Uus ratas: V2 või R4?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
will111 kirjutas:Seda suzut soovitakski eelkõige mootori tõttu, ma ei tea kas saab olla mõnusamat asja, just siin meie eesti oludes eriti. Piisavalt kubatuuri, et rebida igalt pöördelt, V2 muidugi aitab sellele ainult kaasa. Kohalt kiirendades legaalsete kiirusteni ja ka mõnevõrra edasi jäävad kõik R4'd nii ehk naa seljataha, kui just mingi väga oskaja käes ei ole.
Minupoolest võime kasvõi hommepäev minna ja proovida su " V2 hüppersupper" kiirendust. Vaatame kas jätab KÕIK R4´d seljataha.
Olen muidu väga rahuliku iseloomuga inimene aga no andke andeks. Selline jutt ajab küll närvi.
Kiirendust me võime teha : 0-10km/h, 0-50km/h, 0-100km/h, 0-150km/h, 0-200km/h, 0- nii palju kui läheb - km/h ja kõik rahva kutsume kokku ja siis sa saad kõigile näidata et - KÕIK R4 JÄÄVAD SELJATAHA, KÕIK!
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Härrased, paukumiseks on ES, siin teemas otsib mees esimest "suurt" mootorratast. See kes kelle käest ja mis kiirusteni lutti saab, on teisejärguline. Nagu motokas kunagi ütles - "aeglasemalt saab kauem sõita".
Soovitage poisile parem tsiklit. Kui mootorrattasõidu eesmärk on linnas foori taga kedagi luttimas käia, siis on mul nendest inimestest päris kahju.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Kust sa selle linnas foori taga välja lugesid? See, et hornet sv650 ära lutib oli seal holma toodud lingis kirjas. Tõin lihtsalt enda jaoks olulise osa kontekstist välja.
Siin foorumis üldiselt iga l*ts kiidab oma nagu välja tuleb.. Tasub siiski ise rattaid proovimas käia ja valida, see mis kõige enam meele järgi on.
-
- Mode
- Postitusi: 969
- Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
- Tsikkel: KTM
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
No kui tsikli vallimise kriteeriumiks on see, et peaks kõiki teisi luttima, siis järelikult ainuvõimalik sõidustiil on foori all teisi luttimas käia. Või kiirendusvõistlustel .oO
Ja mul on ikkagi sellistest kahju. Tsiklisõit on ikka natuke rohkemat kui niisama paugutamine, aga vbolla see arusaamine tuleb koos kasvamise ja arenemisega ja ma olen lihtsalt sinnamaani jõudnud... Üldiselt jätame offtopicu ja räägime asjast. Poiss tahab SV kohta kuulda, ma pole sellega sõitnud - avaldage need arvamust kes on. Minu soovitus on - kevad on käes Eestis (vist) ja müügihooaeg ka alanud, mina käi esialgu motopoodides, kes kasutatud rattaid müüvad ja roni natuke selle pilli otsas, sekka proovi ka muude peale istuda. Kui mingi asi rohkem meeldima hakkab, siis katsu proovisõit välja rääkida. See kas sa peale seda oled adekvaatne otsustama on muidugi iseküsimus - 125 -> 600 on suur hüpe ja ükskõik mis ratas tundub hull püss. Aga ära karda, ega see abielu pole - saad kasvõi sügisel kohe müüma hakata ja uut vaatama kui ikka päris õige ei saanud. raha kaotad igal juhul - aga tsikllisõit on emotsioonidega mõõdetav, mitte käibevahendiga.
Kes mett teeb, see mett sööb!
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Minul on pritsungiga 2005 aasta naked SV650. Kolm hooaega olen sellega muretult mõõda saatnud. Probleeme null. Pikkust mul 180cm kanti ja kaalu veidi alla 80-ne. Isteasend sobib ideaalselt. Olen ka ligi 500km jutti lasknud ja polnd häda midagi. Külge pole maha saanud, teiste ratastega koossõitudel maha ei jäänud. Naisele meeldib ka sellega rohkem sõita, kui kooli Honda CBF600-ga. Minuarust paras 50/50 linn/maantee ratas. Kannatab ka kruusateid suht edukalt.
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 04 Okt 2008, 16:53
- Tsikkel: Ducati Monster 796
- Asukoht: Virumaa/Tallinn
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Lugesin läbi teema ja ei suutnud leida sõnagi Kawasaki Er-6 -st mis tegelikult on samuti SV650-ga võrreldav ratas. Mäletan kui ise 4 a tagasi esimest ratast valisin olin sama küsimuse ees ning juba oli selge veendumus et SV on see õige. Ometi sattusin juhuse tahtel Kawa selga ning seni on masin igati tublisti ja töökindlalt toiminud ning sõiduelamust ja kogemust pakkunud. Eripäraks Kawal vast eriline R2 mootori podin mis teistest eristub.
