1. leht 7-st

Suzuki Intruder 1800

Postitatud: 26 Sept 2007, 13:20
Postitas T.T.

Tere,

Kas siin on mõni sellise aparaadi kasutaja?
Kas viitsib mõni kohalik seda sõiduriista kommenteerida, et mida sellisest aparaadist arvata?
Sõidukogemust on mul erinevate motikatega, viimasel ajal küll rohkem nagu männikul krossi sõitnud ja nüüd oleks plaan midagi lahedat cruisimiseks osta.
Pikkust ja liha luudel mul sellise masiivsete aparaadi jaoks piisavalt!
Mulle meeldib see suzu välimuse poolest meeldib veel ka Harley Night Rod Special aga see jääb vähe kalliks.


Postitatud: 26 Sept 2007, 14:14
Postitas Aquilaman

Võin öelda, et on väga hea tsikkel ja hinna ning kvaliteedi suhe on väga hea. Mul õnnestus osta augusti algul Veldist suhteliselt soodsa hinnaga. Tänaseks olen sõitnud 3 600 km ja tunne läheb kogu aeg paremaks. Ei ole probleemi siiani olnud ka tsikli suuruse ja raskusega. Olen ise 176/76. Kajuks kukkus mul ta ka üks kord pesemise ajal ümber jalapoolsele küljele (õnneks märgatavaid kahjustusi ei tekkinud). Tõstsin ise püsti tagasi. Jõudu ja tõmmet on kõvasti, samas juhitavus on ka päris hea. Kui tahad täpsemalt midagi küsida, siis anna kontakt.


Postitatud: 26 Sept 2007, 14:26
Postitas Laisaar

mul omal küll seda ratast pole ja tõenäoliselt ei saa olema ka sest eelistan vähem futuristliku kujuga rattaid kuid.... sõitnud sellega olen.
Ja sõidu kohta on ainult üks kõike kokkuvõttev lause öelda: lõppematu jõud!

edu

motokas


Postitatud: 26 Sept 2007, 15:15
Postitas fbeye

isegi mõtlen selle motika peale...
kuid välimuse poole poolt meeldib 2008a mudel rohkem, kus muudeti esiotsa veidi...
ei tea küll millal see M1800 R2 (M109R2) Eestisse võiks müügile tulla:
Pilt

või siis sama mootoriga C-tüüpi (C109RT), kuid klassikalise välimusega apparaat:
Pilt


Postitatud: 26 Sept 2007, 16:02
Postitas H2O

ise olen teinud proovisõitu 2007a 1800 intruderiga, vääne on metsik ja ei saagi aru kui juba 100 või enam km/h, stabiilne, hea pikki otsi sõita ;)


Postitatud: 26 Sept 2007, 17:24
Postitas S.S.D.D.

Kaalusin ka ise selle ratta ostu ennem kui BMW Cruiseri ostsin.
Otsustavaks sai minu puhul liigne plastik. Selline soliidne cruiser ja puha plastikune.
Kui omal ajal kommentaare ratta kohta otsisin siis valdav enamus internetist leiduv oli kiitev ja positiivne. Otsustavaks sai ka see, et sellise jalaraudade asendiga ei kannata paraku püsti sõita ratta seljas. Mul aga kujunenud harjumus alati jalaraudadele püsti tõusta ebatasasel teel või auklikul teel.

Rohkem midagi ei kommenteeri ,sest sõitnud ei ole ja ei hakka targutama kui ei tea. Tehn. näitajate poolest pole kahtlust, et tegu on väga jõulise ja kiire rattaga.


Postitatud: 26 Sept 2007, 19:29
Postitas T.T.

Tänud tagasiside eest. Tegelikult otsus juba nii kindel, et arve Veldist käes ja tõenäoliselt täna homme läheb ülekanne.
Ma rabelesin just selle viimase 2007 a mudeli pärast, kuna 2008 tuli küljelt vaates enam nii sümpaatne ei tundunud. Samas eestvaates on 2008 jälle vähe kobedam.
Meelitasin veel kaks sõpra ka punti ehk siis kevadel peaks kolm Intruderiga põristajat juures olema.

