Milles peitub BMW 1200GS headus?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

CAN-BUS mingil ümbermaailmareisi rattal on ikka suht saatanast küll. Istud ja vaatad oma ilusat ratast, aga edasi ei saa.



Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Raki »

Paljud siit lehelt ikka ümermaailmareisil käivad:)

BMW on ilus (kindlasti vaataja asi), omapärane (erineva suurusega esituled, nö kullinokk jms), jõuline. Kahekesi mugav sõita. Lisavarustuse saadavuse rohkust on juba mainitud. Lisaks peaks mainima kindlasti seda, et nö poest tuleb juba päris hea lisavarustusega välja. Minu jutt oli preagu 1150gs kohta, aga usun, et 1200 on veel parem:)

Keegi mainis et ei jõudnud püsti tõsta kui pikali oli ja see sai ostmisel saatuslikuks. Kui tihti sa pikali ikka tsikliga oled, et see kriteeriumiks sai:) Kui koguaeg kavatsed külili olla, siis ei ole jah uuem GS kõige parem valik, kuna plastikut on palju.

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas boob »

Raki kirjutas:

Keegi mainis et ei jõudnud püsti tõsta kui pikali oli ja see sai ostmisel saatuslikuks. Kui tihti sa pikali ikka tsikliga oled, et see kriteeriumiks sai:) Kui koguaeg kavatsed külili olla, siis ei ole jah uuem GS kõige parem valik, kuna plastikut on palju.

See on vägagi tähtis kriteerium. Mõtle nüüd sellele, et oled ju isegi üksi sõitmas käinud ja kui juhtud ratta külili laskma ükskõik mis põhjusel ja pead ratta püsti saamiseks sõbra appi helistama, siis on ikka jama küll.

Kasutaja avatar

Raki
Postitusi: 663
Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Raki »

boob kirjutas:
Raki kirjutas:

Keegi mainis et ei jõudnud püsti tõsta kui pikali oli ja see sai ostmisel saatuslikuks. Kui tihti sa pikali ikka tsikliga oled, et see kriteeriumiks sai:) Kui koguaeg kavatsed külili olla, siis ei ole jah uuem GS kõige parem valik, kuna plastikut on palju.

See on vägagi tähtis kriteerium. Mõtle nüüd sellele, et oled ju isegi üksi sõitmas käinud ja kui juhtud ratta külili laskma ükskõik mis põhjusel ja pead ratta püsti saamiseks sõbra appi helistama, siis on ikka jama küll.

Võimalik. Minu arvates on need suuremad rattad (KTM adventure, Varadero, BMW) kõik enamvähem ühes kaalus. +- 20 kilo olenevalt mudelist. Raske on neid kõiki kindlasti tõsta :P aga olen näinud videosid, kus tavalised tsikid saavad ka nende tõstmisega hakkama. Jõud on muidugi täiesti individuaalne ja kui tõesti ei saanud ratast püsti siis jah, mis teha, ei saa osta.

https://ragnarnakus.blogspot.com/

TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Iseeneset ei tohiks gessu tõstmine raskem olla kui teisi sama raskeid rattaid tõsta. Pigem ehk lihtsamgi, sest suure gessu raskuskese on suht madalal. Aga tihti on taoline ratas pikali mitte asfaldil vaid kuskil libedas ja pehmes, lisaks kohvrid küljes ja siis on igasugu ratta püstisaamine raske. Ja õige tõstetehnika on ka oluline ehkki põlvini mudas on raske peensuste peale mõelda.
Kuni asjad ekstreemsuseni ei lähe on just vanem gessu ikkagi väga mugav matkaratas. Uued on minuarust liiga elektroonikat ja seadete vidinaid täis. Ning puhtalt sõiduomaduste järgi on ka 800-ne variant ju hea ratas.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

Bogser
Postitusi: 85
Liitunud: 07 Mai 2007, 15:16
Tsikkel: R1150 GS
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Bogser »

Bokser ei kuku päris külili, jääb silindrile kandma. Ja mõistusega tõstes saab ka 50 kilone mees sellega hakkama. Kui ei- peaks kaaluma süsinikraamiga jalgratta ostmist :D :D

Urmas

Kahest pütist on küll!
R1150GS
Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 549
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Kox »

[youtube][/youtube]

Pole just eriliselt jurakas tegelane, seega küsimus vast rohkem tehnikas.

