Milline krossimootorratas valida?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


krõps
Postitusi: 246
Liitunud: 02 Jaan 2013, 21:54
Tänatud: 1 kord

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas krõps »

Kui keegi tahab osta korralikku krossikat siis julgen soovitada Yamaha YZ426 2000 aasta. Vanasti mul selline oli ja töötas hästi, korra läks keps pooleks ja käike loopis välja, jahedaga käivitus halvasti aga pikapeale lüües voi lükates läks ikka käima. Remondimees ütles et ikka juhtub, seega soovitan!


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

(lol)

krõps kirjutas:

Kui keegi tahab osta korralikku krossikat siis julgen soovitada Yamaha YZ426 2000 aasta. Vanasti mul selline oli ja töötas hästi, korra läks keps pooleks ja käike loopis välja, jahedaga käivitus halvasti aga pikapeale lüües voi lükates läks ikka käima. Remondimees ütles et ikka juhtub, seega soovitan!


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas racerx »

will111 kirjutas:

ilkuda ja huiata võib sel teemal lõpmatuseni. selge on see, et ükski mootor, kolb, ega muu jupp ei ole "programmeeritud" punkt 50 tunni pealt õhku lendama, no matter what...
300 tundi ongi mõne persooni jaoks eluaeg sõitmist :lol:

yeah. Mäletan vanadest aegadest ka, et alati oli rajaääres mehi kes seletasid, et nende pill sõidab ühe kolviga 150h (kaks takti ) samas kutt käis suve jooksul 5 korda trennis ja tegi ehk 5 võistlust ka.

300h niisama matkata kuidagi pole tõesti mingi eriline number. Väikesed rollud jne. tänavasõidumotikad sõidavad palju enam, olles samas valmistatud palju odavamatest materjalidest ja suht suvalise täpsusega. Suht kindlalt võib sõita ka selllisel viisil isegi 3000 tundi äkki :D Näiteks olen näinud Suzuki 25o kahetaktilise mootorit, mille omanik tõi mingisse saeremonditöökotta kepsuvahetusse. Kepsulaagrit alumist polnud enam. Kuid see tsikkel oli veel käivitunud ja sellega oli sõidetud. LIhtsalt inimene kurtis , et koliseb ja ei käi hästi. Ulme eksole, eriti kui mõtlen, et mina pole kahetaktiga eriti üle 20h kepsuga allahindlust saanud. Enamus neid kordasid kus seda katsetanud olen, on lõppenud uue silindri lisamisega kepsuvahetuse osade listi.

Üleüldiselt enne krossika ostu ostu, üleüldse enne kui asuda vaagima, kas 450 või 250 , kaks takti või neli jne. tasuks ikkagi mõelda kas üleüldse seda tsiklit vaja osta on. Kui on eesmärgiks on pigem näha kogu aeg uusi olustikke, mitte aga omandada uusi oskusi, siis võiks valida hoopis mingi suvalise suurte ratastega neljataktilise mopeedi või väikese kubatuuri. On huvitavam, odavam ning ka vaiksem ja ühiskonnasõbralikum.

Milleks see krossikas või ehe enduro võistlustsikkel kui eesmärgiks on mitte midagi ?


leib
Postitusi: 185
Liitunud: 10 Mär 2013, 03:54
Tsikkel: Cz 86

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas leib »

Kuulge,lōpetage see jahumine ära. Vōta kirik keset küla 300 vōi paar kuupi peale ja muidugi KTM sest muud ratast eestis ei tunnista ta.


racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas racerx »

tegelikult mind huvitab ka üks asi :D Will111 saan aru, et sul xr600 ? Kas ehtne R versioon ?


will111
Postitusi: 5261
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

alati on mehi, kes räägivad ja siis on need teised mehed, kes sõidavad...ja räägivad võibolla heal juhul siis kui neilt spetsiaalselt küsida.

aga no johhaidii ma ei tea kui keeruline võib olla aru saada, et mootorid on erinevad, töötingimused on erinevad ja hoolduse intervallid on ka erinevad olenevalt sellest kui perfecto ja igal võimalikul ajahetkel top tune's peab kellegi konkreetse isiku ratas olema. jutt ei käinud mitte sellest, et 50 tunni pealt EI TOHI MITTE MINGIL JUHUL kolbi ega midagi muud vahetada, vaid, et see ei pruugi olla ilmtingimata vajalik igal sõitjal/rattal ühtmoodi. mõni sõidab 75h, mõni vb 100 ka ära ja vahetab siis, üsna suure tõenäosusega sellest mingit meeletut katastroofi ei ole.

ei, mul ei ole xr600, ma ei tea kus sul selline arusaamine tekkis racerx. üks tsiklitest on mul 505sxf, mida vist siin kuskil mainisin ka...

