Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Wirukas
Postitusi: 30
Liitunud: 21 Veebr 2015, 19:13
Tsikkel: Honda NT650 V1
Kontakt:

Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas Wirukas »

Tervist kõigile.
Pole ligemale 20a. kaheratalisega sõitnud,ilmselt jõudis ka keskeakriis kohale :D , nüüd plaan load teha ja ratas osta, silma jäi selline isend Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW
Kas keegi selle isendi kohta midagi tarka oskab ütelda ,nagu vastupidavus , juppide hinnad ja kas varuosi saadagi on ültse.
Tänud kes leiavad aega vastata.

Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2391
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas kris. »

Hei,

vaatan et vastuseid just eriti palju ei ole tulnud, proovin siis ise midagi kirjutada. Konkreetse mudeliga kokkupuudet ei ole aga niisama teoretiseerida ikka võib :-).
Guzzi on pühendunud fänni ratas. Kui fännad konkreetselt seda ratast/marki või tahad üldisest massist erineda on Guzzi selleks igati sobiv valik. Kui tahad lihtsalt pärast pausi motomaailmaga tutvuda ning ringi kimada, on ka lihsamaid variante ;-). Kuna jaapanlastega võrreldes ei ole tegemist niiväga laialt levinud rattaga võivad ka jupid kallimad olla ja suvalise motopoe riiulilt kohe vajalikku osa ei pruugi leida. Aga tänapäeval mingi varuosa kusagilt maailma nurgast kohaletoimetamine ei ole probleem.
Kõik korralikult hooldatud rattad peavad ka rahuldavalt vastu. Põhiliselt sõltub kõik eelmisest omanikust elik loterii-allegrii.
Edu otsustamisel ;-)

Terv
Kris.


Pezzi
Postitusi: 278
Liitunud: 18 Mai 2008, 20:46
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas Pezzi »

Krisiga igati nõus.
Ka mul ei ole Nevadat olnud (on California) aga lisaksin veel niipalju et enamus Guzzisid on vana ja järeleproovitud tehniliste lahendustega mis teeb nad üsna probleemivabaks. Aga kui tahad pärast vaheaega lihtsalt kaks ratast alla saada ja margieelistusi ei ole, siis on ka lihtsamaid võimalusi.

Kasutaja avatar

sada sirgel
Postitusi: 99
Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
Tsikkel: honda st 1100
Asukoht: tallinn

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas sada sirgel »

Lisaks pead otsustama kas teed täis A või A2 . Sest 34 kw jääb lahjaks juhul ,kui lube veel pole . Lubade olemasolul pole see muidugi probleem .

sada sirgel kuuskümmend kurvel
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas pühak »

Esimest postitust vaadates eeldan, et Wirukal täis A jaoks vanust piisavalt. Mingi muu juhtimisõigusega kui juhistaaži on, peaks ta minu meelest kohe täis A saama. Vabatahtlikult kohitsetud variandi tegemisel pole mingit mõtet, sest maksma peab ühtmoodi, erinevus on ainult õppe- ja eksamisõidu tsiklis.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

Erko
Postitusi: 84
Liitunud: 03 Mai 2014, 21:05
Tsikkel: Honda CBR F3;Iz Planeta4
Asukoht: Tartumaa

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas Erko »

Jap sellega sõitmiseks ei piisa A2-katist :D
Käisin ise kogu selle tee eelmine aasta läbi mis puudutab neid piiramisi.See Sõber keda osta tahad on 700-ne ja seda piirata A2-he jaoks kahjuks ei saa.
Edu igaljuhul!

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas Black »

Tsiklimaailmas räägitakse pigem cm³-dest, mitte liitritest, nii et 750 on ta ju ikkagi.

Tõenäoliselt oleks mõni Vulcan/Shadow/Intruder/Dragstar mõistlikum variant, aga kui sa otsid hobiasjaks midagi, mis esimesest pilgust meeldib, siis otsustagi südamega. Moto Guzzi on igal juhul töökindlam kui suvaline vene ratas. 8)

Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas Üllar »

Moto Guzzit ja vene rattaid küll vörrelda ei saa.
Kuigi endal guzzit ei ole siis olen proovisöitu teinud M.Guzzi Norgega .-tösi ratas oli uus.
Nii mugava rattaga ei ole rohkem söitnud,vedu on nii sujuv,et pidi seierit vaatama,tundus 100 olevat ,aga oli kaugelt ....üle.Silindrid täpselt vastu pölvi,stabiilne- pikematele söitjatele ei sobi vast.
Eks annab vörrelda honda varaderoga; 1200 Gs -iga,aga mitte Honda Crosstoureriga.
Muidugi on guzzi näol tegu ikkagi kallimat sorti firmaga.

