Husky 701, KTM 690 Enduro

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas sepp »

Keegi pivoti jalaraudu kasutab? On originaalist madalamal?




Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Madalrõhu meestele: tubliss.com, saab osta näiteks gasgas esindusest, võite 0 rõhuga ka sõita siis ja tasakaaluteema on ka unustatud. Naelaga 0,5 tundub veidi vähe. Paugutan ise igal võimalikul hetkel jäärada ja enamus kiireid mehi sõidavad 0,8 bar'ga, muidu hakkab liiga palju vänderdama nagu ka liiga pehme vedrustuse seade puhul. See 0,8 võiks olla siis rajalt tulles, mitte minnes, ca 0,2 kipub juurde ronima ehk siis stardis ca 0,6 võiks olla. Lohviga ei maksa kerge all alla 0,5 minna, kuni selleni pole mul küll miskit juhtunud ja sellest kannatab isegi veel sutsu alla minna, kui on siledam rada, kui hüpped ja teravad kivid, võiks törts üle 0,5 olla. lc4 aegadel sai 0,8 külmalt kasutatud, olen üldiselt kergematsorti tüüp.


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas Prets »

sepp kirjutas: 17 Veebr 2021, 21:02

Keegi pivoti jalaraudu kasutab? On originaalist madalamal?

Pivotid just madalamad väga pole, küll aga on madalamid raudu pakkuda päris mitmetelt tootjatelt. Kõige odavam ja vist ka levinum on FB tegelane Bosley's pegs, teeb custom mõõdus ja väga heade hindadega. Tšehh ise, aga vastab sõnumitele ja kirjadele kiirelt ja jalarauakomplekti hind kuskil 80 euri. Neil kodukat kui sellist polegi, aga google otsing aitab välja.

Teine variant on varemmainitud Rade Garagest, neil suht laiad, aga ka juba hinna poolest kallimad rauad. https://www.radegarage.com/parts/ktm-larger-low-pegs/

Kolmas variant - saksa pood Motobau, mis teeb ka neid kahes mõõdus. https://www.motobau.de/product_info.php ... a-701.html

Üldiselt sobivad kõik ka KTM 690-te omad meile.

(togi)

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas morse »

[mention]Prets[/mention] kas sa tead kohe puusalt tulistada, kes pakub lihtsalt laiemaid aga mitte madalamaid raudu? Mulle meeldivad KTMi Rally pegid aga hetkel on tarnetega suht kitsas - pole nagu saada kusagilt. Ja 80.- oleks hea hind ka kui KTMiga võrrelda.


KXBTVL
Postitusi: 80
Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas KXBTVL »

randel kirjutas: 12 Veebr 2021, 16:19

Viskan siia veel ühe offroadisuunitlusega Motozi rehvi, mida olen oma Beta 390 all kasutanud (XTREME HYBRID). Mõõdud pole küll päris need, mis tehas ette on kirjutanud, aga reaalsuses ilmselt vahet pole. Omal ajal sai 950 SuperEnduro all ka 120 laia tagarehvi proovitud ja ei olnud küll erinevust aru saada. Kui enamus aega TETi tüüpi radadel veeta, siis peaks sobima väga hästi. Karvasem kui Motozi Rally rehvid https://motoz.com.au/product/xtreme-hybrid/

image.png

Tere!Kuna olete Beta mees siis üks küsimus esitule kohta .Mis pirn ja kui võimas ?Ka asendatud Led-iga.Küsin,sest minu crf450x on originaalis 35W Ei näita eridi midagi.Väliselt tunduvad väga sarnased.

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas villy »

morse kirjutas: 18 Veebr 2021, 19:03

@Prets kas sa tead kohe puusalt tulistada, kes pakub lihtsalt laiemaid aga mitte madalamaid raudu? Mulle meeldivad KTMi Rally pegid aga hetkel on tarnetega suht kitsas - pole nagu saada kusagilt. Ja 80.- oleks hea hind ka kui KTMiga võrrelda.

Mehisel tavaliselt sellised letis olemas. Kasutasin Betal ja jäin väga rahule, peaks KTM-le ka sobima

https://pood.gasgas.ee/tootekategooria/s3-racing/


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas Prets »

morse kirjutas: 18 Veebr 2021, 19:03

@Prets kas sa tead kohe puusalt tulistada, kes pakub lihtsalt laiemaid aga mitte madalamaid raudu? Mulle meeldivad KTMi Rally pegid aga hetkel on tarnetega suht kitsas - pole nagu saada kusagilt. Ja 80.- oleks hea hind ka kui KTMiga võrrelda.

