Kawasaki zx10r head/vead?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Siim
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Veebr 2013, 18:49
Tsikkel: Yamaha YZF-R1
Asukoht: On the road...

Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Siim »

Kõik kellel kogemusi/ saunas jutte kuulnud võiks nüüd veidi enda aega raisata ja mullegi teada anda...

Võrreldes yamaha r1 2004 126kw ( Ainuke ratas, ainuke kogemus) masinaga mis oleks zx10r 128kw 2005 aasta head/vead?
Ntx kuidas peab sidur vastu wheelidele?
Osadel ratastel pidi õlitus nii olema, et nokal lastes pidi mootor kuivale jääma, kawal seda muret pole?
Kiirendus, 299km/h top jne peaks kõik r1-ga võrreldes samasse klassi jääma?

Need nagu tähtsamad küsimused, kõike muud ma küsida ei oska. Seega midagi teate või oskate rääkida zx10r kohta, andke aga tuld, millega peab arvestama jne...

Life begins at 200mph
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 552
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Kox »

Olen omanud mõlemat, endale meeldis Kawa rohkem.
Mõlemad oli ühe hooaja ja tegin mõlemal ainult tavahoolduse.

Nende võrdluses ütleks, et osta see mis omale rohkem meeldib otsest vahet neil pole.
Näiteks K3-K4 1000 Gixxer väga meeldis kuni sõita sain, R1 ja Kawa on mõlemad sellest minusilmis üle.

Hetkel oman 2009 a. Zx10 mis on nende vanadega võrreldes aga hoopis teine tase :D (tahad osta ära...)

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas puna »

Olen ka omanud ja ei saa nuriseda küll
2 ratast sellist siis ja mõlemat kasutasin mõne aasta


Teema algataja
Siim
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Veebr 2013, 18:49
Tsikkel: Yamaha YZF-R1
Asukoht: On the road...

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Siim »

Kox kirjutas:

Olen omanud mõlemat, endale meeldis Kawa rohkem.
Mõlemad oli ühe hooaja ja tegin mõlemal ainult tavahoolduse.

Nende võrdluses ütleks, et osta see mis omale rohkem meeldib otsest vahet neil pole.
Näiteks K3-K4 1000 Gixxer väga meeldis kuni sõita sain, R1 ja Kawa on mõlemad sellest minusilmis üle.

Hetkel oman 2009 a. Zx10 mis on nende vanadega võrreldes aga hoopis teine tase :D (tahad osta ära...)

Gixxeri üks suur tuli kohe pole üldse minu maitse, r1 proovitud kaks hooaega, igati hea ratas oli, nüüd kindel plaan kawa ligi võtta, aga oligi hirm, et äkki mingis mõttes kehvem kui r1.

Ratas peab olema selline millega kukkudes päris teeääres nutma ei hakkaks, ehk siis 2009 rattaga ei julgeks ma eeskujulikult põhjagaasiga sõita ega tagale tõmmata.
Noor ja loll veel, proovin rattaid mis rahakotti päris ribadeks ei tõmba juhul kui edasimüüki ei toimu (crash)

puna kirjutas:

Olen ka omanud ja ei saa nuriseda küll
2 ratast sellist siis ja mõlemat kasutasin mõne aasta

Aga just see siduri vastupidavus ja õlitus kui tagarattale. Kuidas kawal nendega on? Kalla ja talla nagu r1-l? R1-l tundus lollikindel sidur olevat ja kui tagarattal selgeks sai hakkas seda igapäevaselt hommikust õhtuni toimuma (Suvel ei maksa puhata) (lol)

Life begins at 200mph
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas puna »

Lollikindlaid asju pole kuna lollid on uskumatult leidlikud.
Minul probleeme ei olnud selle rattaga.
Kalla ja talla.
seega ma ei oska probleemidest rääkida.
Head noh suhtkoht terav oli
teljevahe teistest lühem natuke seega äkiline ja samas võib ka karistada.
ehitasin omale ühe sellise, et rajal käia sai igasugu vidinaid sinna külge ostetud, aga korralikku sõitu mul sellele teha ei olnud aega.
seega läksid need müüki.
hetkel on itaallaseid siis hoov täis ja on ikka täiesti erinev ratas jah hind on ka teisest mastist.

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Black »

Siim kirjutas:

Gixxeri üks suur tuli kohe pole üldse minu maitse

Eks ta ole maitse asi, jah. Mulle näiteks meeldib rohkem sümmeetria. Põlevana on ju muidu üks pool lähi- ja teine kaugtuli. Kui vastu tuleb, näeb natuke ebard välja. Mul tuli ZX6R-ga ükskord isegi ära, et foori taga taksist kukkus kõrval vehkima, lasi akna alla ja ütles, et mul üks tuli ei põle. Ei saanud läbi kiivri suurt seletada ka...

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Kui tagarattal käna paned bikega, siis nagunii nutad. Olen mõlemad teemas olevad rattad sodiks sõitnud (crash) :mrgreen: . R1-l ei tulnud gaasiga tagarattale enne mingi 80-90kmh, ZX10 tuli varem. Siduriga tagarattale meelitamisel pole vahet, kõik tulevad üles. Üldiselt tänavaliikluses on suht savi kummaga sõidad, peaasi, et meeldib.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'

Teema algataja
Siim
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Veebr 2013, 18:49
Tsikkel: Yamaha YZF-R1
Asukoht: On the road...

