Milline krossimootorratas valida?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Vasta

will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

exc ongi see krossikas, mis on modifitseeritud tänavalegaalseks. yamaha wr seeria tsikleid ma pole vist viimase aasta aja jooksul mitte ühte ainsatki müügil näinud siin meie portaalides , vähemalt mitte kuni 2k hinnaklassis (mis ei tähenda muidugi, et ühtegi pole müügis olnud). gas-gasiga sama teema, jah mõni selline kindlasti vahel liigub ja poest uuena võib muidugi ka osta, kuid see pole vist antud juhul eriti aktuaalne ju.

ja ma ei oleks ikkagi nii kindel, et nad "kõik alla 110kg" : http://www.trailbiketours.com/motorbikes.html aga jah eks ktm'lt leiab kergema legaalse masina küll kui vaja ja kui otsida.

maksimumvõimsus kui selline on iseenesest numbrina praktiliselt tähtsusetu näitaja. isegi krossirajal, isegi hüppesse minnes ja isegi esikoha peale võisteldes. kuid selle põhjal, ja mootoritest natuke rohkem teades on võimalik teha vajalikke järeldusi kogu võimsuse kõvera osas...ja see on see, mis on oluline!

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

no mida juttu? KTM exc seeria, Yamaha WR seeria ning kogu Gas-Gas enduuro seeriad on täiesti tänavalegaalsed ja ja kõik alla 110 kg. Ning väega hea sangas olla

Mis ajast alla 110kg? kui võrrid siis vb veel aga praegusel ajal on 450krossirattadki 112 ja 113 kg rääkimata siis veel tulede ja viledega pillidest :mrgreen:

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

no mida juttu? KTM exc seeria, Yamaha WR seeria ning kogu Gas-Gas enduuro seeriad on täiesti tänavalegaalsed ja ja kõik alla 110 kg. Ning väega hea sangas olla

Mis ajast alla 110kg? kui võrrid siis vb veel aga praegusel ajal on 450krossirattadki 112 ja 113 kg rääkimata siis veel tulede ja viledega pillidest :mrgreen:

KTM EXC 450 - 111 kg
KTM 450 SX-F - 106 kg

Kasutaja avatar

MartinH
Postitusi: 98
Liitunud: 13 Juul 2007, 21:00
Tsikkel: KTM 300exc
Asukoht: maardu

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas MartinH »

Mella räägi mulle sellest õlivahetusest ja klappide regullist täpsemalt.Kirjutasid,et klappide regull igal õlivahetusel.See tähendab siis seda,et õli ja filtreid hoopis võiks vahetada 20h tagant? Mina olen õlivahetust teinud iga viie tunni tagant-on see siis hoopis raiskamine arvestades seda,et ratas mul piirajas pidevalt ei istu?
Kui võtta see ratas: http://www.mototehnika.ee/used/1474418
Kirjas,et sees kuuene kast-võib tuua võrdluseks siis exc? Ja üleüldse mis vahe on näiteks 520exc,525exc,525sx mootoritel?(mõtlen neid vanemaid mootoreid just) Väliselt tunduvad nad igastahes vägagi sarnased olema.Reeglina on exc paak suurem kui sx oma?


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

klappe tuleb regullide siis kui neid on vaja regullida. eks igal õlivahetusel tasuks vast üle kontrollida küll, et kas on vaja.

jah, iga 5h tagant õli vahetada on raiskamine niisama pöristades. õlist oleneb ka, kui midagi hirmus odavat kasutada siis üldiselt tuleks seda vahetada tihemini ja vastupidi.

exc on enduuro suunitlusega ratas minuteada, sx on kross. seega jah exc paak võib küll suurem olla. käigukast on erinev peamiselt kaalusäästu tõttu. no eks ülekanded ole vist ka muidugi vähe erinevad. ja 520, 525 sx ja exc üldiselt ei olegi mitte erinevad mootorid, vaid erinevad tsiklite mudelid. mootor kui selline on ikka sisuliselt sama. raskus väntvõlli otsas võib olla näiteks erinev ja sellised pisiasjad.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mella »