Uutest ratastest rääkides teemaalgatajale sobivaks võiks olla veel Yamaha MT-07 mis tundub igati ägeda välimuse ning sõbraliku hinnaga.
Igaljuhul maitse asi aga motopoodisdes ringi käies soovitan teemaalgatajal ka Kawa ja Yamu selga korra istuda. Kui on huvi võin ka oma masinat lähemalt näidata ja natukene juurde rääkida
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
aga miks siis juba mitte mt-01, jääb ju ka ilusti kw piiridesse korralik beast
-
- Postitusi: 982
- Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
- Tsikkel: Kawasaki Z900
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Uus ratas: V2 või R4?
pokerhentz kirjutas:Hornetid, Banditid, Monsterid, Suzu GSR, KTM Duke ja hetkel kõige sümpaatsemana tunduv Suzu SV650N.
Mina prooviks GSR'i esmajoones, kuna 2007a Hornet on juba tiba teisest hinnaklassist. SV650 mootor on üsna lahja võrreldes Horneti ja GSR'ga ja peale paari kuud tunned nagunii, et võiks natuke rohkem hobuseid kappamas olla. Rida4 on madalal pöördel palju rahulikum, saad paraadil vähem sidurdada
Let the good times roll.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Olen kah seda kuulnud, et algul tundub see SV650 väga raju pill, aga hooaja lõpus, kui juba rohkem julgeda peale keerata või kui vahepeal olla sõitnud maanteekiirustel R4-ga, siis hakkab rohkemate hobuste järele kripeldama.
Õnneks tsiklite ostmist-müümist ei keela keegi, seega miks mitte võtta SV ning vajadusel maha müüa ning midagi muud proovida.
Seda meest, kes kõikidele R4-dele koti pähe tõmbab kiirendusel, selle mehe ratast oleks huvitav näha küll. Sellisega peab ju 150 km/h arendamiseks vähemalt 2 x käiku vahetama... R4-l võib siis veel esimesel käigulgi paarkend km/h varu olla.
Mulle selle SV650-ga sõita meeldis väga, aga täna ja praegu ratast vahetama küll ei kipuks siiski.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
erilised turbojänesed on siis koos, ei oleks arvanud, et mõned nii leili lähevad paari nende jaoks sobimatu sõna pärast mõtlesin ma seda, et kui võtad algaja või suhteliselt algaja sõitja, paned talle alla V2 vs. R4 (kusjuures siinkohal pidasin ka silmas tegelikult natuke vanemaid tsikleid mõlema varianti puhul, ütleme seal 2000a väljalaske ümbruses) siis see algaja kiirendab näiteks 50-60ni, või ka 100ni V2'ga kiiremini. Vaatamata sellele, et kilowatte on tsiklil vähem.
aa miks ma seda arvan? Sest ma olen ise see algaja olnud ning proovinud sõita nii mõnegi R4'ga nii enne kui pärast oma praeguse V2 ostu. see, et korra tuleb käiku vahetada on teil muidugi küll päris "vägev" argument kohutav lugu kohe, eks need käigud ole mootorsõidukitel tõesti saadanast, jumal hoidku selle eest, et peaks käiku vahetada tsikliga sõitimsel...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Siin on ju enamus kõvad neti- või foorist foorini kiirendajad
Aga kui on kuskil Eesti lahtised(võikuratteabmisnimeall) kiirenduses, siis osalejaid on
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Oma kogemusest Hornet vs Bandiit:
Isteasend ja olemine on neil suhteliselt sama, kuigi Horneti peal tundsin end rohkem "kokku pakituna" siiski. Samas sõiduomadustelt meeldis Hornet palju rohkem - ta on ca 30kg kergem kui bandiit ning kilowatte on ca 20 rohkem kui bandiidil. See andis tunda väga juhitavuses ja kiirendamiselgi. Bandiit on selline natukene rahulikuma sõidustiili viljelemiseks ehk rohkem maanteedel matkamiseks-uitamiseks, Hornet jälle natukene kurjem linnas sipsimise masin. Et selle järgi on ehk hea otsustada, mida rohkem teha meeldib - kas maanteel rahulikult vuristada mööda asfalti või siis linnas rohkem autode vahel siiberdada Siklite suurused on suhteliselt samad, aga tunde järgi sai Hornetiga väiksematest autovahedest läbi sõidetud ja manööverdatud kui Bandiidiga. Nagu kirjutasin, siis juhitavus ja manööverdus on Hornetil mu meelest parem.
