Pitbike vs suur krossikas

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Mättas

Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Mättas »

Tere , olen siis sellise asja ees ,et mõtlesin ,et võiks osta ühe masina millega ka veits krossi sõita ja võibolla ka natukene võistelda.

Silmapiirile jäid siis PitPROD , millest olen kuulnud ,et paremad kui need trendimporti rohelised , kuid siiski kõvastii odavamad kui suured krossikad .

Et tahaks siis teada Pitpro plusse ja miinuseid "suure" krossika vastu .

Mainiks ka ära ,et motokrossi kogemus on 0 , ainult asfaldil liigelnud , ning pikkust 170 :wink:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Pitbike ja suurt krossikat EI SAA võrrelda.

MOTT

Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas 417 »

kui sulle kohe kümnesse ie lajatata siis võin kui aega on natuke pikemalu seda
hiina krossika värki kirjutada.
aga lühidalt ette, mingit krossi ära mõtlegi sellega sõita kuid niisama enda vormishoidmiseks endurot polügonidel sõita on ta omas elemendis

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

Brabus
Postitusi: 364
Liitunud: 18 Aug 2006, 16:03

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Brabus »

Pitbike on kindlalt odavam osta ja üleval pidada


andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas andrias »

Olin samuti mõni aeg tagasi dilemma ees, kumba eelistada, ning ostsin 125 kasut kahetaktilise krossari. Soodsalt sain, jõudu maa ja ilm, sõita lõbus. Miskipärast arvan, et tegin õigesti. Pitile peale istudes oli ikka väga "võõras" tunne.
Hoolduse pealt niipalju, et kui tahad rohkem remontida ja nt miskeid kasti hammakaid ja velgi pidevalt sirgeks ajada talvel külmaga nt. kui samal ajal teised sõidavad siis njah. Õigel ajal korralikule krossikale kolbi ostes tuleb odavam kui lenkse vahetada vms. jne+ kõigekallim asi- aeg.
PS: Jälgi turgu, liigub üksikuid ja korralikke krossikaid soodsate hindadega ka 20k hinnaklassis.

Ei tahaks kah, et keegi näkku lööks. Siiski vaid minu arvamus :bsmile:

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Brabus kirjutas:

Pitbike on kindlalt odavam osta ja üleval pidada

Jalgratas on veel odavam üleval pidada.

Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

vast kõige õigem oleks siis proovida mõne sõbra/tuttava pitbike i ja ka suurt ratast,nii oleks see otsus kõige lihtsam teha sest lõpptulemusena hakkad ju sina selle asjaga sõitma mille sa soetad :wink:

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Martin. »

mingid karmid krossivennad hoidku parem suud kinni nende pitbikede kohapealt, kui just oma kogemust pole. Enamasti tuleb sealt täiesti põhjendamatut laimu. See on täiesti maitse asi kuidas kellegile. Saab ka väga hästi sõita krossi pitprodega, neil jõudu küll ja ka peavad vastu. Nagu keegi ennem ütles, kui tunned ebakindlalt pitbikel - osta suur. mine ja proovi lihtsalt. 150'sest pitprost on amatöör krossitajale piisavalt ma arvan, eriti kui pikkus 170 kanti.

Kurvis näeme . kahepoolene
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Martin. kirjutas:

mingid karmid krossivennad hoidku parem suud kinni nende pitbikede kohapealt, kui just oma kogemust pole. Enamasti tuleb sealt täiesti põhjendamatut laimu. See on täiesti maitse asi kuidas kellegile. Saab ka väga hästi sõita krossi pitprodega, neil jõudu küll ja ka peavad vastu. Nagu keegi ennem ütles, kui tunned ebakindlalt pitbikel - osta suur. mine ja proovi lihtsalt. 150'sest pitprost on amatöör krossitajale piisavalt ma arvan, eriti kui pikkus 170 kanti.

OK, kui need pitid nii head on, siis saame pühapäeval kokku ja läheme hüppame mõne krossiraja suurema hüppe üle. Eriti bro oleks mõni pikametsa raja suur hüpe. Mina siis suure rattaga ja sina pitiga. Anna siis teada ka kuhu see mis järgi jääb viia.

PS: Eelmine jutt oli suht kuri, aga kuna korraliku krossisõidu juurde käivad ka hüpped ja suured rattad ongi mõeldud krossiradadel hakkama saamiseks, muud on naljategemiseks. Ma olen poisikesena Vjatka rolleriga ka krossirajal sõitnud, ega ma sellepärast ei hakka Vjatkat krossirajale soovitama.

Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Martin. »

just sellepärast ongi amatöörile pitbike vägagi piisav. Ning olen kindel et pitpro kannataks ära hüpped. http://www.atmracing.ee/pildid/kat_11_p5.jpg eks nendega hüpatakse ka ja isegi sõidetakse krossi ju EM arvestuses.
Igaljuhul, mul endal piti pole. oli ja olen saanud sõita ka täiesti ära tuunitud võistluspillidega ja see tõttu ajabki närvi veits kui nii üldistavalt laidetakse.
:wink:

Kurvis näeme . kahepoolene

Valmet
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
Tsikkel: Valgete kätega tehtud
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Valmet »

Minu arvates on koomiline kui täiskasvanud laste ratastega sõidavad. Ma ei tea ühtegi head põhjust miks peab ratas nii kuradi väike olema. Ärge hakake rääkima, et parem on tojoota jarisesse toppida.

Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,

Kasutaja avatar

pyramiid
Postitusi: 1042
Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
Tsikkel: Ducati Multistrada 620
Tänanud: 6 korda

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas pyramiid »

Mul poiss 11a, hakkas talvel huvi tundma krossivärgi vastu. Kuna tema sõidukogemus on 0, siis sai koos asja arutataud ja poisi soov oli siiski pitbike, kuna on suht pisike ning ei tea ju ka ette, kas see huvi üldse jätkub. Võib olla arvab peale esimest proovisõitu, et sry, aga kross ei ole ikka tema rida. Siis jälle kahju kui korralik pill ostetud ja hunnik pappi alla pandud. Samamoodi on kahju kui see esimene ratas kohe ribadeks sõidetakse, hiinakaga ehk sellist taganutmist olema ei saa. Eelnevat proovisõitu sai ka pakutud, mõne trennikaaslase krossikaga, kuid sellest poiss loobus, kuna võõra pilli otsa ei julgend istuda.
Ma ei tea, meie ka kaalusime nii ja naapidi ja otsustavaks sai siiski ebakindlus, kuidas tulevikus üldse huviga on, kas jätkub või ei. Kui teaks raudselt ette, et poiss hakkab sõitma ja isuga ning eesmärk on areneda selles vallas, mitte lihtsalt meelelahutus, siis oleks ka ehk korraliku pilli poole vaadanud. Kuna aga seda ette ei tea ja pappi ka pole väga pritsida, siis sai pit võetud.


Teema algataja
klaPP

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas klaPP »

Pitbike-ga on kukkuda madalam- maapind on lähemal. Järelikult ka vähem valu :lol:

Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Primo »

Tea, miks ükski krossirataste suurtootja ei ole välja pannud oma mudelivalikusse mikroskoopilise ratta täiskasvanud meestele VÕISTLEMISEKS?Ainukesed pisikesed rattad ongi mõeldud pisikestele ja algkooliealistele sõitjatele.Vastus on ilmselt see, et nendesamuste suurtootjate insenerid, kes lõid need erinevad mudelid, on tutvunud füüsika- ja loogikaõpikutega.

pyramiid kirjutas:

Samamoodi on kahju kui see esimene ratas kohe ribadeks sõidetakse, hiinakaga ehk sellist taganutmist olema ei saa. Eelnevat proovisõitu sai ka pakutud, mõne trennikaaslase krossikaga, kuid sellest poiss loobus, kuna võõra pilli otsa ei julgend istuda.

Pigem vaata, et Su poiss ennast selle hiinakaga katki ei sõida.Olematud amordid, raamigeomeetria, pidurid, koostekvaliteet jne.Kui ta kartis võõra rattaga proovida seepärast, et kartis ratta katki teha, siis soovitan ta uuesti mõne trennikaaslase krossirattaga proovisõitu tegema viia ning eelnevalt lahti seletada, et ei tasu muretseda katkiminemise pärast :)

Challenge the Adventure.Ride The World

Teema algataja
SMX

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas SMX »

Mättas kirjutas:

Tere , olen siis sellise asja ees ,et mõtlesin ,et võiks osta ühe masina millega ka veits krossi sõita ja võibolla ka natukene võistelda.

Silmapiirile jäid siis PitPROD , millest olen kuulnud ,et paremad kui need trendimporti rohelised , kuid siiski kõvastii odavamad kui suured krossikad .

Et tahaks siis teada Pitpro plusse ja miinuseid "suure" krossika vastu .

