Täistuledega sõit, Xenon jms!!! Vol. 2
Moderaator: Moded
Täistuledega sõit, Xenon jms!!! Vol. 2
Kunagi oli teemaks, et ka päeval sõita täistuledega, et rattur paremini märgatav oleks, aga ei tea, kas üritajaid oli ja kuidas reageeriti?
Ise ma olen mitu päeva juba niimoodi sõitnud/ siis et põhituli ja lisatuled põlevad/ ja olen jälginud ayutojuhtide reageeringuid, kuid mitte kordagi pole tuledega märku antud, et mul täistuled ees on.
LE st ma ei räägi!
Ivar Siim
Ise ma olen mitu päeva juba niimoodi sõitnud/ siis et põhituli ja lisatuled põlevad/ ja olen jälginud ayutojuhtide reageeringuid, kuid mitte kordagi pole tuledega märku antud, et mul täistuled ees on.
LE st ma ei räägi!
Ivar Siim
tuled
Mulle isiklikult, autojhuhina käib see täistuledga sõitmine (pimestmaine) 24/7 jubedalt ajudele. Eriti, kui sõidetakse tagant küljepeeglisse ja jäädaksse sinna pikemalt p***. Sama teema on ka vastutulevate mootorsõidkuitega.
Eriliselt jääb see silma kuna tsikklite esituli on autode omast reeglina kõrgemal aga noh...,
kui jääb silma ju on märgata. Samas võiks kaugtuli olla öösel sõitmiseks.
IvarSiim sa ei taha LE st rääkida aga millest me, siis üldse tegelikult rääkida saame, kui iga sepp hakkab oma äranägemise järgi "turvalist" liiklemist propageerima.
A`la et kõikidele pimedatele!
Sõidaks autoga ka sõiduautoga nii igaksjuhuks täistuledega (et tsikklimehed näeks autot ja oskaks arvestada). Meeletu kaif on sellise
auto lähenemist ristmikule jälgida ning mitte aru-saada, mis kurat seal taga toimub.
Olen veendnunud, et umbes kolmanda Tallinna ristmikul saaks ma molli.
Nii ja nüüd hakake tatti pritsima Kellele ema kellele tütar jne.
Eriti meeldiks mulle, kui rekkadmehed koguaeg täistuledaga tuld annaks.
Oi kus oleks kiunu.
Eriliselt jääb see silma kuna tsikklite esituli on autode omast reeglina kõrgemal aga noh...,
kui jääb silma ju on märgata. Samas võiks kaugtuli olla öösel sõitmiseks.
IvarSiim sa ei taha LE st rääkida aga millest me, siis üldse tegelikult rääkida saame, kui iga sepp hakkab oma äranägemise järgi "turvalist" liiklemist propageerima.
A`la et kõikidele pimedatele!
Sõidaks autoga ka sõiduautoga nii igaksjuhuks täistuledega (et tsikklimehed näeks autot ja oskaks arvestada). Meeletu kaif on sellise
auto lähenemist ristmikule jälgida ning mitte aru-saada, mis kurat seal taga toimub.
Olen veendnunud, et umbes kolmanda Tallinna ristmikul saaks ma molli.
Nii ja nüüd hakake tatti pritsima Kellele ema kellele tütar jne.
Eriti meeldiks mulle, kui rekkadmehed koguaeg täistuledaga tuld annaks.
Oi kus oleks kiunu.
Lugupidamisega
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Kui ratta esituli on selline kahvatu ja kulunud, siis isegi näeks mõtet. Ja madallenduritel lomulikult . Tehniliselt korras, kaasaegse ratta puhul on lisandunud turvalisuse effekt minimaalne - pigem pimestab ja tekitab kaasliiklejates pahameelt ...
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Riding with a King!
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Ega see täistuli lisaefekti ei anna eriti küll. Kui sind nähakse, siis nähakse, kui ei siis ei.
Sõidan vaheldumisi nii auto kui tsikliga, aga tähele olen pannud seda, et kui olen autoga peateel, siis kõrvalteelt tulija peab kinni. Kui sõidan tsikliga, siis veereb ta vaikselt igal juhul edasi, mõistata siis, kas ta nägi mind või ei. Muudkui jõnksuta ja võta suuri kaari. Autojuhtide suhtumine tsiklisse on, et "küll ta ära mahub".
