Honda Transalp

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
atmospheric

Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Tervitused.

A-kati load sai lõpuks tehtud ja aeg ratta ostule mõelda.
Esimene plaan oli osta cruiser, mis muutus sujuvalt sooviks osta enduro.
Kuna jalgrattaga sõidan umbes kolmandiku ajast mööda metsaradu, siis hakkas mind ahistama mõte et cruiseriga ikka metsa üldse asja ei ole.
Plaan siis selline, et võtta sõidu õppimise ja oma soovides selgusele jõudmise eesmärgil ligi mõni odavama otsa rahuliku loomuga kasutatud enduro hinnaga kuni 50k.

Ratta varustusest mul olemas ainult kiiver ja nii ratta kui varustuse otsimine võtab paratamatult oma aja siis sõidust ilmselt sel aastal enam midagi välja ei tule.
Sellest tekkis küsimus, et kas talveks langevad rataste hinnad praegusega võrreldes veel oluliselt või ei ole olulist vahet?

Honda Transalpe mis mulle silma hakkasid on auto24-s praegu müügil 2tk.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi

Mida härrad arvavad, kas osta ära või oodata?



Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas jup »

Palju see ratta ostmine siis ikka aega võtab et enam sõitma ei jõua. kui tead, et kindlasti suurt endurot tahad, siis mine osta omale täna vastav varustus ja selle raha eest mis varustusest üle jäi vaata vastava hinnaga sõiduriist. endal 96a transalp (uuemale ei hakanud hetkel hammas peale) Samas teoreetiliselt saab ju ka sõitma hakata hetkest kui ark-s ratas registreeritud (esimene sõit siis aint vaja ülevaatusele teha) - ainuke nõutav kaitsevahend on ju kiiver! Aga seda ma võin kyll öelda, et ise ootasin ratta ostmisega sügisest kevadeni ja see aeg oli vääääga valu hingele ja kui oled summa paika pannud ega sa siis odavamat ratast ikka ei osta pigema uuema, juhul kui hinnad peaksid kukkuma.

jup

Kasutaja avatar

marti252
Postitusi: 274
Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
Tsikkel: used to be Blackbird
Asukoht: Pääsküla

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas marti252 »

Njah, mul varsti plaanis oma Transalp maha müüa. Kuna eelmine omanik värvitööga suht kooner oli ja spreiga kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] mustaks värvis ning mootori hõbedaseks, siis palju selle eest küsida ei saa. Kuna mulle oli peamine see, et sõita saaks, siis mulle sobis, et ta klass odavam oli. Nats alla 30 tahaks saada. 98 aasta 43000km läbisõitu.
Üks pilt ka ;)
http://taff.planet.ee/paide2/images/foto51.html

Kui kellelgi vedeleb juturaamatuid, mida ta tahaks ära anda, siis ma hea meelega vahetaks mõne meelepärase asja vastu :)

Teema algataja
atmospheric

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Asi selles, et kui ostaks ratta ära ei jääks varustuse jaoks piisavalt krabisevat ja vastupidi. Marti252 pakkumine pakub sellegipoolest huvi, panen PM-i.

marti252 kirjutas:

Njah, mul varsti plaanis oma Transalp maha müüa. Kuna eelmine omanik värvitööga suht kooner oli ja spreiga kondlid [Motobot: õige on "gondlid"] mustaks värvis ning mootori hõbedaseks, siis palju selle eest küsida ei saa. Kuna mulle oli peamine see, et sõita saaks, siis mulle sobis, et ta klass odavam oli. Nats alla 30 tahaks saada. 98 aasta 43000km läbisõitu.
Üks pilt ka ;)
http://taff.planet.ee/paide2/images/foto51.html


kullokas
Postitusi: 192
Liitunud: 10 Okt 2003, 16:20
Asukoht: Tagadi
Kontakt:

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas kullokas »

Ühte aga ma su rattavalikus siiski näen - rääkisid esimeses postis metsa minekust. Sinna aga Transalpi klassiga sõiduriistaga asja pole.
Aga hinnaklassis oleks valikut küll:
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
või siis hoopis lõbusalt:
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
Kahe viimasega õpid kindla peale sõitma kah ;)
Kui eelnev tundub overkill, siis:
http://www.mototehnika.ee/webcache_kasu ... ka_ee.html
enduurorattad lisaks ja voilaa...