Mainiks ka ära ,et motokrossi kogemus on 0 , ainult asfaldil liigelnud , ning pikkust 170 :wink:

Pitbikega saab niisama pulli teha ja "krossitada". Naha saad märjaks ja tunde kätte. Kuid siiski ... Ainult krossikaga saab korralikult krossi sõita.
Hiinakad unustage kohe, kui vähegi raha ja mõistust on. Pitpro algajale täitsa mõistlik ratas. Ostad krossika, õpid sõitma ja unustad asfaldi :wink:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Martin. kirjutas:

just sellepärast ongi amatöörile pitbike vägagi piisav. Ning olen kindel et pitpro kannataks ära hüpped. http://www.atmracing.ee/pildid/kat_11_p5.jpg eks nendega hüpatakse ka ja isegi sõidetakse krossi ju EM arvestuses.
Igaljuhul, mul endal piti pole. oli ja olen saanud sõita ka täiesti ära tuunitud võistluspillidega ja see tõttu ajabki närvi veits kui nii üldistavalt laidetakse.
:wink:

Kas paneme siis pühapäeval joonele? :)


andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas andrias »

Martin. kirjutas:

mingid karmid krossivennad hoidku parem suud kinni nende pitbikede
kohapealt, kui just oma kogemust pole. Enamasti tuleb sealt täiesti
põhjendamatut laimu. See on täiesti maitse asi kuidas kellegile. Saab
ka väga hästi sõita krossi pitprodega, neil jõudu küll ja ka peavad
vastu. Nagu keegi ennem ütles, kui tunned ebakindlalt pitbikel - osta
suur. mine ja proovi lihtsalt. 150'sest pitprost on amatöör
krossitajale piisavalt ma arvan, eriti kui pikkus 170 kanti.

Üldjuhul on ikkagi niimoodi, et niipalju kui maksad, niipalju ka saad. (togi)

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f

härra Ruubel
Postitusi: 96
Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas härra Ruubel »

Primo kirjutas:

trennikaaslase krossirattaga proovisõitu tegema viia ning eelnevalt lahti seletada, et ei tasu muretseda katkiminemise pärast :)

Jep Primol jumala õige jutt,korralik krossiratas ei karda küll kukkumist,ma oleks ka pigem nende hiinlastega kukkudes murelikum.

CRF250R
Kasutaja avatar

Martin.
Postitusi: 143
Liitunud: 20 Mai 2006, 22:40
Asukoht: Tallinna ümbrus.

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Martin. »

mx77 kirjutas:

Kas paneme siis pühapäeval joonele? :)

paneme paneme :)

Kurvis näeme . kahepoolene
Kasutaja avatar

Pihlakas
Postitusi: 261
Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
Tsikkel: Honda VF750F
Asukoht: Tallinn / Tartu

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

Sa võid selle pitbike osta ja alustada on sellega paras, aga arvesta sellega, et üle poole aasta sa sellega sõita ei viitsi, siis tahad juba midagi mõistlikumat. Mingi 20k pit osta on küll mõttetu. Osta ennem see 4500kr "trendimporti roheline", sõidad isu täis ja ostad kasutatud krossika 20k eest. Võid muidugi kohe ka korraliku krossika osta. Ise rohkem nalja pärast ostsin selle TMS dirtbike. Järgmine ratas oli juba 250 KTM ja nii edasi.

Aga mingi krossiratas see Pitpro nüüd küll ei ole. Mis sa arvad, kust see nimi tulnud on: Pit tähendab ju poksi ja seal nendega suures osa ajast veedadki.

Praegu on ju krossikad võileiva hinna eest saadaval: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Midagi algajale: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Piduriketaste valmistamine.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Pihlakas kirjutas:

Sa võid selle pitbike osta ja alustada on sellega paras, aga arvesta sellega, et üle poole aasta sa sellega sõita ei viitsi, siis tahad juba midagi mõistlikumat. Mingi 20k pit osta on küll mõttetu. Osta ennem see 4500kr "trendimporti roheline", sõidad isu täis ja ostad kasutatud krossika 20k eest. Võid muidugi kohe ka korraliku krossika osta. Ise rohkem nalja pärast ostsin selle TMS dirtbike. Järgmine ratas oli juba 250 KTM ja nii edasi.

Aga mingi krossiratas see Pitpro nüüd küll ei ole. Mis sa arvad, kust see nimi tulnud on: Pit tähendab ju poksi ja seal nendega suures osa ajast veedadki.

