Husky 701, KTM 690 Enduro
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Husky 701, KTM 690 Enduro
Tere!
Palju meil siin Husqvarna 701 / KTM 690 rataste kasutajaid on?
Mida peab toorikule lisama, mida võiks eemaldada ja millest peaks eemale hoidma?
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
[mention]morse[/mention] -l on ka teema oma ratta kohta, mida tasub lugeda. Kirjutan hiljem õhtupoole kui aega siia ka oma rattast.
Üldiselt on advrider.com foorumis Thumpersi all kilomeetreid teemasid mida tasub lugeda ja hiljuti siginenud FB grupid ka tegelt.
https://advrider.com/f/threads/husqvarn ... o.1086621/ hakka kuskilt lõpust viimased 100 lehte lugema
Vb ka küsimus, et mis maastikku, kui pikka maad põhiliselt sõitma hakkad
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Mina täitsa 701 omanik.
Ja võin öelda, et esimese asjana need rehvid vaheta ära. TKC80 ikka väga ei päde, kui midagi normaalsemat proovinud oled. Esimene kestab küll igavesti, mul oli pea 18 000 km all, aga tal off-roadis pole niiväga pidamist.
Kindlasti vaata midagi piduripedaaliga, kas pane see silmusevärk ja lihvi tagumine osa ära vms, sest piduripedaal võist sel pmst ja paindub esimese kukkumisega ära.
Peeglid on sellised... nõrgakesed. Ma uue kohta ei tea, vanad kärisesid. Ei ole omalegi veel uusi paremaid leidnud.
Iste on selline on nagu on, tahaks ümber tegemist, aga omal pole old veel võimalust.
Stock käekaitsmed on nali, murduvad ära ja ei kaitse midagi. OEM wraparound metallist on 99 euri ja mul päris palju kukkumisi üle elanud ja näevad kenad välja ka.
Siduriheebel on stockis megapikk, wraparound käekaitsmetega isegi ebamugavalt pikk, see tasuks lühema vastu vahetada.
Tuli on nõrguke ja minu puhul vaatab otse taevasse aint, isegi kõige madalamas astmes. Cyclops teeb ja miski poola firma Enduro-Techi Dual5 mudel ka väga kiidetud, kuigi kallivõitu. Neil siis kogu laternavahetus, 5 lediga. Kuigi, 2021 mudel vist pidi olema LED esitulega ja see võib isegi pädev olla, kuigi nati kahtlen.
Tagavedru oleks tarvis miski jäigemat vist, stockis üle mõistuse kerge, mõeldud 65-kilostele jaapanlastele vist aint. Võib-olla uue mudeliga see muutunud nüüd, mul 2019 aasta oma.
-
Teema algataja - Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Motoz Tractionator Desert taha on ulmepidavusega, aga undab maanteel ja kestab nii 5000 kilti.
Motoz Tractionator Adventure kestab vist nati kauem ja ka hea pidavusega, aga undab isegi hullemini.
Anakee Wild tagumine on universaalne, peab asfaldil ja off-roadis, aga kestab alla 4000.
Rohkem head pole veel proovinud. Mõned kiidavad Mitase E-09't, peaks seda järgmisena proovima.
Ette head ideaalset pole veel leidnud. Metzeler MC360 on hea, aga läeb püramiidjaks suht kähku ja kestis aint 4000. Peale seda proovida TKC80 või Anakee Wildi ette on kruusateedel ja lahtisemal pinnal hirmutav, nii hea oli Metzeleriga.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Sattusin just sellise lehe peale, kus saab abi Mitas rehvide valimisel erinevateks kasutuseesmärkideks: https://www.mitas-moto.com/en/products
Mul praktiline kogemus puudub ühegagi nendest, aga püüan midagi sellest jaotusest välja valida (mitte küll teemas mainitud tsiklite jaoks): https://www.mitas-moto.com/en/products/ ... ail--tires
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ma kasutan ees Dunlop D952.-te Maanteel täiesti vaikne ja pidamine ok. Offroad pidamine väga hea ja kestab kaua. Soovitan soojalt seda rehvi.
Taga no ma ei tea, ei ole ideaalselt leidnud. Motoz Rallz kestab ca 6k peab hästi edasi-tagasi suunas. Külgsuunas kui kiiret sõitu tahad teha libedas siis ikka ei saa vastu päris enduro rehvidele või noh oleneb mis seltskonnaga sõidad. Muidu olen rahul
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Dunlop D952 ehk Karu rehv ette on tõesti väga hea igal pinnasel.