Viimati muutis kullokas, 04 Sept 2008, 12:48, muudetud 1 kord kokku.
Husqvarna 125 WRE - Yamaha XS 500 - Vespa PK 50 XL2 - K 750M - 2 x Vjatka 150 + pudipadi veel
Kasutaja avatar

marti252
Postitusi: 274
Liitunud: 11 Apr 2006, 16:16
Tsikkel: used to be Blackbird
Asukoht: Pääsküla

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas marti252 »

Transalpiga metsas on tõesti raske, see mõeldud rohkem kruusateedele. Liiva sees on ka väga raske sellega

Kasutaja avatar

VWman
Postitusi: 831
Liitunud: 30 Apr 2004, 22:13
Asukoht: Saku- Kasemetsa
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas VWman »

marti252 kirjutas:

Transalpiga metsas on tõesti raske, see mõeldud rohkem kruusateedele. Liiva sees on ka väga raske sellega

Sellisel juhul mina valiks sellise http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
või siis http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Hardcore endurokat ma ei vaataks esimeseks rattaks, see tahab väga tihti hooldust saada ja pole suurem asi sõitmiseks väljaspool metsa.

KÄIN JALA JA JOON VETT

Teema algataja
atmospheric

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Jätsin ennist siiski täiendamata, et kui ma käin rattaga metsas, siis eelistan kõvakattega radu nagu näiteks harku metsa suusarajad.
Kuna kaalun 110kg ligi siis kross liivas ja mudas ei ole minujaoks.
Sellegipoolest tänud linkide eest.

Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas jup »

Harku metsa ees on märk, mis keelab sinna mootorsõidukiga sõita!!! loodetavasti käid seal edaspidigi vaid jalgrattaga ja liigud oma tulevase tsikliga vaid legaalsetel teedel! Võita mind nyyd sõimata või kiruda, aga kõigile mootorraturitele, keda harku metsas näen, kutsun politsei. Kuna ise käin seal tihti jooksmas, siis mina ei taha, et mulle seal mõni motikas vastu kihutab ja kuna ka metsa ees on "telliskivi", siis ... .

Edukat tsikliostu,
Jup


Teema algataja
atmospheric

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Ei ole plaanis seadusi rikkuma hakata, harku metsa suusarajad ma tõin ainult pinnase tüübi näiteks.
Kavatsen seal ka edaspidi jalgrattaga sõita.
Kruusaradu on sadu kus saab ka mootorrattaga segamatult sõita.

Kasutaja avatar

jup
Postitusi: 161
Liitunud: 24 Sept 2007, 12:05
Tsikkel: XL600V Transalp
Asukoht: tln

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas jup »

suhtumine meeldim :wack:
kuna omal ka tansalp siis äkki kunagi koos neid kruusateid avastama, kui valik ikka sinna kanti peaks kanduma :lol:

Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 576
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Tafka »

No Transalpi omanikuna kiidan vaid takka Transalpi:P See hooaeg 15+Kkm sõidetud ja ainuke viga on see,et mul mootor juba suht hea läbisõiduga ja sööb õli kui pikemat maad üle 100km/h lasta. 1600km järjest lasta pole ka mingi probleem.
Talvel lähevad enamasti hinnad alla natukene! Enda '91a Transalpi eest maksin 26K ja ostsin märtsi alguses. Läbisõiduks hetkel 69+Kkm ees(arvatavasti teine või kolmas tiir).
AGA kui Sul on eelarveks 50K siis äkki vaatad Saksast mõne AfricaTwini?
Ja siin eelkõnelejatele vaidleks tsipakene vastu...liiva sees(mitte küll karjäri tasemel liivas) saab väga edukalt sõita...harjutama peab ja julgemalt seda gaasi keerama liivas(vaikselt lihtsalt harjutada, ilma hardcore seltskonnata kes ainult kuuma annaks liivas).
Ja ka mudasel teel saab hakkama,muda sisse läheb lihtsalt tsipa paremat rehvi vaja(kuigi jälle, harjutades saab kasvõi Michelin Anakeega hakkama).
Aga jah kui Transalpi seltskonnaga liitud siis anna teada, tuleks ka teiega rahulikult kruusa ja metsateid avastama:)

