Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Olen pidanud väga erinevaid mootorrattaid 90 aastatest saadik.
Alustusesks Voshod,Minsk,Iz,Pannonnia,Jawa.
Hilisem ajalugu algas Honda VF1000 F2 ga.
Sealtmaalt on olnud nii superbaike kui touringuid,enduroid kui ka tsopper.
Mingiaeg sai ka omalõbuks krossi sõidetud.
Viimane tsikkel oli esimese gen Hayabusa,parim tsikkel minuarust,mis minul on olnud maanteesõiduks.
Kuna minust reisiselli,ega pikamaasõitjat ei saanud ja Busa lahtikeeramine väljaspool suletud territooriumi ähvardab vanglaga,siis sai maha müüdud ka see väärt ratas.
Nüüd võtsin ligi saja kilo kanti elektritsikli,mis linnas umbes 100 km sõiduulatusega ja sitaks rahul!
Maanteele asja pole ja linnas ikka sitaks mugav,kerge ja hea sõita!
Eks ma vist vana ka olen juba....
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Räägi siis, mis on hea, mis ei ole hea, mes sa niisama tyhja kekutad
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Ega seda ometi mainida ei tasu, et mis tsikkel see selline siis kah oli
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Ja ära pilti mingil juhul pane
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Kurat ma nägin täna öösel unes, et ostsin vist busa. Mis järgmiseks?
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Kas see 100k on hind või ratta kaal?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
jäme kobra kirjutas: ↑24 Sept 2021, 22:21Viimane tsikkel oli esimese gen Hayabusa,parim tsikkel minuarust,mis minul on olnud maanteesõiduks.
Kuna minust reisiselli,ega pikamaasõitjat ei saanud ja Busa lahtikeeramine väljaspool suletud territooriumi ähvardab vanglaga,siis sai maha müüdud ka see väärt ratas.
...
Whats so special about the Hayabusa?
Kas iga ratast, alates 600cc`st lahtikeerates ei ähvarda samamoodi see vangla?
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
See esimene post on nagu ostetud sisuturundus. Blablabla aga 0 infot ja üritatakse uudishimu üles kütta. Me kõik oleme nüüd oma 2. samba rahad näpus ootel ja kui nüüd järgmises postituses öeldakse see imeratta nimi välja, siis tormame võidu ostma.
-
- Postitusi: 303
- Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
- Tsikkel: Honda VT600 Shadow
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
No ei torma...
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Mitte mingil juhul ei sooviks elektritsiklit, sest tsikkel pole mu jaoks lihtsalt punktist A punkti B liikumiseks tarbeese. Sisepõlemismootor ja selle heli on see mis tsiklist õige asja teeb.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Noh,kui füüri laialt oleks siis mõni Zero võiks ju vallatlemiseks olla.Mis siis et pole "päris"tsikkel.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Võtaks kokku:
1 lk. mittemidagi!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Et lehekülg päris tühja ei läheks siis siit nimekirjast leiab ka 100kg kaaluva ratta
https://luxe.digital/lifestyle/cars/bes ... torcycles/
-
Teema algataja - Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Tsikli marki ei saa kirjutada,muidu oleks tegu sisuturundusega,aga kalleu väljatoodud lehel on ta olemas.
Head:kerge kaal,hea juhitavus.
Odav sõita ja pidada.
Naabrid ei ärka kui sa hommikul tööle sõidad.
Vead:Maanteel jääb jalgu kuna lõppkiirus on alla saja.
Sõiduulatus maanteel umbes 50 km
Kuigi on kahekohaline,siis lubatud kandevõime on väike.Mina kedagi seljakotiks enam võtta ei saa.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Mul pole midagi elektriga töötavate asjade vastu,aga nendega peab saama teha seda mileks nad loodud on. Ehk auto või tsikliga peab saama sõita. Pragused autod-tsiklid on kahjuks natuke nagu mitte sõitmiseks, pigem nagu lihtsalt omamiseks.Sellisega võid kogematta sõitma hakates enam koju tagasi mitte jõuda ja kui "tankimiseks" läheb peab võibolla hoopis hotelli võtma.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Ma olen suht kindel, et hiinast saab priboori, millele saab äpiga, mis tahes plärinaid tõmmata inidianist ekskavaatorini, kuidas parajasti isu on.
-
- Postitusi: 709
- Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
- Tsikkel: F6C 1500
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 31 korda
- Tänatud: 33 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Kirjelduse järgi kõlab sama A1 lubadega sõidetava masinana, mida Tallinnas Odra tn välja renditakse. Ma ei saanud sellega isegi veokal sabas püsida, ehk siis tippkiirus jäi kindlalt alla 90. Kuni kiiruseni 60 on üsnagi tarvitatav masin. Linnavahel sai üle 2h ringi tiirutatud ennem kui aku otsa sai. Selle suuruse kohta läheb paigalt ka ära pea-aegu normaalselt.