Sama minu poolt mainitud Bosley's pegs. Mida laiemad, seda kallim, aga teevad igas mõõdus, ka mitte üldse madalamalt, kui nii tahta.
Kõige rohkem infot tegelase kohta on üldse ühes vanas Tenere foorumis, aga seal on 24 lehekülge sellesama tegija jalaraudade kohta ja ainult kiitvad sõnad. Viimane postitus on eelmisest nädalast, ehk seal ka väga aktiivne.

https://www.tenere.co.uk/forum/viewtopi ... &start=230

Siiani see ka suht kõigis fesarigruppides ja igal pool mujal (ka AdvRideris), et just Bosley's pegs parim valik ja pole kunagi ühtegi halba sõna veel näinud.

(togi)
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas randel »

KXBTVL kirjutas: 18 Veebr 2021, 22:07
randel kirjutas: 12 Veebr 2021, 16:19

Viskan siia veel ühe offroadisuunitlusega Motozi rehvi, mida olen oma Beta 390 all kasutanud (XTREME HYBRID). Mõõdud pole küll päris need, mis tehas ette on kirjutanud, aga reaalsuses ilmselt vahet pole. Omal ajal sai 950 SuperEnduro all ka 120 laia tagarehvi proovitud ja ei olnud küll erinevust aru saada. Kui enamus aega TETi tüüpi radadel veeta, siis peaks sobima väga hästi. Karvasem kui Motozi Rally rehvid https://motoz.com.au/product/xtreme-hybrid/

image.png

Tere!Kuna olete Beta mees siis üks küsimus esitule kohta .Mis pirn ja kui võimas ?Ka asendatud Led-iga.Küsin,sest minu crf450x on originaalis 35W Ei näita eridi midagi.Väliselt tunduvad väga sarnased.

Mul on rattal originaal esituli, ega see ei näitagi suurt midagi. Kuna ma ei ole pidanud eriti pimedas sõitma, siis ei ole ma ka paremast puudust tundnud. Ega nendel ratastel lisatulesid genekas väga ära toita ei suuda, kui vaja, siis ilmselt peab kaaluma mõnda ledidega alternatiivi originaaltule asemele. Kes siin talviti sõitmas käivad, siis on lahenduseks ka lisatuled kiivril eraldi akupakiga jms.

Kasutaja avatar

Wtf3000
Postitusi: 69
Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
Tsikkel: DL1000
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas Wtf3000 »

Kui vaadata 701 ja 690 käesoleva aasta enduro mudeleid, siis mis erinevused lisaks plastikutele, värvile ja 100€ hinnavahele neil üldse on?
Vaatasin mõlema ratta manuaalides (KTM ; Husqvarna) toodud spekid üle ning silma jäi:

  1. Fuel: KTM 13,3L ; Husq 12,7L

  2. Steering head angle: KTM 62,3° ; Husq 62°

  3. Wheelbase: KTM 1504mm ; Husq 1515mm

  4. Seat height: KTM 929mm ; Husq 919mm

  5. Ground clearance: 270mm ; Husq 264mm

  6. Weight without fuel: KTM 148,2kg ; Husq 146,8kg
    Lisaks leidub internetist:

  7. Weight bias (fully fueled, front/rear): KTM 44,7/55,3 ; Husq 45,1/54,9

  8. Handlebars: KTM "a bit wider" than Husq

  9. Seat: Husq has "more padding"

  10. Exhaust: different shape

  11. Torque: KTM 73,5Nm (6500rpm) ; Husq 71 Nm (6750rpm)

Kui keegi teadja oskab vastata, siis kas näidikuteblokk ja sellel kuvatavad funktsionaalsused on samad?
USA turul (mingites osariikides vähemalt) erinevad garantiitingimused ka (KTM 12 kuud ; Husq 24 kuud), aga kuidas siin?

Kui praegused 701 või 690 endurode omanikud peaksid uuesti valima, siis kumma võtaks ja miks? Või taandubki kõik margieelistusele?