Taha on väga palju valikuid, ise olen järjest rohkem klotside teed läinud - kulub kiirelt aga lahedam on pehme sisse minna.
Minu ‘19 aasta iste on täitsa hea aga tuli on ikka jama - panin Cyclopsi LED lambi + sel talvel lisan veel pisikesed kaug- ja pooltule Mayak Labsilt.
Kaitsmeid võiks kindlasti rohkem olla. Käerauad, põhjakaitse ja siduri poolele väike carbon (jube lihtne on piduripedaaliga sidruni juurest õli välja kukkuda).
Lühemad lingid sidurile ja pidurile + laiemad jalarauad oleks lahe lisa, mille keegi võiks mullegi aprilli lõpus sünnipäevakingiks tuua
2.5cm lenksu alla kõrgendust on enamustele väga lihtne ja mõnus täiendus (mulle meeldib nii).
Tuuleklaas KTMist - maanteel oluliselt parem. Maksab umbes 110.-
Rutska soojendused?
Mul on originaal sumpa, sest mulle meeldib vaikne. Aga muidu Akral on päris hea sumps (vähemalt vanemale mudelile, ma seda uut versiooni ei ole töös näinud).
Õhufilter on natuke kehvik - maanteele sobib see paberfilter hästi aga mitte tolmu sisse. Powerparts Švammfilter, mida ma kasutan, on üsna keskpärane... Rade pakub lisapaaki ja sellega koos švammfiltri komplekti, mis on minu arvates oluliselt parem, kui KTMi enda variandid.
Kas sai piisav loetelu? Siit tuleb juba ratta hind kokku, kui veel pagasi ja GPSi ka juurde liidad
Edu!
Anna märku kui küsimusi on.
-
Teema algataja - Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
morse kirjutas: ↑11 Veebr 2021, 22:00Dunlop D952 ehk Karu rehv ette on tõesti väga hea igal pinnasel.
Taha on väga palju valikuid, ise olen järjest rohkem klotside teed läinud - kulub kiirelt aga lahedam on pehme sisse minna.
Minu ‘19 aasta iste on täitsa hea aga tuli on ikka jama - panin Cyclopsi LED lambi + sel talvel lisan veel pisikesed kaug- ja pooltule Mayak Labsilt.
Kaitsmeid võiks kindlasti rohkem olla. Käerauad, põhjakaitse ja siduri poolele väike carbon (jube lihtne on piduripedaaliga sidruni juurest õli välja kukkuda).
Lühemad lingid sidurile ja pidurile + laiemad jalarauad oleks lahe lisa, mille keegi võiks mullegi aprilli lõpus sünnipäevakingiks tuua
2.5cm lenksu alla kõrgendust on enamustele väga lihtne ja mõnus täiendus (mulle meeldib nii).
Tuuleklaas KTMist - maanteel oluliselt parem. Maksab umbes 110.-
Rutska soojendused?
Mul on originaal sumpa, sest mulle meeldib vaikne. Aga muidu Akral on päris hea sumps (vähemalt vanemale mudelile, ma seda uut versiooni ei ole töös näinud).
Õhufilter on natuke kehvik - maanteele sobib see paberfilter hästi aga mitte tolmu sisse. Powerparts Švammfilter, mida ma kasutan, on üsna keskpärane... Rade pakub lisapaaki ja sellega koos švammfiltri komplekti, mis on minu arvates oluliselt parem, kui KTMi enda variandid.
Kas sai piisav loetelu? Siit tuleb juba ratta hind kokku, kui veel pagasi ja GPSi ka juurde liidad
Edu!
Anna märku kui küsimusi on.
cyclopsist kasu ka sellel rattal? Meil just plaanis need tellida. Gessul tegi küll asja palju paremaks see cyclopsi led pirn.
Rutskakad on jäänud silma sellised. https://www.kosoeurope.com/en/lighting- ... ter?c=3054
täpsemalt pole sobivusse veel süvenenud kuna on kiire olnud
Tuuleklaas on ka kindlasti teema ja seda oleme juba arutanud ka.
Kotiks oleme mõelnud nn hobuseraua kujuga pehmet.
Miks ma räägin me? Sellep, et ostsime korraga 3 semuga rattad
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Panen siis veidi kirja oma ratta peal olevaid asju. Ei pretendeeri tõele, minu arvamus lihtsalt.
