Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Ghost kirjutas:
Kalts04 kirjutas:

kurvipoolset lenksuotsa peab ikka päris kõvasti suruma, et asi halvasti ei lõpeks...

Ei saanud pihta mida sa sellega öelda tahtsid. Et kurvist otse välja ei sõidaks või..... :roll:

Endal võrdlusmoment puudub aga kurvis ratta kaldesse saamiseks pole ma küll täheldanud et peaks hirmsat moodi maadlema väga kergesti käitub ratas minumeelest, ratta kohmakas välimus ei lähe sõiduomadustega küll minumeelest kokku, miinuseid ei oska küll välja tuua. Korra olen 900,-st proovida saanud ja tolle pidurid tundusid justkui paremad.

Tahtsin öelda just vastupidist, s.t. pean üsna tuugalt kurvipoolset lenksuotsa väljapoole suruma, et ratas liiga entusiastlikult (järsult) kurvi sisse ei kalduks. Kui ei suruks, siis läheks kiirelt külili. 850'ga oli alguses pigem vastupidi: selleks, et ratas korralikult kurvi langeks pidi kõvasti kallutama ning mingist lenksuga vastu surumisest polnud juttugi. Pärast prillide langetamist läks asi nõksa paremaks e. siis nii kui veidi kallutasid läks ratas kenasti kurvi ning kergelt lenksu vastu surudes hoidis püsivat joont.
Pidurid on kindlasti paremad, kuigi ega 850 pidurid peale voolikute asendamist, kolbide puhastamist ning "pumpamist" ka viletsad polnud. Pane jäigemad metallpunutisega voolikud, asi läheb paremaks.

--
Vallo


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Kalts04 kirjutas:
Ghost kirjutas:
Kalts04 kirjutas:

kurvipoolset lenksuotsa peab ikka päris kõvasti suruma, et asi halvasti ei lõpeks...

Ei saanud pihta mida sa sellega öelda tahtsid. Et kurvist otse välja ei sõidaks või..... :roll:

Endal võrdlusmoment puudub aga kurvis ratta kaldesse saamiseks pole ma küll täheldanud et peaks hirmsat moodi maadlema väga kergesti käitub ratas minumeelest, ratta kohmakas välimus ei lähe sõiduomadustega küll minumeelest kokku, miinuseid ei oska küll välja tuua. Korra olen 900,-st proovida saanud ja tolle pidurid tundusid justkui paremad.

Tahtsin öelda just vastupidist, s.t. pean üsna tuugalt kurvipoolset lenksuotsa väljapoole suruma, et ratas liiga entusiastlikult (järsult) kurvi sisse ei kalduks. Kui ei suruks, siis läheks kiirelt külili. 850'ga oli alguses pigem vastupidi: selleks, et ratas korralikult kurvi langeks pidi kõvasti kallutama ning mingist lenksuga vastu surumisest polnud juttugi. Pärast prillide langetamist läks asi nõksa paremaks e. siis nii kui veidi kallutasid läks ratas kenasti kurvi ning kergelt lenksu vastu surudes hoidis püsivat joont.
Pidurid on kindlasti paremad, kuigi ega 850 pidurid peale voolikute asendamist, kolbide puhastamist ning "pumpamist" ka viletsad polnud. Pane jäigemad metallpunutisega voolikud, asi läheb paremaks.

Sellise jutu peale mis punaseks märgitud mul tunne et kasutaja ei tea vastupööramise tehnikast kohe üldse mitte ja see mis teed just kallutabki ratta kurvi. Kui lükkad kurvipoolset lenksu väljapoole kaldubki just rattas kurvi tugevamalt, hõlpsamalt ja kipubki pikali kukkuma. Ja ei saa kohe kindlasti takistada kurvi kaldumist. Et takistada kurvipoolset kaldumist pead just seda kurvipoolset lenksu enda peale sikutama!!!