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Xr on minul, Soovitad mulle rollerit??? :D

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas racerx »

soni kirjutas:

Xr on minul, Soovitad mulle rollerit??? :D

Hahaa :D Ei härra Soni, sugugi mitte :D Nimelt hoolimata kõigest sellest, et on vähe neid motikaid millega sõitnud pole, on see õhkjahutusega 600R üks neist.
Vaatan, et Viljandi mees, äkki teed kohe niuksti ühe Ainja suunalise tripi ja ühtlasi kohvipeatuse ajal mu väikese raja ääres saame kuidagi kaubale mingi 10 minuti osas.
Rollerit soovitan muidugi. Rolluga hea metsas sõita :D

will111 sorri xr suhtes, eksisin isikuga.
Vaata nende kolvivahetuste ja asjadega on nii seetõttu, et kahtlemata võib igaüks proovida igasugu asju. Näiteks osa inimesi vahetab ka õhufiltrit tunde lugedes. Hoolimata sellest, et on olukordi, kus 15min on piisav aeg, et filter oleks umbes. Kuid kõik need tunnid jms arvestus on selleks, et võidusõidul käidaks sõitmas, mitte tsiklit remontimas.
Järgmine asi, ohutus. Jeap võib olla tõesti pole vahet mis olukorras seal need asjad on, kui kuskil maja ümber teine käik sees pota pota lasta, kuid kui kutt laksab 35meetrist platood ja õhus kõik kildudeks lendab või mis iganes, kuskil lainete peal detailid irduvad, siis on vigastused lihtsad tulema. Küsimuses on inimeste tervises ja ajada mingit vastutustundetut juttu 150h ühe kolviga soovituslikus võtmes on veidike halb.
Meeletum katastroof võib tulla ka sellest kui üks amort jookseb ja esipitter tänu sellele ei pea. Meile kõigile on kasulikum, kui inimesed natuke ikka peavad aru asjadest, mis ja kus on.

Aga üldiselt, lisan ka teemasse soovitusi siis. Näiteks naiste mx päeval kunagi sõitis üks preili 450 kubatuuriga ja see meeldis talle väga tollal. Ütles kõige parem tsikkel ever. Eks naised on õrna käega ka ja ei hullu nii lihtsalt ( seda teame me väga hästi eksole :D :D ) kuid tänasel päeval on kõik järjest mahedamad. Üldiselt 450 mida mingite tuuningsumpadega nässu pole keeratud on väga mõnus sõita, vähemalt seni kuni pole sundust temaga väga tahtmist täis olekus joonele minna. Ega siis ka viga pole, kuid vorm peab hea olema.

Kasutaja avatar

Möku
Postitusi: 597
Liitunud: 23 Veebr 2007, 16:04

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Möku »

[quote="racerx"] Meeletum katastroof võib tulla ka sellest kui üks amort jookseb ja esipitter tänu sellele ei pea. Meile kõigile on kasulikum, kui inimesed natuke ikka peavad aru asjadest, mis ja kus on. [quote]

See pilgu pealhoidmine muuseas on väga hea märkus - vaata millega sõidad.

Ja seostub väga hästi 400 tundi ühe kolviga sõitnud 400 exc-ga. Nimelt see vend vaatas ikka aeg-ajalt, mida kolb tunneb. Ja ei leidnud vajadust vahetamiseks vajadust. Tal on ka muide väga proff pilk - on toimetanud enduuro MM tiimide mehhanikuna. Selgitust annab tema elukogemus - vend on ligi 70 aastat vana. aga sõidukiiruse poolest oli ta aasta-paari eest veel eespool Eesti enduuro algajate klassist ja oleks ka hobiklassis esikuue hulgas olnud. Mis ei tähenda muidugi et ta oleks mootorit rohkem kiusanud kui algajad või harrastajad :bsmile:

