Pitbike vs suur krossikas
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Pitbike vs suur krossikas
Tere , olen siis sellise asja ees ,et mõtlesin ,et võiks osta ühe masina millega ka veits krossi sõita ja võibolla ka natukene võistelda.
Silmapiirile jäid siis PitPROD , millest olen kuulnud ,et paremad kui need trendimporti rohelised , kuid siiski kõvastii odavamad kui suured krossikad .
Et tahaks siis teada Pitpro plusse ja miinuseid "suure" krossika vastu .
Mainiks ka ära ,et motokrossi kogemus on 0 , ainult asfaldil liigelnud , ning pikkust 170
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Pitbike vs suur krossikas
kui sulle kohe kümnesse ie lajatata siis võin kui aega on natuke pikemalu seda
hiina krossika värki kirjutada.
aga lühidalt ette, mingit krossi ära mõtlegi sellega sõita kuid niisama enda vormishoidmiseks endurot polügonidel sõita on ta omas elemendis
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Pitbike vs suur krossikas
Olin samuti mõni aeg tagasi dilemma ees, kumba eelistada, ning ostsin 125 kasut kahetaktilise krossari. Soodsalt sain, jõudu maa ja ilm, sõita lõbus. Miskipärast arvan, et tegin õigesti. Pitile peale istudes oli ikka väga "võõras" tunne.
Hoolduse pealt niipalju, et kui tahad rohkem remontida ja nt miskeid kasti hammakaid ja velgi pidevalt sirgeks ajada talvel külmaga nt. kui samal ajal teised sõidavad siis njah. Õigel ajal korralikule krossikale kolbi ostes tuleb odavam kui lenkse vahetada vms. jne+ kõigekallim asi- aeg.
PS: Jälgi turgu, liigub üksikuid ja korralikke krossikaid soodsate hindadega ka 20k hinnaklassis.
Ei tahaks kah, et keegi näkku lööks. Siiski vaid minu arvamus
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike vs suur krossikas
Brabus kirjutas:Pitbike on kindlalt odavam osta ja üleval pidada
Jalgratas on veel odavam üleval pidada.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Pitbike vs suur krossikas
vast kõige õigem oleks siis proovida mõne sõbra/tuttava pitbike i ja ka suurt ratast,nii oleks see otsus kõige lihtsam teha sest lõpptulemusena hakkad ju sina selle asjaga sõitma mille sa soetad
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Pitbike vs suur krossikas
mingid karmid krossivennad hoidku parem suud kinni nende pitbikede kohapealt, kui just oma kogemust pole. Enamasti tuleb sealt täiesti põhjendamatut laimu. See on täiesti maitse asi kuidas kellegile. Saab ka väga hästi sõita krossi pitprodega, neil jõudu küll ja ka peavad vastu. Nagu keegi ennem ütles, kui tunned ebakindlalt pitbikel - osta suur. mine ja proovi lihtsalt. 150'sest pitprost on amatöör krossitajale piisavalt ma arvan, eriti kui pikkus 170 kanti.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike vs suur krossikas
Martin. kirjutas:mingid karmid krossivennad hoidku parem suud kinni nende pitbikede kohapealt, kui just oma kogemust pole. Enamasti tuleb sealt täiesti põhjendamatut laimu. See on täiesti maitse asi kuidas kellegile. Saab ka väga hästi sõita krossi pitprodega, neil jõudu küll ja ka peavad vastu. Nagu keegi ennem ütles, kui tunned ebakindlalt pitbikel - osta suur. mine ja proovi lihtsalt. 150'sest pitprost on amatöör krossitajale piisavalt ma arvan, eriti kui pikkus 170 kanti.
OK, kui need pitid nii head on, siis saame pühapäeval kokku ja läheme hüppame mõne krossiraja suurema hüppe üle. Eriti bro oleks mõni pikametsa raja suur hüpe. Mina siis suure rattaga ja sina pitiga. Anna siis teada ka kuhu see mis järgi jääb viia.
PS: Eelmine jutt oli suht kuri, aga kuna korraliku krossisõidu juurde käivad ka hüpped ja suured rattad ongi mõeldud krossiradadel hakkama saamiseks, muud on naljategemiseks. Ma olen poisikesena Vjatka rolleriga ka krossirajal sõitnud, ega ma sellepärast ei hakka Vjatkat krossirajale soovitama.