Proovi järgi 50+km/h sirgel teel, lükka ühte või test lenksu poolt väljapoole ja vaata kuhu su ratas kaldub!
Puust punaselt juttu sellest:

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Kalts »

eerikkarts kirjutas:

Sellise jutu peale mis punaseks märgitud mul tunne et kasutaja ei tea vastupööramise tehnikast kohe üldse mitte ja see mis teed just kallutabki ratta kurvi. Kui lükkad kurvipoolset lenksu väljapoole kaldubki just rattas kurvi tugevamalt, hõlpsamalt ja kipubki pikali kukkuma. Ja ei saa kohe kindlasti takistada kurvi kaldumist. Et takistada kurvipoolset kaldumist pead just seda kurvipoolset lenksu enda peale sikutama!!!

Proovi järgi 50+km/h sirgel teel, lükka ühte või test lenksu poolt väljapoole ja vaata kuhu su ratas kaldub!
Puust punaselt juttu sellest:

Võin sulle kinnitada, et olen vastupööramise tehnikaga sõitnud juba sellest ajast kui ma ei teadnudki mida see termin tähendab või kuidas seda inglise keeles nimetatakse. Ammu see tähendab :-) Olen vahepeal paar-kolm korda 900'ga sõitmas käinud ja just äsja, pärast su juttu lugedes, tegin 25km ringi. Maadlen selle rattaga palju rohkem kui vana TDM'ga, järele mõeldes on sellel ilmselt mitu tahku. Maanteel tavalise kiirusega kulgedes ja kurvi võttes tahab sinder ikka otse minna, sellest ka tugevam surumine. Teisest küljest: kui aeglaselt manööverdada, siis peab samuti tugevalt vastu suruma, sest ratas kaldub palju kergemini kui vana TDM ning lenks pöörab ise kurvi sisse. Ma ei mäleta, et enne aeglaselt manööverdades oleks lenks omatahtsi kuskile pööranud, kuidagi hästi stabiilne ja kerge oli tunne. Tont teab millest täpselt see kõik tuleb, aga arvan, et esimesel juhul on vaja jälle prille allapoole lasta ning teine on ehk seepärast, et ratta raskuskese on tublisti madalamal. Ahjaa, ma pole kunagi sõitnud radiaalrehvidega rattaga, see võib ka täitsa omamoodi olla?

--
Vallo

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Kalts04 kirjutas:

Pidurid on kindlasti paremad, kuigi ega 850 pidurid peale voolikute asendamist, kolbide puhastamist ning "pumpamist" ka viletsad polnud. Pane jäigemad metallpunutisega voolikud, asi läheb paremaks.

On keegi veel 850,-sel TDM-l pidurivoolikuid vahetanud armeeritud voolikute vastu ja kas annab nii palju parema tulemuse et tasub mõelda sellele ?

Yaaa-maaa-haaa......

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Olen super tenerel voolikud vahetanud välja ja vahe on tõesti hämmastav. Vanasti oli selline vatine pidur, et muljud kiirusel 50 haakub hästi ja 100 kmh samal tasemel vajutades nagu ei pidurdaks üldse seda tugevamalt tahab põhja vajutamist ja seejuures piduriheebel oli sama pehme kui keskel või põhjas. Nüüd aga lineaarsem tunne piduri heebel on üsna jäik ja poole heebli rakendamisel sugavamale suurt ei vaju ja doseerid juba enda käe jõuga kui tugevalt pidurdad.
Igatahes mina väga rahul, kadusid kohe pidurisüsteemi uuendamise mõtted ära.

Kui sa tunned et pidurid on vatised heebel vajub läbi tugevamal vajutusel ja see juures pidurdus pole nii effektiivne siis armeeritud voolid on just sulle!

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Selline tunne on küll, nagu jääks pidurdus powerist puudu. Juba jupimat aega tundub et pidurid võiksid oluliselt paremad olla. Pidurivedeliku vahetus ees nagunii, peaks siis kohe ka vooliud ära vahetama äkki :roll:

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Loff »

Minu rattal läksid pidurid märgatavalt "kõvemaks" peale piduriõli vahetamist. Armeeritud voolikud olid juba enne mind peal.

