Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Moderaator: Moded
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
et mootorid tehakse nii erinevast algmaterjalist ja nii erineva täpsusega või?
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Ega seda ei saagi niimoodi võtta, et kõik käivadki nii kaua. Samas on mulle näidatud praoga kolbi, mis oli 5h sõitnud aga see oli eesti krossitippude riiulist ja sellest hoolimata vahetavad nad ikka 50h tagant. Nende krossimeeste järgi, kellel mootor paugub enamuse ajast piiraja lähedal, pole harrastajast enduromehel mõtet kolvivahetuse välpa küll sättida. Muidugi on hing igatepidi rahul, kui kõik on täpselt õigel ajal tehtud.
Niisama vahepalaks üks pilt, kaks nädalat tagasi põhja-norras nähtud sakslane. Eriline raudkannikas peab olema, kesk-saksa andis viamichelin sealt üle 3000 km ja 40h sõitu ja ma ei usu, et ta reisi vahepalaks vahepeal kolvivahetust tegi. Või äkki panigi Nordkappi, vahetas kolvi ära ja koju tagasi
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 27 Jaan 2013, 19:51
- Tsikkel: GasGasFSR450, GasGas ec300
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
See viimane kawa on pikka hooldevälbaga 250cc, selles klassis on veel honda ja yamaha 250cc.
Rootsis on endurodel erinevad registrid, Enduroreggad- tähendab seal ,et tohid ainult trenni minnes ja tehes tänaval sõita.
Landsvägsreggad peaks tavaline olema.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Flatlander kirjutas:See viimane kawa on pikka hooldevälbaga 250cc, .
See igatahes 100% 450, tähti küll ei tea, mis selle nr-i ette või taha käivad ja konkreetset mudelit peaks tähistama
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
piloot kirjutas:Flatlander kirjutas:See viimane kawa on pikka hooldevälbaga 250cc, .
See igatahes 100% 450, tähti küll ei tea, mis selle nr-i ette või taha käivad ja konkreetset mudelit peaks tähistama
Pole sellist 450-st kawal. Konkreetne mudel on see:
http://www.kawasaki.ee/et/products/dual ... 1YRg0cRS0t
KLX450R on hoopis teine ratas.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
mx77 kirjutas:piloot kirjutas:Flatlander kirjutas:See viimane kawa on pikka hooldevälbaga 250cc, .
See igatahes 100% 450, tähti küll ei tea, mis selle nr-i ette või taha käivad ja konkreetset mudelit peaks tähistama
Pole sellist 450-st kawal. Konkreetne mudel on see:
http://www.kawasaki.ee/et/products/dual ... 1YRg0cRS0tKLX450R on hoopis teine ratas.
Siit jälle tõsiasi, et kleepsu järgi pole mõtet kubatuuri tuvastada..., hale ämber
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Ahoi,
et midagi endiselt ostnud/otsustanud pole ja pea endiselt laiali otsas
Vahepeal niipaljukest küll muutunud, et õnnestus hoopis Husaberg 570 suht värskema isendiga lähemalt tutvust teha. Ja mitte siis lihtsalt ring heinamaal vms, aga ikka vähe pikemalt: üks õhtu prooviks tunnike Mõedaka raja suuremal ringil ja järgmine päev Tarvajahil ehk ligi 300km erinevates oludes.
Mis ma muud oskan öelda, kui et krdi hea ratas ikka...tea, kas enam ongi nende Suzuki DRZ ja Honda XR-de kaalumisel-proovimisel mõtet?
Ehk siis lühidalt: 6+ tundi sadulas pe...t ära ei lõhkunud, kuigi enduurosõitudes ligi 2kuud täiesti pausi olnud. Erinevates oludes ( kuid siiski võimalikult palju metsateid ja tempokalt) sai keskmiseks kuluks isegi nõks alla 7 sajale, ülikerge ja mõnusalt läbi pöörete kasvava tõmbega (pritse värk, seal muidugi nupust keerates sai vähe sättida ka seda mineku iseloomu)...ning alati oleks võimalik vähe teine ülekanne ja lisapaak peale sättida, et siis ka pikemaid otsi muretult paugutada.
Ainult, nojah...see hind. Kahjuks maksavad sinna 4ooo-5ooo€ kanti, mis ikka veidi liig hobi-mänguasjale...seega peab hetkel veel tahaplaanile jääma.
Ja sellest tingituna siis edasi küsiks paraku ikkagi sellist asja, kas kellelgi oleks muidu võimalus näiteks nädalavahetusel Suzuki DRZ4oo ka lives näidata?
Et veidi näppida ja no ideaalis ka üks proovisõõr teha kuskil maastikul...? Eelistatult Harjumaal või Lääne-Virumaal...
Ette tänades
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Eks sa DRZ-i puhul nutad kiivri märjaks peale Husabergi päeva muidugi ega ta nüüd nii hull ka pole, et sõita ei kannata...
Paraku pole lähiturul soodsat DRZ-i ka saada.
Teema jätkuks mõned rattad, mis leedus:
http://autopluss24.ee/kuulutused/suzuki ... 05056.html
kaheksa aastat uuem EXC on viis sotti kallim
http://autopluss24.ee/kuulutused/ktm-ex ... 98487.html
Suur XR
http://autopluss24.ee/kuulutused/honda- ... 34186.html
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Nojah. Praegu siiski üks Drz silmapiiril, 2k hinnaga. Seega nii u tuhat odavam su pakutuist. Ja just see kiidetud E mudel siis...