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas villy »

Alates 2020 on rattad väga sarnased ja samade näitajatega.
KTM-l jpaak veidi suurem. 2021 sai Husky endale ka USB pistiku.
Näidikuplokid ka samad
Sabaosas nt kui kühvel ära võtta siis KTM-l on sama tuli mis 790-l ja tegelikult tule sees veel eraldi numbrivalgustuse lamp, mis 690 puhul ei ole kasutuses. . Ühendasin varem "kühvlisse mineva juhtme sinna ja kõik toimib, ei pea eraldi "tail tidy" komplekti ostma.

image.png
image.png (842.04 KiB) Vaadatud 4906 korda

KTM iste on jah suht jäik, paar tuhat km hiljem alles harjusin ära.(Tulles päris enduro pealt)

Saba kuju, seal asetsev räki koht, jms on ka veidi erineva asetusega.

Husky kohta ei oska kommenteerida aga KTM garantiitingimused on väga head ja mõistlikud.


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas Prets »

Husky margiesindus ehk Freetime on garantiitingimuste ajal suht karmid minu kogemuste põhjal. Juttude järgi on KTMiga sessuhtes lihtsam asju ajada. Lisaks KTM-l on nüüd ametlik esindus ka Tartus, mida Huskyl pole. Küll aga teeb Mehka Tartus Huskysid tehasemanualide ja asjadega, ainus asi ongi, et neil otsest ühendust tehase arvutisüsteemidega pole, mis Freetimel on. Samas juppide ja asjadega väidetavalt on neil koostöö olemas.

(togi)

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas morse »

Mul tuli ka Jälgimäele garantiisse pöörduda paar korda ja suhtumine oli eeskujulik.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas sepp »

morse kirjutas: 19 Mär 2021, 14:38

Mul tuli ka Jälgimäele garantiisse pöörduda paar korda ja suhtumine oli eeskujulik.

Mis mured olid kui saladus pole?


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas morse »

[mention]sepp[/mention]
Ma oma tsikli teemas kirjutasin pikemalt. Aga siduri töösilinder läks (ma olin oma vanal LC4'l seda ka just vahetanud ja üldse tundub, et Magural ei ole nondega hästi).

Spido lõpetas vahepeal kiiruse näitamise - see oli ABSi lüliti taga olev pistik, mis ei andnud korralikult ühendust (nähti kurja vaeva, et põhjus üles leida).

Siis oli õlileke, mis oli alguses väike ja seetõttu oli maru raske leida. Hiljem kui leke juba suur oli, siis selgus, et veohammakas oli lahti ja simmekas lekkis. Ma ei tea, kas see jäi lahti siis kui sidurit tehti (samas seda ei pea otseselt siis avama) või oli mingi muu lugu. Igaljuhul ma garantiilist ratast ise sisuliselt lahti ei võtnud ja polnud sinna kaane alla ka piilunud. KTM pani igaks juhuks uue puksi ja simmeka ja hetkel leket nagu pole.

Lisaks oli samal ajal tosoolileke. Algselt arvati, et praak radikas aga hiljem tuli välja, et mul oli seal räige kivi, mis oli radika seest poolt ära hõõrunud. Radika remondi käigus tuli välja kokku 3 leket. Pole päris kindel, mis selle põhjustas aga igaljuhul radika remont jäi mu enda teha.

Nii et 4 veidrat asja, millest sidur on tüüpviga. 3 neist tehti ära ilma virisemata ja neljas jäi minu kanda (ilma virisemata), kuna radikal oli selgelt auk sees ja kivi oli ka veel alles :D

Märgin ära ka, et ma just nende E07tega ei sõida, mis pillil tehasest all on. Ma hoolitsen tehnika eest hästi aga seda hoolitsust on ka vaja, kui vähe entusiastlikumalt sõidetakse. Nüüd hakkab garantii lõppema ja ma olen juba julgemalt asju lahti/kokku võtnud. Kolm nendest asjadest ei oleks elus garantiisse jõudnud, kui ma oleks ratta plastid/radikad vigade ilmnemisel kohe ise lahti võtnud ja tagasi kokku pannud.

Sidur on aga tõesti tõsine tüüpviga kõikidel LC4 mootoritel.

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas randel »

690 ja 701 sidur ei salli üldse pikalt puurimist, õli kuumeneb üle ja sidur hakkab libisema. 2015 kui ma KTMis töötasin, käisime testimas lisaõlituse lahendust, mis vastupidavust veidi parandas, aga minu teada seeriaratastel jäi ikka kõik nii nagu oli. Probleem on just aeglane sõit ja palju siduri libistamist, kus pole piisavalt õhku jahutamas.