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

krt ma enam ei mäletagi millised need pidurid olid linki rebides kas vatised ja pehmed või mitte aga pidurdus effektiivsus oli nagu nigel, pole ju võrrelda ka millegagi.

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Louisis on 160,- EUR armeeritud voolikud :?

Yaaa-maaa-haaa......

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Kuidas hinnata nukkvõlli keti kulumist/olukorda? Manualist vastust sellele ei saanud. Hetke olukord on selline, et kui väntvõllilt märk paika keerata, siis nukkade märgid on natuke mööda. Samuti oli keti pinguti päris pikalt väljas.

Tänud juba ette.

PS. Armeeritud pidurivoolikuid tasub ka küsida meie kohalikest motopoodidest. Kuskil neid lausa valmistati (Ramo?) kohapeal. Rinkamehed oskavad ka kindlasti soovitada miskit.

EDIT: Kiire otsing andis sellise teema: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... 5&p=432010

Seega valikuvõimalused on olemas.

Paar päeva tagasi sai ühele sõiduautole tehtud uus sidurivoolik, kasutades vanasid otsi ja uut voolikut ja hülsse. Hülsid pressiti ilusti hüdromeeste juures otsa. Algselt olid hülsid ühes tükis otstega, kuid natuke relakaga nokitsedes saab vanad hülsid kätte ja voolikud küljest ära. "Uue" vooliku hind tuli ca 10X odavam kui poest uus tellida ja kaks nädalat oodata.

http://www.wemoto.com/ Siit aadressilt on endale võimalik lausa värvilisi pidurivoolikuid tellida :twisted: .

Viimati muutis davidsoniharald, 24 Apr 2010, 19:28, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

Jonc
Postitusi: 91
Liitunud: 07 Aug 2006, 10:08
Tsikkel: TDM 850, LC4 adv

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Jonc »

Keti kulumise kontrolliks üks variant ongi see, et kui palju on veel pingutil ruumi pingutada. Kui pinguti juba n.ö. lõpus või lõpu lähedal, on tark igal juhul kett ära vahetada. Kui tihti sa seda motot laiali ikka kakud.

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

davidsoniharald kirjutas:

Kuidas hinnata nukkvõlli keti kulumist/olukorda? Manualist vastust sellele ei saanud. Hetke olukord on selline, et kui väntvõllilt märk paika keerata, siis nukkade märgid on natuke mööda. Samuti oli keti pinguti päris pikalt väljas.

Tänud juba ette.

Jäi mingist manualist silma, et oli teatud lülide arv ja antud max mõõt palju võib olla, üle selle vahetusvariant.
TDM i manualis ei ole veel kohanud küll sellist varianti! :?
Muidu jah nii nagu Jonc kirjutas, pinguti tööasendi järgi, ehk mitu nõksu lõpuni jäänud on!
Kui sa pinguti ära võtsid, kas sa ikka enne vdru keerasid küljest?
Ega need märgid päris tuhandike täpsusega paika ei lähegi!Vahetasin just ühel 3VD l keti ikka vahivad märgid õrnalt mööda, kuigi jah täpsemaks läks kui vana ketiga.

Ei midagi . . . peale tuule!

eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Jonc kirjutas:

Keti kulumise kontrolliks üks variant ongi see, et kui palju on veel pingutil ruumi pingutada. Kui pinguti juba n.ö. lõpus või lõpu lähedal, on tark igal juhul kett ära vahetada. Kui tihti sa seda motot laiali ikka kakud.

