I think I got cheated at Motodepoo

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas M.T. »

DinoSore kirjutas: 25 Sept 2021, 10:31

I would have understood if they said that we have a policy that we charge a minimum of 2 hours, no matter what work we do.

Agree, if you have a specific question and there are that kind of reason, then service provider have to explain it or admit their mistake.



Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ain kirjutas: 25 Sept 2021, 10:50

Tee mis tahad aga minu arvamus asjast algab esimesest postitusest mis puudutas värvitöid... Sealt on näha et miski on suhtumises viltu. Kui ettevõte ütleb, et ta ei tee värvitöid siis nii on. Ja kui antakse juhised pöörduda mõne värvimistöid tegeva ettevõtte poole ei ole selles midagi imelikku. Ka paljudel autoesindustel pole omal värvitöökoda ja kasutatakse alltöövõtjaid. Ehk siis juba seal oli mitte millestki probleem... Aga see on minu subjektiivne arvamus kuna ma ei tea kogu suhtluse sisu.

Kõige hullem on see, et kui öeldi, et tehakse ainult kindlustuste jaoks värvitöid (mis on arusaadav, sest kindlustus pöördubki reeglina esinduse poole), aga tegelikult tähendaks see juppide transporti kuskile värvifirmasse, mis on nende partner ja mis tähendaks arvestades praeguseid värvitöökodade koormust paarinädalast ootamist, siis minnakse kohe kuskile tootja esindaja juurde kaebama. Ma ütleks selle peale, et paras ....

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Lihtsatest komminikatsioonivigadest või ebapiisavatest selgitustest võivad alati sündida suured probleemid. Kas siin on süüdi 1 pool või teine või mõlemad, seda teavad osapooled ise.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Professionaale klienditeenindaja neelab tavaliselt sita alla, naeratab ja lahendab kliendi probleemi ning õhtul pimeduse varjus maandab end pargis prügikastide puruks tagumisega. Aga valitud klientide puhul võib juhtuda, et klienditeenindaja siirdub kohe destruktiivse faasi juurde. Mitte et see õige või õigustatav oleks aga mõned kohe kutsuvad seda esile. :D

Näiteks see sama teema algab sõnadega " Not sure if my post will stay here as this forum is sponsored by Motodepoo." ja mul koheselt tekib mõte seda teemat lugedes, et võib-olla on sellel ennustusel isegi sisu, isetäituvate ennustustega on tavaliselt see lugu, et nad täituvad. Aga no päriselt, ma ei tea, mis seal konkreetselt selle õlivahetusega juhtus aga suhtumine on s**t mis s**t.
:bsmile:

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Teema algataja
DinoSore
Postitusi: 17
Liitunud: 14 Juun 2021, 00:05
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas DinoSore »

Well, here's the thing. In my last post someone posted something against the dealership and immediately edited the post. It seems to me that there's a general notion against speaking out, more so if done by a new person and even more so when a foreigner coming here with a genuine concern.

Whom am I supposed to go to if I buy a brand new brand motorcycle and the dealership refuses a service, to the manufacturer obviously. Imagine buying a €1000 iPhone and then the dealer refuses to repair it, you fear that if you go to a third party they might void your warranty.

Lastly, I'm not using any harsh words or rash language here so I can see who has what attitude.

People seems to be neglecting the dishonesty shown by the dealership. I hope you realize the ad hominem here.

Feel free to delete this thread or close it, I've made my point. Thanks!

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas mx77 »

One question, what nationality you are?

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas Piipz »

It does not matter if they worked on your bike for 5 minutes or 5 hours, its a fixed rate, nobody counts the minutes unless agreed otherwise. You can always choose to do all the maintenance yourself.

When i used to be a printer technician, i always charged the same price for certain jobs and nobody ever questioned me, sometimes it took me a few minutes, sometimes a few hours. And if they did, i told them that the price comes from the knowledge and skills and not the time.

So here's one for Motodepoo, maybe its not a best idea to put hours on the ticket, if you actually have a fixed/agreed rate for a certain job. That would shut everyone up.

P.S. i think hidden trackers and cameras should be illegal, although i feel the sympathy for why sometimes they are needed. A court order should be necessary for those.

P.S. You only assumed the maintenance cost, but you didn't ask. Whose fault is that?

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Teema algataja
DinoSore
Postitusi: 17
Liitunud: 14 Juun 2021, 00:05
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas DinoSore »

mx77 kirjutas: 25 Sept 2021, 13:59

One question, what nationality you are?

