CZ-idest üldiselt
Moderaator: Moded
CZ-idest üldiselt
Et nagu mis on teie arvamus nende rataste kohta: nt. võimsus, varuosade kättesaadavus jne.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Lõpetage palun see CZ teemal pärimine ära. See ratas on ju uunikum igas mõttes. esiteks ikkagi üle-üle-eelmine põlvkond. Teiseks seda firmatki ei ole enam elavate kirjas. Niipalju kui Teletorni poisid mingeid asju sebivad saab piiratud arvul juppe aga kui midagi erilisemat vaja on siis on näpud. Peale selle jube kapriisne riist et korralikult käima saada. Tänu õhkjahutusele ja suurele võimsusele on väga pirts õli suhtes. Mootori primitiivse ehituse tõttu (puuduvad nii sisselaskemembraanid kui ka väljalaskeklapp) on mootori jõukõver vastikult järsk. Kuna sidur on kuiv, siis seda libistada ei saa. Amordid ja raam on saast. Jne. jne. Ma saan aru, et CZ on odav. Aga esiteks kui taga ikka palju sõita läheb ta pidamine kallimaks kui lääne pill ja teiseks ei saa taga moodsal krossirajal praktiliselt sõita.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
No vene ratastega ma ei võrdleks üldse midagi. Sest kui vene rattad põhinevad siiani ennesõjaaegsel DKW-l (Izh) ja BMW-l (Ural), siis millest üldse rääkida. Ja see aeg, millal CZ kusagil midagi võitis jääb aega 1961-1965. Ma tahaks teada, kas sa sõidaks praegu igapäevaselt autoga, mille tehnilised lahendused jäävad 60-sse. Nõuanne neile, kes on CZ huvitatud - otsige välja võimalikult originaalraamiga CZ (et ei oleks tagaharki pikendatud ja amordinurka muudetud) taastage originaalkorda ja pange kuurinurka seisma - mõne aasta pärast saate selle müügist saadud raha eest osta endale korraliku lääne ratta.driver12 kirjutas:Aga minu arust CZ on üsna hea ratas. Kui võrrelda cz ja mingi vene ratas siis cz on ikka parem. Ja omal ajal võitis cz ka maailmal ja saavutas päris head kohad.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
kui noore/vana mehe/naise sooviks on natuke krosseriga vanaisa talu maadel ringi künda või niisama metsas ukerdada, siis miks ta ei võiks osta cz-i, eriti kui raha napib? kui võistlussport ei huvita, siis ei ole ju vaja viimase tehnika sõna järgi ehitatud ja eriti headest juppidest koosnevat tsiklit.
minu arvates peaks igasugune sport (ka motosport) olema kättesaadav eelkõige massidele, mitte ainult vähestele jõukatele tipptegijatele. keskmine eesti inimene suudab täna osta siiski vana cz-i, mitte uue japsi.
nii et kui huvi on, siis andku minna cz-ga.
minu arvates peaks igasugune sport (ka motosport) olema kättesaadav eelkõige massidele, mitte ainult vähestele jõukatele tipptegijatele. keskmine eesti inimene suudab täna osta siiski vana cz-i, mitte uue japsi.
nii et kui huvi on, siis andku minna cz-ga.
No see Honda plastidega käsitöö küll tootmise moodi välja ei paista
Kiige on ka üks ühele mingi tsikli oma, Kas Yamu või siis mingi kuni 97 Honda.
See on rohkem mingi fänni käsitöö. Tootmisest väga kaugel ja momendil ilma pikemalt peale vaatamata täiesti out of competition.
Sellisega ehk 92 aastal oleks kõneainet pakkunud.
Need mehed kes kunagi olid CZ taga, ehk kes tegid omal ajal sellest margist MM nr1 pilli osteti juba ammu. Mingi hetk oli neil USAs tehas mis tegi käsitöö pille tuusadele. Tsehhimaal polnud sellel ajal enam ühtegi aju ja vorbiti neid aegunud plekirususid edasi teha.
Kõige rohkem on kahju sellest, et tsikkel mis peaks olema tegelikult jube rariteet ja suure au sees on meil tänu ussr ajale ära lörtsitud.
See kes aga omale praegusel ajal krossiharrastamiseks CZ ihaldab on kas retrohull, masohhist või idioot.
Neist esimene on ainuke aksepteeritav ja tervitatav nähtus. Kuid kahjuks väga harvaesinev.
Kiige on ka üks ühele mingi tsikli oma, Kas Yamu või siis mingi kuni 97 Honda.
See on rohkem mingi fänni käsitöö. Tootmisest väga kaugel ja momendil ilma pikemalt peale vaatamata täiesti out of competition.