Mul oli tsiklisõidus peale 14-aastat Jawa-ajastut 10-aastane paus. Kusjuures endamisi kogu aeg imestasin, et mul autoroolis midagi ei juhtunud, isegi mulle ei sõidetud kordagi otsa. Aga viimasel ajal hakkas tekkima ohtlikke olukordi. Nüüd olen tsikli seljas tagasi ja saan aru, milles asi - hakkas ununema tõsiasi, et tuleb pidada ennast nähtamatuks ja teisi kamikazedeks. Seda teades pole lisatule vaja, tsikli seljas jääd ellu ja autoroolis on suisa ohutu. Elu ja tervis on sõidueesõigusest tähtsamad. Kõvatamise koht on ringrada (krossirada).
Sõidan vaheldumisi nii auto kui tsikliga, aga tähele olen pannud seda, et kui olen autoga peateel, siis kõrvalteelt tulija peab kinni. Kui sõidan tsikliga, siis veereb ta vaikselt igal juhul edasi, mõistata siis, kas ta nägi mind või ei. Muudkui jõnksuta ja võta suuri kaari. Autojuhtide suhtumine tsiklisse on, et "küll ta ära mahub".
Mul oli tsiklisõidus peale 14-aastat Jawa-ajastut 10-aastane paus. Kusjuures endamisi kogu aeg imestasin, et mul autoroolis midagi ei juhtunud, isegi mulle ei sõidetud kordagi otsa. Aga viimasel ajal hakkas tekkima ohtlikke olukordi. Nüüd olen tsikli seljas tagasi ja saan aru, milles asi - hakkas ununema tõsiasi, et tuleb pidada ennast nähtamatuks ja teisi kamikazedeks. Seda teades pole lisatule vaja, tsikli seljas jääd ellu ja autoroolis on suisa ohutu. Elu ja tervis on sõidueesõigusest tähtsamad. Kõvatamise koht on ringrada (krossirada).
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
Re: Täistuledega sõit!!!/Kunagi oli teemaks..../
Sul sitad esituled siis. Kui ma enda kaugtule põlema panen, siis aint üks vilgutamine ongi. Korra sõitnud häda sunnil, kui lähituli läbi põles. Vahel kui ikka mõni oinas täistuledega näkku tuleb ja vahepeal ikka enam kottigi ei näe siis tekkib tahtmine talle juba ise ette keerata ja siis viiskakalt vabandada, et uih ei näinud, kaugtuled pimestasid.IvarSiim kirjutas:Kunagi oli teemaks, et ka päeval sõita täistuledega, et rattur paremini märgatav oleks, aga ei tea, kas üritajaid oli ja kuidas reageeriti?
Ise ma olen mitu päeva juba niimoodi sõitnud/ siis et põhituli ja lisatuled põlevad/ ja olen jälginud ayutojuhtide reageeringuid, kuid mitte kordagi pole tuledega märku antud, et mul täistuled ees on.
LE st ma ei räägi!
Ivar Siim
Üritaks ikka sõita LE piires ja mitte kehtestada omi reegleid. On ka selliseid riike. Egiptus - ei tea miks, aga kõik sõidavad ilma tuledeta ka pimedas. Kui pimedas keegi vastu tuleb, siis vilgutatakse. Valges käib pidev signaalitamine. Korea - kõik kasutavad tulesid kuidas juhtub, kas pidevalt kaugtuled peal või mida iganes.
Jääks siis meie ikkagi Euroopaasse ja sõidaks päeval lähituledega ja öösel kaug-/lähituledega.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Nimelt ikka paremini on näha küll kui rattur täistuledega tuleb. Asjast palju kasu.
Tahad hakata 2-3 autost möödasõitma siis ikka kaugelt näha kui rattur tuleb. Samas jah siis kui kisub pimeda -aja poole siis soovitan ikka täis ja pooldulesid kasutada...
Tahad hakata 2-3 autost möödasõitma siis ikka kaugelt näha kui rattur tuleb. Samas jah siis kui kisub pimeda -aja poole siis soovitan ikka täis ja pooldulesid kasutada...
Elukooli õpilane
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
pole just viiemees!
VEOKITE VARUOSAD!