This one statement really shows who has attitude problem.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ok, clear 😂
Case closed


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas will111 »

If it is well known, and preferably also well communicated to all of their clients that something as simple and basic as an oil change really does take them 2.5 hours (or even "just" 2 hours, lets say they spent another 30 minutes on adding coolant and "checking brakes" or whatever sillyness like that) then I agree...it is what it is and just pay the bill or do it yourself. But is it so? Well, I dont go there to maintain any bikes so I cant say for sure, but it seems very highly unlikely. At least to the client here, it was not communicated beforehand. Neither does it seem to say on their website. For a comparison though, anyone can take a look themselves on their estimations on a variety of other jobs and make some conclusions https://motodepoo.ee/teenused

Anyway, argueing over this here seems to be a totally moot point, especially if they even agreed themselves quite quickly that they did indeed overcharge. If that 2.5h was specified factory hours for the job, thats what they would have answered period. Clearly it was not, and I suppose everyone who has ever done at least some basic stuff on their bikes, knows that it doesnt even take for an amateur that much time to do one of the most basic regular jobs. And quite frankly, if kawasaki actually specified 2.5h for an oil change on their bke for a professional technician...I think some japan guy would have made harakiri because of that :lol: what an epic fail of engineering that would be!
In short, if someone goes ahead and charges me 2.5h labor for an oil change, I would have the same exact questions. And I mean a random mechanic here. If the licensed factory service charges me for 2.5h for an oil change and doesnt even offer any explanation (without me asking for it). Well, at the very least that would be the last time I went there. Then again, maybe all such epic BS is the very reason I almost never go to any mechanics, unless I dont have some pricey tools myself or the job is just so damn specific that it really cant be done myself.
For me the most curious thing in this is how they responded. Why create such crap out of something simple like that? If you really did spend the time, give the client an explanation...whether its sepcified hours or whatever it was that took the time. If you really didnt, just say and admit that yes, there was a mistake and we'll refund x amount. Thats it, pretty simple I would say

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas Ain »

Ma vaatasin oma kunagise Suzuki DL650 service manuali... mina ei näinud ühtegi sellist hooldust kus oleks ainult õlivahetus. Seal on lisaks mitmeid tegevusi mida veel ette nähakse tehase poolt (Inspekteerimine, vahetus ja pingutamine) igal hooldusel. Uuemad rattad jne kõik võib olla muutunud kuigi ma seda ei usu, et näiteks alusvankri polte või pidureid ei peaks kontrollima. Kaua see võtab raske ütelda.. Osad ettevõtted on läinud seda teed, et ei näidata arvel mitte tunde vaid paketi hinda. Siis pole mingit võimalust hakata midagi aretama. Sellegipoolest võivad kõik eksida.. Mingid tegevused jäävad tegemata jne.. mõistlike inimestega saab kõik klaaritud. Kuskilt lihtsalt tuleb eluga edasi minna. Meenub üks lugu Toyotaga kus välismaalane soovis, et sellel mehhaanikul käed otsast raiutaks kes hoolduse käigus eksis vist õlifiltri paigaldusel ja mootor jooksis kokku suht uuel masinal. Advokaadi abiga saadi lõpuks uus mootor kuigi sooviti uut autot asemele. Omal kunagi tehti ka eelmise autoga parajad käkid... komp. siis tehti järgmine hooldus -10%. See oli naljanumber aga nii oli ja läksin eluga edasi... Igal pool eksitakse.. lõpuks polegi kuhugi ju minna..

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas will111 »

Noh, maybe yes maybe no...aga paberil on kirjas õlivahetes ja küsimise pealegi nagu aru saan ei mainitud, et mida kõike imelist seal siis veel tehti vaid räägiti mingit pehmelt öeldes suht kahtlast juttu. Kui kõik on aus, või kasvõi bürokraatlikult "aus" siis poleks ka mingit põhjust jaurata ettevõtte poolelt. On ju võimalus alati viidata kuskile, millegile (kasvõi siis tehase manualile) kus kõik need tegevused kirjas on. Lambist seda ju jooksu pealt välja ei mõelda, et mis polte me täna kontrollime ja kas peaks äkki kiigelaagri määrde seisukorra ka üle kontrollima. Seda muidugi ei peagi vast tõestama hakkama, et kas tõepoolest iga polt ja mutter ka momentvõtmega üle on käidud või mitte aga vähemalt protseduur kui selline peaks ikka kuskil kirjas olema.

