Kawasaki zx10r head/vead?
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 18:49
- Tsikkel: Yamaha YZF-R1
- Asukoht: On the road...
Kawasaki zx10r head/vead?
Kõik kellel kogemusi/ saunas jutte kuulnud võiks nüüd veidi enda aega raisata ja mullegi teada anda...
Võrreldes yamaha r1 2004 126kw ( Ainuke ratas, ainuke kogemus) masinaga mis oleks zx10r 128kw 2005 aasta head/vead?
Ntx kuidas peab sidur vastu wheelidele?
Osadel ratastel pidi õlitus nii olema, et nokal lastes pidi mootor kuivale jääma, kawal seda muret pole?
Kiirendus, 299km/h top jne peaks kõik r1-ga võrreldes samasse klassi jääma?
Need nagu tähtsamad küsimused, kõike muud ma küsida ei oska. Seega midagi teate või oskate rääkida zx10r kohta, andke aga tuld, millega peab arvestama jne...
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
Olen omanud mõlemat, endale meeldis Kawa rohkem.
Mõlemad oli ühe hooaja ja tegin mõlemal ainult tavahoolduse.
Nende võrdluses ütleks, et osta see mis omale rohkem meeldib otsest vahet neil pole.
Näiteks K3-K4 1000 Gixxer väga meeldis kuni sõita sain, R1 ja Kawa on mõlemad sellest minusilmis üle.
Hetkel oman 2009 a. Zx10 mis on nende vanadega võrreldes aga hoopis teine tase (tahad osta ära...)
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
Olen ka omanud ja ei saa nuriseda küll
2 ratast sellist siis ja mõlemat kasutasin mõne aasta
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 18:49
- Tsikkel: Yamaha YZF-R1
- Asukoht: On the road...
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
Kox kirjutas:Olen omanud mõlemat, endale meeldis Kawa rohkem.
Mõlemad oli ühe hooaja ja tegin mõlemal ainult tavahoolduse.Nende võrdluses ütleks, et osta see mis omale rohkem meeldib otsest vahet neil pole.
Näiteks K3-K4 1000 Gixxer väga meeldis kuni sõita sain, R1 ja Kawa on mõlemad sellest minusilmis üle.Hetkel oman 2009 a. Zx10 mis on nende vanadega võrreldes aga hoopis teine tase (tahad osta ära...)
Gixxeri üks suur tuli kohe pole üldse minu maitse, r1 proovitud kaks hooaega, igati hea ratas oli, nüüd kindel plaan kawa ligi võtta, aga oligi hirm, et äkki mingis mõttes kehvem kui r1.
Ratas peab olema selline millega kukkudes päris teeääres nutma ei hakkaks, ehk siis 2009 rattaga ei julgeks ma eeskujulikult põhjagaasiga sõita ega tagale tõmmata.
Noor ja loll veel, proovin rattaid mis rahakotti päris ribadeks ei tõmba juhul kui edasimüüki ei toimu
puna kirjutas:Olen ka omanud ja ei saa nuriseda küll
2 ratast sellist siis ja mõlemat kasutasin mõne aasta
Aga just see siduri vastupidavus ja õlitus kui tagarattale. Kuidas kawal nendega on? Kalla ja talla nagu r1-l? R1-l tundus lollikindel sidur olevat ja kui tagarattal selgeks sai hakkas seda igapäevaselt hommikust õhtuni toimuma (Suvel ei maksa puhata)
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
Lollikindlaid asju pole kuna lollid on uskumatult leidlikud.
Minul probleeme ei olnud selle rattaga.
Kalla ja talla.
seega ma ei oska probleemidest rääkida.
Head noh suhtkoht terav oli
teljevahe teistest lühem natuke seega äkiline ja samas võib ka karistada.
ehitasin omale ühe sellise, et rajal käia sai igasugu vidinaid sinna külge ostetud, aga korralikku sõitu mul sellele teha ei olnud aega.
seega läksid need müüki.
hetkel on itaallaseid siis hoov täis ja on ikka täiesti erinev ratas jah hind on ka teisest mastist.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
Siim kirjutas:Gixxeri üks suur tuli kohe pole üldse minu maitse
Eks ta ole maitse asi, jah. Mulle näiteks meeldib rohkem sümmeetria. Põlevana on ju muidu üks pool lähi- ja teine kaugtuli. Kui vastu tuleb, näeb natuke ebard välja. Mul tuli ZX6R-ga ükskord isegi ära, et foori taga taksist kukkus kõrval vehkima, lasi akna alla ja ütles, et mul üks tuli ei põle. Ei saanud läbi kiivri suurt seletada ka...