Rehviteemat sai arutatud. Mul tulid poest Mitas 07-d kaasa, Morse vist ütles nende kohta hästi, et kui tõesti tahad nende rehvidega sõita, peaksid teise ratta peale vaatama, aga noh ma hoian oma seti alles asfaldiks
TULED
Kasutan Cyclops H4 LEdi ja võrreldes originaaliga on tõesti nagu öö ja päev Kui tõesti vinguda siis täistulel võiks 1 kitsas spotlight juures olla aga ikkagi väga rahul.
https://www.ebay.de/itm/CYCLOPS-H4-ULTR ... SwF~1eEGIM
Mõtlen ka Rade torni peale, kus head EU legal LED-d sees , low beam cut-offiga aga ei ole veel otsustanud
https://www.radegarage.com/parts/husqvarna-701-f4-kit/
Alternatiivid tornile/tuledele on lademetes muidu. Rahakott ja maitse otsustab. Rade tundub väga popp ja odav ja inimesed internetis torni ja tuledega rahul. Lisaks ta paneb oma asjad tavaliselt kohe posti ka, mida ei saa kindlasti nomadi kohta öelda, kellega võib kuid minna.
https://www.nomad-adv.com/husqvarna-701-nomad.html
https://www.701rally.com/
https://aurora-rallyusa.com/701rl-kit/
TUULEKAITSE
Kui esiklaasist rääkida siis kasutan samuti madalat KTM OEM ekraani, piisavalt kõrge, et teeb tuule vastu rindu lihtsamaks aga ei tõsta seda näkku. Arai kiivriga samas hakkas selle peale kuidagi kaelast sisse tuul kohisema, sall aitab. Teiste kiivritega ei märganud sellist uut müra.. Samuti kaalun Rade torni. Kevadel lubas 1 mees sellega proovisõitu teha. uus mootor(2019+ktm/2017+ 701) on nii vibravaba, et kui tuulemure saaks kahandatud, siis selle rattaga saab ilusti 130km/h päev läbi lasta jutti.
PÕHJAKAITSE
Valisin Vanasche toodangu. Komposiidi valisin sellepärast, et metallkaitse võimendab mootorimüra ja "plastikud" on ennast tõestanud aja jooksul. Samuti on sellel kaitsmel minu jaoks oluline amordilingi kaitse, alt kenasti sile ja üldse ühes tükis vormitud ja ei kaota sellega kliirensit nagu AXP omaga nt.
https://vanaschemotorsports.com/collect ... -plate-lc4
BENAKORK!!??
Originaalkork võtmega kipub kinni jääma ja lisaks kukub sellega pidevalt muda paaki kui mudast ratast tahad tankida, järelturu omadel kõrge krae, mis seda suuresti takistab.
https://www.offroad-kontor.de/en/hardwa ... -701-FN-BK
Vanasche asjad päris kallid aga kvaliteet on super. Eriti kallis on USAST tellida koos transa ja tolliga. Mõned EU müüjad ka tal. Rahaliselt mõistlikum analoog oleks vast 3dmoto.pl oma. EU-s tehtud puudub toll ja kallis transa.
https://www.3dmoto.pl/Husqvarna_701_Hig ... 98363.aspx
HEEBLI/LENKSUKAITSE/LENKS
Kaitsmed: Olen väga rahul Barkbusteritega. Toeta kohalikku kaupmeest ja telli motokaup.ee-st pannakse kenasti vajaminev komplekt sulle kokku. Alu sisud + plast peal . Kukkunud nendega suht lugematu kordi, lenks ise siiani sirge, kõik terve, peale kriimustuste
https://motokaup.ee/ee/catalogsearch/re ... usters+vps
Rutskasoendused, kasutan klassikalist Oxfordi, väga soojad, pole 100% peal kunagi vaja läinud. Kontroller on jah kohmakas lenksul aga kavatsen selle jäärgi ka 12V soendusvesti ühendada veab välja küll.
