korea tsikkel
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
- Tsikkel: Suzuki 650
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
korea tsikkel
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
keegi siinsetest kunagi mainis, et omab sellist...
kuidas on vastu siis pidanud ja millised on olnud hoolduskulud?
samas, hind on küll lahe 60K
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
XS400 kirjutas:no seda kiidulaulu ma lugesin aga kuskilt foorumiteemast mäletan, et keegi ostis sellise. seepärast ka huvi, kuidas vastu on pidanud
Lugupidamisest sinu vastu juhin tähelepanu asjaolule, et minuarust on 60k, aasta vanuse ratta kohta suht kummaline hind mis peaks nii mõndagi ütlema. Äkki on 2 aasta vanuselt siis 30k või mis ta tutikana maksab?
Ei ole ise sellisega sõitnud ega tea sellest midagi. Kogu eelnev jutt on puhas emotsioon. Ja jubedalt kriibib see kole V-rod'i kloon silma ka.
motokas
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Sõitsin Aquila 650 GV-ga ühe aasta ja sõiduomadustega olin kogu aeg väga rahul. Vastpidavusest palju rääkida ei saa, sest 1 aasta ei anna veel suurt ülevaadet. Paar väiksemat probleemi oli ka, aga need sai garantiikorras lahendada. Lisakulu oli lisavarustus ja korralised hooldused. Ise loobusin tavalise arengu pärast, et teatud kogemuse omandamisel tahaks suuremat ja võimsamat. Olen nüüd 3 nädalat ja 2300 km sõitnud Suzuki Intruder M1800-ga ja jälle olen väga rahul, sest ka see on väga hea tsikkel.
Mis puutub välimusse, siis see on maitse asi ja ei pruugi Harley omanikele meeldida. Minule meeldis, sest esmane aie ostmiseks oligi välimus. Hiljem selgusid ka muud head omadused - lihtne käsitlemine ja head sõiduomadused (mulle mugav isteasend; hea manööverdamine, kuna on suhteliselt kerge; hea kiirendus ja soliidne lõppkiirus - spido järgi sõitsin 195 välja).
Ei maksa unustada, et igal asjal on oma hinna ja kvaliteedi suhe ning minu meelset on Aquilal see päris hea. Sama ütlen ka esialgse mulje järgi Suzuki Intruder M1800 kohta, aga raha tuli selle eest juba palju rohkem välja käia. Muidugi mainimata, et HD V-Rodi eest tuleb seda veelgi rohkem välja käia.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Motopaks kirjutas:XS400 kirjutas:no seda kiidulaulu ma lugesin aga kuskilt foorumiteemast mäletan, et keegi ostis sellise. seepärast ka huvi, kuidas vastu on pidanud
Lugupidamisest sinu vastu juhin tähelepanu asjaolule, et minuarust on 60k, aasta vanuse ratta kohta suht kummaline hind mis peaks nii mõndagi ütlema. Äkki on 2 aasta vanuselt siis 30k või mis ta tutikana maksab?
Ei ole ise sellisega sõitnud ega tea sellest midagi. Kogu eelnev jutt on puhas emotsioon. Ja jubedalt kriibib see kole V-rod'i kloon silma ka.
motokas
Jaa... Eks me oleme jah selle HD kultuse ohvrid siin Tee mis tahad, aga umbes 1/3 uue Harryka hinnast on kaubamärk... Aga vähemalt korra aastas - üle Euroopalise kokkutuleku HD SuperRally väravas tunnen ma selle investeeringu üle siirast rõõmu Ja "investeering" ütlen sihilikult, sest ükski teine mark vist ei hoia nii hästi oma järelturu hinda, kui HD.
Muuseas Sonny Barger, kuulsa Hells Angelsi Oaklandi chapteri rajaja ja kauaaegne president ütleb oma autobiograafias vahvalt, et "klubisse saamise üheks eelduseks on isikliku tsikli omamine ja MITTE KUSAGIL ei ole öeldud, et see peab olema HD..." Ja veel ütleb ta seal, et sõidaks ise hea meelega hoopis Honda ST1100-ga, kui see imago värk ei kohustaks...
