Milline krossimootorratas valida?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

10 kilo on juba märgatav vahe küll, kuigi eks väga palju sõltub ka sellest, kus see kümme kilo asub.

teisalt peab ütlema, et ega ei sooviks küll oma 500se motoga 4taktilist ktm'i motot 2taktilise vastu vahetada just selle mootorite suht suure erinevuse tõttu. üks lihtsalt läheb "maast laeni" ja sujuvalt, teineon ikkagi selline kohatine rebija. kokkuvõttes sõitu nautida on parem ikka neljase seljas. ja kuigi mul on krossikas siis päris otseselt krossi ma sellega ei sõida, seega justnimelt sõidu nautimine omab päris suurt tähtsust.

aga kui 4k välja käid oma 5a vana ktm'i eest siis noh better be sure, et see on ikka väga tipptopp korras ka...minumeelest :roll:




sandman1111
Postitusi: 279
Liitunud: 01 Juun 2006, 17:22
Tsikkel: CRF450R13

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas sandman1111 »

Pole küll enduromees, aga samas olen proovinud 250exc 13 masinat ja selle mootor oli küll väga sujuv ja hakkas hästi madalalat tõmbama. Edasi just kiiresti ei läinud, aga seal metsavahel polegi hirmsat püssi vaja. 300 on veel parem. Muidugi 4t on selles suhtes parem, aga see 10 kg on päris suur asi kitsastes oludes. Välja ei sure ka 2t nii kergesti kui 4t. Ei kuumene üle nii kiiresti. Mootoris vähem juppe, vähem muret.

Kui sa ei oska valida, siis võid ka nii asja võtta:

Kui sa sõidad rohkem sellises kohas, kus on suhteliselt palju nikerdamist ja pead masinaga maadlema. Võta 2t.

Kui ikkagist meeldib rohkem avatum tee ja niisama kruiisimine, siis võta 4t.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Tõstan teemat. Ca 2017 ja uuemate 250ccm 4t krossikate puhul on tänapäeval mõni, mis eriliselt esile tõuseb kas halvas või heas? Vastupidavus, amordid? Hooldan-remondin ise.

Võib kaaluda ka enduurokat 300-350 ccm. Kuidas viimastel on, kast on erinev aga kas täna neil amordid krossirajale ka kõlbaks või puhastverd krossikas ikka peajagu üle? Sh raam jne.

Sõidan nagu pensionär, kaalun 100kg.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ratastel vahet ei ole, kui ehk Suzu välja arvata. Nad on viimased aastad jäänud kohapeale toppama, eriti amordipoolelt.
Korralikuks krossisõiduks on enduuroka amordid minu arust liiga pehmed.


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Piimaveoks sobivad need enduurod vägagi hästi, 100kg, siis soovitaks lihtsalt vedrud oma kehakaalule vastavad panna.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Dusterx kirjutas: 16 Juul 2020, 10:00

Piimaveoks sobivad need enduurod vägagi hästi, 100kg, siis soovitaks lihtsalt vedrud oma kehakaalule vastavad panna.

Mes tuu piimavedu om?


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

"sõidan nagu pensionär", kaalun 100kg ehk siis rahulik sõit, mida kannatab vabalt ka enduurodega teha.


Lembit
Postitusi: 219
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 83 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Lembit »

mx77 kirjutas: 16 Juul 2020, 10:04
Dusterx kirjutas: 16 Juul 2020, 10:00

Piimaveoks sobivad need enduurod vägagi hästi, 100kg, siis soovitaks lihtsalt vedrud oma kehakaalule vastavad panna.

Mes tuu piimavedu om?

See on siis, kui paned kummalegi poole lenksu otsa ühe mannergu piimaga ja sõidad niimoodi koju, et enamus piima mannergusse jääb :)
Mannerg on selline anum:
Pilt


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Eesmärk on siiski areneda ja kuna reg.märgi omamine ülesõidu ettekäändel on soovmõtlemine ja niikuinii tuleb käruga liikuda, samuti ei viitsi radu välja mõelda, siis langeb liisk kindlasti puhastverd krossika kasuks.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Peaasi on, et kui eelarve vähegi kannatab, siis osta võimalikult värske - mingi a'la 2010 võib tunduda tavarataste kontekstis päris sile aasta, aga krossika puhul see on oma elu lõpusirgel ja sa lihtsalt upud sinna hoolduseauku ära, selle asemel, et sadulatunde koguda ja sõitjana areneda. Uuem muidugi ei tähenda ka mingit garanteeritud vastupidavust, anoh vähemalt ei pea eBayst juppe taga ajama vaid saab inimesemoodi poest osta.