Sellisega ehk 92 aastal oleks kõneainet pakkunud.
Need mehed kes kunagi olid CZ taga, ehk kes tegid omal ajal sellest margist MM nr1 pilli osteti juba ammu. Mingi hetk oli neil USAs tehas mis tegi käsitöö pille tuusadele. Tsehhimaal polnud sellel ajal enam ühtegi aju ja vorbiti neid aegunud plekirususid edasi teha.
Kõige rohkem on kahju sellest, et tsikkel mis peaks olema tegelikult jube rariteet ja suure au sees on meil tänu ussr ajale ära lörtsitud.
See kes aga omale praegusel ajal krossiharrastamiseks CZ ihaldab on kas retrohull, masohhist või idioot.
Neist esimene on ainuke aksepteeritav ja tervitatav nähtus. Kuid kahjuks väga harvaesinev.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Jube laiaks kipub see teema. Või oligi küsija eesmärk nii üldiselt cz midagi teada saada? või kui täpsustaks? Muidu on nii, et paljud kirjutavad vastavalt oma huvidele. Kes räägib MM nr1 pillist ja ka tõsisemast (harrastus?) krossi sõitmisest. Ja siis teine jälle " natuke krosseriga vanaisa talu maadel ringi künda või niisama metsas ukerdada".
Kolmas pakub välja CZ 2000 aasta mudeli pildi, millest pole kasu kummalegi eelpool, sest ühe jaoks on "täiesti out of competition" ja "...krosseriga vanaisa talu maadel ringi künda" teema jaoks way liiga kallis.
Aga algne küsimus puudutas osade kättesaadavust ka veel..mis teema ja jutt siinkohal nüüd klapid ja kuidas see 2000 aasta mudel siia puutub?
Või kuulata hoopis neljandata kirjutajat, kes kirjutab "Lõpetage palun see CZ teemal pärimine ära"
Üldiseks teemaks igati hea lugeda ehk, aga algne küsija peaks ehk veidi
täsemalt teada andma, mida ta selle rattaga teha tahab?
Kk
Kolmas pakub välja CZ 2000 aasta mudeli pildi, millest pole kasu kummalegi eelpool, sest ühe jaoks on "täiesti out of competition" ja "...krosseriga vanaisa talu maadel ringi künda" teema jaoks way liiga kallis.
Aga algne küsimus puudutas osade kättesaadavust ka veel..mis teema ja jutt siinkohal nüüd klapid ja kuidas see 2000 aasta mudel siia puutub?
Või kuulata hoopis neljandata kirjutajat, kes kirjutab "Lõpetage palun see CZ teemal pärimine ära"
Üldiseks teemaks igati hea lugeda ehk, aga algne küsija peaks ehk veidi
täsemalt teada andma, mida ta selle rattaga teha tahab?
Kk
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Jajah ma kohe panen ennast põlema, mis mul siin endaga ikka teha:-)
Minu kirja eesmärk oli tegelt selgitada veidi algse küsija eesmärki.
Üldiselt võib igasugu juttu ajada, aga kui nüüd tagasi küsida kas tal sellest kasu ka midagi oli?
Ära näe rohkem sõimamisega vaeva, ma sain juba aru..koht..wuff
Kk
Minu kirja eesmärk oli tegelt selgitada veidi algse küsija eesmärki.
Üldiselt võib igasugu juttu ajada, aga kui nüüd tagasi küsida kas tal sellest kasu ka midagi oli?
Ära näe rohkem sõimamisega vaeva, ma sain juba aru..koht..wuff
Kk
virkostein, talitse ennast, ära mine isiklikuks. Kalle küsimus oli täiesti õigustatud ... Õppige 10'ni lugema, enne kui vastuse foorumisse valate. Asi on tõesti algsest küsimust väga kaugele läinud. Niipalju on vast välja tulnud, et väga hea mõte CZ'i pidada ei ole, sest juppe ei ole väga kerge hankida, ja ilma juppideta on see ratas üheks sõiduks vist ( teiste kogemusele toetudes, ise pole seda pilli oma silmaga näinudki).
Rennes aka Pröksuga Mülka
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Ford toodab autosid siiani, järelikult Ford-T ei ole uunikum vaid täiesti normaalne tänapäevane auto.