Ja V-Rodiga on Aquilat ikka veits kohatu võrrelda... pane kõrvuti, saad aru...
racerx kirjutas:ei kujuta ette, et harrikameeste arvamuse pärast jätaks mõne tsikli ostmata või üldse korda läheks selline asi.
Ehk siis kui julged koreatsikli osta võib olla oled kunagi vaimselt harrikaostmiseks ka valmis.
Kusjuures mulle läheb näiteks väga korda see millega sõidan, ütleme siis nõnda, et väärtuslikuma rattaga sõites on enesetunne parem. Ja mida ikka inimest rohkem kotib kui hea enesetunne( asi ei ole mitte riista pikkuses )
Odav ratas võib ju olla hea ja vastupidav ning mitte üldse halba aga nagu autodegagi. Miks mõni sõidab Renault, Mazdaga, mõni korea saastaga Hunday, "Chevroletiga", mõni ainult BMW, MB -ga. Nii kuis on võimalused nii ka eelistused.
Korea tsikliga on tavaliselt see asi, et kipud ta õige pea maha müüma ning ostjat leida on raske. Osta parem vähe kasutatud aga korralikum tsikkel. Omal parem ja vast siiski ka mõistlikum valik.
Mina ei soovitaks seda iigata ons ta hea või mitte.
Minu arust küsimus on suhtumises - kas sõita uue ratta (sõidukiga) või käib ka kellegi teise poolt kasutatu. Kas on tähtis nimi-bränd, millega sõita ja sõitu nautida või sõit ise. Lõplikult paneb asja paika rahakott. Igaüks ise peab selle omale selgeks tegema, mida ta tahab. Kui keegi hakkab ütlema, et nii või teisiti on õige, siis ta näitab ainult oma piiratust. Vabas maailmas on inimesed vabad ise otsustama. Küll aga võib ja peab rääkima kogemustest, mida on ühes või teises situatsioonis omandatud.
Ise olen eelistanud osta poest uusi sõidukeid, seetõttu ei ole primaarseks pidanud HD, sest selline, mis mulle meeldiks maksab tunduvalt rohkem kui osta jõuan. Raha eest millega ostsin Suzuki Intruder M1800 võiksin osta ligi 10 aastat vana Harley. Minule see ei sobi. Sama lugu autoga - eelistan sõita uue ja odavama autoga kui mingi kasutatud kallima autoga.
Kuidas kellelegi!
-
Teema algataja - Postitusi: 448
- Liitunud: 14 Okt 2003, 17:00
- Tsikkel: Suzuki 650
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
http://korider.com/PHP-Nuke/index.php
kui seda foorumit kergelt kaeda, siis pitsa ja kokasõpradele teispool lompi tundub ta peale minevat. ostavad ja tuunivad neid omal käel...
sealse turu jaoks oli toode nimega Avitar
ja kui seda videot vaadata, siis kohe aru saada, et koreakas püüab välimusega jõuliselt esile tulla. järgmine nädal lähen lihtsalt huvi pärast vaatama sinna viimsisse kus neil see peakorter olevat ja proovin kord pealgi istuda ja tsekata, mis see korea "päris tsikkel" siis on. ega siis kohe pea ära ostma, uurida ju seda plastikut võib huvi pärast
Probleemidevaba pole ükski bränd, olgu ta siis kallim või odavam. Oleme kõik kuulnud BMW ja MB müüjatega tekkinud konflikdidest seoses probleemsete autodega. Lihtsalt odavama raha eest kipub neid probleemivõimalusi rohkem tulema ja kallimatel on neid üldjuhul vähem. Tehnika puhul on ikka mängus ka teatud osa õnnel - milline satub konkreetne tsikkel või auto. Selline on minu arvamus, ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Hyosung Aquilaga mul ükski sõit mingi rikke pärast aasta jooksul ära ei jäänud. Küll sai mõningad vead kõrvaldatud garantiikorras, aga need ei pannud otseselt tsiklit seisma.