Mingiaeg siin teemas just kirjutasin Transalpi kohta: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 06#p309506

Lisaks veel seda, et hüppa Motomarketist läbi ja vaata Heldi varustust. Endale sain sooduspakkumise ajal püksid ja jope 3K kui mälu ei peta. Esimeseks varustuseks sobib hästi. Hetkel sõidan Heldi jopega edasi ainult püksid ostsin suveks õhemad. Bikeworldi Lindstrandi varustust võid ka uurida, suhteliselt kvaliteetsed ja hind pole ka väga soolane.

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300

Teema algataja
atmospheric

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Tafka kirjutas:

AGA kui Sul on eelarveks 50K siis äkki vaatad Saksast mõne AfricaTwini?

Kõigepealt tänud info eest.
Minu ratta ost takerdus vahepeal, varsti hakkan jälle aktiivsemalt ringi vaatama.
Auto24-s on üks pildi järgi suht viisakas Alp müüki tulnud, hind tundub ka üsna õiglane.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Või mis arvate?
See esialgne 50K eelarve oli planeeritud siiski liisinguna. AT on piisavalt vana, et sel puhul läheb liisinguga kitsaks.
Või mis aastani neid üldse toodeti?
Mille poolest AT Transalpist parem on peale selle et paar kw võimsam ja natuke suurem?
Igiliikurina on neid mõlemaid iseloomustatud.

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas vincent »

atmospheric kirjutas:

Mille poolest AT Transalpist parem on peale selle et paar kw võimsam ja natuke suurem?
Igiliikurina on neid mõlemaid iseloomustatud.

Küsimus polegi selles kumb neist on parem, lihtsalt nad on erinevad tsiklid. Mitte paar kw mootorit...vaid ka erinev raam, vedrustus jne. Mõlemale leidub austajaid üle maailma. Kui Sa viitsiksid tsipa välismaiseid foorumeid lugeda siis näiteks - http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=39983

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas creativ »

atmospheric kirjutas:

Kuna kaalun 110kg ligi siis kross liivas ja mudas ei ole minujaoks.

tulevase omaniku kaalu arvestades võiks pigem AT poole vaadata. TA on minumeelest suts väike suure mehe jaoks. Ja mootorivõimsus on alati oluline. Eriti kui plaanis pikemad otsad koos kohvrite ja/või sõidukaaslasega. AT-st räägitakse legende... :)

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas vincent »

creativ kirjutas:
atmospheric kirjutas:

Kuna kaalun 110kg ligi siis kross liivas ja mudas ei ole minujaoks.

tulevase omaniku kaalu arvestades võiks pigem AT poole vaadata. TA on minumeelest suts väike suure mehe jaoks. Ja mootorivõimsus on alati oluline.

No mina olen ka suht suur mees, aga TA isteasendi kohta ei ütleks ühtegi halba sõna. Mul oli 1990 aasta mudel .Varaderol istudes on jalad tugedele toetudes suurema nurga all kui mu vanal Alpil.Aga mootorivõimsus...ega Transalp ongi rahuliku chillimise ratas rohkem :)

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.
Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1180
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV
Asukoht: tallinn
Tänanud: 10 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas creativ »

vincent kirjutas:
creativ kirjutas:
atmospheric kirjutas:

Kuna kaalun 110kg ligi siis kross liivas ja mudas ei ole minujaoks.

tulevase omaniku kaalu arvestades võiks pigem AT poole vaadata. TA on minumeelest suts väike suure mehe jaoks. Ja mootorivõimsus on alati oluline.