https://www.streetmoto.ee/product/10199 ... adventure/
Telefonihoidikuks kasutan RAM Mount X gripi aga paar korda on tel seal juba lennanud(turvakummi ei olnud peal ) Sinna peale olen istutanud wireless laadija aliexpressist. Sama lahendus kirjeldatud siin
http://www.dualadventure.com/navigation-setup/
Riserid. Mul lenks ca 15-20mm tõstetud täpselt ei mäleta. Annab mugavama asendi püsti sõiduks : Leiad Streetmotot letist midagi ma usun
JALARAUAD
Kasutan Rade omasid. 15mm allpool ja väga hea toetuspind. Lausa luks nende peal seista võrreldes originaalidega Gripi eest hoolitsevad vahetatavad kruvid mida antakse varuga kaasa. PS liimi need kruvid kinni loctitega-
https://www.radegarage.com/parts/ktm-larger-low-pegs/
Kui kellegil eriti X jalad siis saab tellida täielikult custom töö mõistliku hinna eest tüübilt nimega Bosley. Kirjuta FB-i Bosley Pegs ja teeb sulle valmis midagi iganes või näiteks selle foorumi kaudu
https://www.tenere.co.uk/forum/viewtopi ... &start=230
PEEGLID
Streetmotost mingid odavad kokkuvolditavad. Näeb nendest sama kehvasti kui OEM omadest aga tunduvalt vähem ajavad närvi. OEM omad tulid kuidagi alati lahti
PAGAS
Lähtun põhimõttest, et 690/701 on ratas, mille tõmbad üksi pea igast mülkast välja, saad ületada põlvekõrguseid palke jne ja, et seda kõike teha saaks, tuleb ratas hoida kerge. See omakorda annab sulle tohutu vabaduse TET-l ja mujal offroadis. Seetõttu soovitan kasutada ilma pagasiraamita pehmet pagasit. Vajalik ainult tagumine rack. Samuti ei vaja see ratas minu arvates mingeid kukkumisraudu. Kerge kaal ja tugev lenks koos kaitsmetega hoiavad ülejäänud ratta tervena.
Tagumine pagasirack: Minu arust 2 head pakkujat turul
Ise kasutan Perunmotot
https://www.perunmoto.com/collections/h ... ggage-rack
Samuti hea alternatiiv koos sangadega, kust kinni hoida garages ja ratast püsti tõstes
https://www.3dmoto.pl/Smart_Luggage_Rac ... 94108.aspx
Peruni puhul tuleb toll otsa aga temaga saaba suhelda ja lisaks on tal väga tore blogi. Soovin, et oleks seda lugenud enne kui vedru eelpinget hakkasin sättima ja tagumisi käepidemeid installima
Kui rack olemas siis saad pagasit valima hakata:
Ise kasutan Kriega OS BASE + 2 x18L kotte. (kui vähem asju sees siis kotid pingutad rihmadega väikseks)
https://motokaup.ee/ee/catalogsearch/re ... =kriega+os
Tegemist väga kerge töö, vee ja purunemiskindla lahendusega. Miinuseks vb see, et erinevaid väikeseid sahtleid pole. Lühemate Trippide puhul ei kasuta seda Base racki vaid panen 1 koti lihtsalt sabaracki peale. Üleüldse selle setupi puhul eeliseks lihtsus ja kohanemisvõime.
Alternatiivid
Mosko Moto
https://moskomoto.eu/collections/rackless-systems - tundub veidi üleengineeritud kui just RTW tripile ei lähe ja raske ka. Samas asjad kenasti organiseeritud. Kui läheks pikemale tripile kui nädal siis mõtleks selle peale.
Enduristan Blizzard - olen kuulnud ka positiivset nende kohta. Lähem kokkupuude puudub.
Paagikott
Kaalusin ise Giant Loop Fandago/Diablo ja Mosko Moto vahel. Tänud Upitajale, kelle juures sain mõlemat proovida ja otsus langes Mosko moto kasuks
https://moskomoto.eu/collections/motorc ... ducts/hood
Parajal suur ja parajalt väike, täielikult veekindel ilma lisakotita ja väga lihtsasti avatav. Ei jää jalgu ka. Superrahul.
Alternatiivid minuarust:
https://www.adventurespec.com/shop/prod ... 3#attr=339
https://lyndonposkittracing.com/shop/pr ... /tank-bag/
ISTE
Kirusin istet ise esimesed tuhanded kilomeetrid aga siis harjus perse ära ja nüüd ok. Häid ja mugavaid istmeid teeb muidu nt Seat Concepts
https://seatconcepts.com/pages/product- ... 701-enduro
VÄLJALASE
Originaalväljalase läheb nii kuumaks, et kõrvetab augud su pagasisse ja pükstesse kui kukud. Mosko moto nt hoiatab, et nende tagumist pagasit ei tohi OEM sumpsiga kasutada, isegi kui on kuumakaitsed peal.