Praegu on ju krossikad võileiva hinna eest saadaval: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Midagi algajale: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Ma loodan, et sa seda viimast mõtlesi naljana :)


Teema algataja
SMX

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas SMX »

Selles mõttes algajale, et enne sõitmist ikka tutvub mootori hingeeluga. :wink: Ning siis avastab, et pill ei lähegi käima :cry: Ning algaja jääb ellu (crash) Mõtte hakkas lihtsalt seetõttu seda radapidi jooksma, et ebaloogiline on müüa krossikat, millel väidetavalt kõik jupid on olemas ja korras, vaja vaid kokku panna. Eriti, kus tegu on kahetaktilisega, mille mootor on nii lihtne. Siinkohal mainin ära, et mu mõttevälgatus võib täiesti vale olla ja tegu võib olla täitsa korraliku pilliga. 48 kw :shock: päris karm, uue kawa 450 tehaseandmed on 42 kW.


jäme kobra
Postitusi: 133
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Kawasaki KLE
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 3 korda

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

Algaja jääb kindlasti ellu,kuna ei suuda KX500 käima lyya.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas fotek »

SMX kirjutas:

Eriti, kus tegu on kahetaktilisega, mille mootor on nii lihtne. Siinkohal mainin ära, et mu mõttevälgatus võib täiesti vale olla ja tegu võib olla täitsa korraliku pilliga. 48 kw :shock: päris karm, uue kawa 450 tehaseandmed on 42 kW.

Seda tead, et 2T on lihtne mootor, aga seda, et võimsused veits teised on võrreldes 4T-ga?

Siim
#609
Kasutaja avatar

Pihlakas
Postitusi: 261
Liitunud: 03 Okt 2007, 22:01
Tsikkel: Honda VF750F
Asukoht: Tallinn / Tartu

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Pihlakas »

Üks tuttava tuttav oli ühte cr 500 omanud. Käimalöömiseks ajas suure puu kõrvale ja hüppas vändale peale.

Piduriketaste valmistamine.

Teema algataja
SMX

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas SMX »

fotek kirjutas:
SMX kirjutas:

Eriti, kus tegu on kahetaktilisega, mille mootor on nii lihtne. Siinkohal mainin ära, et mu mõttevälgatus võib täiesti vale olla ja tegu võib olla täitsa korraliku pilliga. 48 kw :shock: päris karm, uue kawa 450 tehaseandmed on 42 kW.

Seda tead, et 2T on lihtne mootor, aga seda, et võimsused veits teised on võrreldes 4T-ga?

Tean väga hästi krossi rattaid :wink: Viimane lause oli pigem võrdlus vähem teadjatele :idea:

Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas remy »

Selle KX500 kinnihoidmisega pidi isegi vanadel kaladel raskusi olema :ner:

Mättas: soovitaks ikka vaadata suure ratta poole - näiteks mõni 250 4T.
Pitbikega jääd natukenegi sügavamas liivas/poris jänni ja hüppamisest ei saa mõnu kätte.

SV1000N, 525SX, Rajad
Kasutaja avatar

2stroketaliban
Postitusi: 809
Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
Tsikkel: Suzuki RM250K8
Kontakt:

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas 2stroketaliban »

Kui "suurest" rattast rääkida siis esimeseks rattaks kõikse parem 125 või 144cc 2takti (crash) .

Muidugi on 250 4takti lihtsam sõita jne aga kas siis trenni tehakse selleks ,et lihtsam oleks?! :D

http://www.ehkk.ee
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne

Teema algataja
Mättas

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Mättas »

No eks peab veits mõtlema , pitbike tehakse siin suht maha ,et ju siis pole väga head :?:

Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Pitbike vs suur krossikas

Lugemata postitus Postitas Kapa »

Piti kõige suuremaks miinuseks on minu meelest need pisikesed rattad, mis igasse auku kinni jäävad (crash) ja pika sõidu järel valutad sa oma tagumikku veel terve nädala. Plussiks aga madal kukkumine ja kui kurvis jalg alt ära lipsab päästab põlv püsti jäämise :lol: Krossikatest ei tea isiklikult veel midagi rääkida.
Nii või naa ei jää see sinu viimaseks rattaks. Minu isiklik arvamus on see ,et kui ostad esimeseks liiga suure ratta mis sul üle jõu ja võimete käib ei õpi sa nii-peagi normaalselt sõitma. Osta see millega sa kergelt hakkama saad,millega julged ka riske võtta. Areneksid algul väga kiirelt. Nii omandadki kogemused mida julged ka hiljem võimsama ratta peal praktiseerida.

Edu!

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”