CZ'ti ja üldse classic racerite kohapealt on minu arvamus, et sellist asja on tore omada, eriti kui see veel ideaalses originaalkorras on... ja sõitmas käia vahest ainult selleks, et püüda aru saada, mis tunne neil inimestel kunagi sellega võis küll võistelda olla... aga seda põllul lõhkumas on küll mõtetu käia ja rajale on veelvähem asja. Põllule on targem osta 5-10K maksev vanem ja rotistunud välimusega jaapani enduurokas - kestab piisavalt ja liigub ka ja põhiline, et saab sõita! Vana krossikaga on sul lihtsalt see, et sul on vana krossikas, mis näeb nagu peaaegu päris välja... aga kui sihtotstarbeliselt kasutada proovid, siis avastad, et pole ikka see...
Ise olen oma lõbuks ja paljus just huvi pärast, et kas sellisega on ka võimalik sõita, omanud CZ250, CZ125, KTM495, IZ PL Sport Endurot ja krossi Minskit (kõik enamvähem sellises seisus, nagu tehas neid teinud). Neid kõike katsetades erinevtes tingimustes ja proovides ka sihtotstarbelist kasutust jäi mulle arusaamatuks kuidas nendega vansti nii kõva sõitu tehti. Eriti julm oli vaheldumisi proovida näiteks CZ250 ja KTM490 vaheldumisi Honda CR125 ja Yamaha YZ125'ga
CZ'ti ja üldse classic racerite kohapealt on minu arvamus, et sellist asja on tore omada, eriti kui see veel ideaalses originaalkorras on... ja sõitmas käia vahest ainult selleks, et püüda aru saada, mis tunne neil inimestel kunagi sellega võis küll võistelda olla... aga seda põllul lõhkumas on küll mõtetu käia ja rajale on veelvähem asja. Põllule on targem osta 5-10K maksev vanem ja rotistunud välimusega jaapani enduurokas - kestab piisavalt ja liigub ka ja põhiline, et saab sõita! Vana krossikaga on sul lihtsalt see, et sul on vana krossikas, mis näeb nagu peaaegu päris välja... aga kui sihtotstarbeliselt kasutada proovid, siis avastad, et pole ikka see...
Ise olen oma lõbuks ja paljus just huvi pärast, et kas sellisega on ka võimalik sõita, omanud CZ250, CZ125, KTM495, IZ PL Sport Endurot ja krossi Minskit (kõik enamvähem sellises seisus, nagu tehas neid teinud). Neid kõike katsetades erinevtes tingimustes ja proovides ka sihtotstarbelist kasutust jäi mulle arusaamatuks kuidas nendega vansti nii kõva sõitu tehti. Eriti julm oli vaheldumisi proovida näiteks CZ250 ja KTM490 vaheldumisi Honda CR125 ja Yamaha YZ125'ga
No vat Oldmopedilt väga hea vastus.
Tahtsin ise sama öelda. Annad korraga ehk rohkem välja aga saad sõita.
Sest CZ-ti peale läheb kokkuvõttes rohkem raha ja sõidumõnu pole jne.
Saaks aru veel et jutt käiks tutikast pillist. Aga müügiolevad on saja omaniku poolt aretatud p******d mille taastamine tihtipeale õnnetu.
Varuosade kohe pealt .. . Misasi seal kallim on tahaks teada ?
CZ kolb maksab 200 krooni komplekt või ??? ( kolb rõngas, sõrm sepakas tihendid)
Ma ei hakka siinkohal rääkima kui tihti CZ kolbi tuleb vahetada ...
Too CZ varuosade hinnad ja siis hakka rääkima 6 korda kallimad!
Teemast välja minnes, ma ei tea mille peale Kalle end põlema pidi panema või kes või mis aga ... see CZ 2000 aasta proto pole tõsiseltvõetav ühtegi otsa pidi.
Tahtsin ise sama öelda. Annad korraga ehk rohkem välja aga saad sõita.
Sest CZ-ti peale läheb kokkuvõttes rohkem raha ja sõidumõnu pole jne.
Saaks aru veel et jutt käiks tutikast pillist. Aga müügiolevad on saja omaniku poolt aretatud p******d mille taastamine tihtipeale õnnetu.
Varuosade kohe pealt .. . Misasi seal kallim on tahaks teada ?
CZ kolb maksab 200 krooni komplekt või ??? ( kolb rõngas, sõrm sepakas tihendid)
Ma ei hakka siinkohal rääkima kui tihti CZ kolbi tuleb vahetada ...
Too CZ varuosade hinnad ja siis hakka rääkima 6 korda kallimad!
Teemast välja minnes, ma ei tea mille peale Kalle end põlema pidi panema või kes või mis aga ... see CZ 2000 aasta proto pole tõsiseltvõetav ühtegi otsa pidi.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Siin teemas käärid veits sees käinud, aga las see olla.racerx kirjutas:Teemast välja minnes, ma ei tea mille peale Kalle end põlema pidi panema või kes või mis aga ... see CZ 2000 aasta proto pole tõsiseltvõetav ühtegi otsa pidi.