Nii et hinnake millega ja kuida sõidate. Ja ka hinnake seda, kes on hindaja :ner:

Rahvakeelde ümber tõlkides - alates sajast tunnist mõõda kompressiooni ka siis kui podistaja oled. Ilgelt nõme on tsiklit läbi tuulemurrus metsa ja vett täis kraavide päevade kaupa metsast välja lükata. Tested on animals :lol:

Usinus-Kasinus-Cosinus
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas 426f »

siit teemast juba hakkab välja tulema miks väga paljud müügis olevad krossi tsiklid on persse keeratud läbi kulunud romud millelt pole võtta ühtegi varuosa,ma olin vist ainuke idioot kes põõsas podistades vahetas õli iga 5 tunni järel ja kolbi 50 pealt ja kui krossi rajale asja pole siis võib vabalt edasi veereda läbi kulunud rattalaagritega ja õhu filtrit ei pea ka pesema kuna kolb on mõõdust välja kulunud ja liiva terad kukuvad rõnga vahelt lihtsalt alla.nuka ketti ei pea ka vahetama,kange keti saab haamriga pehmeks taguda ja kestab veel 300h ja kui kasutatud krossikas osta siis ma panen sinna kohe uue kolvi nuka keti ja vajadusel ka kepsu ja klappide pidamine ka ära testida.

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Kapa »

racerx kirjutas:
soni kirjutas:

Xr on minul, Soovitad mulle rollerit??? :D

Hahaa :D Ei härra Soni, sugugi mitte :D Nimelt hoolimata kõigest sellest, et on vähe neid motikaid millega sõitnud pole, on see õhkjahutusega 600R üks neist.
Vaatan, et Viljandi mees, äkki teed kohe niuksti ühe Ainja suunalise tripi ja ühtlasi kohvipeatuse ajal mu väikese raja ääres saame kuidagi kaubale mingi 10 minuti osas.
Rollerit soovitan muidugi. Rolluga hea metsas sõita :D

Paraku on nii, et see Xr sõitis ka surmani :) ja kuna ma mujal peale krossiraja sellega sõita ei tahtnudki, siis nüüd ongi põhjus puhtavereline krosser soetada.
Eks näis mis sest Xr-ist saab, mõned huvilised on tekkinud, otseselt müügis pole. Vb tuleb endal vanake taas elule aidata. Kui nii peaks juhtuma siis ma kade pole.

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID

will111
Postitusi: 5261
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

mnjaa, asi selles, et minumeelest siin keegi, ka mina mitte, ei olegi soovitanud ühe kolviga 300, 150 või isegi 100 tundi sõita. olukord on vastupidine, paljud kipuvad pressima peale, et 50 on absoluutne piir (või mis iganes numbrit manual dikteerib). mida ta tegelikult ju ei ole. te kõik olete nõus tunnistama, et reeglina tegelikult ei lenda midagi õhku kui sõidad näiteks 70 tundi...eriti veel kui oled rahulikum sõitja ja võibolla hoopis podistab kuskil metsavahel niisama. igasugused maintenance intervallid on kasulikud ja toreded ja väga informatiivsed asjad, aga nagu praktiliselt kõige muuga tuleb ka nendest asjadest osata aru saada ja teatava loogikaga läheneda. kes ei taha seda teha, see vahetab juppe ka podistava sõidustiili juures nii nagu ta oleks maailma kõige hullem lahtihoidja ever...ja las vahetab, mugavus ja absolute zero risk maksab ja peabki maksma! kasko kindlustus on ka kallis lõbu põhjusega, mitte niisama pulli pärast.


jackson

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas jackson »

Aga räägi will mis aja tagant sina siis oma tsiklitel kolbi vahetad ja mille järgi seda hindad millal vahetada?


valmar01
Postitusi: 53
Liitunud: 03 Okt 2007, 09:10

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas valmar01 »

susla kirjutas:

Olen jälginud nats seda teemat, kuna mõlgutan mõtteid krossi ratta ostmisel.
Midagi olulist siit teada ei saa ja seega juhindun enda praktikast ja mugavusest.
Olen proovinud nii 450 kui 250 raja peal ja ma ei tea millest see on, aga 250 on hüpata midagi muud kui 450. Kaalu vahe on nii väike, aga 450 maanduks nagu tankiga(maa väriseb), kuid 250 nagu jalgrattaga. Nii lihtne minu jaoks seda valikut teha oligi.
Siin arvuti taga arutada praktiliste asjade üle. . . ajaraisk. Tuleb ikka minna, sõita ja võrrelda. Lihtne.
Jõudu!