Samas isegi lagunev krossikas on lõbusam kui üldse mitte mingisugust krossikat, niiet see pole otseselt reegel, pigem juhtnöör :)


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Vaatan siiski jah 2017+ rattaid. Mõttekoht on see, et kuna sõidan ilmselt vähe, siis uuemat ei raatsikski seismise jaoks osta. Vanemat ei taha jällegi. Küll ma leian, enne vaja midagi garaazist maha müüa.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tort kirjutas: 16 Juul 2020, 11:03

Vaatan siiski jah 2017+ rattaid. Mõttekoht on see, et kuna sõidan ilmselt vähe, siis uuemat ei raatsikski seismise jaoks osta. Vanemat ei taha jällegi. Küll ma leian, enne vaja midagi garaazist maha müüa.

aastat ei hakka siin välja käima, millest alates peaks rattaid vaatama, aga rusikareegliks võiks võtte selle, et ratas olgu sissepritsega ja neid vahepealseid õhkesiamortidega eksemplare võiks vältida, kuna sa ei saa neid kunagi normaalselt käima.

Mul näiteks praegune ratas 2014, 130 tundi ees. Viskasin just uue kolvi sisse (140 eur + oma töö) ja lasen veel 50 tundi rahulikult otsa.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Eks ma püüan ka mingi 50-100h heaperemehe eksemplari vaadata, kui aeg käes.


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas pyta »

Pole vaja üheselt vaadata..mul beta 4 aastat olnud ja selle aja jooksul ainult 85h sõitnud, see tavalistel meestel vähem kui aastaga täis sõidetud

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Noh, hind käib ikka aastanumbri järgi, see on müüja enda traagika, kui ta end trenni vedada ei viitsinud :D


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

Mul on ktm olnd üle 5 aasta ja selle aja jooksul umbes 40h sõitnud. Ja nii naljakas kui see mõne jaoks ka ei ole siis näiteks minu ratas pole kordagi päriselt mudasekski saanud...sest ma vihkan muda ja selle sees püherdamist :D Aga kuna mudaseks ei saa siis ma ei pea seda ka näiteks survekaga pesema ja vett kõigi võimalike laagrite vahele laskma, määret pidevalt igalt poolt vahelt veega minema laskma jne. Kõik ei osta krossikat tingimata mingi hullu trenni tegemiseks + mõni aasta lihtsalt ei ole aega sõita või tulebki vaid 3-4 tundi.
Ostes valisin lihtsalt ratta, mis mulle proovisõitu tehes kõgie rohkem meeldis ja pole siiamaani pidanud kahetsema. Vedrud amordid olid juba paika pandud minu raskuse tegelase jaoks, mis oli ka kindlasti pluss.
Ehk jutu mõte on see, et reaalses elus võib mõni 2017 pill olla ka rohkem "ära aetud" kui mõni teine 2010a pill. Või siis ostad 2017 ratta, mille vedrustus on seades 70kg duudi jaoks aga ise oled 100ne tank. Mitte, et aastanumbrist lähtumine oleks nüüd mingi täiesti vale taktika, aga võtta see ainukeseks või isegi peamiseks kriteeriumiks on ikka lollus.
Seda enam kui ostetakse ratast ka selgelt lõbusõiduks, mitte võistlemiseks. 100kg ja sõidan nagu pensionär, selle jaoks ei pea olema "tehnika viimane sõna" vaid lihtsalt piisavalt heas korras ratas, et koguaeg midagi remontima ei peaks.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Jesper »

See on tõsi küll jah, et garaažikaunistuse puhul pole vahet, mis ta väljalase ja läbisõit on, seisavad nad kõik ühtmoodi ilusti :D

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas villy »

Tort kirjutas: 16 Juul 2020, 11:03

Vaatan siiski jah 2017+ rattaid. Mõttekoht on see, et kuna sõidan ilmselt vähe, siis uuemat ei raatsikski seismise jaoks osta. Vanemat ei taha jällegi. Küll ma leian, enne vaja midagi garaazist maha müüa.

