Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest
Seoses kütusehindade kiire tõusuga huvitab palju võtavad foorumi liikmete rattad keskmiselt kütust 100le kilomeetrile keskmiselt. Sõites enam-vähem lubatud kiiruse piirides.
Võiks ka märkida ära ratta margi.
Küsitluse idee, et teada saada ökonoomseimaid rattaid
Pole enam seda ratast, aga CBR900`95 võttis 5,3 sajale kui sõita lubatu piires. Kui aktiivselt sõita siis 6. Kui maksimaalset välja võtta ratast siis miski 7+ oli rekord.
gsxr750 91` .... 10-11l\100km äkki peaks karpasi timmima...?
Mingi probleem seal tõenäoliselt on küll jah. Aga seda võivad mitu asja korraga põhjustada (väga tõenäoline nii suure kulu puhul, see on Hayabusa kulu juba)
gsxr750 91` .... 10-11l\100km äkki peaks karpasi timmima...?
see on Hayabusa kulu juba)
Ega see Busa nii näljane ka ei ole.Korras Busa mootor võtab tunduvalt vähem, kui 10L/100km
Oleneb kes puldis on
Suurekubatuuriline ja jõuline mootor on tavaliselt palju ökom, kui väikesemahulised õmblusmasinad ka järsema randmega inimese all.Suure mootoriga ratas ei pea nii palju pöördeid üles kerima, et juhi tahtmise järgi liikuda, mootor pingutab vähem, vähem käiguvahetusi jne.
GSX600F: maanteel 4.5, linnas veidi üle 5. Seda siis rahulikult sõites. Miinimum, mis olen saanud, on 4.1 enam-vähem ühtlaselt 30-40-ga sõites mitu tundi järjest.
Yamaha Midnight Star 1300. V&H summutid imepisikese sõelaga. Pritsungit muudetud ei ole - nii nagu tehasest tuli, nii on.
Maanteel kuni 120 km/h sõites 5,5l/100km. Sõites kuni 100 km/h saab liitriga vähem hakkama vähemalt. Linnas foorist foorini paugutades kuni 8l/100 km.
Imelik asi on see kütusekulu foorum. Saa aru, sa vaimunõder teema algataja - KÕIK VÕTAB ÄRA. KÕIK MIS PAAKI PANDUD - KÕIK LÄHEB ÄRA. JA ALATI PEAB JUURDE PANEMA.
Suurekubatuuriline ja jõuline mootor on tavaliselt palju ökom, kui väikesemahulised õmblusmasinad ka järsema randmega inimese all.Suure mootoriga ratas ei pea nii palju pöördeid üles kerima, et juhi tahtmise järgi liikuda, mootor pingutab vähem, vähem käiguvahetusi jne.
Nii ta ongi, kilosel Fazeril kulu kõigub 5,1-st 5,4-ni, vääna teist kuidas tahad, vahet pole ka sellel, kas üksi või kahekesi sõita.
600-l kõikus kulu 5,5-st 7-ni, olenes sellest kuidas kuidas peale keerasid ja mitmekesi seljas istusid.
Kui kütusehind juba seda reguleerima hakkab, kas sõidan tsikliga või ei, siis on õigem asi tõesti sinna paika jätta vist.
aga Suzuki VZ800 vastan ausalt, pole kunagi arvutand ega ka kavatse, pole isegi ühtegi andurit mis kütuse lõppemisest hoiataks, kui otsa hakkab saama siis panen juurde lihtsalt
Enda suzuki ts 80 x võtab kõva peenestamise peale 3 L sajale, tundub seegi aga paganama palju kuna sõidan tihti...
Paraku kütuseanduri puudumise tõttu olen ka vahest pidanud 10 km lükkama garaazi
VX 800 ja nagu juba eelnevalt öeldud: ära võtab kõik, mis paaki valatud. Selleks, et tanklasse lükkama ei peaks, pean ikka veits arvestust odo järgi. Kulu siis:
linnas 7, midagi ja maanteel 6 l 100 km kohta.
Üldiselt peale 200 km tuleb tankimisele mõtlema hakata ja pealt 250 km oleks soovitav juba tankida. Max läbisõit paagitäiega 339 km, vähim läbisõit 247 km. Paak kirja järgi 19 liitrit.
Loom kõnnib, mees sõidab
IZ->...->VX 800..->VN 1500 MS
XT 600 `91a. Paar korda olen täispaagimeetodit kasutades kütusekulu huvi pärast arvutanud. Põhiliselt maanteesõit(200-300km), natuke ka linna. Üks kord sain tulemuseks 4,8 l / 100km, teist korda täpselt ei mälete, aga umbes 5 ta oli.
Mõõtmine toimus siis tagahammasrattaga, kus oli 39 hammast. Praegu on seal veits suurem hammasratas (41), aga pole huvi olnud kütusekulu uuesti mõõta.
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.