Kas kellegil ka kogemust lisavidinate tellimisel? Mõtlesime siin kambaga neid esiklaase, kohvreid, laibakaid, seljatugesi, jne, hankima hakata!
Kontakt: sassmonusmees@hot.ee


Postitatud: 26 Sept 2007, 20:38
Postitas Tarts

Olen selle ratta seljas elanud piisk üle 10000km ja tõden, et ratas on aus! Kiirendusel olen peeglist nii mõnegi plastiku venna siirast hämmingut näinud. Kruiisimine on lõppematu nauding. Manööverdusvõime on fantastiline. Ratas stabiilne ja tasakaalus. Varuosadega probleeme ei ole. Originaal lisavarustuse ootamiseks aga mul kannatust pole olnud, sestap oma kapriisid ise ehitanud ja kokku sobitanud. Ramo pakutud garantii tingimused ja hooldused pole samuti peavalu tekitanud.

Lühikokkuvõte - super!


Postitatud: 20 Okt 2007, 11:33
Postitas T.T.

Mnjaa, esimesed 600km seljataga ning tunne on aus. 8) No kiirust ei taju üldse. Tavaliselt oled harjunud pööretega, ning ratas peaks nagu kiireks edasiminekuks all kiunuma, siis siin kohalt startides kõlab lihtsalt mahlakas podin ja peeglist ei paista enam kedagi. :twisted: Tegelikult alguses veel suht rahulikult võtnud, vaja ju veel sisse sõita aga selge see, et enam ei imesta miks see ratas nii paljude lemmik on. (stiilne, hea juhitavus, tasakaalus ja lõppetamtu vääne :D )


Intruder vzr1800m

Postitatud: 22 Okt 2007, 21:32
Postitas M109R

Sai soetatud sellina rattas kevadel juba ja ma olen kül ülimalt rahul ja ei oska nagu muud küll hetkel tahta!Kõik mugavused mis gruisimiseks vaja!
Heltel omal rattal miskit 9000 km peale keeratud suvega kusagil ! Ja oskan ainult soovitada! 8)


Postitatud: 26 Okt 2007, 09:38
Postitas tintsu

:D


Postitatud: 26 Okt 2007, 10:28
Postitas S.S.D.D.

Sai see sügis jällegi üpris tõsiselt mõeldus oma BMW Cruiseri vahetust uue 2008 a 1800cc Intruderi vastu( 2008 esiots meeldib rohkem). Vahetus tingitud sellest, et BMW on üksiku sõitja ratas mitte kaasreisijaga cruisimiseks. Kuna seljakott trügib ka kaasa suht tihti siis vaja midagi suuremat, võimsamat ja mugavamat tagaistuja jaoks. Klassikaline japsi cruiser ei istu kohe kuidagi.
Miinusteks said aga ( esialgu küll peas ja ettekujutades)järgmise asjad. Rohke plastik ei ole vast enam nii suur probleem nagu alguses arvasin.

Intruderile

  • ei paku käepidemete soojendust, sigahead asjad kui nendega oled harjunud. Saab isada hiljem after-,marketi rulli soojendused aga nende kvaliteeti, vastupidavusse ja väljanägemisse suurt ei usu.
    -Suurimaks miinuseks on aga ABS- puudumine. Olen nii harjunud ABS-iga oma rattal. Ning ühel sõidukoolitustel oli ka näha kuidas saab ABS-iga ratas pidama ja kuidas pidurdab ilma ABS-ita. Nähtud proovitud. Kardan ilma ABS-ita rattal esiratta alt ära pidurdada.
  • BMW on Telelever ,eri lahendusega ( ei "sukeldu") esikahvel. Sellega olen ka juba harjunud. Intruderil ei ole muud kui tavaline teleskoop minu teada. Teleleveriga on ka pöörderaadius parem kui tavalise teleskoopiga. Vähemalt mulle nii tundus.

Kus saab proovisõite teha M 1800cc Intruderiga ( kevadel siis ikka). Kas tsikliga üldse proovisõite saab teha esinduses? Kas ABS- ei ole võimalik uuele 2008 Intruderile lisana? Kui palju kannatab kallutada Intruderiga kurvides?Kuigi BMW Cruiser on lahjem,aeglasem, siis tehnilisest poolest vaadatuna tundub nagu tagasimine ju selline vahetus vaatamata sellele, et BMW Cruisr on suht vana mudel. Damn, miks BMW ei tee enam korrlikku jõulise mootoriga Cruisereid :(


Postitatud: 26 Okt 2007, 10:45
Postitas Julge
Tarts kirjutas:

Olen selle ratta seljas elanud piisk üle 10000km ja tõden, et ratas on aus! Kiirendusel olen peeglist nii mõnegi plastiku venna siirast hämmingut näinud. Kruiisimine on lõppematu nauding. Manööverdusvõime on fantastiline. Ratas stabiilne ja tasakaalus. Varuosadega probleeme ei ole. Originaal lisavarustuse ootamiseks aga mul kannatust pole olnud, sestap oma kapriisid ise ehitanud ja kokku sobitanud. Ramo pakutud garantii tingimused ja hooldused pole samuti peavalu tekitanud.

