Honda XRV 750 Africa Twin

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Installeeri paagituulutuse külge käsipump, siis saad jooksvalt survet reguleerida :D



Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas romulus »

Välimuse järgi, tehnilisi andmeid ei tea, see oli ostes küljes juba rattal.

Vajaliku tootlikuse kohta arutatakse selles teemas. Kunagi lugesin läbi, vist piisas 2 PSI rõhust. Tootlikkus - ma pakun 10 liitrist tunnis piisabv varuga, sedagi ei jõua see moto läbi lasta :)

http://www.xrv.org.uk/forums/africa-twi ... e-use.html

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

Teema algataja
hannes
Postitusi: 682
Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
Asukoht: Niinsaare
Tänatud: 1 kord

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas hannes »

AT bensupumba mõte on, et tõsta kütus paagist karpadesse. Ehk paak on karpadest madalamal ja isevooluga kütuse pealeandmine lõpeb kusagil poole paagi peal ära. Mis tähendab, et kui paak jälle silmini täis panna, saab mõnda aega ilma kütusepumbata hakkama. Nõnda on inimesed päris kaugetelt reisidelt koju sõitnud.
Originaalpumba konstruktsioon on üüratult totter ja seda vannuvad kõik maapõhja. Minu AT-l (kui see peale 62400km läbimist minu kätte jõudis)oli pump saksmanni poolt ära vahetatud. Ei oska öelda, kas vana pumba koolemise tagajärjel või preventiivselt. Pierburg oli tolle tootja ja saksa AT foorumit lugedes jäi mulje, et sealmaal üsna levinud lahendus.

Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Ostsin autopoest suvaka pumba voolikute vahele. 0.2bar puhub. lähen kohe katsetama, kui toimib asi, siis alustan eelnevalt poolelijäänud reisi homme hommikul uuesti siit tartust.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Aga paistab, et liiga suure tootlikusega. Karpa ülevooludest voolab kütus kõik välja ja ratas käima ei lähe.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Mart
Postitusi: 396
Liitunud: 18 Juun 2014, 21:53
Tsikkel: Aprilia Pegaso Trail 650
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Tänanud: 56 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Mart »

Euroopas on tanklaid piisava vahemaaga ja võtad kanistriga kaasa, poole paagiga saab päris jupi sõita.

56271134

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Tort »

sinilind123 kirjutas:

Aga paistab, et liiga suure tootlikusega. Karpa ülevooludest voolab kütus kõik välja ja ratas käima ei lähe.

Suurusjärk 0.1-0.3 peaks õige olema xrv foorumi järgi. Ma prooviks leida peale pumpa vooliku vahele ventiili, mis piiraks kütuse rõhku. Kui asi pole pikast seismisest kinni jäänud ujukites.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Kuliibinid :!:

Selmet' pump korda teha, tegeletakse TTM'iga

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Küsiks karpade kohta. Kuna endiselt on kütusekulu rohkem, kui võiks, siis mõtlesin, et oleks tark karpadele hooldus teha.
http://www.ebay.com/itm/XRV750-Africa-T ... zK&vxp=mtr

Kas selline komplekt sisaldab kõike, mida oleks mõistlik vahetada?
Lisaks oli mõttes panna taha 45 hambaga hammaka asemele 41 hambaga ratas. Kas siin on kedagi, kes sellist swappi on teind ja oskab ehk kommenteerida asja?

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas yeekim »

sinilind123 kirjutas:

Küsiks karpade kohta. Kuna endiselt on kütusekulu rohkem, kui võiks, siis mõtlesin, et oleks tark karpadele hooldus teha.
http://www.ebay.com/itm/XRV750-Africa-T ... zK&vxp=mtr

Kas selline komplekt sisaldab kõike, mida oleks mõistlik vahetada?
Lisaks oli mõttes panna taha 45 hambaga hammaka asemele 41 hambaga ratas. Kas siin on kedagi, kes sellist swappi on teind ja oskab ehk kommenteerida asja?

Hoi!

Selline kit on tore aga sisaldab minu arust liiga palju!
Pole veel kohanud/kuulnud, et tühjenduskruvi, segukruvi ja düüsid kuluvad.
Reaalselt oleks vaja vaid tihendeid ja ujuki nõela/klappi.
Kui segu soovid lahjemaks, siis jah ka MINGIT düüsi(oleneb, mis pööretel rikas on ja kas üldse selles asi on)!