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
Kui tagarattal käna paned bikega, siis nagunii nutad. Olen mõlemad teemas olevad rattad sodiks sõitnud . R1-l ei tulnud gaasiga tagarattale enne mingi 80-90kmh, ZX10 tuli varem. Siduriga tagarattale meelitamisel pole vahet, kõik tulevad üles. Üldiselt tänavaliikluses on suht savi kummaga sõidad, peaasi, et meeldib.
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 18:49
- Tsikkel: Yamaha YZF-R1
- Asukoht: On the road...
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
Black kirjutas:Siim kirjutas:Gixxeri üks suur tuli kohe pole üldse minu maitse
Eks ta ole maitse asi, jah. Mulle näiteks meeldib rohkem sümmeetria. Põlevana on ju muidu üks pool lähi- ja teine kaugtuli. Kui vastu tuleb, näeb natuke ebard välja. Mul tuli ZX6R-ga ükskord isegi ära, et foori taga taksist kukkus kõrval vehkima, lasi akna alla ja ütles, et mul üks tuli ei põle. Ei saanud läbi kiivri suurt seletada ka...
See oli täitsa meelest läinud, et kawal üks pool ja teine täistuli. R1l oli mõlemas pesas nii pool kui täis. Eks sellega peab harjuma
Junzu kirjutas:Kui tagarattal käna paned bikega, siis nagunii nutad. Olen mõlemad teemas olevad rattad sodiks sõitnud . R1-l ei tulnud gaasiga tagarattale enne mingi 80-90kmh, ZX10 tuli varem. Siduriga tagarattale meelitamisel pole vahet, kõik tulevad üles. Üldiselt tänavaliikluses on suht savi kummaga sõidad, peaasi, et meeldib.
Nutan vastavalt summale mille asfaldile jätaksin, mida ehk niipea ei juhtu
Aga tänan vastuste eest, ega rohkem suurt midagi küsida polegi. Nüüd tuleb ainult sellest nirust valikust üks kawa välja noppida
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
aprilia rs50 küljes on ka üks pool ja teine täistuli.mul on kõrini rahvale seletamisest miks üks tuli ei põle,igal pool kus seisma jääd küsitakse miks üks tuli ei põle
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 24 Veebr 2013, 18:49
- Tsikkel: Yamaha YZF-R1
- Asukoht: On the road...
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
puna kirjutas:ega neid rattaid pole kunagi just palju müügis olnud
Eestist saan aru, eks siin kipubki olema, et kas võtad selle ainukese ligi mis hetkel müügis või mitte. Aga, et mobile.de ja uk ebays neid napib, on minujaoks veidi hämming
426f kirjutas:aprilia rs50 küljes on ka üks pool ja teine täistuli.mul on kõrini rahvale seletamisest miks üks tuli ei põle,igal pool kus seisma jääd küsitakse miks üks tuli ei põle
So pillil on üks pirn läbi põlenud lihtsalt ja rahval on selle seletamisest kõrini
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
Alati saab mõlemad silmad põlema panna, veits nokitsemist on aint. Enda cebar ka piraat ning ennast ei häiri - ise ei näe ju
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
- Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
No kui valikut napib pead ikka minu jutule tulema.
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
Siim kirjutas:Junzu kirjutas:Kui tagarattal käna paned bikega, siis nagunii nutad.
Nutan vastavalt summale mille asfaldile jätaksin, mida ehk niipea ei juhtu
Pohh see ratas ja raha, kui ise sodi oled.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
arendaja kirjutas:Alati saab mõlemad silmad põlema panna, veits nokitsemist on aint. Enda cebar ka piraat ning ennast ei häiri - ise ei näe ju
Niisama efekti mõttes on asi muidugi lihtne, aga kui tahad, et asi teed ka valgustama hakkaks (ja teisi mitte pimestama!), siis ma pole päris kindel, kas mõlemad reflektorid on ühesugused ja kui H4 või H7 (tõenäolisem valik) peale lähed, pead hõõgniidid õigesti fookusse saama. Uued pirnipesad ka loomulikult kapitaalselt kinnitama, kuna nad saavad päris korralikult kuuma. Keevitus/valtsimine/kruvid vms.
Ma olen ka eelmiste omanike igasugu aretisi näinud ja esimene reaktsioon on tavaliselt kiirete käeliigutustega kõik see porno maha rebida. Väga harva, kui mõni "parendus" on tehtud läbimõeldult ja oskuslikult.
Re: Kawasaki zx10r head/vead?
uskumatud probleemid ikka nende tuledega.kohe näha ,et tsiklimehed talveunes.suvel vist keegi ei räägiks sellest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.