Suzuki Intruder 1800

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Chromed

Lugemata postitus Postitas Chromed » 27 Okt 2007, 21:44

Maitsed on erinevad - Intruder 1800 ongi neile kes otsivad tavapärasemast sportlikumat power välimust. Suurepärase disainiga ratas minumeelest. Ainuke tehase konditsioonis cruiser, mille vastu oleksin nõus bike`i vahetama.



J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o » 27 Okt 2007, 23:34

kr0om kirjutas:
J a n n o kirjutas: esimese tsikli kohta ei ütle VN 1600 classicu kohta ühtegi paha sõna, aga ... nooojah, intruder 1800 ei saa võrrelda.
Siis oled sina õige mees rääkima vulcan 1600 ja intruderi (boulevard 109) erinevustest.
1) Kumb mootor tekitab vähem müra ? ( tühikäigul, külamalt, soojalt )
2) Kas intruderi sidur lahutab tõhusamalt või tuleb ikka 6 sek. eeblit all hoida kui tahad ilma kolksuta esimese panna.
3) Kuidas kütusekuluga lood on.
võib-olla ei ole päris õiglane juba mõne aasta vanust ja 200 kiltsa sõitnut omavahel võrrelda. aga esmamulje põhjal võin öelda, et VN'i puhul on käiguvahetused palju sujuvamad. intruderi puhul (ütlen kohe ette, et ostsin ratta ilma et oleks ennem isegi näpuga puudutanud) üllataski käikude vahetuse rabedus võrreldes VN'ga.
samas üllatas mind intruderi juhtimiskergus. mitte ainult sõidul, isegi mõnes kitsas kohas jalgade jõul manööverdades tundub intruder palju kergem, kuigi intruderi passis kaal 341 kg ja VN'il 309 kg.
mis ma müra kohta oskan öelda? kinniseotud silmadega ainult müra põhjal valiks ilmeksimatult, aga mingeid oluliselt teisest valjemaid häälitsusi ei tee kumbki (ma ei pea silmas torust tulevat muusikat) muusikalise kuulmisega pole mind õnnistatud. niiet mingeid väikseid tämbrivahesid ei pruugi märgata.
kütusekulu osas ei oska veel öelda. pole ausalt öeldes kunagi mõõtnud palju VN võtab. vastan vana kulunud väljendiga, et võtab kõik ära, mis sisse valad. kui tuli märku annab, siis ots tankla suunas ja ei hakka üldse pead vaevama selliste arvutustega. kindel on, et vähem, kui auto. ma sõidan enamus ajast linnas ja siin tuleb kogu aeg rulli keerata, et kellestki mööda saada. eks selline sõidustiil kulutab ka rohkem, kui maanteel kruisimine. saigi tsikkel paljuski sellepärast muretsetud, et mitte igapäev 3 tundi autosõidule kulutada. tsikliga piisab tunnist. ja parkimisega pole ka muret. enamus tõkkepuudki on piisavalt lühikesed, et tsikliga läbi mahtuda. no muidugi mõtleb keegi, et milleks linnas liiklemiseks 92 kw rakett. motorolleriga saaks palju odavamalt ja mitte oluliselt aeglasemalt. oma 150 tuhat oleks saanud mujale rakendada pealekauba. aga vot sellepärast, et HD VRSCDX Night Rod Special’i ei jõua osta. võib-olla annab Julge proovida? ehk jääb süda rahule ja ei hakkagi tahtma. ma loodan.