Oma kogemusest SV650ga:
Liigub edasi küll aga kogu see liikumine saab kuidagi kiirelt otsa - ehk siis pöörded läevad liiga kiirelt üles ja tuleb selle käiguosaga tegeleda usinasti. See nagu ei meeldinud väga.
Samas 1000sel SVl sai pikemalt jõristatud enne kui käiku vahetama pidi. Kuigi redline on neil samas kohas kui ma nüüd ei eksi. Pigem jälle sisetunde küsimus.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Olles sõitnud nii sv650 ja võrdluseks kawasaki zx6r-ga siis julgen vägagi soovitada SV-d. Kuigi minu mõõtmete 185 ja 110 kilo on ratas pisut tilluke siis sõita on vägagi mõnus. Ei jää hätta maanteel ei üksi ega kahekesi. Kuna ka hetkel oman eelnimetatud rattaid siis ei saaks küll väga öelda, et kawa pealt sv-le minnes jääks jõust puudu või vastupidiselt ei teki ka tunnet et raketi otsa istuks. Minu kogemusest sv hooaja lõpuks lahjaks ei jää olles 2 aastat sellega aeg-ajalt sõitnud võtab ikka naeratuse näole küll. Ja boonuseks V2 heli koos aftermarket sumpaga on ikka super. Nagu ka varem soovitatud siis võta kätte kola mööda motopoode ja istu peale, sealt saad teada mis sobib kõige paremini
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
zx12r kirjutas:Seda meest, kes kõikidele R4-dele koti pähe tõmbab kiirendusel, selle mehe ratast oleks huvitav näha küll. Sellisega peab ju 150 km/h arendamiseks vähemalt 2 x käiku vahetama... R4-l võib siis veel esimesel käigulgi paarkend km/h varu olla.
Käiguvahetus võtab ikka küll nädala kohe ära
-
- Postitusi: 303
- Liitunud: 27 Juun 2004, 15:25
- Tsikkel: Mutt
- Asukoht: Põlvamaal põlvest põlve
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
V2-l muuhulgas ka selline tilluke pluss, et odavam küünlaid vahetada kui R4-l Rõngaid, klappe ja muud pudi peaks kah vähem olema.
Aga ma siiski soovitaks mõlemat proovida ja persetunde järgi otsustada. Oma perse on ikka ihule kõige lähemal!
Voshod 3M "Freyja"~Jawa 638 "Punane Needus"~Iž Planeta 5 "Sarvik"~ Kawasaki EN500 Vulcan "Etna"~(Yamaha XTZ Super Ténéré "Rühkija")~Suzuki LS650 Savage "Putukas"~Mutt Mushman "Krants"
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Olen sõitnud GSX600F-ga ('93 mudel, R4, 63kW) ja SV650-ga ja ma ütleks, et SV650-ga sõites on peeneks lastes 10 võrra vähem kilovatte tunda isegi hoolimata mitukümmend kilo kergemast kaalust. Aga rahuliku sõidu jaoks on dünaamika mõnusam, sest R4 alla 7000 rpm ei toimunud suurt midagi ja siis lõi nagu kaikaga selga (jaa-jaa, tonniste meestel on nüüd lubatud naerda siinkohal), aga V2 puhul tuleb jõud madalamalt ja ühtlasemalt taha, kuigi ka sellel on kuskiltmaalt mineku paranemist selgelt tunda. Selles osas oli mõlema rattaga muretu sõita, et isegi kaasistujaga esimese käiguga peeneks lastes polnud hirmu, et noka taeva poole kisuks. Seega algajale igati mõnusad pillid mõlemad. SV selle poolest isegi parem, et kaalub hulga vähem ja seega väikse hoo pealt vea tegemisel on väiksem tõenäosus see külili pillata.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
puna kirjutas:Enamasti siiski 2 küünalt
tean ka juhust kus inimene vahetaski ainult kaks mis külgedel paistsid ja mis paagi all ja airboxi all olid jäid vahetamatta
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
SV650-el on ka kaks küünalt silindri kohta. Kui nüüd väga puusse ei pane, siis vist alates 07 või 08 alates.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Sellest kiirendusevahest saab aru see, kes regulaarselt foori tagant võidu sõidab, olgu siis teiste rataste või autodega. "Tavakasutajal" on suht poh, mis tal jalge vahel on, peaasi, et endale meeldib. Siin soovitavad R4 mehed ridamootorit ja V2 mehed ikka V-d niikuinii, see vana litsi ja kiitmise vanasõna kehtib. Ja kui jääbki näiteks SV lahjaks hooaja lõpuks, on ju kõik täitsa ok - mees on sõita saanud ja päris palju loodetavast ka juurde õppinud ehk loomulik areng on toimunud.
