4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Siiamaani olen ma ainult 4-silindrilisi tsikleid omanud ja nüüd on tekkinud isu millegi muu järele.
Dakar-tüüpi tsiklid on mulle alati meeldinud ja plaan on osta talveks mingi odavam seda sorti riist.
Paar DR800 on silma jäänud hea hinnaga, öelge, mis tunne on sellisega mitu tundi järjest mööda kiirteed sõita, keskmine kiirus nii 130-140km/h?
Asi selles et siinkandis tuleb paratamatult pikki juppe mööda kiirteid sõita.
Kunagi sai sõbra KTM 640 sõidetud, sellega pikalt mööda kiirteed küll sõita ei taha.
Teised variandid muidugi kahepütilised Africa Twinnid ja Super Tenered.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Ühesilindrilisega ei taha ka Eestimaad mõõta ühe hooga äärest-äärde. Vaata kahe silindriliste poole, need hoopis rohkem maanteel sõitmiseks. Ühepütised on rohem kruusarattad, mis kannatavad ka maanteel sõita, kuid mööndustega.
TDMiga plaanin hoopis pikemaid otsi tulevaks suveks kui siiani sai sõidetud.
Kui plaanid kruusa ja veidi ka maastikku sõita, siis võiks ka esiratas olla 21".
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
sind peaks rahuldama kas lc8 või afriklane
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
DR800'l tuleks hammakas ära vahetada, kui tahaksid sõita 130-140km/h pikalt, muidu, kõrge tuuleklaasiga peaks olema täitsa mugav sõita.
Kui soovi, siis minu oma on ka müügis, koos kohvrite ja muu kamaga
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
AT või LC8 või GS1200 või midagi sarnast. väiksemad jäävad aeglaseks. samas on kergemad ja ökonoomsemad. suurel kiirusel muidugi suurem kaal annab pigem stabiilsust juurde . LC8 on omast kogemusest väga bro. eriti hea ja elamuslik kruusal.
kui Eestis pikka otsa rohkem siis võiks LC8-l olla suurem tuuleklaas. eriti jahedamal perioodil. nats suurem +3..5 cm aftermarket on olemas ca 1,5K. lühemal sõitjal on LC8 sadulakõrgus ehk probla. kütusekulu on arvestatav sest möödasõidukiirendusi on vaja teha palju ja see pill käib vingelt edasi. eestis maanteel ca 7-8 ja paagitäiega (22L) maks 250-270 km. oleneb ka ülekandest. kiirust nagu putru sellise sõiduasendi jaoks ( 170-180km/h või rohkem)
GS pidi olema oluliselt ökom.
____________________
LC8 Adventure
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
creativ kirjutas:AT või LC8 või GS1200 või midagi sarnast. väiksemad jäävad aeglaseks. samas on kergemad ja ökonoomsemad. suurel kiirusel muidugi suurem kaal annab pigem stabiilsust juurde . LC8 on omast kogemusest väga bro. eriti hea ja elamuslik kruusal.
kui Eestis pikka otsa rohkem siis võiks LC8-l olla suurem tuuleklaas. eriti jahedamal perioodil. nats suurem +3..5 cm aftermarket on olemas ca 1,5K. lühemal sõitjal on LC8 sadulakõrgus ehk probla. kütusekulu on arvestatav sest möödasõidukiirendusi on vaja teha palju ja see pill käib vingelt edasi. eestis maanteel ca 7-8 ja paagitäiega (22L) maks 250-270 km. oleneb ka ülekandest. kiirust nagu putru sellise sõiduasendi jaoks ( 170-180km/h või rohkem)GS pidi olema oluliselt ökom.
See tsikkel saab olema n.ö. teiseks tsikliks, millega tööl ja poes käija ja muidu halastamatult ringi kärutada. Selleks rolliks on LC8 ja GS liiga kallid ja head.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
DR800 jääb 140-ga ikka jõudu kole väheks. Aga on siiski väga öko. Twin karjub juba 130-140 peal. Mu 750 tenere kisab ka,aga vähem.