Eks igal pool eksitakse tõepoolest, kuid eksimusi on täiesti võimalik ka tunnistada ja asjad korrektselt selgeks rääkida. Ja isegi kui kodanik on natuke nö. ebameeldivam klient kui ehk tüüpiline "kannatame kõik ära" eestlane või siis veel parem "ma olen tallinnast, ma maksan kõik kinni ja peale ka" eestlane, see ei saa olla mitte kunagi olla pädev põhjus ettevõtja poolt tuima panema hakata. Lasteaed või? Kommentaariks sellele "its a fixed rate" väitele. Kui on fixed rate siis on ainuke õige ja mõistlik viis ka täpselt niimoodi arvele märkida. A'la 5000km hooldus - 1 ühik - x euri. Ja seda enam kui on fixed rate siis on juba superlihtne klienti sellest enne teavitada, et mis summaga ta arvestama peab. Veelgi enam, kui tõesti oleks fixed rate siis poleks ka mingit vajadust tuua arve peal eraldi välja mingite vedelike koguseid ja maksumusi. Fixed rate on väga konkreetne asi - selline kogus vahendeid ja tööd kulub IGA kord selle paketi peale, kõik punkt. Ei ole mingit 0.2 liitrit coolanti ja 2.34 liitrit selllist või tollist õli. Aga no ma ei tea, see on minu arusaam nendest asjadest. Võibolla tõesti, et peaaegu mitte kuskil tegelikult nii ei käi ja arveid esitatakse näo või tuju järgi ning esimese küsimuse peale peabki ettevõtja/teenuse pakkuja solvuma :lol:

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Will, see jutt kuidas oleks õige või peaks ettevõtte oma teostatud teenust või töid arvele märkima, sa võid minna neid kõiki koolitama. Seriously, kui sa endas nii kindel oled.
Mul on aastate jooksul Honda diilerilt mitmeid hooldusarveid. Seal on olnud nii rida realt teenuse nimi + kulunud h arv + vedelike kogused + muud mutrid/seibid, kui ka lihtsalt “hooldustöö pakett kuni 1000 cm3” + vedelikud jne. Erinevad sõnastused, kuid sama töö ja teenus. Peaks nüüd sellest probleemi tekitama ja minema küsima miks viimasel versioonil need vedelikud eraldi on märgitud mitte paketis? Seriously on see probleem? Mul pole kunagi olnud, sest enne teenuse tellimust olen küsinud mida tehakse ja palju maksab ning sellele ka vastused saanud.
Antud juhtumi puhul on mõlemad osapooled eksinud, seda siis autori versioonile tuginedes. 1) Klient viis ratta hooldusesse küsimata mida tehakse ja palju maksab. Hiljem hakkab kahtlema tehtud töötundide arvus ja õiglases maksustamises. Antud jama oleks saanud ette vältida. 2) Ettevõte, kes ei suuda kliendile juhtunut selgitada ja seda normaalselt lahendada.
Mõlemad järeldused tulevad kliendi versiooni lugedes. Näeme kas kunagi Depoo ka teemat kommenteerib.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas will111 »

Teemaalgataja kirjutas juba ammu üsnagi üheselt ja selgelt, et ta küsiski ENNE kui midagi tegema hakati ehk siis ratast teenindusse viies, et mida täpsemalt tehakse. Öeldi, et AINULT õlivahetust. Kas kommentaatorid ei mõista inglise keelt, et sellest justkui keegi aru ei saa? Ma ise küsiksin tõenäoliselt samamoodi ja sellist vastust kuuldes ei julgeks küll mitte ühegi valemi järgi arvata, et arve võiks tulla kuskile 200 euro alla. Kuigi tsiklihoolduses pole kunagi kuskil käinud siis eks kõikvõimalike muude teenuste hindade kohta on ikka tulnud küsida siin ja seal ning reeglina nagunii keegi sulle täpset summat ei ütle. Kui see just pole nii kirvega paika löödud, et hinnakirjas ongi selgelt kirjas töö x, hind y. Tasub aru saada ka sellistest asjadest, et ega inimestele üldjuhul väga ei meeldi hirmus sendi täpsusega hindu välja pinnida teenusepakkujate käest. See tekitab ebamugavust justnimelt sel põhjusel, et suurem osa isikuid ju ilmloomulikult hakkabki selle põhjal sind kohe kuskile lahterdama...oma silmaga lausa selliseid teenusepakkujaidki nähtud, kes hinna kohta küsides sõna otseses mõttes lahmivadki vastu stiilis "mingi kooner oled või, läheb palju läheb!"
Ilmselgelt ma ei ole selgeltnägija ega politseiuurija, et ma teaksin mismoodi sõnasõnalt see vestlus päriselus välja nägi, kuid pole nagu põhjust väga kahelda, et ju ta umbes nii oli nagu siia kirja pandi. Ja kirjutagu erinevad "spetsialistid" mida iganes, lihtsa uue tsikli õlivahetuse normtunnid ei ole 2.5h! Ei tehase eeskirjas ega reaalses elus, mitte üheski maailmas. Siin ei ole midagi vaielda ega arutada, iga loll saab sellest aru...aga paistab lihtsalt, et mingil põhjusel soovitakse siin pigem leida kõikvõimalikke vabandusi teenusepakkuja käitumise õigustamiseks.

