BETA 390 RR 2020
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 38
- Liitunud: 27 Veebr 2015, 12:05
- Tsikkel: SXV 550/Tuono 1000R/Beta390RR
BETA 390 RR 2020
Otsustasin lõpuks enduro muretseda. Tehes kodutööd, sattusin Beta valiku peale.
Kellel on kokkupuudet Beta 390 RR enduroga, kas kannatab ka niiöelda kruusakaid ja teid kulgeda? Või pigem metsa vahele ainult?
Ise plaanin 50/50 sõite teha, ehk teed ja metsa.
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: BETA 390 RR 2020
Suurem paak peale, 14 esihammakas ja rattad ära tasakaalustada, kannatab kuni 100km/h kulgeda päris kenasti. Maanteeratas see loomulikult pole kusklit otsast, aga Eesti piires seiklemiseks sobib täitsa hästi.
-
Teema algataja - Postitusi: 38
- Liitunud: 27 Veebr 2015, 12:05
- Tsikkel: SXV 550/Tuono 1000R/Beta390RR
Re: BETA 390 RR 2020
Ma käisin proovimas uut KTM 500 exc-f mudelit.
Kuna ma olen kunagi omanud Aprilia Sxv 550, siis tuli ikka naeratus suule, ratas on karakteriga ning jõudu ülegi. Kujutan ette kui mõnus sellega põldude ja kruusateede peal kulgeda on.
Ratas on muidugi 2000 eurtsi rohkem, kui Beta. Nüüd võitlen endaga, mida teha. Kardan, et Betat jääb mulle väheks, muud midagi.
Lisaks on mul pikkust 196 ja kaalu 95 kilo.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: BETA 390 RR 2020
eks see Beta ole ikka puhastverd enduurokas igast otsast, isegi kruusateed pole väga tema jaoks maanteedest rääkimata. Saab muidugi sõita küll, aga see lihtsalt pole selleks mõeldud ratas.
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: BETA 390 RR 2020
timotelli kirjutas: ↑23 Sept 2020, 18:59Ma käisin proovimas uut KTM 500 exc-f mudelit.
Kuna ma olen kunagi omanud Aprilia Sxv 550, siis tuli ikka naeratus suule, ratas on karakteriga ning jõudu ülegi. Kujutan ette kui mõnus sellega põldude ja kruusateede peal kulgeda on.Ratas on muidugi 2000 eurtsi rohkem, kui Beta. Nüüd võitlen endaga, mida teha. Kardan, et Betat jääb mulle väheks, muud midagi.
Lisaks on mul pikkust 196 ja kaalu 95 kilo.
Betal on ju ka 480 ratas valikus, kui tõesti peaks 390 lahjaks jääma. Kuigi mulle tundub pigem, et kui 390 lahjaks jääb, siis otsid siiski pigem ratast suurtel teedel sõitmiseks ja sinna sobiks näiteks ktm 690 või husky 701 palju paremini.
PS Oleme üsna samas pikkuse ja kaalukategoorias
-
Teema algataja - Postitusi: 38
- Liitunud: 27 Veebr 2015, 12:05
- Tsikkel: SXV 550/Tuono 1000R/Beta390RR
Re: BETA 390 RR 2020
Spoiler
randel kirjutas: ↑23 Sept 2020, 19:40timotelli kirjutas: ↑23 Sept 2020, 18:59Ma käisin proovimas uut KTM 500 exc-f mudelit.
Kuna ma olen kunagi omanud Aprilia Sxv 550, siis tuli ikka naeratus suule, ratas on karakteriga ning jõudu ülegi. Kujutan ette kui mõnus sellega põldude ja kruusateede peal kulgeda on.Ratas on muidugi 2000 eurtsi rohkem, kui Beta. Nüüd võitlen endaga, mida teha. Kardan, et Betat jääb mulle väheks, muud midagi.
Lisaks on mul pikkust 196 ja kaalu 95 kilo.
Betal on ju ka 480 ratas valikus, kui tõesti peaks 390 lahjaks jääma. Kuigi mulle tundub pigem, et kui 390 lahjaks jääb, siis otsid siiski pigem ratast suurtel teedel sõitmiseks ja sinna sobiks näiteks ktm 690 või husky 701 palju paremini.
PS Oleme üsna samas pikkuse ja kaalukategoorias
Asi selles, et ma saaks 30 tundi sõitnud 390 hea hinnaga. 480 on tutikas ja see jääb eelarvest välja.
-
Teema algataja - Postitusi: 38
- Liitunud: 27 Veebr 2015, 12:05
- Tsikkel: SXV 550/Tuono 1000R/Beta390RR
Re: BETA 390 RR 2020
Tänaseks päevaks kaks nädalavahetust Beta 390 seljas kulgenud, erinevaid metsa -ja kruusateid. Lisaks mõned tunnid ka Rannu karjääris trenni teinud.
Olen ma oma otsusega väga rahul. Ma ei kujutaks ette, kui peaksin näitek viisesajase enduurokaga tehnilisemat rada sõitma. Beta 390 mootor on lihtsalt nii paigas, pole liiga palju ja pole liiga vähe. Annab andeks, kui lähed liiga ulakaks, kui siis mõni suurem loom juba oleks ära karistanud. Ning seda just pigem tehnilisel rajal, nagu näiteks Rannus. Kruusateedel ja metsa vahel saab ilusti kulgeda ka 120km/h, mis on rohkem kui veel. Tippkiirus antud ülekandega 14/50 on 142 km/h.
Nüüd lähiajal võtsin plaaniks tasakaalustada veljed, viskab mis jube. Taha panen 5.8 kg kangema vedru. Lenksukõrgendused ja kõrgem sadul.
Summuti tegin lahti, villa pmts polnud enam. Seda oli juba aru saada, kui esimest korda sõitma läksin. Uus korralik vill sisse ja täitsa teine elu madalalt.
Kui keegi oskab soovitada, kus kohast tellida kõrgemat sadulat või kes lõuna Eestis teeb sadulaid kõrgemaks, andke julgelt teada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.