Aga siin tulebki hästi välja minu mõte ja ennist küsimise põhjus. Saan aru, miks sa ütled, et see proto pole tõsiseltvõetav ühtegi otsa pidi. Aga kas ka küsija nii kõrgete nõudmistega on, seda püüdsingi selgitada.
Olen täiesti kindel, et siin on hulgim selliseid kasutajaid, kelle jaoks õigustaks see aparaat end igati, kui oleks seerias, hinnalt jm kätte saaks, oleks osi jne
Ma ehitasin ka CZist talveriista. Enamuste jaoks täis porn ja mõttetu riist, aga ma sain oma sõidud tehtud ja minu jaoks oli mõte sees, kuigi projekti lõpp läks veits...no las see olla ja seisab seina ääres:-)
Sa oled proovinud ja saanud väga heast maitse suhu ja loomulikult ei taha
teinekord enam silku, kui lõhet oled harjunud sööma. selle viimase peale paluks nüüd mitte uut teemat teha:-)
Aga kõik ei võta viimast siiski ja soove ja võimalusi on väga palju..krt ma kipun end kordama:-)
Kk
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Ma soovitan sul sama linki veid tagasi kerida ja läbi kugedfa ka jutt, mis pildi juurde käib.virkostein kirjutas:http://home1.gte.net/jawaman/cz4_35.jpg <--2000 aasta väljalase
See ratas ei ole kunagi tootmisesse jõudnud ja hinnast 50 000 võid sa ainult unistada.
Jube laiaks kipub see teema. Või oligi küsija eesmärk nii üldiselt cz midagi teada saada? või kui täpsustaks? Muidu on nii, et paljud kirjutavad vastavalt oma huvidele. Kes räägib MM nr1 pillist ja ka tõsisemast (harrastus?) krossi sõitmisest. Ja siis teine jälle " natuke krosseriga vanaisa talu maadel ringi künda või niisama metsas ukerdada".
teema ongi selline, et ei tea eriti midagi hetkel CZist ja lihtsalt tahaks targemaks saada sellel teemal, ja niisama, nalja pärast võiks keegi tarkur panna siia CZide võimsused (ärge kõvasti lööge:)[/quote]
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Ega need lääne pillid ka nüüd ikka nii julmkallid ei ole. Kui ma oma krosiharrastusega üle pika-pika aja uuesti tegelema hakkasin, siis mu esimene pill oli ka '91 aasta KTM. Tänase '03 pilliga ei anna muidugi üldse võrrelda, samas lõi ta ikka ka seda 571 125-st CZ minnes tulles, rääkimata sellest, et asjal on olemas toimiv esindus, varuosad olid kas kohe olemas või sai nädalase ootamisega kätte. Aga pilliga sai hüpata ja päris kõrgelt, mootor käis normaalselt jne. Ja mis peamine, ma maksin ta eest 10 000, mis on praeguste CZ-i hindadega täiesti võrreldav eriti kui arvestada tehnika erinevust.
Ma ei ole ära tabanud seda meie maal valitsevat CZ-i vaimustust. Kui kellelegi neist CZ huvilistest pakkuda näiteks samuti 60-datel kõva pill olnud BSA 4-taktilist hakkaksid kõik kõik, kes ei ole uunikumifännid kätega vehkima. Aga ülal pidada on neid täpselt sama. Ma tunnen lihtsalt enamust hobikorvi vendasid, kes enamuses sõidavad CZ-i mootoritega ja need ütlevad, et Eesti on CZ-i juppidest tühjaks ostetud. Mõnel tiimil on terve kuurialune CZ-i mootoreid täis.
Ma ei ole ära tabanud seda meie maal valitsevat CZ-i vaimustust. Kui kellelegi neist CZ huvilistest pakkuda näiteks samuti 60-datel kõva pill olnud BSA 4-taktilist hakkaksid kõik kõik, kes ei ole uunikumifännid kätega vehkima. Aga ülal pidada on neid täpselt sama. Ma tunnen lihtsalt enamust hobikorvi vendasid, kes enamuses sõidavad CZ-i mootoritega ja need ütlevad, et Eesti on CZ-i juppidest tühjaks ostetud. Mõnel tiimil on terve kuurialune CZ-i mootoreid täis.