Kasutaja avatar

Teema algataja
DinoSore
Postitusi: 17
Liitunud: 14 Juun 2021, 00:05
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas DinoSore »

I'm really glad to see that at least someone is reading my post before jumping on conclusion.

I did do my due diligence before giving the bike for service, I took an appointment, asked for what will be done, and assumed that amount will be close to the first service or less as this service was barely 500-600km after. (First was done approx. at 2200km) The most intensive service would be done at 7600km not at 2800km.

Lastly, I didn't put the tracker to catch them cheating, the tracker is always there to log my rides and to check ride data.

Once again, I was startled by the service managers reaction when he gave me the invoice and after I saw the amount. Things just seemed off.

The issue here is that they got caught, didn't call me back after confrontation, they acknowledged and still refused to return the money(!) until pushed. They didn't like that they got caught and I involved Kawasaki EU. They became rude to me and blamed me in return.

I also realize that I've disadvantage here due to the language. And, I can't bear to see that I'm blamed in return and people are trying to find issues in my attitude for some reason.

I'll again request the mod to close the topic or whatever they see best. I'll not be explaining myself anymore.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas Ain »

will111 kirjutas: 26 Sept 2021, 06:47

Teemaalgataja kirjutas juba ammu üsnagi üheselt ja selgelt, et ta küsiski ENNE kui midagi tegema hakati ehk siis ratast teenindusse viies, et mida täpsemalt tehakse. Öeldi, et AINULT õlivahetust. Kas kommentaatorid ei mõista inglise keelt, et sellest justkui keegi aru ei saa? Ma ise küsiksin tõenäoliselt samamoodi ja sellist vastust kuuldes ei julgeks küll mitte ühegi valemi järgi arvata, et arve võiks tulla kuskile 200 euro alla. Kuigi tsiklihoolduses pole kunagi kuskil käinud siis eks kõikvõimalike muude teenuste hindade kohta on ikka tulnud küsida siin ja seal ning reeglina nagunii keegi sulle täpset summat ei ütle. Kui see just pole nii kirvega paika löödud, et hinnakirjas ongi selgelt kirjas töö x, hind y. Tasub aru saada ka sellistest asjadest, et ega inimestele üldjuhul väga ei meeldi hirmus sendi täpsusega hindu välja pinnida teenusepakkujate käest. See tekitab ebamugavust justnimelt sel põhjusel, et suurem osa isikuid ju ilmloomulikult hakkabki selle põhjal sind kohe kuskile lahterdama...oma silmaga lausa selliseid teenusepakkujaidki nähtud, kes hinna kohta küsides sõna otseses mõttes lahmivadki vastu stiilis "mingi kooner oled või, läheb palju läheb!"
Ilmselgelt ma ei ole selgeltnägija ega politseiuurija, et ma teaksin mismoodi sõnasõnalt see vestlus päriselus välja nägi, kuid pole nagu põhjust väga kahelda, et ju ta umbes nii oli nagu siia kirja pandi. Ja kirjutagu erinevad "spetsialistid" mida iganes, lihtsa uue tsikli õlivahetuse normtunnid ei ole 2.5h! Ei tehase eeskirjas ega reaalses elus, mitte üheski maailmas. Siin ei ole midagi vaielda ega arutada, iga loll saab sellest aru...aga paistab lihtsalt, et mingil põhjusel soovitakse siin pigem leida kõikvõimalikke vabandusi teenusepakkuja käitumise õigustamiseks.