Valisin Wings-i, sest neil on hinna ja kvaliteedi suhe, millele ei suuda keegi teine vastu hetkel panna. Miinuseks vb, et isegi vaiksema dB killeriga(2 saad kaasa) on veidi vali kui gaas põhja keerata. Muidu väga kerge ja jahe. Tellisin Alist veel kinnisema dB killeri, pole veel katsetanud.
https://wings-exhausts.com/exhausts-eu/
Alternatiivid oleks Tehase Akra. Ca 3korda kallim aga samas vaiksem. Kvaliteedi poolest tundub sama nagu Wings.
Samuti pakuvad vast MIVV ja Remus, tegelt valik suur aga minu arust nad kõik Akrast ja Wingsist allpool.
SISSELASE + LISAPAAK
Kui KTM ja vist? ka Freetime lubab slip-on sumpsi panna garantiid rikkumata, siis sisselaske/kütusesegu muudatused soovitan kõigil oma diileritega läbi rääkida ja allolev jutt selline üldine populaarteaduslik info
OEM papist filtrifa airbox ei hiilga tolmu eemalehoidmisega sisselaskest ja seetõttu on 1 kiidetud lahendus Airboxi kaanetihendi tavotiga määrimine. Samuti saab netis lugeda, et
Paljud kasutavad Rade Garage lisapaaki ja sellega kaasatulev TWIN Air õlitatud svammfiltrit + seal peal filtrisokki ja see hoidvat sisselaske tolmust puhtana + lisapaagiga saad +6L kütust, mis annab sulle kokku ca 300-400km sõiduulatust olenevalt sõidustiilist ja maastikust
https://www.radegarage.com/parts/husqva ... iary-tank/
Alternatiive pakuvad ka kõik teised tornitootjad.
701-le Olemas ka LR versiooni lisapaagid. (PS LR kaob/kadus müügist ise) Ei tea kauaks neid paakegi jagub.
KTM/Husky pakub ise ka Twin AIR Svammfiltrit aga selle sobivuse kohta airboxi/kaane vahele olen kuulnud vastakaid arvamusi. Vb uutel nüüd ok
https://www.freetime.ee/shop/view/e2a2d ... 1b2f2e476c
Svammfiltritega loomulikult see teema, et neid peaks olema mitu, ja neid peab regulaarselt pesema ja õlitama, mitte nagu paber, et paned sisse ja 10k km hiljem vahetada. Vaid ikka peale igat tõsisemat/tolmusemat trippi. Hea kui on mitu. Saad korraga mitu ära pesta.
Kuna tänu euronõuetele on kütusesegud väga lahjad ja diileritel on keelatud tänapäeval mappe vahetada, siis tulemuseks on liiga närviline ja hüplik minek tühikäigu ligidal ja kütusesegu rikastamiseks on erinevaid variante:
Rottweiler O2 dongle, Coober ECU, Booster Plug, Kev O2 and Fuel Mod, Power Commander. Pead ise lugema, tõenäoliselt #warrantyvoid
MUUD LISAD
Ma ei tea kuidas 2021 ratastel on (olen kuulnud, et neil midagi erinevat) aga vanematel versioonidel kui tahad, et su ABS, Traction Control, MAP settingud säiliksid 24/7 igast asendist pead esindusest Offroad DOngle tellima. Läheb aju külge, ca 100EUR.
PROBLEEMID TEHASEST KAASAS!
KÜLJEJALA ANDUR
Terve internett täis videosid kuidas mehed selle rikkega metsa jäävad. Tegemist mingi targa anduriga , mis ajuga suhtleb ja mida ei saa bypassida juhtmed kokku. Kui seal all olev andur või selle magnet kiviga pihta saab ja minema lendab, ei sõida sa selle rattaga metsast välja. Ma ise võtsin selle anduri lahti, panin talle magneti külge, teipisin kokku ja kerisin istme alla peitu.
PS küljejalaga EI ole Fun kohalt minema sõita, olge ettevaatlikud kui sama teete. Alternatiiv oleks 50-100EUR maksav dongle kaasa pakkida.