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o » 27 Okt 2007, 23:41

Alar11 kirjutas:
J a n n o kirjutas:sai ka siiani klassikalise ja metalse cruiseriga kulgetud kuni lõpuks tegin otsuse, et aitab.
.....sama siin, esiti oli veendumus, et ratas peab olema rauast ja kõik muud sinna kuuluvad jutud aga nüüd peale pikemaid otsi ja mõtisklusi on otsus tehtud-kevadet peab alustama uue XV 1900 midnightiga.
Ei ütle midagi halba teemas oleva ratta kohta, suvel proovisin semu Intruderit ja naeratus läks rulli keerates ikka vääga laiaks aga ma ikkagi "paadi" austaja, eitavaks otsuseks just seesama plasti, vesijahutuse jne.,, probleem...
Tegelikult peaks olema igas peres kolm ratast- üks millega linnavahel paugutada(bike, superm. vmi), teine, millega matkata ja kolmas mida koguaeg pusida ja millega kokkutulekutel eputada...

btw ja OT, kas äkki on kohalolijatest keegi xv1900 omanik ja oskaks mõne sõna selle ratta kohta oma kogemuseks poetada ...(võiks ka uue teema teha)

terv.
Alar
praegu Veldil üks XV 1900 soodushinnaga pakkuda http://www.veltmotocenter.ee/index.php? ... ductID=287

kr0om
Postitusi: 198
Liitunud: 24 Apr 2006, 16:58

Lugemata postitus Postitas kr0om » 28 Okt 2007, 07:35

J a n n o kirjutas: võib-olla ei ole päris õiglane juba mõne aasta vanust ja 200 kiltsa sõitnut omavahel võrrelda.
Selge. Muide mina olen saanud VN-le miinimumkuluks 5,3 ja maksimum 6,6 oleneb siis kuis rulli keerad. Egas midagi muretuid kilomeetreid truudril.
Kasutaja avatar

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus Postitas vilosius » 28 Okt 2007, 09:20

J a n n o kirjutas:
Alar11 kirjutas:
J a n n o kirjutas:sai ka siiani klassikalise ja metalse cruiseriga kulgetud kuni lõpuks tegin otsuse, et aitab.
.....sama siin, esiti oli veendumus, et ratas peab olema rauast ja kõik muud sinna kuuluvad jutud aga nüüd peale pikemaid otsi ja mõtisklusi on otsus tehtud-kevadet peab alustama uue XV 1900 midnightiga.
Ei ütle midagi halba teemas oleva ratta kohta, suvel proovisin semu Intruderit ja naeratus läks rulli keerates ikka vääga laiaks aga ma ikkagi "paadi" austaja, eitavaks otsuseks just seesama plasti, vesijahutuse jne.,, probleem...
Tegelikult peaks olema igas peres kolm ratast- üks millega linnavahel paugutada(bike, superm. vmi), teine, millega matkata ja kolmas mida koguaeg pusida ja millega kokkutulekutel eputada...

btw ja OT, kas äkki on kohalolijatest keegi xv1900 omanik ja oskaks mõne sõna selle ratta kohta oma kogemuseks poetada ...(võiks ka uue teema teha)

terv.
Alar
praegu Veldil üks XV 1900 soodushinnaga pakkuda http://www.veltmotocenter.ee/index.php? ... ductID=287
Ja mis ta nii soodus siis http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... uct_id=208
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818

M109R

Lugemata postitus Postitas M109R » 28 Okt 2007, 11:31

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Noo kui kellegile ei meeldi et seal natukese ilustuseks on kontlid siis korajku küljest ja olgu õnnelik!!

Noo see rattas on ikka üle teistest pikka puuga juu!
Ja kui aus olla siis juhtiavus ja kallutamis võime on ikka super ei ole ohtu et pikkali kukkus ja ei tunna puudus mingist ABS süsteemist! Ja siis kui seljakottist rääkida siis on rahul etseal saab istuda ja igal pool alti kaasas kui sõiduks läheb!

Ja proovi sõitu pealt seda et iga endast lugupidav pood võimaldab ju proovi ringi ikka!