Kasutaja avatar

Teema algataja
sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas sepp »

morse kirjutas: 19 Mär 2021, 17:25

@sepp
Ma oma tsikli teemas kirjutasin pikemalt.

Õigus jahh, nii palju lugenud asju, et kõik segamini kes mida rääkis :D :bsmile:


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas morse »

[mention]randel[/mention] mis su amet oli seal? Kas sa olid Austrias?
Ei pea muidugi avalikult arutama, kui ei taha :)

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas randel »

morse kirjutas: 19 Mär 2021, 21:59

@randel mis su amet oli seal? Kas sa olid Austrias?
Ei pea muidugi avalikult arutama, kui ei taha :)

Mis siin ikka varjata. Olin 2015 aasta jagu Mattighofenis KTMi arendusosakonnas 790 Adventure projektijuht. Struktuursed ümberkorraldused tingisid mu lahkumise ja nii ei saanud ma 790 lõpliku versiooni osas enam kaasa rääkida. Aga minu ajal olid prototüübil 270mm käiguga amordid ja kaal 175kg sõiduvalmina. :bsmile:

https://share.icloud.com/photos/0dFyaJg ... gqD0J7dQ2g

IMG_0115.JPG

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas morse »

[mention]randel[/mention]
Eks tol ajal neid kõlakaid liikus, et eestlane midagi uut seal teeb aga tore on seda otse allikast kuulda.

Kurja! 175kg oleks ikka täiesti teine maailm. Amordikäik ka muidugi. Sellist masinat oleks turul vaja küll.

Minu jaoks oli lõpptulemusena pettumuseks hoopis see, et 790ne mootor on võrreldes 690ga ja 1290ga ilgelt tuim nott... 890ne kohta ei tea.

Aga eks need masinad on igaüks vähe erineva suunitlusega ka ja ei peagi kõigile sobima.

Sinu pildil on paak vist veel üleval?

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas randel »

Pildil on nn P1 prototüüp, millega sõideti 2016 ja mille puhul on oluline saada paika lenks-sadul-jalarauad paigutus ja testida kontsepti põhilisi elemente nagu vedrustus, pidurid, juhitavus jms. Sellise puhul ei ole tegemist lõpliku disainiga, peal oli keevitatud 7-liitrine alumiiniumpaak, aga tol ajal oli eeskujuks 450 Rally, madal paak oli juba siis plaanis.
Alles P2 proto on lõpptoote disainiga, see pidi valmima 2017 ja seejärel P3, mis on juba seeriatoodangu vormidega toodetud juppidest, pidi olema valmis 2018.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas yeekim »

randel kirjutas: 20 Mär 2021, 19:32
morse kirjutas: 19 Mär 2021, 21:59

@randel mis su amet oli seal? Kas sa olid Austrias?
Ei pea muidugi avalikult arutama, kui ei taha :)

Mis siin ikka varjata. Olin 2015 aasta jagu Mattighofenis KTMi arendusosakonnas 790 Adventure projektijuht. Struktuursed ümberkorraldused tingisid mu lahkumise ja nii ei saanud ma 790 lõpliku versiooni osas enam kaasa rääkida. Aga minu ajal olid prototüübil 270mm käiguga amordid ja kaal 175kg sõiduvalmina. :bsmile:

https://share.icloud.com/photos/0dFyaJg ... gqD0J7dQ2g

Kuidas te sellise värdjaliku (IMHO) esitule suutsite sitanikerdada :?:

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas randel »

yeekim kirjutas: 21 Mär 2021, 10:35
randel kirjutas: 20 Mär 2021, 19:32
morse kirjutas: 19 Mär 2021, 21:59

@randel mis su amet oli seal? Kas sa olid Austrias?
Ei pea muidugi avalikult arutama, kui ei taha :)

Mis siin ikka varjata. Olin 2015 aasta jagu Mattighofenis KTMi arendusosakonnas 790 Adventure projektijuht. Struktuursed ümberkorraldused tingisid mu lahkumise ja nii ei saanud ma 790 lõpliku versiooni osas enam kaasa rääkida. Aga minu ajal olid prototüübil 270mm käiguga amordid ja kaal 175kg sõiduvalmina. :bsmile:

https://share.icloud.com/photos/0dFyaJg ... gqD0J7dQ2g

Kuidas te sellise värdjaliku (IMHO) esitule suutsite sitanikerdada :?:

Disainikaebused tuleb esitada Kiska disainibüroole, selles osas inseneridele sõnaõigust ei antud :D
Meie asi oli ainult tehniline pool. Esitule puhul oli nõudeks 390 olemasoleva led-elemendi kasutamine ja disainerite soov teha esiots võimalikult õhuline. Ega ma ise ka selle disaini fänn ei ole.