Kui küsid enne mis asi maksab ja lähed järgi üteldakse Sulle summa. Sellel hetkel on võimalus kõik kohe selgeks teha. Esita küsimusi! Loomulikult uuel rattal ei tee keegi 2,5h õlivahetust see on kõigile selge! Sellel hetkel oled sina mingis mõttes kunn! Sa ei ole raha ju ette maksnud. Keegi ei võta vägisi seda raha Sinult rahakotist. Need asjad on mõistlik kohe seal korda ajada! Kõik kes on osalised on ju üldjuhul seal kohe olemas! Pärast on kõik juba hoopis keerulisem. Ja tänaseni ei ole Motodepoo omapoolset kommentaari kuskil andnud! Ja tegelikult ei peagi! See on kliendi ja nendevaheline asi! Tean väga hästi kuidas kliendid keeravad aegajalt asju enda kasuks ja kui vaja ka valetavad! Selle väljapääs on ainult häälega videosalvestus. Ja oi kui aus on video hiljem! Üks mis elu mulle on õpetanud... ära valeta! Kui on viimane häda.. jäta midagi rääkimata aga ära valeta!

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

MOTODEPOO
Kaupmees
Postitusi: 245
Liitunud: 23 Aug 2004, 13:47
Tänatud: 45 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas MOTODEPOO »

Tõesti ei tahtnud seda teemat edasi arendada, kuna see arvatavasti teatud osapoolte jaoks ainult õli tulle valab, aga kuna tundub, et kõik ootavad meie nägemust asjast, siis siin see on. Agu Sihvka annab aru :

Hr. Mohammad tõi ratta hooldusesse. Nagu ma aru sain, siis ta uuris, mida aastase hoolduse juures tehakse, talle vastati, et peale õlivahetuse suuremaid töid tehas ette ei näe. Teise aasta hooldus, kui läbisõit on väike, ei näe tõesti suuremaid töid ette peale õlivahetuse ja sõlmede kontrolli ja vajadusel reguleerimise. Kliendile vastu tulles suheldi temaga inglise keeles, mitte riigikeeles, seega läks arvatavasti tõlkes midagi mõlema osapoole jaoks kaduma. Ja kuna lisaküsimusi ei tekkinud, arvas tööde vastuvõtja, et kõik on selge. Meie viga nr 1

Töö valmis, tuli Hr. Mohammad rattale järele ja maksis arve kell 17:06 õhtul. Kaks tundi hiljem, kell 19:17 samal õhtul saatis Hr. Mohammad e-maili nii meile, kui ka tehase EU peakontorisse, kus ta avaldas muret võimaliku vea pärast töötundide arvestuses, kuna tema GPS tracker näitas aktiivseks ajaks, millal ratast liigutati, 56 minutit. Samuti avaldas muret, et ta oli helistanud ja lubati tagasi helistada, kuid seda ei tehtud. Kirja lõpetas ta lausega : "I'll wait for 24 hours for your reply, failing which I'll go ahead and contact the press and share it on social media."

Järgmine päev kui tööde vastuvõtja tehniku käest seda asja uuris, selgus et tegu oli tõesti meiepoolse veaga, kuna 1,5 ühiku asemel läks arvele 2,5 ühikut, tehniku näpukas programmi sisestamisel. Meie viga nr 2.
Vastasime e-mailitsi Hr. Mohammadile sama päev kell 11:29, kus tunnistasime oma eksimust, palusime vabandust ning pakkusime järgmist hooldust tasuta. Seda jälle inglise keeles. Viga nr 3.

Samuti uuris klient, miks eelmine kord kasseeriti samasuguse töö eest suurem summa (tegu oli esmahooldusega). Vastusele, et see oli tehase poolt ettenähtud, avaldas ta arvamust, et me ei suuda teda selles veenda.

Kuna klient soovis siiski enammakstud raha tagasi, pakkusime, et ta tuleks kohale ja tagastame enammakstud summa, eeldades, et siis saame ka asja pikemalt lahti seletada. Klient teavitas, et tal ei ole aega ja soovib pangaülekannet. Teostasime pangaülekandega tagasimakse 1 ühiku ulatuses, st 39,00 eur koos km.

Peale pangaülekande laekumist saatis Hr. Mohammad järgmise e-maili (koopia, nagu ikka, ka tehase EU peakorterisse), kus ta avaldas arvamust, et me teeme temaga nalja, kuna lubasime järgmise hoolduse tasuta teha.