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ratta püsti ajamisest oli siin foorumis kuskil link videole ja selleks ei pea tõesti eriline vägilane olema.Kurvem on asi siis kui oled lisaks küljeli olemisele ka kinni.Sel juhul hakkab ratta kaal juba rolli mängima.Nõva kandis, mere ääres, oli üks koht,kuhu ma jäin Varaderoga kinni(liiv murukamara all,vajusin lihtsalt raskusega läbi)) ja nägin kurja vaeva isegi ringi keeramisega,sest edasi ei julgenud minna.TDM-iga sain sealt läbi suht kergelt.Neil kaalu vahe umbes 45-50kg ja GS peaks(suure paagiga), Varderoga umbes sama olema.TDM-il jaksan mina esiratta nö välja tõsta,aga Varaderole jõud peale ei hakanud.Mina ise eelistan natuke kergemaid ja võimalusel elektroonika vabasid rattaid.Kahjuks uuemaid selliseid pole olemas.
Kui keegi siin mainis BMW teeninduse võrku ümber maailma,siis siin ma soovitan lugeda http://www.yhelteljel.ee .Seal on seda remondi juttu mitmelt erinevalt mandrilt ja ka sellest juttu, kuidas kõik asjad tuli tellida euroopast ja erinevate kulleritega kohale lasta saata.Probleemivaba oli neil vist tõesti ainult mootor.Seda tegi muidugi tema ise,mitte margi esindus, mida üldjuhul seal ka polnud, kus asjad katki läksid.See ei tähenda muidugi,et ka mingi muu rattaga ei võiks juhtuda rasketes tingimustes purunemisi,aga väita,et BMW-l on mingi worldwide service võrk,siis see on ikka ilmselgelt jama jutt.Tsiviliseeritud riikides ja suuremates linnades,kogu maailmas, on kõigi suuremate tootjate esindused olemas,aga kuskil kolkas pole neid kellelgi.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Aspelund
Postitusi: 494
Liitunud: 01 Aug 2005, 14:16
Tänatud: 1 kord

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Aspelund »

Yhetelje puhul ei tasu unustada ka seda, et see masin oli enne retke läbinud 80 000 km ja matka ajal oli maksimaalsel koormuspiiril (kaks reisijat ja nende pagas).

Aga kindla peale minejad võivad võtta klassikalise gessu (R100 GS), millel napib elektroonikat, tehnika on sisuliselt kuulikindel ja varuosi on ka leida vasakult ja paremalt.

A

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Aspelund kirjutas:

Yhetelje puhul ei tasu unustada ka seda, et see masin oli enne retke läbinud 80 000 km ja matka ajal oli maksimaalsel koormuspiiril (kaks reisijat ja nende pagas).

Aga kindla peale minejad võivad võtta klassikalise gessu (R100 GS), millel napib elektroonikat, tehnika on sisuliselt kuulikindel ja varuosi on ka leida vasakult ja paremalt.

A

Reisile minnakse ikka täislastis rattaga,isegi kui euroopa tripile lähed on kohvrid täis.Ma arvan,et igal ühel on enne reisi dilemma,mida võtta ja mida jätta.Tsikli puhul vist pole kunagi pooltühjade kohvritega reisimist ja ruumi ülejäämist.samas oli neil sabaosa raami tugevdatud,uus amort taha pandud ja ikka ka kõik kohad enne reisi üle käidud.
Nende puhul oli ka asju mida reisi jooksul paar korda tehti,nagu näiteks tagaratta laager ja tagaamort.Seega ei ole vahet,mis läbisõit enne matka oli.Need kohad on minu arust Gessu puhul juba projekteeritud sellise nõrga poolsena,sest nii on kaalu kokku hoitud.Muud põjust ma ei oskaks leida ,et peab monokiige olema.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Kui ma üksi sõidan, siis on kohvrid-kotid - kusjuures kasutasin ainult küljekohvreid - tavaliselt pooltühjad. Pigem oli alati häda, et kohvris hakkasid asjad loksuma ja nii tekkis ebameeldiv veskiefekt. Viimasel Banditiga reisul kasutasin oma vanu Ortliebi rattakotte ja needki jäid pooltühjaks, kohvrid on muuseas juba müüdud. Niiet eks see sõltub inimesest nagu elus on ka paljude teiste asjadega.