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas Prets »

Oeh...

Summuti tuleks esimesel võimalusel ää visata, eriti kui mingit kotilahendust tahad.

IMG_20210418_140127_258.jpg

Nagu näha, tuumareaktori hüüdnimi on õigustatud. Mitu kihti fooliumit heat shieldiks ei käranud Kriegade all.

(togi)
Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas puna »

Mul olemas üks LeoVince lõpupütt kellegile pakkuda 300.-
Kel soovi kirjutab postkasti


KXBTVL
Postitusi: 80
Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas KXBTVL »

randel kirjutas: 14 Veebr 2021, 21:36

Pole need kergeendurod nii kerged midagi. Minu Beta kaalub suure paagiga 136kg, lisaks mina varustusega 100+ kilo ja polegi eriti vahet mõne kergema sõitjaga 690ga. Tühja tsikli kaalu pole nagu eriti mõtet vaadata, ilma juhita sõitvaid rattaid näeb suhteliselt harva :)

Tere Randel ja teised enduuromehed!Küsimus selles,et kuidas pollarid suhtuvad võistlusenduurode mikro-numbrimärki?Mul selline praegu küljes.Kas saadavad kordusülevaatusel nagu oleks tehn. mittekorras sõidukiga.Ja veel,kas ka rehvid OFF-Road us only neile silma võib jääda?

Kasutaja avatar

Teema algataja
sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas sepp »

KXBTVL kirjutas: 24 Apr 2021, 21:26
randel kirjutas: 14 Veebr 2021, 21:36

Pole need kergeendurod nii kerged midagi. Minu Beta kaalub suure paagiga 136kg, lisaks mina varustusega 100+ kilo ja polegi eriti vahet mõne kergema sõitjaga 690ga. Tühja tsikli kaalu pole nagu eriti mõtet vaadata, ilma juhita sõitvaid rattaid näeb suhteliselt harva :)

Tere Randel ja teised enduuromehed!Küsimus selles,et kuidas pollarid suhtuvad võistlusenduurode mikro-numbrimärki?Mul selline praegu küljes.Kas saadavad kordusülevaatusel nagu oleks tehn. mittekorras sõidukiga.Ja veel,kas ka rehvid OFF-Road us only neile silma võib jääda?

mina arvan,et see oleneb kelle otsa satud, politseiniku v mendi.
Ma olen saanud minema kui juhtus 6 rikkumist 1km peale ja samas olen saanud ka lihtsalt trahvi määrdunud reg märgi eest.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas will111 »

Rehvid ei tohiks olla "off-road use only", need on tavaliselt ikkagi märkega, mis eesti keelde tõlgituna tähendab midagi sellist nagu "mitte tee peal kasutamiseks", aga kui aus olla siis ma ei tea ühtegi juhtumit, kus seda märget oleks tahetud või osatud reaalselt otsima minna. Pigem on see teemaks siis kui on juba vaja midagi välja otsida, ehk kui on kiusu pärast vaja trahvi teha aga ei leia nagu hästi seda asja, mille eest teha saaks


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas pyta »

On kontrollitud offroad rehvide, väikese numbriga ja üv polnud ka mitu aastat juba,kontrolliti lube ja sooviti head teed

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas villy »

Wingsi summuti kasutajad, kes ei taha pläriseda nii kõvasti. Panen siia ka info. Wingsil nüüd "Silent Kit valmis" Hind 39+17 Transa. Kui soovi, võime koos ka tellida. Teisip tellin ära endale.

image.png

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Husky 701, KTM 690 Enduro

Lugemata postitus Postitas will111 »

mul küll ei ole ühtki wingsi summutit ega teagi, mis see täpsemalt on...aga päris kvaliteetne kit tundub, mis koonuse suurim läbimõõt ja db killeri suurim läbimõõt on, äkki oskad öelda? (või siis vastava sumpsi puhul need siseläbimõõdud)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”