Peale seda sain ma telefonikõne, kus inglise keelt rääkiv isik, kes ennast ei tutvustanud, küsis kas ma räägin inglise keelt. Vastasin, et pisut ja küsimata, kas on ka sobiv aeg vestlemiseks, hakkas järjest eskaleeruvas toonis ja kiiruses väljendama muret kuidas teda on petetud, kuidas ta ostis meilt 10 000 eurot maksva ratta ja eeldab saada ka vastavat klienditeenindust ja miks meie teda petame (vaatasin pärast järele, sest 10K uue Z650 Ninja eest tundub tõesti petmisena, aga õnneks maksis ta selle eest siiski 7100 koos kmga). Samuti viitas ta et tema GPS tracker näitas ratta liigutamiseks kulunud aega 56 minutit, mille peale ma avaldasin arvamust, et ma ei tea mis teema on ja mis tema tracker näitab ja kuidas ta on kindel et, et seda ratast näiteks ei hooldatud kahe mehe poolt - lihtsalt et avardada maailmavaadet ja panna mõtlema, et asjad ei pruugi olla alati sellised, nagu need paistavad. Sellepeale kuulsin järjekordselt, et me oleme petised ja see sellega ei piirdu. Avaldasin arvamust, et me ei petnud teda vaid tegu oli eksitusega, aga tegu oli suht ühepoolse dialoogiga ja kindla veendumusega et me oleme täielikud petturid, kes pahatahlikult ja teadlikult on kasseerinud tema raha. Kuna tõesti oli veidi halb situatsioon pikema telefonikõne pidamiseks ja mulle helistatakse reeglina siis, kui on vaja probleem lahendada, püüdsin aru saada mida ta soovib ning et tõlkes järjekordselt midagi kaduma ei läheks, küsisin võimalikult lihtsas ja rahvusvaheliselt arusaadavas lausestuses (pean tunnistama, et veidi närviliselt juba, kuna tõesti oli ebasobiv aeg kuulamiseks), palju ta kompensatsiooni soovib saada, et lõpetada see kirjade edasi-tagasi saatmine kõikidele - back mailing. Sellepeale kodanik Mohammad muutus millegipärast eriti elavaks, öeldes, et siiamaani oli ta väga viisakas, aga nüüd on asi isiklik ning lubas ühendust võtta oma advokaadi, tarbijakaitse ja meediaga - võibolla olid mingid instantsid veel, ei saanud enam hästi aru. Sellepeale arvasin, et on aeg teda viisakalt tänada ja kõne lõpetada.

Peale seda kõnet kandsime tunni jooksul igaksjuhuks ka veel poole tunni eest tehtud tööraha (19,50 kmga) tagasi, et antud teema lõplikult lõpetada, sest klient on kuningas ja me võime küll kõike muud olla, aga teadliku pettusega me ei tegele. Seega maksis klient 1 tunni eest - kuigi reaalselt meie arvestuse järgi kulus antud hoolduse peale 1,5 h, aga kuna see teema oli kohe alguses väga viltu ja kuna Hr. Mohammed oli vääramatult kindel, et me oleme teda teadlikult röövinud, siis ma ei näinud mõtet seda rohkem arutada, vaid tulin tema soovile vastu maksta tema taksomeetri alusel.

Ongi kõik.

Kui keegi teab head tehnilise taibuga inglise filoloogi, kes on ka psühooloogias tugev ning kõrge pingetaluvusega ja avalike suhete spetsialist, siis meil on tööd pakkuda.

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Depoo jõudis ette, enne kui ma oma postitusele SEND vajutada. Aga tahtsin ka just viidata asjaolule, et mulle tundub probleemi eskaleerumine lihtsalt ülereageerimisena. Kui E õhtul hooldusest tulnud ratta puhul on reedeks juba jõutud kaebusega pöörduda ka EU diileri poole, siis see on teeküünla kustutamine ämbritäie veega. Saan kliendi murest ka aru, aga ca 50€ arusaamatuse pärast sellise kiiruse ja tempoga probleem üles tõmmata ..., nih natuke over reacting.
Depoo selgitust lugedes pole mul küll enam midagi arvata, mõistmaks kus siin kõige suurem probleem on.

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas M.T. »

MOTODEPOO kirjutas: 26 Sept 2021, 11:16

Kui keegi teab head tehnilise taibuga inglise filoloogi, kes on ka psühooloogias tugev ning kõrge pingetaluvusega ja avalike suhete spetsialist, siis meil on tööd pakkuda.

Kodanik [mention]will111[/mention] äkki :mrgreen: Tugev kõiges ja viib teie klienditeeninduse taseme mitu pügalat kõrgemale. Kui teil mittevaktsineeritus probleemiks pole.

Ok, niisama trollin, aga ei suutnud end tagasi hoida :bsmile:

Viimati muutis M.T., 26 Sept 2021, 11:58, muudetud 1 kord kokku.

eetarga
Postitusi: 773
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas eetarga »

Unfortunately I´m throwing now a burning match into a bowl of gasoline.