Tankisti maandumine ei olene väga palju tsikli kaalust, vaid sinu sõidu oskusest kuidas hüpata ja amordi seadistusest!!


susla
Postitusi: 209
Liitunud: 13 Mai 2008, 00:02
Tsikkel: Back to Honda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas susla »

Minu postituse eesmärk oli öelda, et minge sõitke nii ühe kui teisega ja saate asja selgeks.
Ma olen öelnud oma sõpradele, kes tahavad mingit ratast osta, et kui loodate foorumistest omale ratast osta, siis jääbki see ostmata!

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Tsikkel valitud! Aitäh kõigile, kes asjalikku infot jagasid ja aitäh ka kõigile neile, kes meelt ülal hoidsid :D
Punane muidu :)

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Kasutaja avatar

hotshot
Postitusi: 115
Liitunud: 16 Jaan 2008, 15:23
Tsikkel: crf 450r, Varadero
Asukoht: Talinn/Euroopa

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas hotshot »

Tubli!

A mis võtsid siis - 250 v 450 v 150?

Tee siis trenni ja tule ikka hobivõistlustele ka :D

Täiega lahe tegelt ikka, et leidub inimesi kes ei karda kuradile sõrme anda :bsmile:

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Valitud sai 450. Sõrm on ammu antud, tuleb vist nüüd mõni luu ka ohverdada :D
Ehk õnnestub tõesti mõni hobikrossi sõit kaasa teha.

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID

will111
Postitusi: 5261
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

õige valik, head peal hoidmist siis :D :bsmile:

Kasutaja avatar

parn
Postitusi: 123
Liitunud: 27 Dets 2007, 02:48
Tsikkel: Honda CBR1000 repsol
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas parn »

Plaan soetada teiseks rattaks supermoto ja soovin abi siinsest seltskonnast. Antud küsimus ei piirdu nii lihtsalt, kuna soov minna vahel metsa- või krossirajale, seega peaks rattal olema nii slikid kui ka korralikud "maastikurehvid".

Lugedes foorumeid, siis mängib olulist rolli ka sõtja pikkus, kehakaal ning eelnevad sõidukogemused:

  1. 182cm pikk ja 82kg raske
  2. Olen eelnevalt sõitnud üle 10a bikega ja soov vahelduseks võtta kõrvale teine ratas.
  3. Ratta hind võiks jääda 2000 - 3000€ piirile.

a. Milline võiks olla ratta kubatuur- 125, 250 või 450?
Olulist rolli mängib ratta kaal (seega suurema kubatuuriga rattad jätaks välja) ja rattal võiks olla piisavalt jõudu, et kannataks normaalselt maanteel sõita.
Kas 125 lahjaks ei jää? Olen antud küsimusele proovinud leida vastust erinevatest foorumitest, kuid kõik vastused on väga umbmäärased- üks kiidab, teine laidab. Kindlati 125 kasuks räägib hind ja lai valik

b. Kas 2T või 4T?
Kindlasti ei soovi väga lühikese ajajooksul hakata vahetama kolbe. Seega hooldusvälp võiks harrastaja jaoks olla mõistlik. Ma ei tea, kas tänapäeva 2T peab bensiini õliga segama või mitte, aga see ei oma tähtsust. Kindlasti oleks mugavam, kui õlipaak oleks eraldi.

c. Rattal peab olema küljes tuled ja viled- e. tänavalegaalne.

Tean, et soovin "all-in-one" ratast, aga loodan leida antud kriteeriumitele parima valiku. Kindlasti, kui kellegil midagi pakkuda, siis kiri postkasti.


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Sa tahad päris palju saada ühest rattast. Niipalju kui mina sinu nõudmistest oskasin aru saada, siis sellist masinat pole. Ma saan aru, et tahad lihtsalt supermotot, et oleks lahe kulgeda linnas? Siis tuleks võtta ikkagist ju ratas, mis mõeldud linna/metsa teedel kulgemiseks. Või siis mõni hardenduro, aga need nüüd päris igapäevaseks linnas kulgemiseks pole mõeldud. Samas oleks see just see, millega metsas mütata ja rajal saaks ka hakkama kui amorte näppida.