Aga kõige kurvem on juu see et VALGET Intruderit ei saa enam alates 2008.aastast

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o » 28 Okt 2007, 12:57

vilosius kirjutas:
J a n n o kirjutas:
Alar11 kirjutas:
J a n n o kirjutas:sai ka siiani klassikalise ja metalse cruiseriga kulgetud kuni lõpuks tegin otsuse, et aitab.
.....sama siin, esiti oli veendumus, et ratas peab olema rauast ja kõik muud sinna kuuluvad jutud aga nüüd peale pikemaid otsi ja mõtisklusi on otsus tehtud-kevadet peab alustama uue XV 1900 midnightiga.
Ei ütle midagi halba teemas oleva ratta kohta, suvel proovisin semu Intruderit ja naeratus läks rulli keerates ikka vääga laiaks aga ma ikkagi "paadi" austaja, eitavaks otsuseks just seesama plasti, vesijahutuse jne.,, probleem...
Tegelikult peaks olema igas peres kolm ratast- üks millega linnavahel paugutada(bike, superm. vmi), teine, millega matkata ja kolmas mida koguaeg pusida ja millega kokkutulekutel eputada...

btw ja OT, kas äkki on kohalolijatest keegi xv1900 omanik ja oskaks mõne sõna selle ratta kohta oma kogemuseks poetada ...(võiks ka uue teema teha)

terv.
Alar
praegu Veldil üks XV 1900 soodushinnaga pakkuda http://www.veltmotocenter.ee/index.php? ... ductID=287
Ja mis ta nii soodus siis http://www.yamaha.ee/index.php?lang=et& ... uct_id=208
see link näitab letihinda - 210 tuhat, aga sooduspakkumistes vaadates näeb 189 tuh ja kohapeal saab kahtluse korral näpuga täitsa katsuda.

Credo

Lugemata postitus Postitas Credo » 28 Okt 2007, 13:12

konreetne ratas on saalist juba ammu kadunud viljandi lähistele.
küll aga saab neid tellida :)

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o » 28 Okt 2007, 14:21

Credo kirjutas:konreetne ratas on saalist juba ammu kadunud viljandi lähistele.
küll aga saab neid tellida :)
see ei saa väga ammu olla, aga see, et vastu talve ostetakse kinnitab, et ju siis ikka on soodushind. isegi sai intruder just soodsa hinna tõttu ära ostetud. kevadel vaevalt et keegi sellise hinnaga uut müüb.
Kasutaja avatar

Teema algataja
T.T.
Postitusi: 95
Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
Tsikkel: MV Augusta F4RR
Asukoht: Männiku

Lugemata postitus Postitas T.T. » 28 Okt 2007, 20:20

kr0om kirjutas:
J a n n o kirjutas: esimese tsikli kohta ei ütle VN 1600 classicu kohta ühtegi paha sõna, aga ... nooojah, intruder 1800 ei saa võrrelda.
3) Kuidas kütusekuluga lood on.
Ma olen vaadanud, et Intruderi keskmine küttekulu linnas tuli kuskil 7l 100km`le. Aga kuna mul veel sisse sõitmata siis alguses suht rahulikult võtnud.
Cruise-Suzuki M1800R, Cross-Husqvarna 250, Speed-Kawasaki ZX-10R, Aprilia RSV 1000, MV Augusta F4RR, City-Kawasaki Z750
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
Kasutaja avatar

Teema algataja
T.T.
Postitusi: 95
Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
Tsikkel: MV Augusta F4RR
Asukoht: Männiku

Lugemata postitus Postitas T.T. » 28 Okt 2007, 20:25

J a n n o kirjutas:paistab, et värskeid 1800 omanikke on tänavatele päris paras hulk tekkinud. ei tea kas varsti hakkab uus klubi moodustuma?
Mina käpp, ja paar sõpra võtaks ka kaasa! Kes asja käima lükkab?
Cruise-Suzuki M1800R, Cross-Husqvarna 250, Speed-Kawasaki ZX-10R, Aprilia RSV 1000, MV Augusta F4RR, City-Kawasaki Z750
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.

kr0om
Postitusi: 198
Liitunud: 24 Apr 2006, 16:58

Lugemata postitus Postitas kr0om » 28 Okt 2007, 20:46

T.T. kirjutas: Aga kuna mul veel sisse sõitmata siis alguses suht rahulikult võtnud.
Ära liiga rahulikult võta. Näiteks siin on jutt sissesõidutehnikast. http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Kas see nüüd puhas kuld on seda ei tea aga oma loogika seal on. Enda vulcanirondile andsin agu nii et vähe polnud ( süda küll valutas vahest ). Ei tea mis värvi tal kolvid sees on aga mootor sai tihe mis tihe, mis ongi sissesõidu eesmärk. Nüüd sõidan rahulikult pott pott.