Mees, sa oled ikka tõsiselt terav kriit, ma vaatan.
eelnevalt oled kindel selles, et "exc on krossikas, mis modifitseeritud tänavalegaalseks" ja siis ei tea päris kindlalt seda ka, kas exc ikka on enduro.
Kindlasti pandi 6 käik selleks exc-le juurde, et kaalu suurendada ;)

will111 kirjutas:

exc on enduuro suunitlusega ratas minuteada, sx on kross. seega jah exc paak võib küll suurem olla. käigukast on erinev peamiselt kaalusäästu tõttu. no eks ülekanded ole vist ka muidugi vähe erinevad. ja 520, 525 sx ja exc üldiselt ei olegi mitte erinevad mootorid, vaid erinevad tsiklite mudelid. mootor kui selline on ikka sisuliselt sama. raskus väntvõlli otsas võib olla näiteks erinev ja sellised pisiasjad.

Kasutaja avatar

MartinH
Postitusi: 98
Liitunud: 13 Juul 2007, 21:00
Tsikkel: KTM 300exc
Asukoht: maardu

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas MartinH »

Sx-il peaks ju kast olema nelja käiguline? On siis nelja käigulisega metsas kändude vahel halvem laveerida kui kuue käigulisega?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mella »

Klappe tuleb KONTROLLIDA ja vajadusel reguleerida umbes 20h tagant. Kontroll on lihtne. Hea õliga võib nõrk sõitja 15..20h sõita küll. Kui pidevalt kõrges pöördes ei lase ja keskkond tolmune pole. Aga õlifilter sel juhul ka vahetada. Kui 5h tagant vahetad, siis võid filtrit üle ühe teha.
Ja veel - õhufiltri puhtus on sama oluline kui õigeaegne õlivahetus. Kasvõi iga sõit pesta-õlitada.
520exc on 525exc eellane. mootor on enamvähen sama. SX on suurema võimsusega, ilma e-stardita, ilma tuledeta, ilma akuta, 4k kastiga, jäigemate amortidega, kõrgema rpm piirikuga. Võimalik, et sel pole generaatoris ka tule mähiseid.
Sa ei leia metsas 4 käigulisega õigeid pöördeid.. Kuigi 525 on nii palju toorest jõudu, et võiks ka 4 käigulisena sobida.

xenon3 kirjutas:

Mella räägi mulle sellest õlivahetusest ja klappide regullist täpsemalt.Kirjutasid,et klappide regull igal õlivahetusel.See tähendab siis seda,et õli ja filtreid hoopis võiks vahetada 20h tagant? Mina olen õlivahetust teinud iga viie tunni tagant-on see siis hoopis raiskamine arvestades seda,et ratas mul piirajas pidevalt ei istu?
Kui võtta see ratas: http://www.mototehnika.ee/used/1474418
Kirjas,et sees kuuene kast-võib tuua võrdluseks siis exc? Ja üleüldse mis vahe on näiteks 520exc,525exc,525sx mootoritel?(mõtlen neid vanemaid mootoreid just) Väliselt tunduvad nad igastahes vägagi sarnased olema.Reeglina on exc paak suurem kui sx oma?


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

ja sina oled mis mees, sitaks kõva vana krossiäss, kes teab kõike kõigist kõige paremini ja on võtnud omale vabatahtlikult ning omaalgatuslikult tiitli "the man"? :lol: avalda oma arvamust, ja kui tarvis siis paranda kui keegi midagi valesti ütleb või arvab...aga ära vehkle oma isiklike pöördumiste ja solvamistega nii laialt, see ei tõesta mitte midagi muud kui sinu enda lapsikust ja madalat intelligentsi.

see et exc on "modifitseeritud krossikas" (sest seda eristab täisverelisest krossikast väga vähe) oli täpselt samasugune MINU ISIKLIK ARVAMUS nagu ka see, et exc on enduro suunitlusega masin. need arvamused on kujunenud erineva infotöötluse ja isikliku kogemuse põhjal. tundub, et sina oled meil siin aga KTM'i tehase peainsener, kes teab kõiki asju nii täpselt, nii kindlalt ja nii kivisse raiutult, et võib üle õla kogu ülejäänud seltskonda kriitideks nimetada. naerma ajab, ega muud miskit...