Dear Ain! Your answer is no a perfect explanation for the general problem. And it finally comes down to two different items. I will try to explain what I mean...

a) serving clients in Estonia
b) I would call it the "native thing"

Your attitude and behaviour as a client manager is a result of dealing each day with (native) estonian clients - this might be locally exapted and fine - but it seems to me that you are missing the way in international standards. Client and workshop acceptance is definitely a none-pro pro relation.
It is just the opposite of boxing in definated wheight classes against each other.
There is no doubt that a workshop acceptance manager has only one main duty! He ! has to figure out the needs, explain them to the client, he has to definate the budget and he is responsible for explaining the budget and the final amount by which the client will be charged. It´s definitely not ! the client`s job to ask for the main topics in service = what will be done and how much it will cost. He might do it - but the duty for this is on the pro´s side. Discussion out and over!

Knowing as a foreigner for more than 25 years estonian reality I have to confess that from my honest point of view here is one of the main problems
in general in estonian service attitudes. Why?

One reason is simple - a lot of local clients are accepting these behaviour. And you as service manager - you are feeling well because there is nearly no negative feedback. One reason for this is missing concurrence. Estonia is a very tiny country and there is no place for concurrence = means you are choosing a brand - and it might be a decision for lifetime = there is just nobody existing who can offer a concurrence service. A second "Kawasaki, Suzuki, Honda, BMW, Ducati, aso) importer can´t exist and is not foreseen.

Please compare it with bigger countries. There is a local manager who is responsible for after sales service - he is visiting for example in North-France all "XZA" dealers twice a year, having a closer look into the workshop, he might send even a test-buddy for checking if the service quality is fine, aso

Now compare this to Estonia! Nowbody will show up and is giving you a helping hand to improve service quality.

O.K. - big companies like VW, Toyota aso will do so - but motorcycling is too small for such activities in "tiny" markets (like Estonia).

I`m giving you a good example - there is a restaurant in Tartu. Owner/cook has a lot of experience on international level. If I´m his guest he is regulary showing up and asking for my honest opinion. Why? Because fair critics are the main keyfactor to improve - and he said to me that exactly this honest feedback is missing from local clients.

Let´s be honest to each other - Estonians are not this kind of persons who are standing up and blaming "somebody" (waitress, cook, mechanic, aso) for a bad service. They keep the mouth shut and just keeping away from the place (and they are even not talking about bad experience with friends/neighbous/colleagues).

„my 2 ¢“ Christoph / eetarga

btw. I just was reading the answer from "Motodepoo" - I would like to point out that my answer has no ! direct relation to the case in this thread

Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas M.T. »

will111 kirjutas: 26 Sept 2021, 06:47

Teemaalgataja kirjutas juba ammu üsnagi üheselt ja selgelt, et ta küsiski ENNE kui midagi tegema hakati ehk siis ratast teenindusse viies, et mida täpsemalt tehakse. Öeldi, et AINULT õlivahetust. Kas kommentaatorid ei mõista inglise keelt, et sellest justkui keegi aru ei saa?

My bad tõesti, see lõik jäi kuidagi märkamata teemaalgataja postitustest :oops:

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Tänud, Depoo
Mul sai teise lõigu alguses kuidagi väga selgeks kõik :lol:

Kasutaja avatar

Teema algataja
DinoSore
Postitusi: 17
Liitunud: 14 Juun 2021, 00:05
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas DinoSore »

I'm glad now we've the official statement from the dealer. I'm also glad that they accept in front of everyone that they did put wrong hours. How did that happen and how did they raise it in an invoice?

Now you can also see from my post and screenshot how I called them immediately to ask an explanation and they hung up telling me they'll call me back. Later, they even refused to pick my call. To me it immediately seemed like they don't want to handle it. I've also posted my interpretation of the first mail in the first post.

Now, second part, I included Kawasaki EU because my product is under warranty by them.

Thirdly, if they committed a mistake, they should have explained me immediately over call or email and refunded me the money. Not, ask me to again spend more money to visit them again. The owner immediately asked me that I'm blackmailing them by involving Kawasaki EU. Who am I supposed to go to if I've an issue with the dealer?!

Lastly, [mention]MOTODEPOO[/mention] I've refrained from sharing any names here. I've referred to everyone with their titles or business name. This is a violation of privacy. It is really visible how you treat protocols and regulations.

Viimati muutis DinoSore, 26 Sept 2021, 12:18, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas mx77 »

eetarga kirjutas: 26 Sept 2021, 11:53

Please compare it with bigger countries. There is a local manager who is responsible for after sales service - he is visiting for example in North-France all "XZA" dealers twice a year, having a closer look into the workshop, he might send even a test-buddy for checking if the service quality is fine, aso

Now compare this to Estonia! Nowbody will show up and is giving you a helping hand to improve service quality.