Siis mõtle mida sa tahad pigem sõita, kas krossi või endurot ja võta siis vastav ratas.

Seltskonnast on küll krossiratastega tuldud metsa ja niikaua on äge kui saab sirgel gaas põhjas sõita aga kui peenemaks nikerdamiseks läheb siis krossiratta on/off gaasireziimi ja vedrustusega, mis mõeldud suurte hüpete jaoks, pole see kõige parem valik metsa vahele/või hard enduro elementide harjutamiseks ning krossika mehed on ikka enduro peale üle läinud.
Jah loomulikult saab iga rattaga igal pool sõita aga nii on parem minu arvates.

Kasutatuna saad nt 50h sõitnud enduuroka tihti paremas korras kui krossika, sest nad ei saa tavaliselt metsavahel niipalju vatti kui krossirajal.

Kui käruga kavatsed liikuda siis kaalu ka 2T 300 nt. Ma olin kunagi jumala kindel, et võtan 4T aga siis võtsin rendiks sõbraga 4T 350 ja 2T 250, veetsime päeva männikul manniacsi rajal 2 rattaga ja mu süda kuulus 2T rattale. Jah kulub ca 200 EUR aga saad väga toreda päeva ja oma valikus täiesti kindel olla. Uuemat 2T rattad veavad madalalt väga hästi, pööravad palju paremini aga samas palju äkilisemad, mis väsitab algajat :D

Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Üllar »

Jutt Ktm 250 exc-f.
Ei saa ära lõhkuda.Pole ka krossisõitja olnud aga karjäärid kraavid jne.pole sel mingi probleem.
Küll Langel proovitud 350 exc f meeldib rohkem,sest saab ka rahulikumalt
mäkke ronida.Hr.Lajal korraldab neid demosid vist igal aastal.
300 cc 2 takti on ikka võistlejatele.


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Tort »

2t välistatud 100%. Ikka krossikat vaja, mitte endurot. Vana ei taha isegi seisma osta, tehnika areneb ja samuti 6 eelneva külapoisist omanikuga ratast ei soovi.

Tegelikult mx77 vastas ära esimese postina - ratastel väga vahet pole. Husqvarnal on 350 ka, mis sellest arvata?

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas bitter »

Tort kirjutas: 17 Juul 2020, 10:48

2t välistatud 100%.

Miks?


Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Mootoripidurduse puudumine, minu jaoks ebameeldiv momendikõver. Subjektiivselt ei meeldi need mootrsaed lisaks kõigele. Olgu või enduros kiiremad.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas KIBU »

Tort kirjutas: 17 Juul 2020, 10:48

2t välistatud 100%. Ikka krossikat vaja, mitte endurot. Vana ei taha isegi seisma osta, tehnika areneb ja samuti 6 eelneva külapoisist omanikuga ratast ei soovi.

Tegelikult mx77 vastas ära esimese postina - ratastel väga vahet pole. Husqvarnal on 350 ka, mis sellest arvata?

Pidasin pool aastat fe350. 350 on ilmselt kõige mõistlikum nelar üldse. kõige universaalsem ja ilmselt ka kõige lihtsam sõita. sobib enamvähem igale poole. rahulikum kui 250 ja küro pole nii hull kui 450- sel seega tundub veel sõites mõistlikult kerge. Kuna mulle hakkas pigem meeldima kivihunnikus nikerdamine ja metsaradadel sõitmine siis läksin 2t te300 peale üle. muide 300 2t ei ole ainult võistlemiseks, vastupidi, see on kõige lihtsam ja mõnusam sõita mudavurr üldse.
Netiavaruste levinuim soovitus on "ükskõik mis aga mitte 450 krossikas" ja seda ilmselt ilma naljata. :)