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o » 28 Okt 2007, 21:17

T.T. kirjutas:
J a n n o kirjutas:paistab, et värskeid 1800 omanikke on tänavatele päris paras hulk tekkinud. ei tea kas varsti hakkab uus klubi moodustuma?
Mina käpp, ja paar sõpra võtaks ka kaasa! Kes asja käima lükkab?
miks mitte. algatuseks võiks kuskil kokku saada. kui ilmataat ei tembuta siis võib tsiklidki ritta panna ja vaadata kui pika rivi saab.
kindlasti kevadel lume sulades ilmub välja veel hulga tulevasi intruderi omanikke, kes ootavad pikisilmi uut mudelit. loevad seda teemat ja kriipsutavad kalendris päevi. mõni nõrganärvilisem ei suuda vastu panna ja ostab/tellib juba praegu ära (nagu isegi). mine tea, mis buum kevadel vallandub, kui siin intruderit kiites vinti viimase peale kruvitakse. mida hullemat saab veel juhtuda, kui loed seda foorumit, tellimus tehtud, väljas kevadine päikesepaisteline ilm, veri pulbitseb, tüdrukutel juba lühikesed seelikud seljas ja sulle öeldakse poest "ei oska öelda, aga ehk järgmise nädala lõpuks jõuab kohale". ja nii mitu nädalat järjest. loed aga foorumit, kus kõik kiidavad ja räägivad, kui õige otsus oli sügisel ära tellida.

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o » 28 Okt 2007, 21:21

kr0om kirjutas:
T.T. kirjutas: Aga kuna mul veel sisse sõitmata siis alguses suht rahulikult võtnud.
Ära liiga rahulikult võta. Näiteks siin on jutt sissesõidutehnikast. http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
Kas see nüüd puhas kuld on seda ei tea aga oma loogika seal on. Enda vulcanirondile andsin agu nii et vähe polnud ( süda küll valutas vahest ). Ei tea mis värvi tal kolvid sees on aga mootor sai tihe mis tihe, mis ongi sissesõidu eesmärk. Nüüd sõidan rahulikult pott pott.
minul läks intruderi seljas istudes esimesel sirgel rulli keerates kohe igasugused sissesõidujutud meelest ära. üldsegi arvan, et see sissesõit on mingi linnalegend, mida võiks myth bustersi meestele puremiseks anda.
Kasutaja avatar

Aquilaman
Postitusi: 319
Liitunud: 24 Okt 2006, 19:12
Tsikkel: Yamaha XVS 1300CU
Asukoht: Tabasalu

Liigne plastik

Lugemata postitus Postitas Aquilaman » 28 Okt 2007, 22:02

Eelkõige vaatan tsikkli disaini - väljanägemist ja kas materjalina on kasutatud metalli või plastikut on täitsa teisejärguline küsimus. Seda muidugi siis, kui plastik on kvaliteetne s.t. sõidu ajal küljest ära ei kuku või oma väljanägemist ei kaota. Vaadake ka Intruderi kaalu, raskemat küll ei sooviks. Heal power cruiseril peab olema ka hea juhitavus. Seda Intruderil kindlasti on. Linnas autode vahel sõites ja sunnitud järske pöördeid tehes ei ole probleemi olnud.
Heal tsiklil minu jaoks on 2 omadust - väljanägemine ja sõiduomadused. Väljanägemine meeldis mulle kohe esimesest silmapilgust - see on maitse asi. Kellele meeldivad klassikalised kroomid, kellele powerid ja sportlikum disain. Sõiduomadused on jälle suhteliselt objektiivselt hinnatavad. Minek on powerile väga kohane. Sõitsin eile prooviks spidomeetri järgi 200 välja ja mineku jäi varuks. Kiirendus samuti on võimas ja vähesed kroomid saavad vastu. Edasi juhitavus - see on minu arust ka väga hea. Saan seda ise võrrelda eelmise 100 kg kergema tsikliga, millel oli ka väga hea juhitavus. Algul oli 100 lisakilo natuke raske seedida aga peale kohanemist sain tunde kätte ja nüüd linnavahel tunne sama nagu eelmise tunduvalt kergema tsikliga. Tänaseks olen sõitnud natuke üle 6000 km ja kindlalt veendunud, et teist sellise väljanägemisega looma selle raha eest ei saa. Muidugi meeldiks ka võimsamad VRodi modifikatsioonid, aga need maksavad 2 x enam ja sellist raha hobi eest välja käia ei tahaks - hobid peavad jääma elu rikastama, mitte et ainult nende nimel elada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
T.T.
Postitusi: 95
Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
Tsikkel: MV Augusta F4RR
Asukoht: Männiku