Täpselt selline moodus ongi.
Paned kogu krempli kokku näit vana ketiga, (BTW ketti saab väga edukalt vahetada ilma et silindreid jms mudru maha kiskumatta, õlipumbad tuleb lihtsalt maha võtta) keerad poldi keskelt lahti ja sikutad selle vedru välja ja lükkad pinguti sõrme sisse, kruvid pinguti vastaval manualile külge ja lõpus paned vedru sisse ja keerad keskmise poldi kinni. Teed hoorattast pool pööred ühes suunas ja pool pööret teises suunas. Ja võtad vastupidi järjekorras pinguti lahti. Ennem vedru välja ja seejärel pinguti lahti.
Ja siis sikutad välja seda sõrme ja vaata mitu klõpsu ta teeb. Kuskil kuulnud kui jäänud 3 või vähem klõpsu viimane aeg seda vahetada.

Armeeritud voolikud ise ostsin Ebays't
http://cgi.ebay.com/Goodridge-FRONT-BRA ... 439be4857d
sellelt müüalt, kõige odavam koht kust sai osta need. Valikus neil polnud TDM'i omasid kuid kindlasti nad saavad tellida, tasub kirjutada neile.
Voolikul olid kaasas poldid seibid jms. Ainuke vahe on see et sul tuleb 2 voolikut otse peasilindrist välja.

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Loff kirjutas:

Minu rattal läksid pidurid märgatavalt "kõvemaks" peale piduriõli vahetamist. Armeeritud voolikud olid juba enne mind peal.

Soovitaks kah kõigepealt vana vedelik välja soristada ja uus asemele. Ma vahetasin voolikud ja vedeliku korraga seega ei oska öelda kummast oli rohkem abi. Odavam on enne vedeliku vahetus teha. Lisaks vaata, et kolvid kõik korralikult liiguks ja klotsid ei oleks ebaühtlaselt kulunud. Viimane viitab kinni jäänud kolbidele. Muide uuel 900'l esipidur samuti lükates kahiseb kõvasti ja pukil täie jõuga hoogu andes ei tee isegi 1 tiiru peale. Tundub sama viga mis vanal, kuigi on uuemad n.n. bluespot sadulad.. Ahjaa, ma tellisin samast kohast Goodridge voolikud nagu eerikkarts. N.n. race variant, kus esipiduri põhisilindri küljest läheb kummagi sadula külge eraldi voolik.

--
Vallo

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Kalts »

eerikkarts kirjutas:

Sellise jutu peale mis punaseks märgitud mul tunne et kasutaja ei tea vastupööramise tehnikast kohe üldse mitte ja see mis teed just kallutabki ratta kurvi. Kui lükkad kurvipoolset lenksu väljapoole kaldubki just rattas kurvi tugevamalt, hõlpsamalt ja kipubki pikali kukkuma. Ja ei saa kohe kindlasti takistada kurvi kaldumist. Et takistada kurvipoolset kaldumist pead just seda kurvipoolset lenksu enda peale sikutama!!!

Proovi järgi 50+km/h sirgel teel, lükka ühte või test lenksu poolt väljapoole ja vaata kuhu su ratas kaldub!
Puust punaselt juttu sellest:

Täna kaevasin netis ja otsisin 900'le sobivaid karvasemaid kumme, sest eile esimest korda mööda tavalist kruusaringi sõites tekkis tunne, et peaks ikkagi midagi asisemat alla vaatama. Otsimise käigus sattusin peale advrider.com lõimele, kus üks rumeenlane kurdab äsja ostetud tehasekonfis TDM900 kohta, et aeglaselt manööverdades keerab esiratas ise kurvi sisse ja tahab külili minna. Mõtlesin, et see on mul mingi luul äkki, aga paistab, et nii ongi: http://www.advrider.com/forums/showpost ... tcount=946
Prillid lasin 1,5cm madalamaks ja maanteel sõites käitub kurvis paremini, aga aeglaselt nikerdades vahet pole, fsck.

--
Vallo

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas TDM »

Kalts04 kirjutas:
eerikkarts kirjutas:

Sellise jutu peale mis punaseks märgitud mul tunne et kasutaja ei tea vastupööramise tehnikast kohe üldse mitte ja see mis teed just kallutabki ratta kurvi. Kui lükkad kurvipoolset lenksu väljapoole kaldubki just rattas kurvi tugevamalt, hõlpsamalt ja kipubki pikali kukkuma. Ja ei saa kohe kindlasti takistada kurvi kaldumist. Et takistada kurvipoolset kaldumist pead just seda kurvipoolset lenksu enda peale sikutama!!!