Teine tihe mure on mootoriplokis oleva sidurisilindri tihend. VB on 2021 ratastel see mure lahendatud, ei tea. Soovitan varujupi kaasas kanda pikemal matkal või vahetada nt Terve silindrikomplekt aftermarketi vastu Oberonilt, Sigutechilt või Rekluse-lt
Väga loodan, et see mure lahendatud uutel ratastel =)
küsi julgelt ja häid sõiduelamusi.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Mina väidan, et kui eesmärk on harrastada tõelist dual-sporti ehk siis asfalt, kruus, off-road, siis parim tänavalegaalne rehv 701 all on Pirelli MT21 Rallycross.
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Mul on see MT21 taga hetkel ja no ei ole nii hea. Motozed paremad. Kulub ka nagu ma ei tea misasi, kujutan ette, et hea, kui 3000 kätte saan.
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Viskan siia veel ühe offroadisuunitlusega Motozi rehvi, mida olen oma Beta 390 all kasutanud (XTREME HYBRID). Mõõdud pole küll päris need, mis tehas ette on kirjutanud, aga reaalsuses ilmselt vahet pole. Omal ajal sai 950 SuperEnduro all ka 120 laia tagarehvi proovitud ja ei olnud küll erinevust aru saada. Kui enamus aega TETi tüüpi radadel veeta, siis peaks sobima väga hästi. Karvasem kui Motozi Rally rehvid https://motoz.com.au/product/xtreme-hybrid/
-
Teema algataja - Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Kas keegi teab mis mõõdus on 17,18,19a leegikas pütipoolsest otsast?
50 või 54mm?
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
[mention]sepp[/mention]
Ma ei viitsinud praegu sumpsi ära võtta aga pildistasin 2019 aasta leekari üles. Sinu fotoga võrreldes on mul üks kuumakatte poldi mutrikoht rohkem.
Mõõta sain vähe kitsamast kohas (vaata fotol), sealt oli u. 48-51mm
Edit: muidu on väga sarnane selle leekariga, mis sinu fotol.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Vahe on mitmekordne. Aga vaata minu ratta teemat. Pooltule lõige jääb nats liiga kõrgele, nii et ma pidin tule suht alla keerama. Siis on pooltuli hea ja ei pimesta vastutulejat (eriti). Kuna sel moel jääb kaugtuli natuke liiga alla, siis tellisin juurde veel komplekti pisikesi aga võimsaid lisatulesid. Nüüd peaks kokku tulema valgustus nagu gessul
-
Teema algataja - Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
morse kirjutas: ↑13 Veebr 2021, 12:29Vahe on mitmekordne. Aga vaata minu ratta teemat. Pooltule lõige jääb nats liiga kõrgele, nii et ma pidin tule suht alla keerama. Siis on pooltuli hea ja ei pimesta vastutulejat (eriti). Kuna sel moel jääb kaugtuli natuke liiga alla, siis tellisin juurde veel komplekti pisikesi aga võimsaid lisatulesid. Nüüd peaks kokku tulema valgustus nagu gessul
kelle lisatuled võtsid ja kas on juba rattal küljes ka?
Tänud mõõtmise eest. (Y)
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
randel kirjutas: ↑12 Veebr 2021, 16:19Viskan siia veel ühe offroadisuunitlusega Motozi rehvi, mida olen oma Beta 390 all kasutanud (XTREME HYBRID). Mõõdud pole küll päris need, mis tehas ette on kirjutanud, aga reaalsuses ilmselt vahet pole. Omal ajal sai 950 SuperEnduro all ka 120 laia tagarehvi proovitud ja ei olnud küll erinevust aru saada. Kui enamus aega TETi tüüpi radadel veeta, siis peaks sobima väga hästi. Karvasem kui Motozi Rally rehvid https://motoz.com.au/product/xtreme-hybrid/
image.png
Mis rõhuga sa sõidad nendega? 690/70-ga 1 sõidab teinekord paar tundi 120km/h++ Maanteel ka kui äkitselt koju kiire.
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Juhul kui soovid tuld eraldiseisva laterna näol, siis julgen omast kogemusest soovitada Lazeri ST2-te. Laternal olemas E9, R(täistuli) markeering ja IP69K tolmu- ja veekindlus. Täpsemalt saab lugeda www.lazer.ee lehelt. Olen netist üritanud uurida kas keegi veel lazeri tulesid mootorrattal kasutab, aga siiani pole tulemust andnud. Ennekõike kasutatakse neid võistlussõidu (wrc jne) autodel ning näeb ka tänavapildis.
Ise olen oma ratta peal tulega väga rahul.