lõik sulle KTM ametlikust brosüürist kah siia lõppu juurdlemiseks: "To save weight, the 250SX-F’s previous six-speed transmission is now a five-speed" ma tõlkima ei viitsi hakata, kasuta google translate'i kui keeleoskus kipub alt vedama.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mella »

will, sellist jama ma ei viitsi isegi kommenteerida.
Ma olen nende kõigiga sõitnud, analoogset 450EXC pikalt omanud ja selle pulkadeks võtnud ja ei pea oma teadmisi koguma brožüüris olevatest reklaamlausetest.
Ja 250SX-F on veelgi rohkem erinev 250EXC-F-st, kui vanem 525EXC 525SX-st, aga uuemate mudelite kohta ei olnud küsitud.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Mella, minu mäletamist mööda nendel vana põlvkonna EXC-l ja SX-il olid II, III ja IV käik samad. EXC-l oli I-ne lühem, pluss veel V ja VI käik. Tippkiiruses oli sellepärast erinevus, SX läks mingi max 110-115, EXC ca 160.

Lisaks sa veel kirjutasid klappide regullist. Minu mäletamist mööda oli 525 mootoril kõigil versioonidel (nii SX kui ka EXC) peal terasklapid, mis kestavad väha hästi. Titaanid tulid KTM-ile alles koos 450 SX mudeliga.

Igatahes oma 450 SX-il vahetasin titaanid EXC terasklappide vastu ja polnud mingit reguleerimisvajadust enam.

Kahjuks ei saa järgi uurida, kuna ei pääse oma arvutile ligi, kus tehnilised bulletäänid ja manuaalid on.

Nv-l saan täpsustada.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mella »

Jah, klappide kohta jutt õige - on terasklapid. Aga need kippusid miskipärast veidi ujuma ja ca 40h tagant tahtsid veidi timmimist. Õnneks oli kontrollimine nii lihtne, et lõpuks ma ei viitsinud enam kaliibrit kasutada - juba käega loksutades oli aru saada, kas vaja regullida või ei. Kui jätsid reguleerimata, tuli tiks sisse. Ma ei teagi, mis oli selle paigast mineku põhjus, sest klapid otseselt ei veninud ja 200h juures olid ka pesad tihedad.
Uuemal 250SXF-l on titaanklapid, kuid reguleersüsteem on seibidega. Aga 150h järel pole vaja olnud reguleerida.

mx77 kirjutas:

Mella, minu mäletamist mööda nendel vana põlvkonna EXC-l ja SX-il olid II, III ja IV käik samad. EXC-l oli I-ne lühem, pluss veel V ja VI käik. Tippkiiruses oli sellepärast erinevus, SX läks mingi max 110-115, EXC ca 160.

Lisaks sa veel kirjutasid klappide regullist. Minu mäletamist mööda oli 525 mootoril kõigil versioonidel (nii SX kui ka EXC) peal terasklapid, mis kestavad väha hästi. Titaanid tulid KTM-ile alles koos 450 SX mudeliga.

Igatahes oma 450 SX-il vahetasin titaanid EXC terasklappide vastu ja polnud mingit reguleerimisvajadust enam.

Kahjuks ei saa järgi uurida, kuna ei pääse oma arvutile ligi, kus tehnilised bulletäänid ja manuaalid on.

Nv-l saan täpsustada.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

SXF-il on sõrmedega klapiajam, see annab natuke pehmema klapitõusu ja sulgemise kui otse nukkade all olevatel klappidel, ehk sellepärast kestavadki kauem.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

KTM EXC 450 - 111 kg
KTM 450 SX-F - 106 kg

ära usu tootja jura, pane ratas kaalu peale 8)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mella »

Kaaludega tekitab segadust veel asjaolu, et osad tootjad annavad kaalu ilma vedeliketa, teised koos vedelikega, kuid kütuseta.
Mul Gas vastas täpselt tehases kirjeldatule.