Lugemata postitus Postitas T.T. » 28 Okt 2007, 22:06

J a n n o kirjutas:
T.T. kirjutas:
J a n n o kirjutas:paistab, et värskeid 1800 omanikke on tänavatele päris paras hulk tekkinud. ei tea kas varsti hakkab uus klubi moodustuma?
Mina käpp, ja paar sõpra võtaks ka kaasa! Kes asja käima lükkab?
miks mitte. algatuseks võiks kuskil kokku saada. kui ilmataat ei tembuta siis võib tsiklidki ritta panna ja vaadata kui pika rivi saab.

Kui lund ei tule siis kokku võiks saada laupäev, pühapäev. Nädala sees olen eemal. Moment saan tulla üksi kuna üks sõbert ei raatsinud aasta lõpus kohe arvele võtta vaid ootab passi 2008 nr. Teine mees saab ka alles paari kuu jooksul ratta omanikuks.
Cruise-Suzuki M1800R, Cross-Husqvarna 250, Speed-Kawasaki ZX-10R, Aprilia RSV 1000, MV Augusta F4RR, City-Kawasaki Z750
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
Kasutaja avatar

Gre
Postitusi: 99
Liitunud: 17 Aug 2006, 14:24
Tsikkel: Husqvarna TE610 IE
Asukoht: Harjumaa

Lugemata postitus Postitas Gre » 28 Okt 2007, 22:42

J a n n o kirjutas:paistab, et värskeid 1800 omanikke on tänavatele päris paras hulk tekkinud. ei tea kas varsti hakkab uus klubi moodustuma?
Lisan ka teile mõned lingid, milledega talveõhtutel aega viita : 8)

http://www.intruderclubfinland.fi/

http://www.intruderalert.com/

http://www.iocgb.org.uk/

http://www.ioch.com/

Lugupidamisega
Kasutaja avatar

Samru
Toetajaliige
Postitusi: 26
Liitunud: 05 Sept 2007, 13:31
Tsikkel: Suzuki Intruder 1800R
Asukoht: Tallinn-Kose/Harju-Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Samru » 29 Okt 2007, 12:13

Kas keegi oskab soovitada, kust saaks Intruderile ilusaid ja mõistliku hinnaga sadulakotte? Ja ilusate sadulakottide all mõtlen midagi sellist: http://www.corbin.com/suzuki/s-m109r-bag.shtml
Põhimõtteliselt ostaks kohe need sealt saidilt kui see va hind (1700 USD) ainult nii pilvedes ei oleks. Intruderi enda kataloog pakub mingil põhjusel ainult nahast sadulakotte, aga tahaks just "kõvasid".
Fear no evil!
Kasutaja avatar

Aquilaman
Postitusi: 319
Liitunud: 24 Okt 2006, 19:12
Tsikkel: Yamaha XVS 1300CU
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aquilaman » 29 Okt 2007, 13:25

1800 Intruderile on ka originaallisana kõvad sadulakotid. Neid on näha näiteks sellel site'l http://www.suzukicycles.com/Accessories ... 197b85fbc0
Hind on muidugi peaaegu sama. Ega see just odav ole.
Kasutaja avatar