Kuidas sobib tuli sinu ratta elektriga jään vastuse võlgu.
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
villy kirjutas: ↑13 Veebr 2021, 23:01randel kirjutas: ↑12 Veebr 2021, 16:19Viskan siia veel ühe offroadisuunitlusega Motozi rehvi, mida olen oma Beta 390 all kasutanud (XTREME HYBRID). Mõõdud pole küll päris need, mis tehas ette on kirjutanud, aga reaalsuses ilmselt vahet pole. Omal ajal sai 950 SuperEnduro all ka 120 laia tagarehvi proovitud ja ei olnud küll erinevust aru saada. Kui enamus aega TETi tüüpi radadel veeta, siis peaks sobima väga hästi. Karvasem kui Motozi Rally rehvid https://motoz.com.au/product/xtreme-hybrid/
image.png
Mis rõhuga sa sõidad nendega? 690/70-ga 1 sõidab teinekord paar tundi 120km/h++ Maanteel ka kui äkitselt koju kiire.
Ma olen sõitnud 0,4-0,6 bariga enamasti. TETi tehes on kiiret kruusa piisavalt. Päris 120ga ei sõida Betaga, aga 90-100 olen ikka ka üsna pikalt sõitnud ja maanteed on ka ette jäänud, siiani pole probleeme olnud. Eks raskem ratas eeldab ilmselt veidi kõrgemat rõhku, samas on need rehvid päris jäiga seinaga ja taluvad madalat rõhku päris hästi minu arust.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
[mention]randel[/mention] see on päris madal rõhk. Selle peale hakkan mõtlema, et võiks ise ka julgemalt rõhku maha lasta...
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Märtsis saavad külge. Mul on Venemaalt Mayak Labsi omad tellitud:
https://www.mayaklab.ru/product-page/св ... -фара-сова
Mayaki omad on tehnika poolest Baja designs S2 koopia:
https://www.bajadesigns.com/products/S2-Pro.asp
Kui Euroopa maaletoojatele lattu jõuab, siis tegelt on Cyclops Aurora ka väga vinge ja pisike:
https://www.cyclopsadventuresports.com/ ... p_245.html
Ja sarnane väike, mis 690le hästi sobib on ka Baja Designs S1:
https://www.bajadesigns.com/Products/S1.asp
Baja ja Mayaki puhul on hea, et saad valida laia kiire ja spoti vahel. Ma panin ühe spoti ja ühe laia. Baja designs’i tulel saab seda läätse hiljem ise vahetada ka.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
See ikka ta 100 kilosele rattale trialilaadse rehviga. Maanteekiirustel kallutada 690-ga ma vast ikkagi ei tahaks alla 1 BAR-ga. Ma muidu ise 1,5BAR 24/7 at 690 ja tundub mõistlik kompromiss, väga harva rasketes oludes lasen 1,2 peale, ilma rimlockita. Oluliselt mugavam kui 1,8 nt. 0,8? No ma ei tea
-
- Postitusi: 552
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: KTM 530 EXC-R
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 5 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ei pea seda madalat rõhku sugugi kartma siselohviga rehvil. Kallutada võib ka julgelt.
Näiteks jäärajal sõites on krossinaela ja piigiga 0.4-0.5 bar parima pidamise saavutamiseks ainuõige rõhk + sõites rehvirõhk suureneb isegi külmal talvepäeval 0.1-0.2 bari võrra kindlasti, ka vaikselt sõites. (Et sellise rõhuga võistluskiirusel sõita peab paigaldama kaks rehvilukku, muidu tõmbab ventiili ringi) Tsivilatsioonis sõites vast nii äärmustesse pole vaja laskuda ja usun et piisab ka ühest korralikust lukust. Aga kahe lukuga on asi raudkindel ja võib kindlalt sõita ka 0.4-0-5 bar rõhuga. Jutt käib lohviga tagarehvist. Ees ei näe ma mõtet alla 1 bari rõhku lasta. Pole nagu suurt pidamise vahet aru saada, 0.8-1.3 bar rõhul.
Eelnev jutt ei ole ainult teooria, vaid ka minupoolt läbi katsetatud praktikas
Tsiklid on olnud reeglina 450 - 650 krossikad. Kaaluga 90 - 140 kg.
Aga kui lohvi nt pole, siis ei oska kaasa rääkida. Eks ta võib rehvi velje pealt maha keerata.