Re: Pitbike vs suur krossikas
just sellepärast ongi amatöörile pitbike vägagi piisav. Ning olen kindel et pitpro kannataks ära hüpped. http://www.atmracing.ee/pildid/kat_11_p5.jpg eks nendega hüpatakse ka ja isegi sõidetakse krossi ju EM arvestuses.
Igaljuhul, mul endal piti pole. oli ja olen saanud sõita ka täiesti ära tuunitud võistluspillidega ja see tõttu ajabki närvi veits kui nii üldistavalt laidetakse.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Pitbike vs suur krossikas
Minu arvates on koomiline kui täiskasvanud laste ratastega sõidavad. Ma ei tea ühtegi head põhjust miks peab ratas nii kuradi väike olema. Ärge hakake rääkima, et parem on tojoota jarisesse toppida.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: Pitbike vs suur krossikas
Mul poiss 11a, hakkas talvel huvi tundma krossivärgi vastu. Kuna tema sõidukogemus on 0, siis sai koos asja arutataud ja poisi soov oli siiski pitbike, kuna on suht pisike ning ei tea ju ka ette, kas see huvi üldse jätkub. Võib olla arvab peale esimest proovisõitu, et sry, aga kross ei ole ikka tema rida. Siis jälle kahju kui korralik pill ostetud ja hunnik pappi alla pandud. Samamoodi on kahju kui see esimene ratas kohe ribadeks sõidetakse, hiinakaga ehk sellist taganutmist olema ei saa. Eelnevat proovisõitu sai ka pakutud, mõne trennikaaslase krossikaga, kuid sellest poiss loobus, kuna võõra pilli otsa ei julgend istuda.
Ma ei tea, meie ka kaalusime nii ja naapidi ja otsustavaks sai siiski ebakindlus, kuidas tulevikus üldse huviga on, kas jätkub või ei. Kui teaks raudselt ette, et poiss hakkab sõitma ja isuga ning eesmärk on areneda selles vallas, mitte lihtsalt meelelahutus, siis oleks ka ehk korraliku pilli poole vaadanud. Kuna aga seda ette ei tea ja pappi ka pole väga pritsida, siis sai pit võetud.
-
Teema algataja
Re: Pitbike vs suur krossikas
Pitbike-ga on kukkuda madalam- maapind on lähemal. Järelikult ka vähem valu
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Pitbike vs suur krossikas
Tea, miks ükski krossirataste suurtootja ei ole välja pannud oma mudelivalikusse mikroskoopilise ratta täiskasvanud meestele VÕISTLEMISEKS?Ainukesed pisikesed rattad ongi mõeldud pisikestele ja algkooliealistele sõitjatele.Vastus on ilmselt see, et nendesamuste suurtootjate insenerid, kes lõid need erinevad mudelid, on tutvunud füüsika- ja loogikaõpikutega.
pyramiid kirjutas:Samamoodi on kahju kui see esimene ratas kohe ribadeks sõidetakse, hiinakaga ehk sellist taganutmist olema ei saa. Eelnevat proovisõitu sai ka pakutud, mõne trennikaaslase krossikaga, kuid sellest poiss loobus, kuna võõra pilli otsa ei julgend istuda.
Pigem vaata, et Su poiss ennast selle hiinakaga katki ei sõida.Olematud amordid, raamigeomeetria, pidurid, koostekvaliteet jne.Kui ta kartis võõra rattaga proovida seepärast, et kartis ratta katki teha, siis soovitan ta uuesti mõne trennikaaslase krossirattaga proovisõitu tegema viia ning eelnevalt lahti seletada, et ei tasu muretseda katkiminemise pärast
-
Teema algataja
Re: Pitbike vs suur krossikas
Mättas kirjutas:Tere , olen siis sellise asja ees ,et mõtlesin ,et võiks osta ühe masina millega ka veits krossi sõita ja võibolla ka natukene võistelda.
Silmapiirile jäid siis PitPROD , millest olen kuulnud ,et paremad kui need trendimporti rohelised , kuid siiski kõvastii odavamad kui suured krossikad .