No mina olen ka suht suur mees, aga TA isteasendi kohta ei ütleks ühtegi halba sõna. Mul oli 1990 aasta mudel .Varaderol istudes on jalad tugedele toetudes suurema nurga all kui mu vanal Alpil.Aga mootorivõimsus...ega Transalp ongi rahuliku chillimise ratas rohkem :)

pidasingi silmas rohkem sõitja kaalu ja mootorivõimsuse suhet. :) et ma ise suht pikk jaapani pillide jaoks (188) siis kord sõbra TA peal tundsin end tõelise hiiglasena ja pill oli kui võrr. Nu muidugi sellest tulenevalt et istusin hetk enne seda oma LC8 seljas. Nagu varem olen siin foorumis TA puhul maininud et pikemal inimesel ei mahu põlved paagisüvistesse ära.
Ega see võimsus ka nüüd teab mis tähtis asi ole. On sõidetud päris väikeste pillide ja võrridega ja ka punktist A punkti B või isegi C jõutud. :wink: Valik on kinni tahtmistest ja finantsvõimalustest. TA peaks olema suht odav ülal pidada ja kütusekulu rahulikul cillimisel päris hea.
Pakun et AT on sõidukohtade, -stiili või universaalsuse mõttes siiski parem. No kui tekib tahtmine näiteks ümbermaailma reisile minna või Maroko kõrbes ringi vaadata...
Selge see et ma vabatahtlikult ise enam väksema pilli peale üle ei läheks. :mrgreen:

Edu!

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

Kulgen ise ka 2006.a. TA-ga ringi. Ei saa mainimata jätta sellist pisiasja, et minul ei jäänud Ironbuttil tagumik valusaks. Eelmiste ratastega hakkasin juba pärast 200 km nihelema, kuid TA-ga seda jama ei olnud. Sadul on sel rattal õnnestunud, sest ka kodune "peaminister" ei hakanud jorisema, kui oli mõnedsajad km-id järjest tagaistmel tiksunud...
TA mootori võimsus. Olen tihti selle üle mõtelnud. Kahekesi ja täislastis sõites kohati jääb vajaka... Samas, TA ei ole tonnine bike, mis keerates kohe süstib. Oma asja ajab ära. Mulle meeldib see, et mootor veab igasugustel pööretel (usun, et see on AT-l samamoodi). Minu jaoks oleks ideaalratas see, et TA-l oleks Varadero mootor vahel... (ma sihuke "kilu", et Varadero peal ei paistaks väljagi :lol: :lol:)

[quote=]
Auto24-s on üks pildi järgi suht viisakas Alp müüki tulnud, hind tundub ka üsna õiglane.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Või mis arvate?
[/quote]
Rattamudel on aus. Kontrolli konkreetsel isendil üle esiots. Mul tekkis pärast 28000 km miski kolks sisse. Praegu võtan hoogu vea selgitamiseks. Kahtlustan esiamordi juhtpukse...

Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 576
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Olles see suvi väiksel 5000km reisil Euroopas käinud täisvarustuses(3kohvrit+paagikott) ja mina pea 100kg ja pikkust 185 ütleks seda, et jõust jääb nagu vajaka kui üritada sõita üle 130km/h ja selle kiiruse juures hakata möödasõitu tegema:P
Arvestades sellega, et küljekohvrid minul teevad rattas rohkem nagu tangiks siis ei ütle ühtegi halba sõna. Mootor veab peaaegu kõigil pööretel aga magusam osa jääb sinna 3,5-6 tuhande pöörde juurde minu rattal.(samas ma ei ole just hull kiirendaja tüüp, et võibolla mõne jaoks on tõesti tuim see mootor....aga vähemalt veab!).
Sai hakkama Slovakkia mägiteekestel kui ka kiirteel 140-ga sõites. Eks alati võiks võimsust natukene rohkem olla. Aga jah kui oleks plaan sõita täisvarustuses ja kahekesi siis võibolla oleks Twin või miskit suuremat etem. Endal pole kahekesi + kohvritega pikamaa sõidu kogemusi kahjuks. Aga kahekesi niisama on paarisaja km otsa sõidetud küll ja sõitja on kiitnud taga istumist, pidi parem olema isegi kui chopperi vendade taga istuda,rääkimata baigist:D

Edit: Lisaks veel seda, et omaniku kaal pole liiva ja muda sees müramiseks mingi vastuvaidlemis argument;) Ise enda 100kg-ga saan kenasti hakkama metsa vahel mürades. Ongi mõnus trenn ;) Nii, et metsas kohtume kunagi!!! :lol:

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300

Teema algataja
atmospheric

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Tere jälle.