Eks alati tuleb arvestada ka tsikli kaaluga, Keegi taha istutada siis on madal rõhk välistatud aga üksi sõites, mida madalam tagarehvirõhk, seda parem on ka pidamine ja see on karvasema enduuro - eriti krossi/naastrehviga rattal fakt!
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Pole need kergeendurod nii kerged midagi. Minu Beta kaalub suure paagiga 136kg, lisaks mina varustusega 100+ kilo ja polegi eriti vahet mõne kergema sõitjaga 690ga. Tühja tsikli kaalu pole nagu eriti mõtet vaadata, ilma juhita sõitvaid rattaid näeb suhteliselt harva
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Mait.V kirjutas: ↑14 Veebr 2021, 21:12Ei pea seda madalat rõhku sugugi kartma siselohviga rehvil. Kallutada võib ka julgelt.
Näiteks jäärajal sõites on krossinaela ja piigiga 0.4-0.5 bar parima pidamise saavutamiseks ainuõige rõhk + sõites rehvirõhk suureneb isegi külmal talvepäeval 0.1-0.2 bari võrra kindlasti, ka vaikselt sõites. (Et sellise rõhuga võistluskiirusel sõita peab paigaldama kaks rehvilukku, muidu tõmbab ventiili ringi) Tsivilatsioonis sõites vast nii äärmustesse pole vaja laskuda ja usun et piisab ka ühest korralikust lukust. Aga kahe lukuga on asi raudkindel ja võib kindlalt sõita ka 0.4-0-5 bar rõhuga. Jutt käib lohviga tagarehvist. Ees ei näe ma mõtet alla 1 bari rõhku lasta. Pole nagu suurt pidamise vahet aru saada, 0.8-1.3 bar rõhul.Eelnev jutt ei ole ainult teooria, vaid ka minupoolt läbi katsetatud praktikas
Tsiklid on olnud reeglina 450 - 650 krossikad. Kaaluga 90 - 140 kg.
Aga kui lohvi nt pole, siis ei oska kaasa rääkida. Eks ta võib rehvi velje pealt maha keerata.
Eks alati tuleb arvestada ka tsikli kaaluga, Keegi taha istutada siis on madal rõhk välistatud aga üksi sõites, mida madalam tagarehvirõhk, seda parem on ka pidamine ja see on karvasema enduuro - eriti krossi/naastrehviga rattal fakt!
2 rimlocki balanseerub ka paremini =) Aga jah tänud info eest. Pidasingi silmas ennist ilma rehvilukuta. Jah olen nõus pidaminine ja mugavus kindlasti parem madala rõhuga aga tuleb veel lisa kütusekulu (TET nt suht kulgemine pikal maal) ja samuti suurem oht siselohv katki teha mingi teravama kivi peal.
Edit: olen kuulnud, et naelad vajavad pigem rohkem rõhku võrreldes tava endurorehivga/, et nad töötaksid aga ju siis mitte?
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
randel kirjutas: ↑14 Veebr 2021, 21:36Pole need kergeendurod nii kerged midagi. Minu Beta kaalub suure paagiga 136kg, lisaks mina varustusega 100+ kilo ja polegi eriti vahet mõne kergema sõitjaga 690ga. Tühja tsikli kaalu pole nagu eriti mõtet vaadata, ilma juhita sõitvaid rattaid näeb suhteliselt harva
Ma olen mõnikord näinud oma rattaid üksi minema sõitmas, kui ma üle olen tõmmanud...
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
morse kirjutas: ↑15 Veebr 2021, 10:34randel kirjutas: ↑14 Veebr 2021, 21:36Pole need kergeendurod nii kerged midagi. Minu Beta kaalub suure paagiga 136kg, lisaks mina varustusega 100+ kilo ja polegi eriti vahet mõne kergema sõitjaga 690ga. Tühja tsikli kaalu pole nagu eriti mõtet vaadata, ilma juhita sõitvaid rattaid näeb suhteliselt harva
Ma olen mõnikord näinud oma rattaid üksi minema sõitmas, kui ma üle olen tõmmanud...
Jep, ma olen korduvalt su ratast näinud ilma sinuta sõitmas
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Ma proovisin Hiiumaal madalaid rõhke. Tulemus oli 3 puruks lohvi ja täielikult feilinud orienteerumine. Alla 1 Bari ma ei riskiks, vähemalt ilma rehvilukkudeta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.