Olen rohkem rõhunud sellele, et tsiklil oli minu jaoks meeldiv väljanägemine ja sõiduomadused olid minule sobivad ning mõnusad. Nautisin selle tsikliga igat oma sõitu ja mahamüümisel oli sellest tõsiselt kahju.
-
- Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Kauple väike proovisõit ka välja.
Mul ühe vana töökaaslase isa oli omale sama ratta ostnud. Uurisin veits arvamusi. On taat juba 7k eesti teedel maha uhand ja pidanud esimese hooga piduriklotsid ära vahetama. Muud negatiivset ei osand välja tuua. Küll aga seda, et jube palju on plastikut mis kukkudes killustub. Kukkuma küll ei pea aga vahest võib juhtuda. Originaal sumps pidi maru vaikne olema. Lasi uue tossuka teha ja jälle parem.
Küll aga kardaks ma ikkagi seda hinna asja... 650 jääb tõenäoliselt üsna pea lahjaks... täna, aastavanuse ratta 60k-ga ostes võib sellest summast järgmise aastaga pool järgi jääda :S
Kui tahad kauem sõita siis pole vahet... ja tegelt ostad sa selle ratta omale. Seega, mis seal vahet on kas teistele meeldib või mitte
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
S.S.D.D. kirjutas:Kusjuures mulle läheb näiteks väga korda see millega sõidan, ütleme siis nõnda, et väärtuslikuma rattaga sõites on enesetunne parem. .
aga siis on tark kullatud paak lasta teha !
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
...ei tea, kas juhus või mitte, aga niipalju kui ma siin ja Saksas sungi omanikega rääkinud olen, pole keegi kvaliteedi üle eriti kurtnud. Oma poistele tõin ka paar aastat tagasi pea olematu hinna eest avariilise Hyosungi rolleri ja remontisin kirvemeetodil ära, ah natuke ikka käib... oh seda valu mida see aparaat on pidanud üle elama, paari aastaga vist oma viisteist tuhat maha uhatud ja ega ta ennegi uus olnud... aga ainult piduriklotsid vahetatud ja aku otsas. Niipalju ka, et talvel seistes roostetas tagapiduri võll kinni. Kui mingi asja kohta saab "lollikindel" öelda, siis see rolluke on seda kindlasti...
racerx kirjutas:S.S.D.D. kirjutas:Kusjuures mulle läheb näiteks väga korda see millega sõidan, ütleme siis nõnda, et väärtuslikuma rattaga sõites on enesetunne parem. .
aga siis on tark kullatud paak lasta teha !
No ma hindan tehnilisi lahendusi kui väärtust rohkem, ilus või stiilselt omapärane välimus ei ole samuti muidugi paha rattal Prestiižne soliidne välimus või mõttetu eputrilla välimus rattal on kaks eri asja. Kullatud paak kipub sinna viimase poole. Samas , maitse asi jällegi.
Aga ok, soovitus, osta ja sõida millega tahes- peaasi, et ise rahul oled ostuga. See mis teised ütlevad ei peagi olema oluline, elad ju endale ( ja muidugi oma perele) mitte suvalistele silmade pungitajatele tänaval või parklates.
Ja alati on võimlus müüa, vahetada ja jälle uus osta !
Siin Taat, kelle rattast Veiko eelpool pajatas. Tänaseks , see on 5 kuuga, olen selle rattaga maha sõitnud 9,5 tuhat km. Tagumised piduriklotsid kulusid läbi, kuna kukkudes lõhkusin esimese piduriheebli, mis oli ka tõeliselt habras asi, (tellitud heebel oli palju toekam), kukkumise nahka läks ka küljeplast.
Summuti on tal paras imetegu ja sealt midagi välja võtta ilma kapitaalselt lõhkumata ei õnnestu, lasin teha uue püti ja ohh seda rõõmsat lärinat:)
Õli, filtrit , piduriklotse ja ohtralt bensiini ja ongi kõik mis ta küsinud on, ei ole ta kordagi öelnud, et ei taha või ei suuda . Vaatamata väikesele kubatuurile on võimsus ikkagi 52 kw ja ei ole mina tundnud, et vennikesel jäksust puudu tuleb. Ka on ratas suur, mis võimaldab mul ennast oma 120kg, juures tema seljas hästi ja ülimugavalt tunda. Just see Jumala süles istumise tunne. mida teiste rataste juures tundnud ei ole, pani seda ratast ostma.