5248653
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

KIBU kirjutas: 17 Juul 2020, 15:15

Netiavaruste levinuim soovitus on "ükskõik mis aga mitte 450 krossikas" ja seda ilmselt ilma naljata. :)

Tänased 450-tel on ca 56-58 hobujõudu, mis on tegelikult meeletu võimsus krossika jaoks ja millega vabalt võivad sõita need, kes teevad seda raha eest. Ja kui sellele tuleb vastus, et ei pea ju põhja keerama, siis võta juba parem 250 4T, mis on kaalutunnetuse osas ikka nagu öö ja päev suurega võrreldes. Lisaks veel ka see, et kui käpp on väsinud, siis oled suure nelari seljas täielik reisija.

PS. Mis puudutab seda 350-st, siis mulle ei meeldinud. Ma pigem ootasin 250-se kergust ja veidi võimsamat minekut. Tegelikkus oli, et sõidutunne oli nagu 450-sega aga võimsus oli vaid pisut parem kui 250-sel. Pigem juba big-bore kit 250-sele peale.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

Iga lits kiidab oma auku. Netiavaruste levinuimad soovitused on küll asjalik asi mille järgi otsustada muidugi, et millist tsiklit hankida :D

Krossika kohta tahaks omalt poolt ja omast kogemusest panna +1 villy eelnevalt öeldule. Nimelt eks see on/off reziim on omaette ooper küll kui plaanis on nikerdussõitu teha. See on ka vist seni ainuke asi, mida ma ei salli oma täis krossiratta juures (arvestades, et ma päris krossi sellega ei sõida tegelikult kunagi). Kui starteriga käivitust ka ei oleks siis see ilmselt ajaks isegi kohati päris närvi.
Aga noh, samas iga asi on kompromiss..täpselt samamoodi see rohkem/vähem hooratast ja sellest tuleneb on/off reziim.

Rekluse sidur pidavat samas vist täiesti vabastama igasugusest stallimisest. Nii et ka lahendus probleemile ilmselt olemas. Ise pole küll katsetanud.

Mis puudutab neid erinevaid kubatuure ja kogu seda juttu, mis pidevalt räägitakse...kus üks ütleb, et 350 on küll ja veel, järgmine, et 250 on 3x rohkem kui temal kunagi vaja läheb ja mõni leiab ka, et 125 käib tema võimetest viiekordselt üle. Mina nimetaks seda ilusaks isiklike kogemuste ja arvamuste kogumikuks, mis EI OLE üle kantav kasutajalt kasutajale! Igaüks võiks ikka ise proovida ja katsetada, et mis on see piisav või paras või sobiv. Kui see tõepoolest oleks nii, et 250ne ratas on absoluutselt igaühe jaoks, igas situatsioonis küll ja veel ämbriga peale ka...siis suuremaid rattaid enam ammu ei müüdaks ja võibolla isegi ei toodetaks. Simple as that.

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas KIBU »

will111 kirjutas: 17 Juul 2020, 15:50

Netiavaruste levinuimad soovitused on küll asjalik asi mille järgi otsustada muidugi, et millist tsiklit hankida :D

kui väga paljud selles vallas pädevad inimesed üle maailma soovitavad nagu ühest suus neile kes küsivad millist krossikat osta "osta ükskõik mis aga peaasi et mitte 450 krossikas", siis sa soovitad selle tähelepanuta jätta?
Ja sina kommenteerid seda teemat netis selleks, et sinu soovitused on siiski asjalikud ja nende järgi kannatab otsustada millist tsiklit hankida???

5248653
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 970
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas KIBU »

mx77 kirjutas: 17 Juul 2020, 15:31

PS. Mis puudutab seda 350-st, siis mulle ei meeldinud. Ma pigem ootasin 250-se kergust ja veidi võimsamat minekut. Tegelikkus oli, et sõidutunne oli nagu 450-sega aga võimsus oli vaid pisut parem kui 250-sel. Pigem juba big-bore kit 250-sele peale.