Ülekanne: 1 hammas ees =3 hammast taga!
Üldiselt käib ketijooksu vahetamine komplektselt, et uus läheb kõik: kett ja mõlemad hammakad.
Reaalsuses kulub esimene hammakas palju kiiremini ja neid võib keti eluea jooksul mitu minna.
Kui mahub, paneks Sinu asemel ette +1 väikse hammaka- lihtsalt odavuse ja mugavuse pärast. Efekt on pea-aegu sama.
Jõu poolest lahjaks ei jää, ainult, et "mudapuurimine" võib kiirema ülekande tõttu halveneda.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Täheldasin sellist asja, et tihendid, nõelad, kaevud eraldi ostes läheb hind isegi kallimaks, kui see komplekt võtta.

Ülekande kohta lugesin XRV foorumist, et esimene hammakas peab olema originaalvaruosa, sest ülejäänud asjad suure tõenäosusega lõhuvad võlli ära (seal mingi materjalide erinevus/puudumine oli teemaks). Siis mõtlesin, et paneks tagumise väiksema, sest pööret oleks tarvis alla saada. Ma suuremat sorti mudas puurija pole ja rohkem mõõdan maanteid ning maanteel sõites on pööre selgelt liiga kõrge.

EDIT: Ma olen ilgelt niru ebayst otsija. Kas keegi on nii hea ja võibolla suudab mulle need vajalikud kuluvad detailid otsida välja? (w)

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Krt korras nõelklapist läbi murdmiseks on minuarust küll üsna suurt survet vaja, kahju et selle suvapumba nõuandega nii halvasti läks :( Aga muidugi parim variant on osta see uus originaalpumba relee, ma ei teadnud enne et seda saada on.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Selgus, et selles komplektis ikka ei olnud nõelakaevusid sees. Nüüd siit aga suure ringi küsimus, kust ma saan 1990a twinnile kaevusid, sest silmaga on näha, et on ovaalseks kulunud. Senini ainus lahendus on olnud 1300.- eest karburaatorite ostmine. :wack:

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

romulus
Postitusi: 703
Liitunud: 26 Mär 2007, 21:05
Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas romulus »

Proovi siit otsida:
ruggedroads.co.uk/

Honda esindust oled proovinud?

Delta, Tuula Turist 200M '78, Dnepr MT-9 '72, Dnepr MT-10-16 '88, Suzuki GSX600F '90, Africa Twin '97, Iz 56 '61, Yamaha Tenere 700 '23
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Esindus arvas, et neid asju polegi mõeldud saama vahetama. Niiet sellega on vist mure "lahendatud". Uus mure aga selgus täna. Vahetasin pumbal kontaktid ära, aga ei toimi. Tekib tunne, nagu vool ei jõuaks pumpa tööle panna. Kui sõrmega liigutada neid kontakte, mis peaks ise liikuma, siis teeb pump häält küll. (juhul, kui süüde sees ja vool taga). Kust viga võiks otsida? Panen ühe pimeda video ka. Videol ma liigutan kontakte sõrmega.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas yeekim »

On ju "kaevud" eraldi olemas :?
Pilt

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

yeekim kirjutas:

On ju "kaevud" eraldi olemas :?
Pilt

Mulle seletati, et ovaalseks kuluvad need kaevud, kuhu segusiibri küljes olev nõel otsaga läheb. Kas olen rumal ja valet juttu kuulanud? :wack:
Kui neid ujukinõelu ja kaevusid mõeldi, siis need sain vahetatud jah. :mrgreen:

Aga hetkel on arusaamatus selle pumbaga ikka.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Aaa, emulsion tubes

Kas need on:
a) ülevalt sisse pressitud
b) alt välja keeratavad(main jet läheb veel otsa)

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

yeekim kirjutas:

Aaa, emulsion tubes

Kas need on:
a) ülevalt sisse pressitud
b) alt välja keeratavad(main jet läheb veel otsa)

edu

Need sissepressitud vist jah. Nii motodepoo, kui ka catwees ütles, et neid ei saa vahetada. Googeldamine näitas, et üheksal juhul kümnest öeldakse, et ei saa vahetada ja üks kümnest ütleb, et saaks, kui kuskilt juppi saada oleks võimalik.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Jätkame. Selgus, et mu pump on ikka tuksis, mis tuksis. Tihendid sees otsa saanud ja kütet pritsib igast august välja (ka sealt, kus tegelikult aukugi pole).
http://www.ebay.com/itm/New-Fuel-Pump-F ... kQ&vxp=mtr

Kas selline hiina pump on arvestatav mõte? Ei tahaks seda megakallist originaali osta eriti.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas pea »

sinilind123 kirjutas:

Jätkame. Selgus, et mu pump on ikka tuksis, mis tuksis. Tihendid sees otsa saanud ja kütet pritsib igast august välja (ka sealt, kus tegelikult aukugi pole).
http://www.ebay.com/itm/New-Fuel-Pump-F ... kQ&vxp=mtr

Kas selline hiina pump on arvestatav mõte? Ei tahaks seda megakallist originaali osta eriti.