Lühikokkuvõte - super!

No olgem ausad, eks see 1800 on ju ise ka plastik... :-) Aga see minu arvates ka selle ratta AINUKE viga.


Postitatud: 26 Okt 2007, 11:03
Postitas Tarts
Julge kirjutas:

No olgem ausad, eks see 1800 on ju ise ka plastik... :-) Aga see minu arvates ka selle ratta AINUKE viga.

No kui juba aus olla, siis ega ikka ei ole küll :lol:
Plastik on ikka aafrikas kah plastik, see ratas on siiski midagi enamat.


Postitatud: 26 Okt 2007, 11:30
Postitas spinna
S.S.D.D. kirjutas:

Sai see sügis jällegi üpris tõsiselt mõeldud oma BMW Cruiseri vahetust uue 2008 a 1800cc Intruderi vastu( 2008 esiots meeldib rohkem). Vahetus tingitud sellest, et BMW on üksiku sõitja ratas mitte kaasreisijaga cruisimiseks. Kuna seljakott trügib ka kaasa .....

Rahuldage palun lolli uudishimu ja näidake mulle, kuhu selle Intruderi peal seljakott mugavalt istutatakse... :oops:


Postitatud: 26 Okt 2007, 11:33
Postitas Tarts
spinna kirjutas:

Rahuldage palun lolli uudishimu ja näidake mulle, kuhu selle Intruderi peal seljakott mugavalt istutatakse... :oops:

Mark, Sa ei ole loll. Ilmselt oled lihtsalt näinud vaid selliseid isendeid, mil on tagumise istme asemel miski disainikopsik. Tõde on aga see, et selle ratta tagaiste on vääääga mugav. Minu abikaasa on suutnud seal isegi sõiduajal uinuda.


Postitatud: 26 Okt 2007, 11:48
Postitas spinna

No vaat siis! Selle peale taipasin otsingusse vzr 1800 asemel vzr 1800 back seat kirjutada ja tõepoolest...

Pilt

Jalgade asend tundub tagaistujal siiski baigilikult kõrgel ja kägrus olevat.


Postitatud: 26 Okt 2007, 11:52
Postitas Samru

Õigustatud küsimus, mida isegi uurisin hoolega enne kui selle tsikli ostsin. Siiski seljakoti koht täitsa olemas, tuleb ainult tagasadul peale asendada.
Pilt
Loomulikult sõidan ka mina soologa, on ägedam 8)


Postitatud: 26 Okt 2007, 11:53
Postitas Tarts
spinna kirjutas:

Jalgade asend tundub tagaistujal siiski baigilikult kõrgel ja kägrus olevat.

Tundub, aga ei ole. Ega muidu mu memm ei oleks nii agaralt sadulas :)


Postitatud: 26 Okt 2007, 13:05
Postitas Hans
spinna kirjutas:

No vaat siis! Selle peale taipasin otsingusse vzr 1800 asemel vzr 1800 back seat kirjutada ja tõepoolest...

Pilt

Jalgade asend tundub tagaistujal siiski baigilikult kõrgel ja kägrus olevat.

Väga Virogo 535-likult kaarduvad sumpsid :)
Ilush ratas on rsk 8)

Hans


Postitatud: 26 Okt 2007, 13:32
Postitas T.T.

Minul ei ole ABS kunagi olnud ja seetõttu selle puudumine mind veel ei häiri. Aga see mis kallutamisesse puutub siis juba esimese 600km puhul olen täheldanud, et vähe nobedamat sõitu harrastada hakkavad saapa kannad kuluma ja ka jalahoidja all oleva nagaga saab maad kriipida suhteliselt kergelt.


Postitatud: 26 Okt 2007, 14:43
Postitas S.S.D.D.

Selge, huvi mul ikka niipalju on, et kevadel proovin seda 1800cc Intruderit.