Et tahaks siis teada Pitpro plusse ja miinuseid "suure" krossika vastu .
Mainiks ka ära ,et motokrossi kogemus on 0 , ainult asfaldil liigelnud , ning pikkust 170
Pitbikega saab niisama pulli teha ja "krossitada". Naha saad märjaks ja tunde kätte. Kuid siiski ... Ainult krossikaga saab korralikult krossi sõita.
Hiinakad unustage kohe, kui vähegi raha ja mõistust on. Pitpro algajale täitsa mõistlik ratas. Ostad krossika, õpid sõitma ja unustad asfaldi
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike vs suur krossikas
Martin. kirjutas:just sellepärast ongi amatöörile pitbike vägagi piisav. Ning olen kindel et pitpro kannataks ära hüpped. http://www.atmracing.ee/pildid/kat_11_p5.jpg eks nendega hüpatakse ka ja isegi sõidetakse krossi ju EM arvestuses.
Igaljuhul, mul endal piti pole. oli ja olen saanud sõita ka täiesti ära tuunitud võistluspillidega ja see tõttu ajabki närvi veits kui nii üldistavalt laidetakse.
Kas paneme siis pühapäeval joonele?
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Pitbike vs suur krossikas
Martin. kirjutas:mingid karmid krossivennad hoidku parem suud kinni nende pitbikede
kohapealt, kui just oma kogemust pole. Enamasti tuleb sealt täiesti
põhjendamatut laimu. See on täiesti maitse asi kuidas kellegile. Saab
ka väga hästi sõita krossi pitprodega, neil jõudu küll ja ka peavad
vastu. Nagu keegi ennem ütles, kui tunned ebakindlalt pitbikel - osta
suur. mine ja proovi lihtsalt. 150'sest pitprost on amatöör
krossitajale piisavalt ma arvan, eriti kui pikkus 170 kanti.
Üldjuhul on ikkagi niimoodi, et niipalju kui maksad, niipalju ka saad.
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
-
- Postitusi: 96
- Liitunud: 23 Mär 2006, 14:19
Re: Pitbike vs suur krossikas
Primo kirjutas:trennikaaslase krossirattaga proovisõitu tegema viia ning eelnevalt lahti seletada, et ei tasu muretseda katkiminemise pärast
Jep Primol jumala õige jutt,korralik krossiratas ei karda küll kukkumist,ma oleks ka pigem nende hiinlastega kukkudes murelikum.
Re: Pitbike vs suur krossikas
mx77 kirjutas:Kas paneme siis pühapäeval joonele?
paneme paneme
Re: Pitbike vs suur krossikas
Sa võid selle pitbike osta ja alustada on sellega paras, aga arvesta sellega, et üle poole aasta sa sellega sõita ei viitsi, siis tahad juba midagi mõistlikumat. Mingi 20k pit osta on küll mõttetu. Osta ennem see 4500kr "trendimporti roheline", sõidad isu täis ja ostad kasutatud krossika 20k eest. Võid muidugi kohe ka korraliku krossika osta. Ise rohkem nalja pärast ostsin selle TMS dirtbike. Järgmine ratas oli juba 250 KTM ja nii edasi.
Aga mingi krossiratas see Pitpro nüüd küll ei ole. Mis sa arvad, kust see nimi tulnud on: Pit tähendab ju poksi ja seal nendega suures osa ajast veedadki.
Praegu on ju krossikad võileiva hinna eest saadaval: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Midagi algajale: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike vs suur krossikas
Pihlakas kirjutas:Sa võid selle pitbike osta ja alustada on sellega paras, aga arvesta sellega, et üle poole aasta sa sellega sõita ei viitsi, siis tahad juba midagi mõistlikumat. Mingi 20k pit osta on küll mõttetu. Osta ennem see 4500kr "trendimporti roheline", sõidad isu täis ja ostad kasutatud krossika 20k eest. Võid muidugi kohe ka korraliku krossika osta. Ise rohkem nalja pärast ostsin selle TMS dirtbike. Järgmine ratas oli juba 250 KTM ja nii edasi.
