiski.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Olen vestelnud inimesega, kes sellist isendit omab. Kehitas õlgu ja ütles, et nishiratas, sõidumõnu nagu ikka rattaga, aga matkale ei läheks ja igapäevaselt ei kasutaks, sõitma õppimiseks ka ilmselt mitte kõige parem lahendus.
Aga muidu tsikkel nagu tsikkel ikka, va. et koha peal ei saa gaasi anda, pidi viskama hakkama ... midaiganes see ei tähenda
Itallanna noh
Automaailma võrdlus oleks vast alfa romeo vms. Võid ise edasi mediteerida, millega tegu
Ma mõni aasta tagasi pausilt tulin, siis vaatasin kah nevadat. Loobusin enne kui teema teha jõudsin, reviewedest ja tuttava kommentaarist piisas, isu oli ikkagi tööl käia rattaga.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
AzA kirjutas:Olen vestelnud inimesega, kes sellist isendit omab. Kehitas õlgu ja ütles, et nishiratas, sõidumõnu nagu ikka rattaga, aga matkale ei läheks ja igapäevaselt ei kasutaks, sõitma õppimiseks ka ilmselt mitte kõige parem lahendus.
Aga muidu tsikkel nagu tsikkel ikka, va. et koha peal ei saa gaasi anda, pidi viskama hakkama ... midaiganes see ei tähenda
Itallanna noh
Automaailma võrdlus oleks vast alfa romeo vms. Võid ise edasi mediteerida, millega tegu
Ma mõni aasta tagasi pausilt tulin, siis vaatasin kah nevadat. Loobusin enne kui teema teha jõudsin, reviewedest ja tuttava kommentaarist piisas, isu oli ikkagi tööl käia rattaga.
"Rebimine" siinses kontekstis tähendab ilmselt seda pikutiväntvõllidele omast järsul gaasi andmisel tekkivat tunnet, et tahaks nagu käest ühele küljele pikali visata . Puhas füüsika... Sama tunne tekib isegi väikese väändega nõukaboxereid kräunutades.
Aga võrdlus Alfaga oli kohatu (kui riik välja arvara), Alfa on ikkagi sportlike sõiduomadustega auto, Nevada on cruiser. Alfaga sobiks võrrelda iseloomu poolest kangemaid Guzzisid (MGS, V11 Sport). Kes on (päris) Alfat omanud, see saab aru, millest räägin .
Varsti saab sõitma, daamid ja härrased
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 22
- Liitunud: 11 Aug 2014, 21:40
- Tsikkel: Moto Guzzi Griso, IZ350, MT10
- Asukoht: Tartu, Tallinn
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Erko92 kirjutas:Jap sellega sõitmiseks ei piisa A2-katist
Käisin ise kogu selle tee eelmine aasta läbi mis puudutab neid piiramisi.See Sõber keda osta tahad on 700-ne ja seda piirata A2-he jaoks kahjuks ei saa.
Edu igaljuhul!
Tere
Tekkis korraks minul segadus. Mistõttu ei või siis 34kw rattaga A2 lubadega sõita? Kubatuur nagu ei mängi rolli üldse ju?
Aga jah, kõrvalepõige nüüd. Olles omanud seda nö päris õige Busso V6 mootoriga Alfat, siis on minu puhul vaid aja küsimus, mil ka Itaalia tsikli omanikuks saan. :
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Ma pigem võrdlesin Alfa nishindust ja mis seal salata ka huvitavate vigade ilmnemist. Oli kunagi pisut aega üks 156. Vahva iseloomuga pill, aga praktiliseks sõiduks mitte just kõige asjalikum
Aga itallanna kodustan uuesti, seekord kaherattalise
-
- Postitusi: 117
- Liitunud: 07 Apr 2011, 13:38
- Tsikkel: Honda CB450S, Honda FX650
- Asukoht: Lai maailm
Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Tüüpiline bikeri.ee foorum. Läheb mingiks mölaks a2 ja kw ja võrride ja muu pasaga. Kes tunneb naabrimeest kes teadis, et naised saunas rääkisid sellest rattast jne. Asjalikke kommentaare mölast ainult möned ükskikud. NoOffence
Eelmine aasta sai isale üks Nevada 750 i.e ostetud. Ehk siis sissepritsega variant. Vaatamas sai käidud ka karbussidega ratast aga valik jäi ikka sissepritse-katalüsaatoriga variandile.
Mootorist: Sissepritsega masinal on ka nö tooreklapp külmakäivituseks. Reaalsuses tömbab see natukene gaasi peale lihtsalt, mingit toorest sellise loogikaga nagu karbussidel käib, sellel siiski pole. Käivitub väga hästi. Kohapeal rutskat keerates on tõesti tunne, et kergelt kisub kõrvale, söites ei saa kuidagi aru. Pikiväntvõlli röömud. Nagu eelnevalt mainiti, veab mootor ülihästi. Väga ühtlane tömme tuhadelt pöördelt kuni kaheksatuhandeni välja. Körgelt jöud ära ei kao ja alt veab ka väga hästi, ei puterda ega tömba hinge kinni. Karbussi kohta ei oska kommenteerida, äkki on madalamalt suurem auk sees.
Suhteliselt öko: neli ja pool liitrit maksimaalselt sajale.
Käigukast nii mönus ja täpsete lülitustega ei ole. Aeg ajalt ei taha esimese laksuga esimene käik sisse minne, aga teise korraga läheb. Reviewides on ka sellest kirjutatud, mingi tüüpseb probleem. Aga rattal peabki veidi iseloomu ja vastuhakku ka olema.
Manööverdada on antud rattal jube lihtne. Nii madalatel jalakäia kiirustel kui linnas kui ka suurtematel kiirustel. Tagavedrusid saad reguleerida ka igatepidi.
Pidurite kohta ka ühtegi halba söna ei saa öelda. Rinkale ei läheks, aga tavaolukorras pehmeks ka ei jää.
Tegemist on pigem väikse rattaga: mina enda 190 cm pikkusega olen nagu mänguratta otsas. Samas söites on parem tunne kui honda shadow 750 otsas. Arvan et 180 cm kehapikkus on maksimaalne, mis söitjale sobiks. Lisaks tundus mulle proovisöitu shadowiga tehes, et Nevada on ikka tükimaad ergema astumisega.
Aastase omamisega poel erilisi kulutusi olnud: ölifilter ja öhifilter samahinnaga, mis igal teisel rattal. Klapikambrikaante tihendid olid 5 euri/tk, LoodusInvestis letikaup. Bensufilter oli veidike kallim, 20 euri tk.
Kokkuvõttes soovitan hulga reviewisid lugeda. Isiklikult minule mootor jubedalt meeldib. Loomulikult ei ole tegemist mingi kihutamise rattaga - cbr ta pole. Samas jalgu ka ei jää ja "öigetpidi" V2 tömbab alati tähelepanu nagu MotoGuzzi ikka.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.