Käin meeleldi mülkas!
56 940 571
Omal poolearuline IZ planeta 350ccm krutitud ja puuritud ning kontaktivaba. -kärnadega! `65a.
... rääkimata JAWA`dest
-
- Postitusi: 797
- Liitunud: 18 Juul 2005, 00:52
- Tsikkel: XT660R, GasGas EC250
- Asukoht: Saue
- Tänatud: 9 korda
Endal tiksub varsti aasta auto juhtimist täis. Võin öelda, et tõesti, päeval valges on kaugtuledega sõitvat tsiklit tunduvalt kergem märgata ning kui päike ka paistab, ei ole vähemalt minul küll mingit vahet kas vastu tullakse täis- või pooltuledega. Muidugi, kui asi kisub pilviseks, sajule ja/või hämaraks siis hakkab küll häirima. Kuid siis piisab juba ka pooltulest, et tsiklit piisavalt hästi märgata.
Kõvasti aitab ka helkurvest. Eriti oranž või rohekaskollane (nagu politseil).
Kõvasti aitab ka helkurvest. Eriti oranž või rohekaskollane (nagu politseil).
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Ise ikka tavaliselt lähituledega kui unustan harva kaugtuled peale siis vilgutatakse kohe kindlasti
Aga olen seda tähele pannud ,et kui autoga sõidad pimedas siis vastu tulevad sõidukid vahetavad tavaliselt nii umbes sinuga koos kaugtuled lähitulede peale aga tsikliga sõites jätavad nad selle ikka väga häirivalt hilja peale nii ,et tihti lugu pean juba vilgutama.(eriti nüüd pimedas sügisel)
Huvitav kas kardavad ühe tulega autot või mis
Aga olen seda tähele pannud ,et kui autoga sõidad pimedas siis vastu tulevad sõidukid vahetavad tavaliselt nii umbes sinuga koos kaugtuled lähitulede peale aga tsikliga sõites jätavad nad selle ikka väga häirivalt hilja peale nii ,et tihti lugu pean juba vilgutama.(eriti nüüd pimedas sügisel)
Huvitav kas kardavad ühe tulega autot või mis
-
- Postitusi: 318
- Liitunud: 01 Mär 2006, 16:13
- Asukoht: Saue
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
iga korralik täistuli pimestab. ka tsikli oma.ja ka valge ajal.paljudel ratastel põleb korraga kaks laternat ja kui need ikka täiega silma paistavad, pole vahet, on siis tegu auto või mootorrattaga.pole eriti mugav tunne.tegelt lähituledega tsikkel ka nähtav. ilma tuledeta ka nähtav.kes näeb, see näeb niigi.asi on rohkem suhtumises.või kes krt teab, milles.
westel kirjutas:no vot....
ma saan aru kui kaherealisel teel vms sõidavad kaks autot kõrvuti ja ei lase kiiremat mööda, siis põletad korraks täistuld- kuid isiklikult sõidan vahelt läbi. (nag paljud meist)
aga jah...mina ka ei tea. Ise teate mis teete
Antud juhul võibolla ongi viisakam täistuld kasutada. Ma arvan, et mõnel roolis uimerdaval mammal/papal võib sellest väike närvivapustus tekkida kui ta kylje alt bike nii 260-270ga läbi põrutab
Ise olen kaugtuld kasutanud ainult kehva nähtavuse puhul ja korra-paar ka kui oli vajadus rulli keerata(mitte oma lõbuks, vaid tõesti kiire oli). Samas siis ei saa ju vilgutamisest aru
Autojuhina täistuli kohe kindlasti segab. Ma saan aru, et kui kimamiseks läheb aga koguaeg sõites kasutada ..
Ma ei saa siiamaani küll kurta, et autojuhid mulle ette keeraks kui normaalselt sõidan. Korralikud pidurid ja kiirendus muidugi teeb sõidu tunduvalt lihtsamaks. Ega moment enam tahagi eriti sõita -- pidamist ei ole ja liiklemine tunduvalt ohtlikum.