Mõtlesin mis ma mõtlesin, aga ära ostsin 2001a. Transalpi.
Heas korras AT-sid väga ei liikunud ka.
Enne kevadet veel kukkumisrauad ka peale ja läheb töristamiseks.

Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas võll »

Kas transalp ei sobigi mutta, metsa? :shock:
:ner: Pilt

Viimati muutis võll, 28 Sept 2009, 23:16, muudetud 1 kord kokku.

Hr. Kaaru
Postitusi: 349
Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
Tsikkel: IZ
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas Hr. Kaaru »

sobib sobib. eriti hästi sobib mõne sügava mülka täiteks :mrgreen:

I love my bike, it´s amazing machine!
Kasutaja avatar

võll
Postitusi: 287
Liitunud: 30 Juul 2008, 00:25
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas võll »

Augutäiteks (crash)


Teema algataja
atmospheric

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Eks sõitma hakkan siis kui ilmad lubavad. Üldiselt hammasteni porisse ei olnudki plaan minna. Pigem pakuvad huvi kruusa ja muud kõvema kattega rajad.


sil
Postitusi: 23
Liitunud: 09 Mai 2008, 09:10
Tsikkel: Honda XL650V Transalp
Asukoht: Harjumaa/Tallinn
Kontakt:

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas sil »

Palju õnne tsikli puhul ! Mul endal sama masin, aastakäik vaid uuem ja suunakad teist värvi ja muud nipet näpet teistmoodi. Väga hea pill ! :)


Teema algataja
atmospheric

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas atmospheric »

Tänud. Jõuaks nüüd ainult kevad kätte :)

Kasutaja avatar

HaLL
Postitusi: 74
Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
Asukoht: Jüri
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas HaLL »

Oskab keegi ehk keegi aidata värsket TA omanikku käepideme soojenduste ühendamisel.

Erinevatel allikatel on kõige parem võtta neile toide süütelukust tulevailt kaableilt.

Oma pooliku (õigemini olematu) elektrikuharidusega sattusin siin aga müsteeriumi otsa. Süütelukuni liiguvad kolm kaablit, millel on pinge peal (õigemini kolmest kaablist kahel) ja kui süüde sisse keerata :shock: pinge kaob ???? Minu arusaamist järgi on need healjuhul süütelukku suubuvad kaablid, kuid ei näe, et sealt kusagile midagi edasi läheks. Kindlasti pole need kaablid võimelised sõidu ajal toitma käepideme soojendusi (ma veel parem ei hakka analüüsima, miks sealt toide kaob). Niisiis kuhu kogu see asjandus siis ikkagi ühendada?

PS: Vabandan ette kui see pigem rumalate küsimuste rubriigi teema on ja tänan asjalikke vastajaid

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas soolo »

Tere. Omal ka sama plaan -installida soojendused.Mõte oli võtta vool otse akust läbi eraldi kaitsme ja lülitus läbi relee süütelukust.


QRX
Postitusi: 197
Liitunud: 02 Mär 2005, 16:24

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas QRX »

soolo kirjutas:

Tere. Omal ka sama plaan -installida soojendused.Mõte oli võtta vool otse akust läbi eraldi kaitsme ja lülitus läbi relee süütelukust.

Kas sa selle rattaga suvel ka plaanid sõita...?

Olavi

LC4 640
Kasutaja avatar

HaLL
Postitusi: 74
Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
Asukoht: Jüri
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Honda Transalp

Lugemata postitus Postitas HaLL »

Eraldi kaitse toiteliinil on mul juba komplektselt olemas, aga mismoodi see relee teema välja võiks näha :roll: . Ma esimese hooga ei hakanud veel süütelukku demonteerima. Ilmselt on üks võimalus veel teha lülitus kusagile kaitsme plokist lähtuva kaabli peale.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”