PS! Osta mu tenere ära
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Oil-Cooled kirjutas:See tsikkel saab olema n.ö. teiseks tsikliks, millega tööl ja poes käija ja muidu halastamatult ringi kärutada. Selleks rolliks on LC8 ja GS liiga kallid ja head.
sa mainisid esmalt suuremat kiirust ja pikemaid otsi...
muidugi on poes ja töölkäimiseks mainitud liiga kallid. ka ülalpidamise mõttes. TransAlp on ju hea odav ratas ja paljukiidetud. Olemuselt kindlasti mugavam kui LC4 mis on mõeldud eelkõige offroadiks. Ja muidugi legendaarne AT, mis küll väga odav oma vanuse kohta ei ole.
Mina võtaks AT. Mulle meeldib suurus!
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Oil-Cooled kirjutas:See tsikkel saab olema n.ö. teiseks tsikliks
kui sul kodus korralik Dakar tüüpi ratas, siis pigem jääb sul mõni teine pill "teiseks"
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Raigo kirjutas:DR800 jääb 140-ga ikka jõudu kole väheks. Aga on siiski väga öko. Twin karjub juba 130-140 peal. Mu 750 tenere kisab ka,aga vähem.
Twinile pannakse teised hammakad euros sõitmiseks ja 180 pole mingi ulme.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
TDM 850!
Hea mugav pikka otsa lasta (kasvõi 200kmh) ja vastavate rehvide olemasolul on masin ka hea kruusa/metsakulgeja!
Edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Hähh, iisi-
YAMAHA TDM loomulikult.
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
ants01 kirjutas:TDM 850!
Hea mugav pikka otsa lasta (kasvõi 200kmh) ja vastavate rehvide olemasolul on masin ka hea kruusa/metsakulgeja!Edu
TDM on hea tsikkel aga ei ole piisavalt "Dakar"
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Väga hea "Dakar" tüüpi aparaat
Jawa Dakad 650
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Mulle on alati meeldinud selline relv
Cagiva Elefant 900
aga kuna mootor on pärit ducatilt, siis
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Varadero on kah ratas
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
franz125 kirjutas:Varadero on kah ratas
Varadero on liiga kallis teise ratta jaoks ja pole ka piisavalt "dakar".
Raigo kirjutas:Mulle on alati meeldinud selline relv
Cagiva Elefant 900
Cagiva Elefant on päris lahe tsikkel, osta ka suht odav, aga nad raiped lagunevad. Tean ühte tüüpi kel see on, sa pead ikka suht nunnutama seda itaalia tehnikat.
Sama mootor nagu Ducati 900 SS.
Valik jääb ikka DR800, Africa Twin, Super Tenere ja Transalp.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Minu arust võiksid pidama jääda valikul AT või Super Tenere.
Jättes kõrvale selle ,et ST on võimsam ja tervelt 10hj, soovitaks ma ikkagi Twini. Imho on see lihtsalt fantastiline ratas.
PS Ega tenere ka halb pole.
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Triumph Tiger.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Raigo kirjutas:Minu arust võiksid pidama jääda valikul AT või Super Tenere.
Jättes kõrvale selle ,et ST on võimsam ja tervelt 10hj, soovitaks ma ikkagi Twini. Imho on see lihtsalt fantastiline ratas.
PS Ega tenere ka halb pole.
naised turul rääkisid et enduro funfactor pidi AT-l palju parem olema kui ST-l. Seda nii vedrustuse, juhitavuse kui raskuskeskme osas.
____________________
LC8 Adventure
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
ants01 kirjutas:TDM 850!