2stroketaliban kirjutas:

ära usu tootja jura, pane ratas kaalu peale 8)


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

tootjad annavad kaalud enamasti mõlema variandi jaoks, nii dry kui wet weight. alati on muidugi mõistlik võrrelda tühja kaalu sest kokkuvõttes see enam rolli ei mängi, et paned mõlemale rattale pärast näiteks 3 liitrit kütust sisse.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

2stroketaliban kirjutas:

KTM EXC 450 - 111 kg
KTM 450 SX-F - 106 kg

ära usu tootja jura, pane ratas kaalu peale 8)

KTM-id üldiselt annavad oma kaalu väga täpselt.

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Tere!
Kuna samuti vaated krossika poole, siis jahvataks seda teemat veel siin. Vaatan aastakäiku 2005-2007. Kuna igapäevaselt sõita aega pole, siis vast see aastakäik kärab küll. 250 4t eelistatud. Margi suhtes eelistusi polegi. Aga huvitaks just see, et mis aastast (märgitud aastakäikudest) miskil mudelil mingi muudatus tuli? Mis läks paremaks ja mis halvemaks?
Teine küsimus, et räägitakse küll, kunas keegi kolbi ja muud kuluosad vahetab aga mida ütleb manual? On see siis 50h, 100h, või 200h?
Samuti, kui keegi on unustanud oma kuulutust pikendada või lisada, siis võib need ka ps- panna.

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID

will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

Ses mõttes, et oleneb ju sõidustiilist, oleneb veel konkreetsest rattast ja mootorist. Ja lõpuks on veel ka see, et ega siis (näiteks) 100h pealt ei käi mingit plõksu, peale mida on kolb puru, mootor enam ei käivitu või mida iganes. kui lased liiga pikalt juppidega üle siis tekivad kõikvõimalikud "loksud" mootoris, loksud aga on see, mis sellist mehaanikat ajapikku lõhub. mida suurem loks, seda rohkem lõhub.

kes võistleb ja tahab nii perfekto masinat kui üldse olla saab, see vahetab oma kolbi tihemini kui see, kes niisama metsas oma lõbuks jöristamas käib.

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas fotek »

Sellele soovile vastab auto24-s ainult üksainus KTM, seega valik pole eriti raske :)

soni kirjutas:

Tere!
Kuna samuti vaated krossika poole, siis jahvataks seda teemat veel siin. Vaatan aastakäiku 2005-2007. Kuna igapäevaselt sõita aega pole, siis vast see aastakäik kärab küll. 250 4t eelistatud. Margi suhtes eelistusi polegi. Aga huvitaks just see, et mis aastast (märgitud aastakäikudest) miskil mudelil mingi muudatus tuli? Mis läks paremaks ja mis halvemaks?
Teine küsimus, et räägitakse küll, kunas keegi kolbi ja muud kuluosad vahetab aga mida ütleb manual? On see siis 50h, 100h, või 200h?
Samuti, kui keegi on unustanud oma kuulutust pikendada või lisada, siis võib need ka ps- panna.

Siim
#609
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Eks need kolvid, kepsud, ketid jne tuleb muidugi varem või hiljem vahetada. See selleks.
Teine küsimus puudutaks just KTM-e. Siit sealt kõrvu jäänd, et mingi aastani mootorid kehvad või amordid viletsamad, aga ei mäletagi mis mudelitest või aastatest juttu oli. Kas 2005 ja 2007a sx-f il on mingi erinevus?

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Kapa »

No üks kawa liigub ka kuskil netisügavustes ja 450 pole ka päris välistatud. :wink:

fotek kirjutas:

Sellele soovile vastab auto24-s ainult üksainus KTM, seega valik pole eriti raske :)

soni kirjutas:

Tere!
Kuna samuti vaated krossika poole, siis jahvataks seda teemat veel siin. Vaatan aastakäiku 2005-2007. Kuna igapäevaselt sõita aega pole, siis vast see aastakäik kärab küll. 250 4t eelistatud. Margi suhtes eelistusi polegi. Aga huvitaks just see, et mis aastast (märgitud aastakäikudest) miskil mudelil mingi muudatus tuli? Mis läks paremaks ja mis halvemaks?
Teine küsimus, et räägitakse küll, kunas keegi kolbi ja muud kuluosad vahetab aga mida ütleb manual? On see siis 50h, 100h, või 200h?
Samuti, kui keegi on unustanud oma kuulutust pikendada või lisada, siis võib need ka ps- panna.