Mis puudutab mootori tagasisidet heli näol, siis endalegi üllatuseks ei igatsenud seda sõidu ajal taga.
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
jäme kobra kirjutas: ↑26 Sept 2021, 10:57Naabrid ei ärka kui sa hommikul tööle sõidad.
Sõiduulatus maanteel umbes 50 km
Kas linna ulatus on pikem? See naabrite point on küsitav. Naabrid reeglina ei ärka ka tehaseseades väljalaskega rataste peale.
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Linna ulatus on üsna kindlalt pikem. Elektrimootoriga seadeldiste ühe laadimisega läbitav distants on suht üks-ühele seotud kiirusega, millega seda vahemaad läbida püüad. Max kiiruse juures tõmbad akust esiteks meeletult voolu...ja iga aku kestab kauem, mida vähem voolu sealt ajaühikus imed. Lisaks sellele loomulikult on vajalik võimsus a'la 100kmh'ga vuhisedes mitte 2 korda suurem kui 50'ga, vaid ikka rohkem kordi. Ja lisaks juba nendele eelnevatele väga suure mõjuga asjadele...elektrikaga ei ole selliseid asju nagu "külmkäivitus", foori taga tiksumise tühikulu ja ka nullist kiirendamine on efektiivsem + mõnelgi mootoril on veel regeneratiivne pidurdus.
Kõik see tähendabki, et elektrisõidukitega sõitmiseks on õige koht linn või mingi muu väiksema keskmise kiirusega keskkond.
-
Teema algataja - Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Tippkiirus on 95 km/h ja sellega jääd juba jalgu,ehk siis nõks üle saja võiks olla.
Samuti täheldasin seda,et kui akust alles 18% langes tippkiirus juba 85 kanti ja siis oled juba päris ees trassi peal.
Trassil sõit selle rattaga juba sõiduulatuse tõttu suht mõttetu.Ise ei hakkaks katsetama,kas Pärnust Vändrasse jõuab muretult.
Kui sõit kulgeb linnas ja sellega piirnevatel 70km/h teedel,nagu mina teda kasutan ja vahemaad on lühikesed,on ta oma elemendis.
Sõiduulatus on jhh linnas 100 ja maanteel tippkiirusel 50,siis tõmmatakse akust kordades rohkem voolu,nagu will 111 mainis.
Kompuuter pakub optimistlikult natuke suuremaid numbreid,aga see on reaalsem.
bitteril on õigus tehaseseades väljalaskega rataste osas,aga mul pole neid ammu olnud.Busal olid ka otseläbi torud ja iga start varahommikul üle küla kuulda.
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Huvi pärast, et mis selise 50km maanteeulatusega ratta mass on? ei akupakk ega mootor ise seal just hirmus rasked ei tohiks olla
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Vt esimest postitust.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
[mention]jäme kobra[/mention], kas sa oled nii kena ja postitad nüüd selle tsikli margi ja mudeli ka, et poleks nagu poliitikute ümar jutt, kus tund aega jahutakse millestki aga päris aru ei saa, millest.
-
Teema algataja - Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Tegemist on Super Soco TC Max rattaga.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
No Velt ütleb selle kohta ROLLER....
https://www.veltmotocenter.ee/elektriso ... oco-tc-max
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 133
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Kawasaki KLE
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 3 korda
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Passis on kirjas mootorratas
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Tundub, et Velt ei tea ise ka päris hästi, mis ta selle kohta ütleb...
"Tootest lähemalt
SUPER SOCO TC MAX on uus ja stiilne mootorratas, mis on varustatud parima ja uusima tehnoloogiaga"
Igatahes specs tell the full story, ehk et kõik tundub olema ootuspärane. 60v 45ah akuga maanteekiirusel 50km sõita polegi üldse kehva tulemus. Paneb isegi natuke imestama, et see pill tõesti 90-100 välja pressib oma 5kw max võimsusega. Muidugi võimalik, et tegelik max on siis natuke ehk üle sellegi. Paras kiirus, millegi sellise pilliga sõita ongi tegelikult kuskil nii 60kmh, siis kestab aku pikemalt nii laadimistsükli läbisõidu mõttes kui ka kokkuvõttes laadimistsükleid kokku
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Kui kiirus on üle 45 ja läheb mootorratta kategooria alla, siis ongi nii.
Näiteks mu "Turist":
Re: Hayabusa pealt elektritsikli vuhisejaks
Ma elektriteemadega eriti pädev pole. Mul tõuksil 2x 1000w nimivõimsus ja max siis 2x 1300, kiirus 65 km/h. Ca 2x suurema võimsusega võiks ju 90-100 kellale joosta küll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.