Proovi järgi 50+km/h sirgel teel, lükka ühte või test lenksu poolt väljapoole ja vaata kuhu su ratas kaldub!
Puust punaselt juttu sellest:

Täna kaevasin netis ja otsisin 900'le sobivaid karvasemaid kumme, sest eile esimest korda mööda tavalist kruusaringi sõites tekkis tunne, et peaks ikkagi midagi asisemat alla vaatama. Otsimise käigus sattusin peale advrider.com lõimele, kus üks rumeenlane kurdab äsja ostetud tehasekonfis TDM900 kohta, et aeglaselt manööverdades keerab esiratas ise kurvi sisse ja tahab külili minna. Mõtlesin, et see on mul mingi luul äkki, aga paistab, et nii ongi: http://www.advrider.com/forums/showpost ... tcount=946
Prillid lasin 1,5cm madalamaks ja maanteel sõites käitub kurvis paremini, aga aeglaselt nikerdades vahet pole, fsck.

Aeglaselt liikudes kipub igasugune kaherattaline ümber minema! :mrgreen:
See kui palju esiratas ise teed otsib on kinni esiotsa järeljooksus, võibolla leevendaks sul seda asja rooliamort! :)
Ise täheldasin seda, kui ette sai pandud olude sunnil madalam rehv, siis lenksu käitumine muutus pisut isekeeravamaks, aga siiani pole käerammust puudu jäänud ja tsikkel läheb ikka sinna kus mina tahan! :mrgreen:

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Mul parandasid offroadis juhitavust taga lühemad kondid (dog bones) ehk siis tibake taguotsa sai tõstetud.
Näe: http://www.bikefarmmv.de/EN/tail-riser/ ... d2edfed754

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

Piipz kirjutas:

Mul parandas offroadis juhitavust taga lühemad kondid (dog bones) ehk siis tibake taguotsa sai tõstetud.

Kui tagaosa tõstad, muutub järeljooks väiksemas

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Jõudu jälle ! Kas keegi rattakatet ka kasutab, sellist mis kohvriga TDM-i peale ka mahub nii et ainult kohver ja peeglid ei ole katte all vaid ikka kenasti alla välja ka ulatub või enam vähem alla välja ja sellist mis sekundiga summuti külge ei sula ning vett peab ? Mida odavam, seda parem.

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

zaize
Postitusi: 32
Liitunud: 23 Juul 2007, 21:24

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas zaize »

Õnnestus esimese ketiratta mutter "teisele ringile" saata.
Ega kellegil, mitte originaali, vaid treitud mutikat sahtli nurgas pole? Tahaz kangesti Pärnu jõuda 1 mail.


Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Raigo »

zaize kirjutas:

Õnnestus esimese ketiratta mutter "teisele ringile" saata.
Ega kellegil, mitte originaali, vaid treitud mutikat sahtli nurgas pole? Tahaz kangesti Pärnu jõuda 1 mail.

Netist on silma jäänud ,et soovitatakse kasutada yamu krossika mutrit, kuna sellel on keerme osa pikem.


Volli900

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Volli900 »

Ghost kirjutas:

Jõudu jälle ! Kas keegi rattakatet ka kasutab, sellist mis kohvriga TDM-i peale ka mahub nii et ainult kohver ja peeglid ei ole katte all vaid ikka kenasti alla välja ka ulatub või enam vähem alla välja ja sellist mis sekundiga summuti külge ei sula ning vett peab ? Mida odavam, seda parem.