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Ja lõpuks on veel ka see, et ega siis (näiteks) 100h pealt ei käi mingit plõksu, peale mida on kolb puru, mootor enam ei käivitu või mida iganes

Plõksud käivad ka 40tunni pealt vahest ka raks :mrgreen: Kui manual annab kolvivahetuseks 20tundi siis selge on see, et kui ületad seda vahemikku juba rohkem kui kaks korda on iga edasi sõidetud tund nö õnnega pooleks. Samas paljudel juhtudel tuleb küll kolbi pragu ja rats jääb seisma kuid kas suht kõrge vigastuse oht või võimalus kogu mootorist ilma jääda kaalub 150 eurot üles?!
05-07 on suurel osal juhtudest nö vana generatsiooni nelarid, 07,08 on aastad kus enamusel juba välja töötatud suht normaalsed ja töökindlad mudelid eriti 250se puhul. Samas nii vana ratta puhul tuleb olulisimaks pidada seisukorda kui seda kas tegu on ktmi yamaha või kawasakiga :!:

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mella »

2007 tuli KTM-l uus ja oluliselt parem mootor. Alla selle mina 250 SXF-i ei võtaks. Tegelikult ei võtaks alla 2008, aga need aasta vanemad mootorid on juba nii palju käinud, et lastehaigused välja ravitud.
Amordid tulid ka vist 2007 uued - kahekambrilised.

soni kirjutas:

Eks need kolvid, kepsud, ketid jne tuleb muidugi varem või hiljem vahetada. See selleks.
Teine küsimus puudutaks just KTM-e. Siit sealt kõrvu jäänd, et mingi aastani mootorid kehvad või amordid viletsamad, aga ei mäletagi mis mudelitest või aastatest juttu oli. Kas 2005 ja 2007a sx-f il on mingi erinevus?


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Soovitaks ise ka 2008 ja edasi masinaid võtta. Odavalt üldiselt head masinat ei saa. Ikka iga nädalaselt sõidad, siis sööb see masin kõvasti raha, eriti kui sa ostad vana masina, mida pole kõige paremini hoitud. Peaksid valima kõige paremas korras pilli ja margieelistuse jätma teisejärguliseks, mis ei ole väga lihtne. Margieelistused minul on, ma jätaksin enda valikst välja teatud värvi masinad, kuna leian, et need pole kõige paremini õnnestunud. Kedagi väga huvitab, mis ime masinad need on siis võib privas küsida, siin ma vaielda ei taha sellel teemal.

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Nüüd on siis juba segadus. Algselt tundus valik lihtsam, pealtnäha paistavad ju kõik ühesugused :) 2008a kannatan veel välja.
Nüüd see igivana küsimus. 250 vs 450? Kui keegi julgustaks ka 450-st ostma. Siiani 600 xr-iga krossirajal käind. Mõistan, et need pole võrreldavad masinad aga füüsis pole ka kõige kehvem.

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

kui päris algaja siis 250f oleks ikka mõistlkik valik ainuke mure, et vana 250 on reeglina rohkem väsinud kui vana 450. Samas kui mõistus peas saab ka 450 sõidetud, kuid väiksema rattaga on õppida alati parem. parim valik oleks üldse 125, sellega hoo üles saad siis kõige muuga on juba üsna lihtne :)

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

ei usu, et 450'ga probleeme tekib kui 600'se raskema masinaga oled juba krossirajal sõitnud. ega gaas ei ole on/off kontroller, selle asendit saab ise ka valida. 4-taktilisel eriti. mina isiklikult küll midagi peale 450'se (või isegi natuke suurema) 4-taktilise ei soovitaks osta.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas piloot »

Eks see oleneb ka oma kaalust. Kui ise alla 90kg ja plaan ratas ainult krossiraja jaoks ja kas või mõni kestvus kaasa sõita siis mina võtaks 250-se.
Kui tahad lisaks piikidega jäärajal hullata või teinekord mõnel kiirel kurvilisel pinnasteel kurve slaidida siis selleks sobib jälle 450 paremini.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

kui palju see 250'ne 4'ne siis 450'st 4'sest kergem on? minumeelest on see vahe miski paar kolm kilo...

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”