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Siim »

Black kirjutas:
Siim kirjutas:

Gixxeri üks suur tuli kohe pole üldse minu maitse

Eks ta ole maitse asi, jah. Mulle näiteks meeldib rohkem sümmeetria. Põlevana on ju muidu üks pool lähi- ja teine kaugtuli. Kui vastu tuleb, näeb natuke ebard välja. Mul tuli ZX6R-ga ükskord isegi ära, et foori taga taksist kukkus kõrval vehkima, lasi akna alla ja ütles, et mul üks tuli ei põle. Ei saanud läbi kiivri suurt seletada ka...

See oli täitsa meelest läinud, et kawal üks pool ja teine täistuli. R1l oli mõlemas pesas nii pool kui täis. Eks sellega peab harjuma

Junzu kirjutas:

Kui tagarattal käna paned bikega, siis nagunii nutad. Olen mõlemad teemas olevad rattad sodiks sõitnud (crash) :mrgreen: . R1-l ei tulnud gaasiga tagarattale enne mingi 80-90kmh, ZX10 tuli varem. Siduriga tagarattale meelitamisel pole vahet, kõik tulevad üles. Üldiselt tänavaliikluses on suht savi kummaga sõidad, peaasi, et meeldib.

Nutan vastavalt summale mille asfaldile jätaksin, mida ehk niipea ei juhtu :D

Aga tänan vastuste eest, ega rohkem suurt midagi küsida polegi. Nüüd tuleb ainult sellest nirust valikust üks kawa välja noppida

Life begins at 200mph
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas puna »

ega neid rattaid pole kunagi just palju müügis olnud

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas 426f »

aprilia rs50 küljes on ka üks pool ja teine täistuli.mul on kõrini rahvale seletamisest miks üks tuli ei põle,igal pool kus seisma jääd küsitakse miks üks tuli ei põle

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Teema algataja
Siim
Postitusi: 73
Liitunud: 24 Veebr 2013, 18:49
Tsikkel: Yamaha YZF-R1
Asukoht: On the road...

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Siim »

puna kirjutas:

ega neid rattaid pole kunagi just palju müügis olnud

Eestist saan aru, eks siin kipubki olema, et kas võtad selle ainukese ligi mis hetkel müügis või mitte. Aga, et mobile.de ja uk ebays neid napib, on minujaoks veidi hämming

426f kirjutas:

aprilia rs50 küljes on ka üks pool ja teine täistuli.mul on kõrini rahvale seletamisest miks üks tuli ei põle,igal pool kus seisma jääd küsitakse miks üks tuli ei põle

So pillil on üks pirn läbi põlenud lihtsalt ja rahval on selle seletamisest kõrini (lol)

Life begins at 200mph
Kasutaja avatar

arendaja
Postitusi: 285
Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
Tsikkel: Tenere 700
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas arendaja »

Alati saab mõlemad silmad põlema panna, veits nokitsemist on aint. Enda cebar ka piraat ning ennast ei häiri - ise ei näe ju :D

Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1000rr > Mt09 > Tenere 700
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 552
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Kox »

No kui valikut napib pead ikka minu jutule tulema. :bsmile:

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Siim kirjutas:
Junzu kirjutas:

Kui tagarattal käna paned bikega, siis nagunii nutad.

Nutan vastavalt summale mille asfaldile jätaksin, mida ehk niipea ei juhtu :D

Pohh see ratas ja raha, kui ise sodi oled. :wack:

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas Black »

arendaja kirjutas:

Alati saab mõlemad silmad põlema panna, veits nokitsemist on aint. Enda cebar ka piraat ning ennast ei häiri - ise ei näe ju :D

Niisama efekti mõttes on asi muidugi lihtne, aga kui tahad, et asi teed ka valgustama hakkaks (ja teisi mitte pimestama!), siis ma pole päris kindel, kas mõlemad reflektorid on ühesugused ja kui H4 või H7 (tõenäolisem valik) peale lähed, pead hõõgniidid õigesti fookusse saama. Uued pirnipesad ka loomulikult kapitaalselt kinnitama, kuna nad saavad päris korralikult kuuma. Keevitus/valtsimine/kruvid vms.

Ma olen ka eelmiste omanike igasugu aretisi näinud ja esimene reaktsioon on tavaliselt kiirete käeliigutustega kõik see porno maha rebida. :) Väga harva, kui mõni "parendus" on tehtud läbimõeldult ja oskuslikult.


oxide
Postitusi: 507
Liitunud: 31 Aug 2008, 12:39
Tsikkel: rsv4
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas oxide »

uskumatud probleemid ikka nende tuledega.kohe näha ,et tsiklimehed talveunes.suvel vist keegi ei räägiks sellest.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Kawasaki zx10r head/vead?

Lugemata postitus Postitas puna »

tekitab stressi kohe mõnele.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”