Muidu aga tahaks sarnaselt Divika ja sinuga öelda, et ratas osta ainult siis, kui suudad seda üles tõsta. Seejuures kenal kuival asfaltplatsil rassides mõtle sellele, et peagi pead seda tegema vihmas ja leitsakus, hämaras ja pinnal mis pole ei tasane ega kindel. Muuseas, end kodusel kindlal pinnal proovile pannes ära unusta paaki pilgeni täis panna.. ning mõtle sellele, et peale täis paagi on reisul ka muud koli kaasas, ühel vähem ja teisel täislastis.
Olen korra mägedes järsul kruusasel kallakul TDMiga maadelnud, päike siras ja higi voolas, aga püsti jäi. Oleks lasnud pikali kukkuda, siis pidanuks ilmselt jala abi järgi kõndima. Ühesõnaga, ärge hinnake end üle, minu piiriks ja juba väikeste mööndustega jääb näiteks TDMi laadne. Kui tahate teada mis tsiklit väärt olete: proovige kuskil Lõuna-Eesti järsul kruusakal keskpäevases leitsakus tsiklit nii ja naamoodi pikali panna ja üles tõsta. Ainult ärge seda üksi tegema minge..

--
Vallo

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Sorry,panin mõttes nagu kahekesi reisimise kola kirja.Üksi, jah, oleks ilmselt ruumi laiemalt.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

AnteroH
Postitusi: 4
Liitunud: 23 Mai 2014, 13:08
Tsikkel: Bmw R1200GS LC 2014
Asukoht: Switzerland Geneva / Vaud area

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas AnteroH »

Ma ei oska küll kasutatud ratastest rääkida aga uue mudeli kohta küll. Sai soetatud 2014 mudel mõned kuud tagasi. Minu eesmärk oli soetada ratas mille sõiduasend on sirge, 95% ajast veedan asfaldil, matkata mägedes/Alpides. Ma oskan öelda ainult kiidusõnu, sõita selle rattaga on imelihtne (nagu mopeed ainult et rohkem jõudu). Kartsin alguses GS kaalu (240kg) kuna eelnev enduro oli väga kerge (120kg ümber). Täna läbisõit rattal 1200km ja ei oska millegii üle nuriseda veel. Bmw on kindlasti hea teenindus juhul kui teele peaksid jääma (enamustes riikides : pickup + öö hotellis kui suudavad järgmiseks päevaks ära remontida; asendus tsikkel; lennupiletid tagasi koju kui võtab pikemalt ja oled kodust eemal.

Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas tfr »

XL1000 kirjutas:

Kui keegi siin mainis BMW teeninduse võrku ümber maailma,siis siin ma soovitan lugeda http://www.yhelteljel.ee .Seal on seda remondi juttu mitmelt erinevalt mandrilt ja ka sellest juttu, kuidas kõik asjad tuli tellida euroopast ja erinevate kulleritega kohale lasta saata.

See on ilmselt ka Eestis BMW rattale juppide saamiseks ainus töötav variant. Unitedist tellides igatahes jäädki ootama.

TransAlp '02
Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Divikas »

enamustes riikides : pickup + öö hotellis kui suudavad järgmiseks päevaks ära remontida; asendus tsikkel; lennupiletid tagasi koju kui võtab pikemalt ja oled kodust eemal.

Maailmas on mingit 200 riiki. Arvan, et enamustes jäädki sellist servist ootama. Hea kui leiad koha, kus ratast pihta ei panda ja odava öömaja, et jaksad varuosad ära oodata. Päriselt.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Divikas kirjutas:

enamustes riikides : pickup + öö hotellis kui suudavad järgmiseks päevaks ära remontida; asendus tsikkel; lennupiletid tagasi koju kui võtab pikemalt ja oled kodust eemal.

Maailmas on mingit 200 riiki. Arvan, et enamustes jäädki sellist servist ootama. Hea kui leiad koha, kus ratast pihta ei panda ja odava öömaja, et jaksad varuosad ära oodata. Päriselt.

Ja BMW pakkumine kehtib ikka ilmselt garantiiaja jooksul.Pärast seda on nii pick-up kui lennuk koju, oma raha eest. :mrgreen:

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

meier
Postitusi: 109
Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
Tsikkel: V-Strom AL4
Asukoht: Mõdriku vanaküla
Tänatud: 1 kord

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas meier »

XL1000 kirjutas:
Divikas kirjutas:

enamustes riikides : pickup + öö hotellis kui suudavad järgmiseks päevaks ära remontida; asendus tsikkel; lennupiletid tagasi koju kui võtab pikemalt ja oled kodust eemal.

Maailmas on mingit 200 riiki. Arvan, et enamustes jäädki sellist servist ootama. Hea kui leiad koha, kus ratast pihta ei panda ja odava öömaja, et jaksad varuosad ära oodata. Päriselt.