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
ei taha väga tehnilist juttu rääkida, seepärast teen maakeeli ja lühidalt.
korralikus originaalvarustuses on CZ rariteetne pill aga tänapäevases mõistes krossisõiduks võimetu ront. kui kellegi krossisõit piirdub piki metsateed peenestamisega siis arvestagu ta tõesti sellega, et ostuhetkel minimaalse hinnavahe kompenseerivad pidev remondivajadus ja lõpuks olematu müügihind. kuna võistluskorras CZ-e peaaegu enam pole, siis ülejäänud on ammu kohviks lastud just nende meeste poolt, kelle jaoks 10-15 aastat tagasi lääne pillid kalliks jäid kuid oma lõbuks krossi sõita tahtsid.
veel paar aastat tagasi omasin suhteliselt heas korras 250st, kuid mis liig see liig
korralikus originaalvarustuses on CZ rariteetne pill aga tänapäevases mõistes krossisõiduks võimetu ront. kui kellegi krossisõit piirdub piki metsateed peenestamisega siis arvestagu ta tõesti sellega, et ostuhetkel minimaalse hinnavahe kompenseerivad pidev remondivajadus ja lõpuks olematu müügihind. kuna võistluskorras CZ-e peaaegu enam pole, siis ülejäänud on ammu kohviks lastud just nende meeste poolt, kelle jaoks 10-15 aastat tagasi lääne pillid kalliks jäid kuid oma lõbuks krossi sõita tahtsid.
veel paar aastat tagasi omasin suhteliselt heas korras 250st, kuid mis liig see liig
Nojah, ega CZidega enam pikka pidu ei ole ja kui ma endale CZi ostaksin, siis ainult vaikselt metsas töristamiseks ja korralikult korda tegemiseks.
Asi hakkabki nii kaugele jõudma, et läänekad on samal hinnatasemel, kuid siiski on varuosad kallimad. Aga asutame CZi kolvivabriku, sest neid läheb nagu leiba
Asi hakkabki nii kaugele jõudma, et läänekad on samal hinnatasemel, kuid siiski on varuosad kallimad. Aga asutame CZi kolvivabriku, sest neid läheb nagu leiba
Äkki kirjutaks mis varuosad on CZ-til odavamad kui lääne tsiklil ?
Tooge näiteid palun ?
Kett ?
Hammasrattad ?
sidurikettad ( kust neid saab) ?
amordiõli ?
amorditihendid ?
Kolb ?
Mis täpselt on odavam, tooge hinnad ja vahetusvälp !
Üks atv pildiga poiss ajab mingit kuulujuttu tõe pähe ja siis hiljem ütleb vabanduseks et tõi suvalise näite., teine väidab varuosad odavamad olevat aga ühtegi näidet ei too.
Palun näiteid ja kust osta saab ?
Tooge näiteid palun ?
Kett ?
Hammasrattad ?
sidurikettad ( kust neid saab) ?
amordiõli ?
amorditihendid ?
Kolb ?
Mis täpselt on odavam, tooge hinnad ja vahetusvälp !
Üks atv pildiga poiss ajab mingit kuulujuttu tõe pähe ja siis hiljem ütleb vabanduseks et tõi suvalise näite., teine väidab varuosad odavamad olevat aga ühtegi näidet ei too.
Palun näiteid ja kust osta saab ?
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: 28 Okt 2004, 20:06
- Tsikkel: why ze
- Tänanud: 1 kord
ma võin anda czi osade juppide hinnakirja, mida brauermotos on võimalik tellida, võib olla ka kohe osta, praegu tal vist juppe ei ole, kuid kevadel pidi saama.
Niisiis hinnad: Kolb maksab 390.- rõngad 100.- sõrm 75.- sõrmelaaager 85.- esihammakas 125.- ja tagahammakas 390.-
ma teletorni alt pole küsinud, kuid enamasti on brauermotos kallimad hinnad kui teletorni all, niipalju kui mina tean. näitaks teletorni all maksis czi esi ammordi tihend 25.- kuid brauermotos 35.- minkiga võrreldes oli siduriketas minskile teletorni all 20kr tk kuid brauermotos oli vist 25kr või 30kr tk.
otsige ise nüüd lääneka hinnad, ja võrrelge...
Niisiis hinnad: Kolb maksab 390.- rõngad 100.- sõrm 75.- sõrmelaaager 85.- esihammakas 125.- ja tagahammakas 390.-
ma teletorni alt pole küsinud, kuid enamasti on brauermotos kallimad hinnad kui teletorni all, niipalju kui mina tean. näitaks teletorni all maksis czi esi ammordi tihend 25.- kuid brauermotos 35.- minkiga võrreldes oli siduriketas minskile teletorni all 20kr tk kuid brauermotos oli vist 25kr või 30kr tk.
otsige ise nüüd lääneka hinnad, ja võrrelge...
Eat your veggies, little people
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.