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas kalle »

Üllar kirjutas:

Kuigi endal guzzit ei ole siis olen proovisöitu teinud M.Guzzi Norge`ga .-tösi ratas oli uus.
..Eks annab vörrelda honda varaderoga; 1200 Gs -iga,aga mitte Honda Crosstoureriga.

Lihtsalt huvist küsin, kuna see lõik jäi pehmelt öeldes segasks. Eeldan, et jutt käis selles lõigus ikka Norgest, kuna algselt jutuks olnud Nevada puhul oleks asi veel segasem. Niisiis mind huvitab, miks peaks Norget võrdlema Varadero ja 1200GSiga, aga mitte Crosstoureriga? Norget võiks võrrelda ehk bemmist RT, või Honda puhul ST1300ga ja Vara, GS ja Ctourer võiks nagu kokku sobida? Sry teemast kõrvale kaldumisele kaasa aitamise eest, aga see repliik oli lihtsalt huvitav.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I

Teema algataja
Wirukas
Postitusi: 30
Liitunud: 21 Veebr 2015, 19:13
Tsikkel: Honda NT650 V1
Kontakt:

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas Wirukas »

Plaan ikka täis A muidugi teha, milleks mulle need poolikud :D , kedagi kel selline isend olemas oleks vist vastajatehulka ei sattunutki.
Tänud siiski.

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas AzA »

Olen vestelnud inimesega, kes sellist isendit omab. Kehitas õlgu ja ütles, et nishiratas, sõidumõnu nagu ikka rattaga, aga matkale ei läheks ja igapäevaselt ei kasutaks, sõitma õppimiseks ka ilmselt mitte kõige parem lahendus.
Aga muidu tsikkel nagu tsikkel ikka, va. et koha peal ei saa gaasi anda, pidi viskama hakkama ... midaiganes see ei tähenda :)
Itallanna noh :)
Automaailma võrdlus oleks vast alfa romeo vms. Võid ise edasi mediteerida, millega tegu :bsmile:
Ma mõni aasta tagasi pausilt tulin, siis vaatasin kah nevadat. Loobusin enne kui teema teha jõudsin, reviewedest ja tuttava kommentaarist piisas, isu oli ikkagi tööl käia rattaga.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas tali »

AzA kirjutas:

Olen vestelnud inimesega, kes sellist isendit omab. Kehitas õlgu ja ütles, et nishiratas, sõidumõnu nagu ikka rattaga, aga matkale ei läheks ja igapäevaselt ei kasutaks, sõitma õppimiseks ka ilmselt mitte kõige parem lahendus.
Aga muidu tsikkel nagu tsikkel ikka, va. et koha peal ei saa gaasi anda, pidi viskama hakkama ... midaiganes see ei tähenda :)
Itallanna noh :)
Automaailma võrdlus oleks vast alfa romeo vms. Võid ise edasi mediteerida, millega tegu :bsmile:
Ma mõni aasta tagasi pausilt tulin, siis vaatasin kah nevadat. Loobusin enne kui teema teha jõudsin, reviewedest ja tuttava kommentaarist piisas, isu oli ikkagi tööl käia rattaga.

"Rebimine" siinses kontekstis tähendab ilmselt seda pikutiväntvõllidele omast järsul gaasi andmisel tekkivat tunnet, et tahaks nagu käest ühele küljele pikali visata :). Puhas füüsika... Sama tunne tekib isegi väikese väändega nõukaboxereid kräunutades.
Aga võrdlus Alfaga oli kohatu (kui riik välja arvara), Alfa on ikkagi sportlike sõiduomadustega auto, Nevada on cruiser. Alfaga sobiks võrrelda iseloomu poolest kangemaid Guzzisid (MGS, V11 Sport). Kes on (päris) Alfat omanud, see saab aru, millest räägin :twisted: .
Varsti saab sõitma, daamid ja härrased :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

12776
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Aug 2014, 21:40
Tsikkel: Moto Guzzi Griso, IZ350, MT10
Asukoht: Tartu, Tallinn

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas 12776 »

Erko92 kirjutas:

Jap sellega sõitmiseks ei piisa A2-katist :D
Käisin ise kogu selle tee eelmine aasta läbi mis puudutab neid piiramisi.See Sõber keda osta tahad on 700-ne ja seda piirata A2-he jaoks kahjuks ei saa.
Edu igaljuhul!