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
täistuled päeval mind igatahes segavad, ainuke kord, kui mina olen leidnud selleks mõistlikku põhjendust on siis, kui ykskõik mis masin sõidab nii, et loojuv päike on täpselt tema selja taga. kui nyyd vastutulija vahib silmad kissis loojuvat päikest, siis tihti ei näe selt tulevat lähituledega sõidukit enne, kui see juba pea kohakuti vastutulijaga.
vilgutamine täistuledega enne möödasõitu on vist mujal euroopas, vähemalt saksas, viisakas komme. minu tsiklil kohe eraldi lyliti täistuledega vilgutamiseks ja sellejuures kiri "pass".
vilgutamine täistuledega enne möödasõitu on vist mujal euroopas, vähemalt saksas, viisakas komme. minu tsiklil kohe eraldi lyliti täistuledega vilgutamiseks ja sellejuures kiri "pass".
ma ei mõista miks inimesi päeval täistuledega sõitmine (sest ainult sellest saab ju antud juhul jutt käia) niimoodi häirib, et pimestab kohe hirmsasti. kui teil nii tundlikud silmad on, siis ei saa ju päikesepaistelise ilmaga üldse sõita.
kui täistulega sõitmine kasvõi ühe inimelu aitab säästa, siis on asi ennast kuhjaga ära tasunud.
näiteks suvel Seattle kandis hakkas tipptunnil silma päris palju vilkuva esitulega tsikleid, st esituli vilkus kogu aeg. esialgu oli häiriv, kuid hiljem harjusin ära ja minu arvates paistsid sellised tsiklid igal juhul palju paremini silma. soolotsikli siluett on nii kitsas, et võib liikluses väga kergesti kahe silma vahele (või a-piilari varju) jääda.
ole nähtav!
kui täistulega sõitmine kasvõi ühe inimelu aitab säästa, siis on asi ennast kuhjaga ära tasunud.
näiteks suvel Seattle kandis hakkas tipptunnil silma päris palju vilkuva esitulega tsikleid, st esituli vilkus kogu aeg. esialgu oli häiriv, kuid hiljem harjusin ära ja minu arvates paistsid sellised tsiklid igal juhul palju paremini silma. soolotsikli siluett on nii kitsas, et võib liikluses väga kergesti kahe silma vahele (või a-piilari varju) jääda.
ole nähtav!
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
kui ikka pooltuli on nigu sandisilm siis pole midagi teha kui täistuli natsa allapoole regullida ja nii lasta.
tundub et see s**t pooltuli on 90 aastate keskelt kuni 2000 aastani paaristulede probleem millel üks paariline on pool teine täistuli.( kükloop nohh )
kellel on se supitaldrikun suurune ümmargune asi siis selle täistuli on tõesti häiriv . Sama käib ka uute paaristuledega pilusilmade kohta
tundub et see s**t pooltuli on 90 aastate keskelt kuni 2000 aastani paaristulede probleem millel üks paariline on pool teine täistuli.( kükloop nohh )
kellel on se supitaldrikun suurune ümmargune asi siis selle täistuli on tõesti häiriv . Sama käib ka uute paaristuledega pilusilmade kohta
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Nad ei saa täit sotti sellest mis toimub. Eelduste kohaselt peaks vastu tulev tuletäpp kaheks minema või on alles nii kaugel, et paistab alles ühena. Viivituse peale saavad lõpuks aru, et tuleb ühe tulega auto ja kui kohakuti olete või pisut enne seda taipavad millega tegelikult tegu on. Nii et ettevaatust ! Vaevalt et keegi neist pahatahtlik on aga nii need asjad lihtsalt on.Cado kirjutas:Huvitav kas kardavad ühe tulega autot või mis
Ja sama asja peale mõtle ka siis, kui näed pimedas kedagi kõrvalteelt tulemas. Ka tema võib Sinu suhtes üsna kergesti samadel asjaoludel eksida.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Sõitja enda elu võib ta ju säästa aga teiste liiklejate jaoks on pigem ärritav ja isegi ohtlik. Eks sa proovi kui meeldiv on sõita kui vastutulijalt täistuli näkku lastakse, isegi päeval. Kui enamus täistuledega sõidaksid siis oleks tõenäoliselt avariisid pigem rohkem kui vähem.Sören kirjutas:ma ei mõista miks inimesi päeval täistuledega sõitmine (sest ainult sellest saab ju antud juhul jutt käia) niimoodi häirib, et pimestab kohe hirmsasti. kui teil nii tundlikud silmad on, siis ei saa ju päikesepaistelise ilmaga üldse sõita.
kui täistulega sõitmine kasvõi ühe inimelu aitab säästa, siis on asi ennast kuhjaga ära tasunud.