Kust sul selline imelik info pärit on?

Muu jutt on muidugi paras BS.
Olen saanud nii halba teenindust ka Saksamaal ja väga head teenindust näiteks Lätis, nii et selline üldistamine on paras jama.

Üldiselt on Eesti klienditeenindus täiesti OK tasemel, klient ise peab normaalne olema.

PS. Kuidas eetarga oma klienditeeninduse kvaliteeti hindab ühe hiljutise juhtumi valguses?

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas M.T. »

[mention]eetarga[/mention] , fast summary is that we are Estonians and we act as Estonians. To assume that we should act like German or some other nation is simply :wack: You as foreign should adapt with local country, doesn’t matter you live here or visiting as tourist. It’s the normal procedure world wide, not only here in small country.
As my old boss said once for some different situation - it’s simple FIFO rule. Btw, it’s not famous “first in, first out”. There are some other words.


eetarga
Postitusi: 773
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas eetarga »

MX77 - I´m dealing with technical stuff for more than 30 years. I have some experience as territory manager - especially if it comes down to technical issues and service things.

Be honest to yourself - Estonia as a market is too small that smaller foreign companies are taking really care about local customers and their special needs. It is just impossible - you might even create higher costs than turnover.

Lativa is already another story - already the size of the country and the amount of inhabitions is another one - from my point of view it might be a base for installing a "Baltic dealer" - who might take care of local business and service quality. (Motorcycle example - MASH importer)

Üldiselt on Eesti klienditeenindus täiesti OK tasemel,

...., kui sa niimoodi arvab? Loe näiteks tripadvisori hinnangud, ja siis võrdle erinevaid maad...

About the case you mentioned - I guess we had a long conversation over here in the forum and add / gamechanging arguments haven´t been posted up to now - so everybody should be able to get his own opinion out of this.

(ja veel üks kord, minu jaoks seda ei ole üldse mingi "juhtum" olnud. Keegi tellis ainult transport, ja sai ainult transport, ja maksis ka ainult transpordi ees)

Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas mx77 »

eetarga kirjutas: 26 Sept 2021, 12:33

MX77 - I´m dealing with technical stuff for more than 30 years. I have some experience as territory manager - especially if it comes down to technical issues and service things.

Be honest to yourself - Estonia as a market is too small that smaller foreign companies are taking really care about local customers and their special needs. It is just impossible - you might even create higher costs than turnover.

Same here - over 30 years in car industry and industrial equipment sales. can't say that Estonia is treated differently as other countries. In car dealreship they even inspect that you use correct size floor tiles.

PS. BTW, what is MASH?

Kasutaja avatar

EH1
Postitusi: 73
Liitunud: 14 Apr 2014, 17:05
Tsikkel: -
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas EH1 »

Motodepoo vastuse toon ei ole esindusele ega ettevõttele sobiv, sellisel kujul oleks võinud see olemata olla siin.

Ducati 749S ex, MG California 1400 Custom ex

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

mx77 kirjutas: 24 Sept 2021, 21:27
yeekim kirjutas: 24 Sept 2021, 21:10

Kuulge rahvas, tsikkel seisis 1,5h lihtsalt väljas,vihma käes (crash)
Muidugi pannakse max. norm.tunnid, sama "äri" käib ka autode hooldusega, tulge maa peale, + kullast filtrid, õlid ja vedelikud.

edu

PS! Ei viitsi in english kirjutada, tarbin :bsmile:

Ise nägid, et seisis?

Just,kui ei näinud,siis GPS logi ei ole täpne sellise vahemaa peal asjade tõestamiseks. Seisev auto sõidab mul pidevalt mööda hoovi ringi, kuigi ta reaalselt seisab ja kui sinna vahele teha liigutus a´50m,siis seda on tracki pealt suht võimatu tuvastada.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: I think I got cheated at Motodepoo

Lugemata postitus Postitas M.T. »

EH1 kirjutas: 26 Sept 2021, 12:50

Motodepoo vastuse toon ei ole esindusele ega ettevõttele sobiv, sellisel kujul oleks võinud see olemata olla siin.

Kus viga näed laita, seal.... Viita siis täpsemalt vigadele, mitte ära ütle üldistades.
PS! Nad ju lõpus tunnistavad ilusti, et neil oleks tööd pakkuda inimesele, kes teeks kõike 100% ideaalselt.

Suletud

Mine “Mootorratastest üldiselt”