Aga mingi krossiratas see Pitpro nüüd küll ei ole. Mis sa arvad, kust see nimi tulnud on: Pit tähendab ju poksi ja seal nendega suures osa ajast veedadki.
Praegu on ju krossikad võileiva hinna eest saadaval: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Midagi algajale: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Ma loodan, et sa seda viimast mõtlesi naljana
-
Teema algataja
Re: Pitbike vs suur krossikas
Selles mõttes algajale, et enne sõitmist ikka tutvub mootori hingeeluga. Ning siis avastab, et pill ei lähegi käima Ning algaja jääb ellu Mõtte hakkas lihtsalt seetõttu seda radapidi jooksma, et ebaloogiline on müüa krossikat, millel väidetavalt kõik jupid on olemas ja korras, vaja vaid kokku panna. Eriti, kus tegu on kahetaktilisega, mille mootor on nii lihtne. Siinkohal mainin ära, et mu mõttevälgatus võib täiesti vale olla ja tegu võib olla täitsa korraliku pilliga. 48 kw päris karm, uue kawa 450 tehaseandmed on 42 kW.
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Pitbike vs suur krossikas
Algaja jääb kindlasti ellu,kuna ei suuda KX500 käima lyya.
Re: Pitbike vs suur krossikas
SMX kirjutas:Eriti, kus tegu on kahetaktilisega, mille mootor on nii lihtne. Siinkohal mainin ära, et mu mõttevälgatus võib täiesti vale olla ja tegu võib olla täitsa korraliku pilliga. 48 kw päris karm, uue kawa 450 tehaseandmed on 42 kW.
Seda tead, et 2T on lihtne mootor, aga seda, et võimsused veits teised on võrreldes 4T-ga?
#609
Re: Pitbike vs suur krossikas
Üks tuttava tuttav oli ühte cr 500 omanud. Käimalöömiseks ajas suure puu kõrvale ja hüppas vändale peale.
-
Teema algataja
Re: Pitbike vs suur krossikas
fotek kirjutas:SMX kirjutas:Eriti, kus tegu on kahetaktilisega, mille mootor on nii lihtne. Siinkohal mainin ära, et mu mõttevälgatus võib täiesti vale olla ja tegu võib olla täitsa korraliku pilliga. 48 kw päris karm, uue kawa 450 tehaseandmed on 42 kW.
Seda tead, et 2T on lihtne mootor, aga seda, et võimsused veits teised on võrreldes 4T-ga?
Tean väga hästi krossi rattaid Viimane lause oli pigem võrdlus vähem teadjatele
Re: Pitbike vs suur krossikas
Selle KX500 kinnihoidmisega pidi isegi vanadel kaladel raskusi olema
Mättas: soovitaks ikka vaadata suure ratta poole - näiteks mõni 250 4T.
Pitbikega jääd natukenegi sügavamas liivas/poris jänni ja hüppamisest ei saa mõnu kätte.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Pitbike vs suur krossikas
Kui "suurest" rattast rääkida siis esimeseks rattaks kõikse parem 125 või 144cc 2takti .
Muidugi on 250 4takti lihtsam sõita jne aga kas siis trenni tehakse selleks ,et lihtsam oleks?!
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
Re: Pitbike vs suur krossikas
No eks peab veits mõtlema , pitbike tehakse siin suht maha ,et ju siis pole väga head
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Pitbike vs suur krossikas
Piti kõige suuremaks miinuseks on minu meelest need pisikesed rattad, mis igasse auku kinni jäävad ja pika sõidu järel valutad sa oma tagumikku veel terve nädala. Plussiks aga madal kukkumine ja kui kurvis jalg alt ära lipsab päästab põlv püsti jäämise Krossikatest ei tea isiklikult veel midagi rääkida.
Nii või naa ei jää see sinu viimaseks rattaks. Minu isiklik arvamus on see ,et kui ostad esimeseks liiga suure ratta mis sul üle jõu ja võimete käib ei õpi sa nii-peagi normaalselt sõitma. Osta see millega sa kergelt hakkama saad,millega julged ka riske võtta. Areneksid algul väga kiirelt. Nii omandadki kogemused mida julged ka hiljem võimsama ratta peal praktiseerida.
Edu!
PUUPAADID
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.