Muidugi pole ime, et laiutaja mõtleb nagu täi
ZX-9R. Vahel sõidan kiiresti aga rullnokk ei ole
USAs on igatahes mootorratastel soovituslik paevasel ajal kaugtuledega soita (nii department of motor vehicles kui ka motorcycle safety foundationi meelest). Quote: "...Both DMV and MSF recommend riding with high beam in the daytime for maximum visibility..."
Uldiselt seda soovitust ka jargitakse. Ilmselt on va amerikaanide silmad kuidagi teistsugused
Tosiselt, pimestamise jutud on minu meelest BS ja koik mis meid nahtavamaks teeb, on OK.
Uldiselt seda soovitust ka jargitakse. Ilmselt on va amerikaanide silmad kuidagi teistsugused
Tosiselt, pimestamise jutud on minu meelest BS ja koik mis meid nahtavamaks teeb, on OK.
Viimati muutis Tamps, 25 Okt 2006, 00:33, muudetud 1 kord kokku.
ei õigusta liikluseeskirjade vastast sõitmist, kuid ise olen tuld kasutanud vastavalt sõidustiilile. kui linnas vähegi kiiremat sõitu teen, siis lülitan alati täistule sisse (seda siis kui päikeseline ilm on...). kui aga relax olemine, kui ristmikul ootan autode sabas ja töristan 60-ga nagu aeglasemad vennad, siis pole vajadust näinud.
Eesmärk on täistulega sõites üldisest taustast eristuda. Alati kui liiklen autode vahel neist kiiremini ja nende suhtes erineva tempo ja trajektooriga, siis olen seda vajalikuks pidanud. Tõsi ta on, kindlasti osasid vastutulijaid härib, aga ise olen ikka olulist vahet tundnud ümberringi toimuva osas. Need sõidukoridorid tekivad kuidagi iseenesest kohe. ...siinkohal ma ei pea silmas meeletut 200-ga kihutamist keset linna. Kes mind ja minu sõidustiili teab, saab aru, millest räägin.
Võrdluseks - käin autoga tihti venemaal ja seal ju ei sõideta tuledega päeval, sõidavad "võllid" ja muidu kiired vennad - ka operatiivsõidukid vahel . Enda autol aga tuled ju kogu aeg peal - liiklus ees avaneb nagu võluväel...
Nii ka siin tsikliga kõikide lähituledega autode vahel kaugtuledega sõites eristud üldisest foonist ja sulle pööratakse lihtsalt rohkem tähelepanu. kes meist pöörab peeglis läheneva sõiduki tulesid nähes sellele rohkem tähelepanu, kui alateadvus seda nõuab... tavaliselt mitte keegi... kui aga tagant täistuli tuleb, siis vaatad ikka korra uuesti - mis lahti? ja seda mul kui mootorratturil ju vaja ongi... sorry, et pimestasin, aga sa nägid nüüd ju mind!
P.S. ka musta riietust sõites ei kanna suuresti seetõttu, et olla nähtav...
Eesmärk on täistulega sõites üldisest taustast eristuda. Alati kui liiklen autode vahel neist kiiremini ja nende suhtes erineva tempo ja trajektooriga, siis olen seda vajalikuks pidanud. Tõsi ta on, kindlasti osasid vastutulijaid härib, aga ise olen ikka olulist vahet tundnud ümberringi toimuva osas. Need sõidukoridorid tekivad kuidagi iseenesest kohe. ...siinkohal ma ei pea silmas meeletut 200-ga kihutamist keset linna. Kes mind ja minu sõidustiili teab, saab aru, millest räägin.
Võrdluseks - käin autoga tihti venemaal ja seal ju ei sõideta tuledega päeval, sõidavad "võllid" ja muidu kiired vennad - ka operatiivsõidukid vahel . Enda autol aga tuled ju kogu aeg peal - liiklus ees avaneb nagu võluväel...