Teema algataja
T.T.
Postitusi: 95
Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
Tsikkel: MV Augusta F4RR
Asukoht: Männiku

Lugemata postitus Postitas T.T. » 29 Okt 2007, 13:47

Aquilaman kirjutas:1800 Intruderile on ka originaallisana kõvad sadulakotid. Neid on näha näiteks sellel site'l http://www.suzukicycles.com/Accessories ... 197b85fbc0
Hind on muidugi peaaegu sama. Ega see just odav ole.
Kas sa ise oled sealt midagi otse tellinud?
Küsisin hindu Eesti poodidest ning siit sooviti nende eest saada koos kinnitustega ligi 40 kilo???
Cruise-Suzuki M1800R, Cross-Husqvarna 250, Speed-Kawasaki ZX-10R, Aprilia RSV 1000, MV Augusta F4RR, City-Kawasaki Z750
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.
Kasutaja avatar

Hunnev
Kaupmees
Postitusi: 346
Liitunud: 05 Aug 2007, 12:26
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hunnev » 29 Okt 2007, 15:16

Tere,

saaksin teile pakkuda Suzuki orginaal külje kotte hinnaga 6300.- + kinnitused umbes 2000.- kinnituste hind hetkel veidi segane, kuid saab ka täpselt varsti teada
http://www.parnumoto.ee
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
Kasutaja avatar

Aquilaman
Postitusi: 319
Liitunud: 24 Okt 2006, 19:12
Tsikkel: Yamaha XVS 1300CU
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Aquilaman » 29 Okt 2007, 16:01

Olen Intruderile lisasid tellinud usast läbi interneti ja kasutanud seal elavate tuttavate abi. Sealt eriti soodushindade korral on võimalik suhteliselt normaalsete hindadega asju kätte saada.

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge » 29 Okt 2007, 16:47

J a n n o kirjutas:no muidugi mõtleb keegi, et milleks linnas liiklemiseks 92 kw rakett. motorolleriga saaks palju odavamalt ja mitte oluliselt aeglasemalt. oma 150 tuhat oleks saanud mujale rakendada pealekauba. aga vot sellepärast, et HD VRSCDX Night Rod Special’i ei jõua osta. võib-olla annab Julge proovida? ehk jääb süda rahule ja ei hakkagi tahtma. ma loodan.
saab ikka! :-) Ja ise prooviks siis hea meelega su Intruderit :-)

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o » 29 Okt 2007, 18:15

Julge kirjutas:
saab ikka! :-) Ja ise prooviks siis hea meelega su Intruderit :-)
Tere Julge! anna aga teada, millal tsikliga liiklemas oled. minu mob 50 72 441. sõidu ajal vastan ka telefonile. kõik päevad, kus paduvihma või lund ei saja olen mina tsikliga tööl. nädalavahetusel sobiks kindlasti paremini. eeldusel muidugi, et pussnuge ei saja. äkki tahad veel äravahetada :) nüüd, aga "vänta" ja kodu poole ajama!

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge » 29 Okt 2007, 21:15

J a n n o kirjutas:
Julge kirjutas:
saab ikka! :-) Ja ise prooviks siis hea meelega su Intruderit :-)
Tere Julge! anna aga teada, millal tsikliga liiklemas oled. minu mob 50 72 441. sõidu ajal vastan ka telefonile. kõik päevad, kus paduvihma või lund ei saja olen mina tsikliga tööl. nädalavahetusel sobiks kindlasti paremini. eeldusel muidugi, et pussnuge ei saja. äkki tahad veel äravahetada :) nüüd, aga "vänta" ja kodu poole ajama!
Mul ratas juba kolmandat nädalat talveunes. Mine tea, need rauast porikad lähevad veel äkki niiskete sügisilmadega rooste... :wink: Nii et jääb järgmise aasta mõnele kokkutulekule/ühissõitmisele see asi.