Postitatud: 26 Okt 2007, 14:45
Postitas Credo

aga selle vastu aitab osta normaalne ratas (loe: yamaha), millel on standardvarustuses jalalauad :twisted:


Postitatud: 26 Okt 2007, 14:54
Postitas Primo
Credo kirjutas:

aga selle vastu aitab osta normaalne ratas (loe: yamaha), millel on standardvarustuses jalalauad :twisted:

Oma paadile viitad vä? :mrgreen:


Postitatud: 26 Okt 2007, 15:07
Postitas ronrix
Primo kirjutas:
Credo kirjutas:

aga selle vastu aitab osta normaalne ratas (loe: yamaha), millel on standardvarustuses jalalauad :twisted:

Oma paadile viitad vä? :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: ma ei saanud kohe naeru kinni hoida
"good one" primo

terv
ronrix


Postitatud: 26 Okt 2007, 15:41
Postitas borx
ronrix kirjutas:
Primo kirjutas:
Credo kirjutas:

aga selle vastu aitab osta normaalne ratas (loe: yamaha), millel on standardvarustuses jalalauad :twisted:

Oma paadile viitad vä? :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: ma ei saanud kohe naeru kinni hoida
"good one" primo

terv
ronrix

mis paadil viga 8)

terv.
Alar


Postitatud: 26 Okt 2007, 17:21
Postitas Julge
Tarts kirjutas:
Julge kirjutas:

No olgem ausad, eks see 1800 on ju ise ka plastik... :-) Aga see minu arvates ka selle ratta AINUKE viga.

No kui juba aus olla, siis ega ikka ei ole küll :lol:
Plastik on ikka aafrikas kah plastik, see ratas on siiski midagi enamat.

Pidasin silmas seda, et paljud detailid, mis enne-vanasti "kroomidel" metallist olid (no näiteks porikad) on sellel asendatud plastikuga. Ise kaalusin ka enne HD ostu VÄÄÄGA tõsiselt seda ratast, kuid mind lähemal vaatlemisel see plastiku rohkus veits häiris. Aga no eks tegelikult oli HD valiku põhjuseks ikka emotsioon. Ikka VÄGA palju ratast on see 1800 oma hinna kohta küll.


Postitatud: 27 Okt 2007, 00:37
Postitas J a n n o

sai ka siiani klassikalise ja metalse cruiseriga kulgetud kuni lõpuks tegin otsuse, et aitab. kaua võib neid kiitusi lugeda, tahaks ka midagi kaasaegsemat. esimese tsikli kohta ei ütle VN 1600 classicu kohta ühtegi paha sõna, aga ... nooojah, intruder 1800 ei saa võrrelda. alates teisipäevast olen 260 km uue tsikliga kogunud ja võin ainult eelkõnelejate ülistusi kinnitada. nii suur tahtmine oli ikka intruderit osta, et riskisin ilma naise kooskõlastuseta seda teha. lihtsalt teavitasin kolm päeva tagasi, et ostsin uue tsikli. nüüd võin öelda, et selle tsikli nimel võib kõik tänitamised ja virinad ära kannatada.
paistab, et värskeid 1800 omanikke on tänavatele päris paras hulk tekkinud. ei tea kas varsti hakkab uus klubi moodustuma?


Postitatud: 27 Okt 2007, 11:33
Postitas borx
J a n n o kirjutas:

sai ka siiani klassikalise ja metalse cruiseriga kulgetud kuni lõpuks tegin otsuse, et aitab.

.....sama siin, esiti oli veendumus, et ratas peab olema rauast ja kõik muud sinna kuuluvad jutud aga nüüd peale pikemaid otsi ja mõtisklusi on otsus tehtud-kevadet peab alustama uue XV 1900 midnightiga.
Ei ütle midagi halba teemas oleva ratta kohta, suvel proovisin semu Intruderit ja naeratus läks rulli keerates ikka vääga laiaks aga ma ikkagi "paadi" austaja, eitavaks otsuseks just seesama plasti, vesijahutuse jne.,, probleem...
Tegelikult peaks olema igas peres kolm ratast- üks millega linnavahel paugutada(bike, superm. vmi), teine, millega matkata ja kolmas mida koguaeg pusida ja millega kokkutulekutel eputada...

btw ja OT, kas äkki on kohalolijatest keegi xv1900 omanik ja oskaks mõne sõna selle ratta kohta oma kogemuseks poetada ...(võiks ka uue teema teha)

terv.
Alar


Postitatud: 27 Okt 2007, 19:00
Postitas kr0om
J a n n o kirjutas:

esimese tsikli kohta ei ütle VN 1600 classicu kohta ühtegi paha sõna, aga ... nooojah, intruder 1800 ei saa võrrelda.

Siis oled sina õige mees rääkima vulcan 1600 ja intruderi (boulevard 109) erinevustest.
1) Kumb mootor tekitab vähem müra ? ( tühikäigul, külamalt, soojalt )
2) Kas intruderi sidur lahutab tõhusamalt või tuleb ikka 6 sek. eeblit all hoida kui tahad ilma kolksuta esimese panna.
3) Kuidas kütusekuluga lood on.