milline on kõige suurema mootoriga 1 .silindriline ???
Moderaator: Moded
milline on kõige suurema mootoriga 1 .silindriline ???
tere.milline on kõige suurema töömahuga mootor .1 silindriline.kuidagi sümpaatne mul 1 silinder.?650 olen näinud ja ei ole eriti kallis ka ,aga uuriks kas on ka võimsamaid kui ja,siis millised mis mark j.n.e igasugune info teretulnud.päris mõnus oleks vaikselt popsutada 1000ccm ühe potisega . p.j.
Viimati muutis P.J, 29 Mär 2007, 17:30, muudetud 1 kord kokku.
üle mõistuse
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
kas kasutatuna tuuakse tellimise peale eestis ka?ja selline 1 silindriline võiks olla mitte enduuro stiilis pigem custom.
Viimati muutis P.J, 29 Mär 2007, 17:41, muudetud 2 korda kokku.
üle mõistuse
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 129
- Liitunud: 27 Aug 2004, 10:42
- Tsikkel: Ducati ST2 "Kati"
- Asukoht: Pärnumaa
-
- Postitusi: 373
- Liitunud: 16 Mai 2006, 17:08
- Asukoht: Tallinn/Merivälja
- Kontakt:
-
- Postitusi: 368
- Liitunud: 19 Sept 2006, 17:37
- Asukoht: Laulasmaa/Tallinn
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Selliste mootorite puhul pole KW nii oluline, see-eest veavad nad ka vägagi madalate pöörete juures. Ja podin on muidugi omast maailmast. Samas peab arvestama suht suurema fibraga, lihtsalt linnavahel kulgedes pole see siiski nii oluline ja pika maa sõitmiseks sellised rattad polegi mõeldud.
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Ehh, ise DR'i omanikuna ütlen, et selle kaalu juures ei ole vääne just märkimisväärne, aga hakkama saab vabalt - sai nii maanteel sõidetud, kui ka endurogängiga männikul hullatud.Regula kirjutas:Sellel DR800'l seda silindrit ikka on
Päris kobakas, aga kindlasti väänet peaks palju olema.
Aga tõsi ta on, et seeriatootmises on DR Big vist suurima töömahuga singel maailmas.3,XX liitrise töömahuga Hannibali jätaks esialgu mängust välja, asi pole seeriatootmises
Ja kusjuures oma kubatuuri kohta DR'i tohutu silinder ei väristagi nii palju.Ainult teatud kiirusel laskub resonantsi aga kui on alla või üle selle kiiruse, siis värinat peaaegu, et ei tunnegi.Asi vist suures hoorattas, mis tõkestab värisemise
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Primo kirjutas:ehh, ise DR'i omanikuna ütlen, et selle kaalu juures ei ole vääne just märkimisväärne, aga hakkama saab vabalt - sai nii maanteel sõidetud, kui ka endurogängiga männikul hullatud.
Ja kusjuures oma kubatuuri kohta DR'i tohutu silinder ei väristagi nii palju.Ainult teatud kiirusel laskub resonantsi aga kui on alla või üle selle kiiruse, siis värinat peaaegu, et ei tunnegi.Asi vist suures hoorattas, mis tõkestab värisemise
väändest niipalju, et ega 120 pealt "normaalseks" möödasõiduks kohvrite ja tagasõitjaga viienda pealt vahetama küll ei pea. aga eks oma osa mängib kindlasti hoonitud silinder ja teine väljalase.
tõepoolest on dr 800 mootor oma juraka silindri kohta üllatavalt väikese vibraga. võrreldes lc4 adventurega on vahe meeletu, milles on teene suures osas tasakaalustusvõllil
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.