Ja BMW pakkumine kehtib ikka ilmselt garantiiaja jooksul.Pärast seda on nii pick-up kui lennuk koju, oma raha eest. :mrgreen:

.. ja õhema kukruga vendadel tuleks arvestada, et remondiarve nullib ka su järgmise aasta matkaplaanid "pika puuga" :cry:

Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas retro »

tfr kirjutas:

See on ilmselt ka Eestis BMW rattale juppide saamiseks ainus töötav variant. Unitedist tellides igatahes jäädki ootama.

Ei tahaks nõustuda. GS-le olen kõik jupid alla nädala United-ist kätte saanud.

Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas tfr »

retro kirjutas:

Ei tahaks nõustuda. GS-le olen kõik jupid alla nädala United-ist kätte saanud.

Äkki siis "suur gessu" on kuidagi eelisseisundis. Minu kaks hooaega F650GS Dakari pidamist igatahes ei toonud ühtegi positiivset kogemust Unitedist, ning täpselt sama on kurtnud ka ratta uus omanik.

TransAlp '02

kadrikas8
Postitusi: 28
Liitunud: 30 Mai 2012, 22:22
Tsikkel: BMW F650 GS, Honda Transalp
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas kadrikas8 »

Minu F650GS juppidele on ka Unitedist alati tarneajaks öeldud kaks nädalat ning kuna nende poolt tehtud hinnapakkumised on alati ka kõrgemad olnud, olen siiamaani eelistanud teisi kaupmehi.

Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas tfr »

Ütleks nad 2 nädalat ja siis tooks kahe nädalaga, oleks see veel okei. Aga minu kogemus oli see, et öeldi alati "paar päeva" või "nädal" ja siis hakkas kummivenitamine pihta.

Sama oli ka hooldusega - "pole probleemi, tooge ratas siia ja vaatame üle". Ja siis oli keset suviseid kõige ilusamaid ilmu kuu aega seal, iga kord helistades anti "kohe-kohe" lubadusi.

TransAlp '02
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Equ »

Nuh, mina olen nüüd omanud GS1200-t 4 aastat. Põhiliselt sõitnud muidugi Eestis, asfalti ja kruusa, nagu ikka. Euroopat sõitnud - ida, kesk ja natuke ka lääne poolt. Tõsi mülkasse ei ole mina temaga roninud aga see on selge niigi, et ega ta mülkaratas otseselt ei ole. Paljud punktid on juba varasematel kõnelejatel välja toodud. Alpid meeldisid sellele rattale väga, pikad otsad sellel rattal sõita on meeldivad. Mina võtsin selle ratta puhtalt selle samal põhjusel, mida teemaalgataja küsib. Tahtsin lihtsalt ise ka ära proovida, et mis asi see bemm siis ikkagi on. Eelnevalt olin proovinud ka vanu mudeleid. Kui nüüd küsitakse minult, et kuidas siis on või nii. Noh, siis mina ütleks, et tegu on täiesti tavalise rattaga nagu iga teine. Miks ta nii levinud on, minu arvates peamine põhjus on hype. Kui keegi uurib, et kuidas on siis ma tavaliselt ei tee maha teda aga ei ülista kah. Räägin seda mida ise vaid kogenud olen. Kindlasti üks asi on ka see, et ta on olnud ikkagi üks esimene suur matkaenduro (loe linnamaastur) kui selline ja pikalt polnud konkurentsi (see ju põhimõtteliselt viimase 15-20 aasta teema kui kõik tootjad avastasin, et näe BMW GS koorib kena kopika selles segmendis, meil aga pole aga vastust). Tänapäeval on pea igal suuremal tootjal GS-ile vastus laualt võtta. Kokkuvõtvalt ütleks mina, et ongi üsna subjektiivne see valik. On asju mis mulle GS-i juures meeldivad ja on samapalju asju mis häirivad :)

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 477
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Plaanin omale 1200GS-i osta järgmiseks aastaks ja nüüd uurin veidi asja. Mida peaks ostu puhul jälgima? Mis on kindlasti must-have lisad selle ratta puhul? Mis on paremad aastakäigud? jne jne. Eesmärk oleks esialgu minna mööda euroopat reisima. Tahaks pigem Adventure pilli.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas simp »

Junzu kirjutas:

Plaanin omale 1200GS-i osta järgmiseks aastaks ja nüüd uurin veidi asja. Mida peaks ostu puhul jälgima? Mis on kindlasti must-have lisad selle ratta puhul? Mis on paremad aastakäigud? jne jne. Eesmärk oleks esialgu minna mööda euroopat reisima. Tahaks pigem Adventure pilli.