Hei, ei olegi kaua kirjutanud. TDM900-l kasutan "Five Stars" rattakatet. Vett peab, tagakohver ja peeglid kaetud ja enamik rattast ka loomulikult. Kuna asi ikkagi kuumakindel ei ole, siis jätan summutid seniks hingama, kuni ära jahtuvad. Peale jahtumist on peaaegu võimalik need kah ära katta. Tagakohver on minu ratta loomulik osa ja seda eemaldan haruharva. Hinda ei mäleta, kuid tundub, et sinna 500 eesti raha kanti jäi (vist)

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Selge, siis tuleb seda prooviks rattale peale venitada ja vaadata kuidas passib kui summutid väljas. Ei viitsi küll hakata jooksma parkla vahet, et kui mootor jahtunud siis venitan katte allapoole... Hea kui ikka peale sõitu saab kohe katte peale rebida. Vana kate padukat ei pidanud aga selle eest sai rebida kohe peale nii et olid summid katte all, midagi ei ole aastatega kattega juhtunud aga enam ei mahu kohvriga peale lihtsalt.

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Kas keegi oskab öelda kust saab kõige odavamalt TDM900 nukaketi pingutajat? Kohalikud tahavad 2000+ raha ja UK'st esimeste andmete järgi saaks koos transaga 1750 eest. Vanemal TDM900'l on sihuke pooleldi perse kukkunud pingutaja mille Yamaha vaikselt tootmisest maha võttis ja uuemaga asendas, uue tellimiskood on 5PS-12210-10.

--
Vallo

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Saadetud kettaga lauatelefonist!


ainarh
Postitusi: 62
Liitunud: 26 Sept 2005, 20:01
Asukoht: Tartu

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas ainarh »

Kas Tenere 750 '91 esiratta laagrid on rariteet või normaalsest laagripoest võib küsida ?


Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Härrased baikerid, TDM omanikud.
Vahendan siin sõbra palvet. Vabandan kohe ette, et kui asi tundub paranähtusena siis ärge saatke mind kohe kurat teab kuhu. Pole ise süvenenud probleemi. Ja sõber rohkem selline sõidumees, mitte käed õline remondimees.
Probleem ise järgmine- Aku on peetis ja vajab vahetamist. Aga ei leia moodust, et kuda aku oma kohalt kätte saada. Tema väidab, et terve tagaratas tuleb maha võtta ja sealt kaudu akule läheneda. Kurat teab- ei oska öelda. Aga minu loogika ytleb, et lõhnab rohkem sellise läbi persse hamba ravimisele. Rattaks TDM 850- vist 2002 a.
Nii et andke teada kuda asi käib.

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com

lermo
Postitusi: 471
Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas lermo »

Mina sain enda rattal aku kätte nii, et lasin tagumise piduri peasilindri, tagaporika ja jalaraua/sumbutihoidja lahti. Nibin-nabin keeras vahelt välja. Kuuldavasti on ka amordi eemaldamise teel aku kätte saadud, aga pidasin seda keerulisemaks - oleks pidanud tagaosa kuidagi eraldi toestama/tõstma hakkama.

M: Honda FT500 Cafe-racer '84
Tel: 53453529
Kasutaja avatar

Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas Painteddeath »

Amort maha ja saab väga ilusasti kätte. Eriti hea kui keskhark olemas, kuid kui ei ole siis kahekesi saab väga hästi hakkama.

Lõpuks muutume paratamtult nendeks, kelleks teised meid peavad - Julius Ceasar.
http://www.pohjatuultepojad.net
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Yamaha XTZ 750 Super Tenere, Yamaha TDM 850

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Mul tuli nii välja, et paak ära küljest siis kütusepump eest ära, juhtmed klambritest ja pistikutest lahti ning natukene eest ära. Karp kus aku sees on on minumeelest ka 1 või 2 poldiga kinni ja tagaamordi juurest saab lahti keerata, kui see tehtud siis jube täpselt tuleb välja sealt alt raami vahelt. Sõber võttis üleelmine sügis aku maha, nüüd jäi talveks peale ka paar trikki teinud ei tea kas hakkab lõppema, vaatab veel kas minu luulud või tõesti aku läbi.

Yaaa-maaa-haaa......
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”