Nii ka siin tsikliga kõikide lähituledega autode vahel kaugtuledega sõites eristud üldisest foonist ja sulle pööratakse lihtsalt rohkem tähelepanu. kes meist pöörab peeglis läheneva sõiduki tulesid nähes sellele rohkem tähelepanu, kui alateadvus seda nõuab... tavaliselt mitte keegi... kui aga tagant täistuli tuleb, siis vaatad ikka korra uuesti - mis lahti? ja seda mul kui mootorratturil ju vaja ongi... sorry, et pimestasin, aga sa nägid nüüd ju mind!
P.S. ka musta riietust sõites ei kanna suuresti seetõttu, et olla nähtav...
THESE FEW MINUTES ON THE TRACK… YOU LIVE MORE THAN SOME PEOPLE DURING THEIR LIFETIME
Imho on asi pigem usa autode tuledes.Tamps kirjutas:USAs on igatahes soovituslik paevasel ajal kaugtuledega soita (nii department of motor vehicles kui ka motorcycle safety foundationi meelest). Quote: "...Both DMV and MSF recommend riding with high beam in the daytime for maximum visibility..."
Uldiselt seda soovitust ka jargitakse. Ilmselt on va amerikaanide silmad kuidagi teistsugused
Tosiselt, pimestamise jutud on minu meelest BS ja koik mis meid nahtavamaks teeb, on OK.
Ma ei tea kuidas te seal üldse sõita näete.. USA autod ju kuulsad oma ülisittade tulede poolest, minuarust võib nendega 24/7 täitega sõita. võibolla muidugi leidub ka mõni erand millest ma teadlik pole.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Usun, et suur osa on ka harjumusel ja väljakujunenud tavadel. No USAs on ju mõnes kohas ka kiivri kasutamine soovituslikCB500 kirjutas:Imho on asi pigem usa autode tuledes.Tamps kirjutas:USAs on igatahes soovituslik paevasel ajal kaugtuledega soita...
...va amerikaanide silmad kuidagi teistsugused
Ma ei tea kuidas te seal üldse sõita näete.. USA autod ju kuulsad oma ülisittade tulede poolest, minuarust võib nendega 24/7 täitega sõita. võibolla muidugi leidub ka mõni erand millest ma teadlik pole.
Samas kusagil balkanimaal (Horvaatias, kui ma õigesti mäletan) peetakse üldse päeval tulede kasutamist suureks kuriteoks, mille eest isegi trahvi võib saada. Pidavat häirima. Päästab, kui tõestad, et sul polegi võimalik neid välja lülitada. Aga siis arvesta, et pidevalt vilgutatakse ja sõimatakse.
Egiptuses sõidavad üldse tuledeta. Öösel (sic!)
Maailm on lai ja tavad erinevad. Ei ole palju aega möödas sellest, kui tuli meil nõue kasutada ka päeval tulesid. Nüüd oleme harjunud.
Ei pruugi kaua minna, kui harjume pidevate täistuledega
Mis siis saab?
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Oma vähese Horvaatias oldu/sõidetu jooksul ise küll midagi sellist ei märganud.. ei sõimanud keegi, ega vilgutanud vist ka mitte.scryth kirjutas:Samas kusagil balkanimaal (Horvaatias, kui ma õigesti mäletan) peetakse üldse päeval tulede kasutamist suureks kuriteoks, mille eest isegi trahvi võib saada. Pidavat häirima. Päästab, kui tõestad, et sul polegi võimalik neid välja lülitada. Aga siis arvesta, et pidevalt vilgutatakse ja sõimatakse.
Egiptuses sõidavad üldse tuledeta. Öösel (sic!)
Egiptuses sõidavad jah tuledeta ja siis kui teine auto vastu tuleb siis vilgutavad vastamisi.. see olevat kontrollimaks ega vastutulija roolis ei maga.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
olen tähele peand linna liikluses just autojuhtide suhtumist, et pootel ettekeeramiste juhtudel juht mitte ei pane tähele vaid lihtsalt ei süvenegi vaatamisele korra vb. see silm käib peeglist mööda vaatab, et u. piisav kaugus ja annab minna arvestamata kiirus. Ja üli pinda käib see, et paljudel just nendel uuematel autodel tundub olevat siuke uus lisavarustus jubin mis paljudel juhtudel üldse unustatakse lisada "suuna tuled"
Have a nice day !
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.