Korralik kohvriringi maksab uuena ca 1k€. Ütleks, et see on suht must-have.

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Maaks »

simp kirjutas:
Junzu kirjutas:

Plaanin omale 1200GS-i osta järgmiseks aastaks ja nüüd uurin veidi asja. Mida peaks ostu puhul jälgima? Mis on kindlasti must-have lisad selle ratta puhul? Mis on paremad aastakäigud? jne jne. Eesmärk oleks esialgu minna mööda euroopat reisima. Tahaks pigem Adventure pilli.

Korralik kohvriringi maksab uuena ca 1k€. Ütleks, et see on suht must-have.

Sellise hinna juures on 1K€ ikka tühine summa. Samas kasutatud rattal võivad kohvrid juba küljes olla.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 924
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas retro »

Junzu kirjutas:

Plaanin omale 1200GS-i osta järgmiseks aastaks ja nüüd uurin veidi asja. Mida peaks ostu puhul jälgima? Mis on kindlasti must-have lisad selle ratta puhul? Mis on paremad aastakäigud? jne jne. Eesmärk oleks esialgu minna mööda euroopat reisima. Tahaks pigem Adventure pilli.

Kas plaan osta uus LC või eelmise põlve kasutatud pill?

Kasutatult tasub kindlasti osta kohe võimalikult paljude lisadega pill - Touratech/Wunderich jt oskavad lisade eest kena kopika küsida ja nendele ahvatlustele on tihtipeale raske vastu seista :)

Aga must-have lisadest vast kohvrid ja (puhtalt isiklikust maitsest) mootori kaitserauad (ja kodarvelg)
Kel metsas plaanis rohkem külili, kui püsti olla, siis on palju erinevaid lisasid alates kokkuklappivast käiguhoovast kuni erinevate tsikliosade plekist lisakaitsmeteni :)

Muud lisad sõltuvad juba sinu pikkusest jm ergonoomiast - mõni tahab pikemat/reguleeritavat esiklaasi, mõni lenksu või istet kõrgemaks/jalatugesid allapoole.

Kätesoojendus/käekaitsmed ja ABS on standardvarustuses olemas.

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 477
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milles peitub BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Päris uut mudelit ei raatsi osta. Pigem jääks aastaarv sinna 2007-2010 vahemikku (hinnaklass siis kuni 10k). Kuna rattaid turul päris palju euroopas, siis kas vaadata pigem läbisõidu või aasta järgi? Lugesin, et 2010+ pidi mootor parem ja vastupidavam olema? Kohe pole plaan ostma minna, sügisel nagunii enam kuskile ei lähe, äkki enne talve tuleb mõni hea pill müüki.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'

Erci
Postitusi: 750
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Milles peitudb BMW 1200GS headus?

Lugemata postitus Postitas Erci »

Divikas kirjutas:

Meenub kasutaja Divekas ühe reisi blogist kirjeldus kuskil kaugel maal (Kažastan?) BMW esinduse ees remonti ootavatest mootorratastest, mis kõik reisil otsa saanud.

No mõtlesin selle teema kohalt vait olla aga...tegelt oli see Ulaanbataaris Oasise motelli õuel. Ja tõsi ta oli, bemme erinevas variantides oli seal u kümmekond ratast. Ning omanikud üsna õnnetute nägudega. Kellel amort, kellel elektroonikaviga ja kellel "kurat seda teab, mis viga". Tõsi, bemmi pood on igas maailma kolkas olemas aga, aga... ega neis motika juppe ikka pole küll. Ikka tuleb tellida ja näiteks Mongoolias kaks nädalat ka oodata.
Samas vooris motelli väravast sisse ja välja igsugu tüüpe vanadel japsi 90-nendatel tehtud rontidega. Näod naerul, tagid tolmused. Panid rattad õhtul õuele seisma ja samast hommikul võtsid ja SÕITSID. Et selline kogemus. Bemm on hea muidugi aga vana honda vastu ta ei saa. Kateemmi kohta on mul ka oma arvamus aga see jäägu mõneks teiseks korraks.

Divikas, kas täna ei võiks see teine kord olla, kui Sa Kateemmi kohta oma arvamuse avaldad. No mind lihtsalt huvitab, päriselt ka.

___________________________
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”