Tere

Tekkis korraks minul segadus. Mistõttu ei või siis 34kw rattaga A2 lubadega sõita? Kubatuur nagu ei mängi rolli üldse ju?
Aga jah, kõrvalepõige nüüd. Olles omanud seda nö päris õige Busso V6 mootoriga Alfat, siis on minu puhul vaid aja küsimus, mil ka Itaalia tsikli omanikuks saan. : :lol:

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas AzA »

Ma pigem võrdlesin Alfa nishindust ja mis seal salata ka huvitavate vigade ilmnemist. Oli kunagi pisut aega üks 156. Vahva iseloomuga pill, aga praktiliseks sõiduks mitte just kõige asjalikum :)
Aga itallanna kodustan uuesti, seekord kaherattalise :bsmile:

Aga mulle meeldib.

flood
Postitusi: 117
Liitunud: 07 Apr 2011, 13:38
Tsikkel: Honda CB450S, Honda FX650
Asukoht: Lai maailm

Re: Guzzi Nevada 0.7 V2 34kW

Lugemata postitus Postitas flood »

Tüüpiline bikeri.ee foorum. Läheb mingiks mölaks a2 ja kw ja võrride ja muu pasaga. Kes tunneb naabrimeest kes teadis, et naised saunas rääkisid sellest rattast jne. Asjalikke kommentaare mölast ainult möned ükskikud. NoOffence :bsmile:

Eelmine aasta sai isale üks Nevada 750 i.e ostetud. Ehk siis sissepritsega variant. Vaatamas sai käidud ka karbussidega ratast aga valik jäi ikka sissepritse-katalüsaatoriga variandile.

Mootorist: Sissepritsega masinal on ka nö tooreklapp külmakäivituseks. Reaalsuses tömbab see natukene gaasi peale lihtsalt, mingit toorest sellise loogikaga nagu karbussidel käib, sellel siiski pole. Käivitub väga hästi. Kohapeal rutskat keerates on tõesti tunne, et kergelt kisub kõrvale, söites ei saa kuidagi aru. Pikiväntvõlli röömud. Nagu eelnevalt mainiti, veab mootor ülihästi. Väga ühtlane tömme tuhadelt pöördelt kuni kaheksatuhandeni välja. Körgelt jöud ära ei kao ja alt veab ka väga hästi, ei puterda ega tömba hinge kinni. Karbussi kohta ei oska kommenteerida, äkki on madalamalt suurem auk sees.
Suhteliselt öko: neli ja pool liitrit maksimaalselt sajale.

Käigukast nii mönus ja täpsete lülitustega ei ole. Aeg ajalt ei taha esimese laksuga esimene käik sisse minne, aga teise korraga läheb. Reviewides on ka sellest kirjutatud, mingi tüüpseb probleem. Aga rattal peabki veidi iseloomu ja vastuhakku ka olema.

Manööverdada on antud rattal jube lihtne. Nii madalatel jalakäia kiirustel kui linnas kui ka suurtematel kiirustel. Tagavedrusid saad reguleerida ka igatepidi.

Pidurite kohta ka ühtegi halba söna ei saa öelda. Rinkale ei läheks, aga tavaolukorras pehmeks ka ei jää.

Tegemist on pigem väikse rattaga: mina enda 190 cm pikkusega olen nagu mänguratta otsas. Samas söites on parem tunne kui honda shadow 750 otsas. Arvan et 180 cm kehapikkus on maksimaalne, mis söitjale sobiks. Lisaks tundus mulle proovisöitu shadowiga tehes, et Nevada on ikka tükimaad ergema astumisega.

Aastase omamisega poel erilisi kulutusi olnud: ölifilter ja öhifilter samahinnaga, mis igal teisel rattal. Klapikambrikaante tihendid olid 5 euri/tk, LoodusInvestis letikaup. Bensufilter oli veidike kallim, 20 euri tk.

Kokkuvõttes soovitan hulga reviewisid lugeda. Isiklikult minule mootor jubedalt meeldib. Loomulikult ei ole tegemist mingi kihutamise rattaga - cbr ta pole. Samas jalgu ka ei jää ja "öigetpidi" V2 tömbab alati tähelepanu nagu MotoGuzzi ikka.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”