Kubatuur ma arvan, et võiks jääda min 200 2t või 300 4t.
Kus sul see 125 enduro lai valik on? Mingeid laste motikaid on, aga nendega pole mingit asja kuskile metsa või rajale.

Nenede paganama hardendurode hinnad on nii kõrged järelturul, natuke lausa uskumatu, et ostetakse :D.

Kasutaja avatar

parn
Postitusi: 123
Liitunud: 27 Dets 2007, 02:48
Tsikkel: Honda CBR1000 repsol
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas parn »

Ma saan ise ka aru, et sellist ratast ei toodeta.
Linnarattaks ei soovi. Ikkagi tenni jaoks, nii rajal kui ka metsas (mets oleks teisejärguline). Tänavalegaalne võiks siiski olla, et ei peaks käruga igalepoole sõitma.

VB oleks kõige paremaks näiteks antud ratas- http://www.mototehnika.ee/used/105073


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

parn kirjutas:

Ma saan ise ka aru, et sellist ratast ei toodeta.
Linnarattaks ei soovi. Ikkagi tenni jaoks, nii rajal kui ka metsas (mets oleks teisejärguline). Tänavalegaalne võiks siiski olla, et ei peaks käruga igalepoole sõitma.

VB oleks kõige paremaks näiteks antud ratas- http://www.mototehnika.ee/used/105073

Link on vigane.

Kasutaja avatar

parn
Postitusi: 123
Liitunud: 27 Dets 2007, 02:48
Tsikkel: Honda CBR1000 repsol
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas parn »


sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Ok kui ikka supermoto sõitmine plaanis, siis mina sulle väga abi ei oska anda. Siin peaks paar tarka muidu olema küll. Igatahes suurt mootorit vaja ja need 500 ja edasi exc- peaksid kärama küll :D.

Kasutaja avatar

parn
Postitusi: 123
Liitunud: 27 Dets 2007, 02:48
Tsikkel: Honda CBR1000 repsol
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas parn »

Pigem kardan, et 500 jääb liiga võimsaks ja raskeks. Aga kindlasti märgin ära, et antud valdkond on minu jaoks täiesti tundmatu.

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas fotek »

parn kirjutas:

soov minna vahel metsa- või krossirajale
.....
et kannataks normaalselt maanteel sõita.
....
Tean, et soovin "all-in-one" ratast, aga loodan leida antud kriteeriumitele parima valiku. Kindlasti, kui kellegil midagi pakkuda, siis kiri postkasti.

Sellistele kriteeriumitele pole tõesti ratast olemas sest teine punkt välistab esimese :)

Siim
#609
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mella »

mingi SM ratastega EXC 450 või 530 näiteks.

Aprilia on väga hea ratas SM-ks, aga remonti tahab usinalt saada ja metsas pole nii hea kui 1sil masin.
2T pillid unusta ära, kui just enduurot võistlema hakata ei taha.

Kasutaja avatar

MartinH
Postitusi: 98
Liitunud: 13 Juul 2007, 21:00
Tsikkel: KTM 300exc
Asukoht: maardu

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas MartinH »

Plaan järgmine nädal soome minna ja sealt omale uus ratas tuua,aga vot ei tea mida valida.
Liistul on 2008-2011a exc-d.
250 2t,300 2t,400 4t või viimane variant 450 4t.Hinnaklass jääb sinna 4k kanti. Olen kuulnud,et need 4t mootorid nendel aastatel ei ole just kõige paremad,vastab see tõele?
Kõige rohkem huvitab mind 300 2t ja 400 4t rataste nn. juhitavus.Kaaluvahe räägib muidugi kümne kiloga 2t kasuks. Toome näitena mõne proloogi sarnase raja,kumma rattaga raja läbimine on lihtsam? On nendel ratastel üldse mägedekõrgune vahe sõiduomadustes?
Kuna minu radadel on ka väga palju põlvini muda siis ehk oleks 4t sinna parem?

Hetkel olev 520 exc millel üldsegi 540ccm silinder peal jääb liiga raskeks.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Mõistlik oleks enne proovida kas 2t või 4t ja KTM i puhul saab ju lausa rentida exc rattaid ja suht ruttu selge mis ja kuidas.

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”