Tegelikult mul jäi kahe silma vahele see, et valikus on juba ainult krosarid mitte ka endurokad. mina rääkisin puhtalt FE mudelist ja enduro/ metsaraja sõidu võtmes. krossiraja ja krosarite kohapealt ma arvamust ei avalda. 350 huskqvarnast veel niipalju, et usas on väga popp hoopis FX mudel mis on laias laastus krossika ja enduuroka hübriid.
Kui mina endale metsaratast valisin ja ringi vaatasin ja kuulasin, siis mulle tundus, et nendel kellel olid kogemus 2016a või vanemate tsiklitega, olid vähe "teistsugused jutud". 2017 tundub murrangu aasta (ktm) mil tulid esimesed "tänapäevased" tsiklid.

5248653
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

will111 kirjutas: 17 Juul 2020, 15:50

Iga lits kiidab oma auku. Netiavaruste levinuimad soovitused on küll asjalik asi mille järgi otsustada muidugi, et millist tsiklit hankida :D

Krossika kohta tahaks omalt poolt ja omast kogemusest panna +1 villy eelnevalt öeldule. Nimelt eks see on/off reziim on omaette ooper küll kui plaanis on nikerdussõitu teha. See on ka vist seni ainuke asi, mida ma ei salli oma täis krossiratta juures (arvestades, et ma päris krossi sellega ei sõida tegelikult kunagi). Kui starteriga käivitust ka ei oleks siis see ilmselt ajaks isegi kohati päris närvi.
Aga noh, samas iga asi on kompromiss..täpselt samamoodi see rohkem/vähem hooratast ja sellest tuleneb on/off reziim.

Rekluse sidur pidavat samas vist täiesti vabastama igasugusest stallimisest. Nii et ka lahendus probleemile ilmselt olemas. Ise pole küll katsetanud.

Mis puudutab neid erinevaid kubatuure ja kogu seda juttu, mis pidevalt räägitakse...kus üks ütleb, et 350 on küll ja veel, järgmine, et 250 on 3x rohkem kui temal kunagi vaja läheb ja mõni leiab ka, et 125 käib tema võimetest viiekordselt üle. Mina nimetaks seda ilusaks isiklike kogemuste ja arvamuste kogumikuks, mis EI OLE üle kantav kasutajalt kasutajale! Igaüks võiks ikka ise proovida ja katsetada, et mis on see piisav või paras või sobiv. Kui see tõepoolest oleks nii, et 250ne ratas on absoluutselt igaühe jaoks, igas situatsioonis küll ja veel ämbriga peale ka...siis suuremaid rattaid enam ammu ei müüdaks ja võibolla isegi ei toodetaks. Simple as that.

Mitme aastaga sul see 40 tundi tuligi?


Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Ise oman 2t 300gasgas endurokat ja 250gasgas traielit. See soovitus, et mitte 450 on igati pädev, enamus lihtsalt ei ole nii kõvad mehed. Minust käib küll too 300 2t isend kaarega üle, väga paljudes kohtades tahab ta liigse teravusega mind ära tappa, kuid samas tänu sellele ma austan ja kardan teda rohkem ja ei lähe nii kergelt ise lollusi tegema, sest juba tean, kuidas lõppeb. Traiel on rahulik ja väänderikas, kannatab kõike teha. Üks argument 2t'le on see, et kui pidevalt kusagil külili oled, siis sumpa ei lähe nii kuumaks nagu 4t, saab samade pükste ja ilma villideta edasi mässata. Krossikatel on lisaks olematule hoorattale ja hirmsale teravusele ka sidur tihti suht on/off stiilis asi, ehk siis rajapill on ikka rajapill, kui metsas mängimiseks, siis võiks asjal ikka mingi sujuvus ka olla.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Milline krossimootorratas valida?

Lugemata postitus Postitas will111 »

jommaijoo, 300 2t ongi umbestäpselt võrdne 500se neljasega. põhitõed vähemalt võiks ju omale selgeks teha kui neid igasuguseid parimaid soovitusi jagate...
trail on üldse täiesti teine maailm, nende rataste mootorid ja selle mootori iseloom pole küll kuidagi võrreldav krossikate ega ka endurodega. miski muu ka eriti mitte. see on rohkem nagu mootoriga downhill jalgratas

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”