Hea mugav pikka otsa lasta (kasvõi 200kmh) ja vastavate rehvide olemasolul on masin ka hea kruusa/metsakulgeja!Edu
TDM ja metsakulgeja?
ma saan aru, et iga mees kiidab oma auku või seda, mida maha tahab müüa
Ja seee mees, kes Jawat kiitis, proovigu sellel korraks sadulas püsti tõusta
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
creativ kirjutas:naised turul
Ma ei ole naine turult
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
mella kirjutas:ants01 kirjutas:TDM 850!
Hea mugav pikka otsa lasta (kasvõi 200kmh) ja vastavate rehvide olemasolul on masin ka hea kruusa/metsakulgeja!Edu
TDM ja metsakulgeja?
ma saan aru, et iga mees kiidab oma auku või seda, mida maha tahab müüa
Ei taha müüa! Hoopis plaanin kauem kui 1 hooaeg hoida
Oi Sa nüüd saad meie TDM'i fännklubi käest..
Edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Raigo kirjutas:creativ kirjutas:naised turul
Ma ei ole naine turult
sry! ei pidanud üldse sinu eelnevat kommi silmas. pigem seda et AT ja ST ei olegi väga võrreldavad teineteisega. seda need turumutid rääkisid!
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
gw kirjutas:Naised turult: http://www.motomaania.ee/?p=792
Replica on küll viimane asi, mida võrdlusesse panna ülejäänud kahega
-
Teema algataja - Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
gw kirjutas:Naised turult: http://www.motomaania.ee/?p=792
Kasutatud, kulunud amortidega pillide teste ei saa eriti tõsiselt võtta.
Mäletan 90-te alguse poole inglise ajakirjast Performance Bikes loetud testi kus Super Tenere kuulutati võitjaks. Mitte selle pärast et ta oleks parem olnud (tsikleid peeti enam-vähem sama heaks) vaid selle pärast et ta oli uuest peast 700 naela odavam kui Africa Twin.
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Oil-Cooled kirjutas:gw kirjutas:Naised turult: http://www.motomaania.ee/?p=792
Kasutatud, kulunud amortidega pillide teste ei saa eriti tõsiselt võtta.
Mäletan 90-te alguse poole inglise ajakirjast Performance Bikes loetud testi kus Super Tenere kuulutati võitjaks. Mitte selle pärast et ta oleks parem olnud (tsikleid peeti enam-vähem sama heaks) vaid selle pärast et ta oli uuest peast 700 naela odavam kui Africa Twin.
Nojaa eks see on kõik suhteline. Fakt on vähemalt see et AT on sportlikuma ehitusega. Tenerega on maastikul kõvasti ebamugavam juba pelgalt ebaõnnestunud paagikuju tõttu. Usun et sulle kõlbaks ju Tenere ka kuna otsid lihtsalt dakar stiilis masinat millega saaks maanteel sõita, maastik siinjuures teisejärguline? Ehk põhiosas siiski istud sadulas, mitte ei võta seistes liivadüüne
Re: 4-pütilistest kõrini, rääkige mulle Dakar-tüüpi tsiklitest
Oil-Cooled kirjutas:Valik jääb ikka DR800, Africa Twin, Super Tenere ja Transalp.
Siit nimekirjast ise valiks ilma kahtlusteta Africa Twini!
DR800 - olen saanud sõita Tallinnast Jänedale mööda maanteed...ei olnud väga meeldiv minu arvates ja üks pütt kohe mitte ei istu mulle.
Super Tenere - reaalne kogemus puudub aga naised saunas rääkisid päris korralikust kütusekulust.
Transalp- Oman hetkel ja päris palju maha sõitnud nii metsas kui ka maanteel. Metsas täitsa mõnus mürada aga tsipa kõrgem võiks olla. Maanteel 120-130-ga stabiilselt lasta pole minuarust eriti probleem ja mootor väga kurja häält ka ei tee.
Twin - reaalne kogemus on piirdunud peal istumisega aga lugedes neti avarustest Twini kohta siis mina olen ainult positiivset lugenud. Twini ost asendus Transalpi ostuga sellepärast, et raha ei saanud kokku.
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.