Küünlaid on enamjaolt samapalju kah, ma pole samas väga kokku puutunud 2-küünlaliste V2-dega, aga kindlasti on neid ka. Suurt vahet pole samas, mitu küünalt tal on. Või siis ainult siis, et kui R4 mees lutti saab linnas foori tagant kiirenduses, siis on tal kahe küünlaga V-mehele millegagi ära panna
Alati on keegi, kes on sust kiirem.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
kindlasti on kogu see asi mingil määral individuaalne ja "tunnetuse värk" ka, aga minu jaoks näiteks oli kiirenduse vahe täpselt selline, et 600'ne R4 tsikkel suvalise koha pealt linnavahel enamvähem legaalsuse piirides pöristades ei kiirendanud ja 650'ne V2 kiirendas väga hästi. erinevus on öö ja päev! samamoodi 600sel R4'l maanteel ammu üle legaalsete kiiruste sõites kuskil seal 150+ on veel jõudu ja minekut küllaga, 650sel V2'l aga hakkab ramm otsa saama (kuigi ka see sõidab ikka 200+ välja pikapeale).
eks vaielda võib muidugi lõputult, aga ei pea hirmus teadlane olema, et saada aru millises pööretevahemikus ja millistel kiirustel sõitmiseks on üks või teine ratas mõeldud. seda, milline number temal seal spidoka peal kõige tihemini ees on, võib juba igaüks ise oletada või tuletada ja selle järgi ratas ilmselt valida tulekski.
Re: Uus ratas: V2 või R4?
pyta kirjutas:aga miks siis juba mitte mt-01, jääb ju ka ilusti kw piiridesse korralik beast
Mis kuradi beast?? See on täpselt nagu ameerika autogi 5.7l ja 32 kw
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Spoiler
t2g kirjutas:pyta kirjutas:aga miks siis juba mitte mt-01, jääb ju ka ilusti kw piiridesse korralik beast
Mis kuradi beast?? See on täpselt nagu ameerika autogi 5.7l ja 32 kw
Täpselt mida ma mõtlesin, järgi aidatud uimane Virago mootor sportlikuma ratta aiste vahele tõstetud... mis arendab tervelt 66KW 260kg kaaluva ratta juures
Tõeline püss! ...mis püss KAHUR
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
-
- Postitusi: 384
- Liitunud: 21 Jaan 2009, 04:06
- Tsikkel: Tuned & modded Tuono
- Asukoht: Tallinn
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Spoiler
eerikkarts kirjutas:t2g kirjutas:pyta kirjutas:aga miks siis juba mitte mt-01, jääb ju ka ilusti kw piiridesse korralik beast
Mis kuradi beast?? See on täpselt nagu ameerika autogi 5.7l ja 32 kw
Täpselt mida ma mõtlesin, järgi aidatud uimane Virago mootor sportlikuma ratta aiste vahele tõstetud... mis arendab tervelt 66KW 260kg kaaluva ratta juures
Tõeline püss! ...mis püss KAHUR
Vähemalt on stiilsem kui 75% nn. püssidest.
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
beast ongi just selle mootori juraka pärast,mis seal vahel on.
1.7 on ikka keskmisest vähe suurem ja väga mesise häälega. ja loomulikult see vääne,sõida nagu rongiga,nagu üks mõnus jurakas ameeriklanegi
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Teemaalgataja on oma valiku teinud. Minu SV siis valis:-) Muretuid kilomeetreid!
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 13 Mär 2014, 11:10
- Tsikkel: hetkel tsiklivaba...
- Asukoht: Tallinna ümbrus
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Tere
Tahan kah omale siis nüüd oma seda "esimest" niiöelda osta,silma jäi see http://www.mototehnika.ee/used/1642965
Mida halba/head oskate kosta siis? Mingit aimu ma sain R4-V2 mootoritest,et kes kellele "lutti" paneb jne,aga see inf mind eriti ei huvita,tahaks äkki natsa asjalikumaid nõuandeid
Ette tänades
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: Uus ratas: V2 või R4?
Tere
Ma ei saa aru miks sa pead sellise emalaeva endale ostma. Kas midagi kergemat ja paremini juhitavat ei tahaks proovida? Kirjutasid ju et ostad endale esimese tsikli. Tee endale selgeks kus sa sõidad ja palju sõidad. Seejärel talita õigesti ja võta masin mida sa vajad. Ära aja asja keeruliseks. Lihtsuses peitub geniaalsus. Isiklikult soovitaksin esimeseks rattaks üle 125 üldse mitte võtta. Saad kõigepealt kaheratta tunnetuse selgeks ja õpid korralikult sõitma. Peale sõitma õppimist võid järk järgult suuremate ja kiiremate masinate peale minna. Juhul kui tahad tsikliga sõitma ka õppida.
Ei saa mina aru miks kõiki see 1000cc + tõmbab!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.