Ostsin kunagi taolise hiinaka vt1100-le. Oli küll vist umbes 60.-
Algul tahtis paar korda koputamist saada. No nii nädalas korra suri ratas lampi välja siis väike kõps vastu pumpa ja töötas jälle :D
Tahtis vist sisse töötamist saada. Pärast töötas terve suve ja sügisel müüsin ratta maha...

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Aga miks mitte see:
http://ruggedroads.co.uk/Facet-Fuel-Pump
Ei paista väga hiinakas ja hind ka ei ole tappev ning selle konkreetse pumba kohta leiab välismaistest foorumitest ka palju juttu. Pigem positiivset.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Teise mehe vana pump uute kontaktidega peal ja toimetab. Sain hiinast mingisuguse tagavaraks ka kohvrisse. Endiselt istun oma kütusekulu otsas. :wack:

Karpadel on uued ujukinõelad ja kaevud. Ülekannet muutsin. Taha 5 hammast väiksem hammakas. Sõita mõnus, ei karju maanteel enam. Aga üksi tühjalt 90-100kmph sujuvalt ilma möödasõitudeta ja 6.5 sajale kütusekulu. Mootor õli ei võta, edasi käib ilusti. Kui kohapeal tuuritada, siis viskab vahepeal musta, ehk siis näha, et segu on rikkavõitu. Hakkasin uurima siibrinõelu. Küsimus siit, et kas seal ei saagi nõela madalamale lasta või tuleks seda teha eemaldades see seib?

Pilt

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Irual »

Vaata süüteküünlaid, millised need välja näevad (võid siia huvi pärast pildi ka panna). Vanadel karpa mootoritel on küttesegu üle otsustamiseks pea ainuke vahend küünlad. Üldiselt rikas segu ei lõhu mootorit, küll aga võib seda teha (liiga) lahja segu.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Uurin homme küünlavärvi ka üle.
Rikas segu ei lõhu mootorit, aga rahakotile ka hästi ei mõju, kui plaanis on 5000-15000km vahele tripid. :bsmile:

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas ranel »

sinilind123 kirjutas:

Uurin homme küünlavärvi ka üle.
Rikas segu ei lõhu mootorit, aga rahakotile ka hästi ei mõju, kui plaanis on 5000-15000km vahele tripid. :bsmile:

15000km kohta kulub rohkem 150 eur eest kütet :D

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Rahaline vahe on tõepoolest tühine, eriti arvestades et igasugu varuosad pole ka just odavad, aga vot läbisõit paagitäiega on see asi mis paneb reaalselt kukalt kratsima. Eestis rahulikult töristades veeretab muidugi 350km reservini ära, sest pmst iga puu taga on bensukas, aga võõras kohas saab sellest teistsuguste olude tõttu ja niisama hingerahu huvides suht kiirelt 300 ja siis pärast esimest reservilaksu 250 :) Peaaegu nagu krossikaga sõidaks, seda peab ka iga kahe tunni tagant tankima.

Kui saaks kütusekulu 5l tuuri või natuke alla, siis max range oleks 500km, mis on täpselt paras - pmst kord päevas tankida. Anoh ma isiklikult loobusin, selleks et kogu maailma vanaraud ära remontida on vaja elada vähemalt 200 aastaseks, nutikam on mingi moodsam ratas osta.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Jesper kirjutas:

Rahaline vahe on tõepoolest tühine, eriti arvestades et igasugu varuosad pole ka just odavad, aga vot läbisõit paagitäiega on see asi mis paneb reaalselt kukalt kratsima. Eestis rahulikult töristades veeretab muidugi 350km reservini ära, sest pmst iga puu taga on bensukas, aga võõras kohas saab sellest teistsuguste olude tõttu ja niisama hingerahu huvides suht kiirelt 300 ja siis pärast esimest reservilaksu 250 :) Peaaegu nagu krossikaga sõidaks, seda peab ka iga kahe tunni tagant tankima.

Kui saaks kütusekulu 5l tuuri või natuke alla, siis max range oleks 500km, mis on täpselt paras - pmst kord päevas tankida. Anoh ma isiklikult loobusin, selleks et kogu maailma vanaraud ära remontida on vaja elada vähemalt 200 aastaseks, nutikam on mingi moodsam ratas osta.

Heh. Mul viskab punase kütusetule juba ca 270 pealt põlema rõõmsalt.

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Järelikult pead anduri allapoole seadma :D

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Uuematel vist on natuke väiksem paak jah, mul läheb mingi 21-23l sisse selle 350km peale. Mingit tuld pole, tripmeetri järgi sõidan ja kui selle vaatamine ära ununeb siis ühe paagipoole kraan on kinni et töötaks reservina.

See paak oleks äge: http://ruggedroads.co.uk/epages/00cbb60 ... SA42DKC%22 8)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”