Ning eks mul veidi see ka kôigutaks kaalukaussi, kui praeguse Suzu varuosabaasist miskit ära kasutada saaks (ennekôike teised rattad, aga palju ka igast muud kola kogunenud...)
Ja kiivri loodetavasti ikka higist märjaks saab, mitte pisaraist
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Ahoi,
kuigi siin lehel vahepeal ka paar uut enduroka teemat juba oma elu elama hakanud, jätkaks siiski oma monoloogiga kah...no kasvõi memoks endale, kuniks ükskord ostmiseni jõuab.
Praegu siiski pole jõudnud, kuna puhkus ja igasugu motoüritustel käimised rohkem rahalisi vahendeid ära hukanud, kui juurde jõuan toota...
Ühesõnaga Kesk-Eesti Tuuri nimeline üritus möödus siis 2007a 450FSE GasGasi sadulas. Lihtsalt nii inhvoks siis siia paar plussi-miinust läbi minusuguse amatööri kogemuse. Miinuspoolelt siis kõigepealt:
-väike paak/vs. kütusekulu...paak siis 7l, samas kui keskmiseks kütusekuluks sain lausa 7.5 sajale. Ühesõnaga pidin kogema olukorda, kus päägitäis oligi ainult 90km... Saab muidugi alati suure raha eest suurema paagi osta, aga küttekulu küll pritserattal kodustes tingimustes kuidagi ei muuda vist.
-käivitumine. Iga kord oli tunne, nagu käivituks kuidagi üle noatera, mõned korrad samas ei käivitunudki kohe...siis pidi olema mõistlik veidi oodata ja uuesti proovida. Samas aku uus, starter korras jne. Kicker oli ka, aga sellest omaniku sõnul pole keegi seda käima saanud veel vms
-vabakäik. Väga keeruline oli seda paigale jäädes leida, vahepeal oli lausa tunne, et kas käguhoob laseb nuudist üle vms...
Samas plusspoolelt:
+sõiduasend. Mulle tundus veelgi mugavam/mõnusam, kui Husa. Ma ennem tõsiselt kahtlesin neis kaasagsema näoga kõvades sadulates oma vana Suzu klassikalise poroloonsadula seljast vaadates, just pikemate sõitude poolelt. Nüüd tunduvad need isegi paremad, eriti kui pikemad aktiivsemat laadi metsasõidud, mitte niiväga matkamised.
+sõidu iseloom. Husaga sõidust kahjuks pikk aeg möödas, aga ega see GasGas nüüd kuidagi uimasem küll ei olnud. Pigem mingis pöördes tundus vähe naksakamgi. Igatahes hästi ruttu sai sõbraks sellisega. Võibolla ka sellest, et polnud sellist kartust, kui 570 Bergi ees...
+kaal. Paberite järgi küll 118kg...aga pigem tundus midagi sarnast ühe tuttava KTM250SX-F isendile, mis peaks küll üle 10kg kergem olema!
+hind. Sellist jaksaks endale isegi lubada juba. Alla 3k siis täitsa reaalne...
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Loadära kirjutas:...
-vabakäik. Väga keeruline oli seda paigale jäädes leida, vahepeal oli lausa tunne, et kas käguhoob laseb nuudist üle vms...
See ongi nii tehtud, et minimeerida neid olukordi, kus sa veits hooletult 1-lt 2-le tõmbad ja tahtmatult neutraali leiad. Kuna minu ratas nupust v. hästi käivitub, siis ei häiri üldse. Kui on kindlasti vabakäiku vaja, püüa see leida juba enne peatumist. Käivitumine korda teha ja pole vaja kohapeal podistada.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Biteriga nõus. Sportrattal see vabakäigu leidmine ei ole prioriteet, kõige olulisem on, et esimeselt teisele tõmmates vaba peale ei jääks, see on suht jama.
Käivitumise osas tasuks ehk esindusega ühendust võtta - võib olla on näiteks pritse softi update saadaval.
-
Teema algataja - Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Ok, tänud valgustamast! Eks see vabakäigu mure jah ainult sellistel Streetmoto Orienteerumisüritustel on aktuaalne, kus ühe sõidu raames mitukümmend korda ratta seljast maas punkte pildistamas vaja käia. Samas Husabergiga sõidust sellist vaeva vaba leidmisel ei mäleta...
Ning käivitumisega õnneks ise veel maadlema ei pea hakkama, kuna mulle oli see lihtsalt selline "pikem proovisõit". Omanikul oli küll mingi kahtlus tekkinud temp.anduri suhtes...aga väljamaa foorumites luusides jäi silma, et see kehvapoolsem käivitumine vist ongi selline suht levinud teema neil. Külmemate ilmadega pidi veel eriti jama olema, umbes et mõned mõnikord ei saagi ratast käima vms, kuigi otseselt nagu mingit viga välja ei raali. Samas tundub uskumatu, ega tehas ei saa ju ometi müüa sellist ratast, mida teinekord talvel ntks kasutada ei saagi?!
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 27 Jaan 2013, 19:51
- Tsikkel: GasGasFSR450, GasGas ec300
Re: Võimalikult hooldevaba (kerge)endurokas?
Mul on 2008 ja käivitamisel pole probleeme olnud 2a jooksul. Aga olen ka lugend et paljudel vanematel mudelitel sellega probleeme.
Sõitnud 70h ja hetkel väga rahul. Vaba käigu leidmine jah raske aga see tuleb enne seisma jäämist üles leida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.