Tarts
Postitusi: 1519
Liitunud: 29 Okt 2003, 20:27
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 10 korda

Lugemata postitus Postitas Tarts » 30 Okt 2007, 21:52

http://www.m109riders.com/forum/index.php
Päris palju ja asjalikku juttu

J a n n o
Postitusi: 206
Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas J a n n o » 01 Nov 2007, 23:52

nonii selleks aastaks, siis aitab. kahju muidugi nii vara tsiklit garaazi lükata, aga midagi ei ole teha. nüüd tuleb vähemalt 5 kuud ennast autos ahistatult tunda. vahepeal mõtlesin juba ATV muretseda, et ikkagi lenks rooli asemel. aga tsikkelgi sai pool salaja ostetud, kui nüüd veel sellise riistapuuga lagedale ilmuks teeks naine tööandjale korralduse palga ülekandmiseks otse naise arveldusarvele. aga mis seal ikka. loodame, et vähemalt lund tuleb. saab lumelauaga ennast väljaelada.

lühikest talve kõigile ja loeme siis kevadel 1800sed intruderid üle.
Kasutaja avatar

Teema algataja
T.T.
Postitusi: 95
Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
Tsikkel: MV Augusta F4RR
Asukoht: Männiku

Lugemata postitus Postitas T.T. » 02 Nov 2007, 21:28

J a n n o kirjutas:nonii selleks aastaks, siis aitab. kahju muidugi nii vara tsiklit garaazi lükata, aga midagi ei ole teha. nüüd tuleb vähemalt 5 kuud ennast autos ahistatult tunda. vahepeal mõtlesin juba ATV muretseda, et ikkagi lenks rooli asemel. aga tsikkelgi sai pool salaja ostetud, kui nüüd veel sellise riistapuuga lagedale ilmuks teeks naine tööandjale korralduse palga ülekandmiseks otse naise arveldusarvele. aga mis seal ikka. loodame, et vähemalt lund tuleb. saab lumelauaga ennast väljaelada.

lühikest talve kõigile ja loeme siis kevadel 1800sed intruderid üle.
Jamps jah, tänaseid uudiseid vaadates tuleb vist seda samma teha aga Männikul kavatsn ka lumeoludes ringi mürada. Mul oli sama seis, et proua mingi aeg nati pahandas, et mänguasju juba palju võitu. Aga nüüd hoopis mul probleem, et tahaks mõnel korral ka ilma seljakotita ringi põristada, jube tihti pressib kaasa ning mänguasjade teemat enam puudutatud ei ole 8)
Cruise-Suzuki M1800R, Cross-Husqvarna 250, Speed-Kawasaki ZX-10R, Aprilia RSV 1000, MV Augusta F4RR, City-Kawasaki Z750
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas piloot » 02 Nov 2007, 21:32

T.T. kirjutas: Mul oli sama seis, et proua mingi aeg nati pahandas, et mänguasju juba palju võitu. Aga nüüd hoopis mul probleem, et tahaks mõnel korral ka ilma seljakotita ringi põristada, jube tihti pressib kaasa ning mänguasjade teemat enam puudutatud ei ole 8)
Hakkab "poomisega" harjuma :wink:
Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
T.T.
Postitusi: 95
Liitunud: 22 Sept 2007, 19:29
Tsikkel: MV Augusta F4RR
Asukoht: Männiku

Lugemata postitus Postitas T.T. » 28 Nov 2007, 20:06

Tere Intruderiga ringi vurajad! Küsin, et kuidas Teie Intruder kruusateel käitub? Pean silmas just esi amorti. Need harvad korrad kui ma asfaldilt kõrvale keerasin ja teeolud suht auklikuks mutusid siis isegi väga väikestel kiirustel tagus amort põhja :cry:
Käisin Veldis esma hoolduses ja vanad võrdlesid teise Intruderiga ning väitsid amordid identsed olevat :?
Cruise-Suzuki M1800R, Cross-Husqvarna 250, Speed-Kawasaki ZX-10R, Aprilia RSV 1000, MV Augusta F4RR, City-Kawasaki Z750
_______________________________________
Liikluses piisaks kui me EI TAKISTA JA EI OHUSTA, ülejäänud reeglid võiks siis ka olemata olla.



Vasta

Mine “Mootorratastest üldiselt”