Ainuke tehn. probleem on paagikorgi vahelt immitsev bensuhais, mida varemalt ei tundnud.
Ilusaid sõiduilmu!
-
- Postitusi: 774
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Julge kirjutas:[Ja "investeering" ütlen sihilikult, sest ükski teine mark vist ei hoia nii hästi oma järelturu hinda, kui HD.
No ei tea... Peale 6a kasutamist ning umbes 30 000 kilomeetri läbimist müüsin oma Java 2005 aastal kallimalt maha kui ostsin.
-
- Postitusi: 113
- Liitunud: 13 Mai 2004, 10:29
- Tsikkel: Yamaha XJR1300 ´09
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nagu tänapäeva autode puhul, nii ka tsiklitel kasutatakse üha rohkem ja rohkem plastikut.
Ja ega see pole sugugi paha. Plastiku kasutamisega hoiavad tsiklivalmistajad kõvasti kokku sõiduriista kaalus, mis omakorda tähendab, et mootorist väljaimetavad kilovatid teevad rohkem kasulikku tööd (näiteks kiirendavad tsiklit paremini), mitte ei kuluta ennast liigsete kilode liigutamiseks.
Hyosung GV650 Aquila mootori 52kW/72hj liigutavad 218kg tühimassiga tsiklit vägagi erksalt edasi
Samuti on kerge tsikkel paremini/kiiremini juhitav - näeme vähem vaeva inertsjõudude ületamisega nii kiirendamisel, pidurdamisel kui manööverdamisel.
Tõsi on, et plastik puruneb kergemini (jätame kõrvale krossikatel kasutatava plasti) kui metall. Üldjuhul muidugi pole tänavatsiklid konstrueeritud pidevateks kukkumisteks, kuid eks meil tuleb paratamatult ka kukkumisi ette... Samas plastikust osad on odavamad kui kroomitud metall.
Välimusest. Visuaalselt ei suuda silmaga eristada, kas tsiklil keredetailid on kroomitud metallist või plastikust.
Muuseas, siin foorumis mainitud Suzuki Intruder M1800 sisaldab praktiliselt sama palju plastikust keredetaile kui Hyosung GV650 Aquila
Anti
..............
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Väga võimsad argumendid:
http://www.hyosung.ee/indexsubwide.php? ... 50-vordlus
Koos 2 aastase läbisõidupiiranguta garantiiga on koreakatel öelda päris palju
Eks ta rohkem filosoofiline küsimus on et kumba eelistada- japse või koreakaid. Mäletan hästi aega, kus japsi autosid sõimati ühekordselt kasutatavateks ja eurooplasi "isalt pojale" sõiduriistadeks. Mnjah, nüüd ei taha hakata isegi vaatama rikete statistikat esimese 40000km kohta, eurooplased ei mahu enam kuidagi pilti ära. Miskipärast usun, et japsidel on tõsine põhjus ennast ohustatuna tunda, koreakad tulevad sedavõrd võimsalt peale. Muidugi- kui koreakas pska teeb, siis on see ikka TÕELINE psk- aga vähemalt odav on see p*sk küll Isiklikult ei taha kindlasti istuda tsikli selga, kus kasutatakse vuffelkroomi, lasen pigemini oma algupäraselt viimistluselt pornoks kvalifitseeruva dnepriga edasi, aga kroomitud plastiku selga kah ei istu. Mis siis, et kõrvaltvaataja vahet ei tee, mina ise ju tean millega tegu...
Plusse ja miinuseid palju, aga mõlemaid tasub lahtise meelega kaaluda ja mitte olla koreafoobia küüsis. Edu otsustamisel!
Vaatasin neid tehnilisi andmeid ja jõudu tal on, momenti ka, kuid mõlemad ilmnevad alles üsna kõrgetel pööretel Suht ebatavaline V mootorile v mis Palju tal redline on?
Hans