Benelli ja CFMOTO

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
Maitt
Postitusi: 11
Liitunud: 26 Juun 2013, 14:36
Tänanud: 1 kord

Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Maitt »

Kas kellelgi on kogemusi/infot nende markidega mootorrataste kohta? Kuidas neil kvaliteedi ja vastupidamisega on? Kas neid Eestis(Tartus) remontida ka saab, varuosi leidub?

Küsin, sest mõtlen, et ehk võiks nende tootevalikust osta naisele esimese mootorratta.

Viimati muutis Maitt, 25 Apr 2019, 09:34, muudetud 1 kord kokku.



Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor »

Palun! -> https://motohobi.ee/firmast/
Vastupidavuse osas ei oska ma midagi lisada! :P

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

CFMOTO ehitab KTMe (790 ja väiksemad), niiet kvaliteedi osas see näitab midagi.

Kui ostad, siis kindlasti jaga muljeid

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Kasutaja avatar

Raiku
Postitusi: 29
Liitunud: 10 Mai 2009, 14:32
Tänanud: 4 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Raiku »

Benelli on tänapäeval Qiangjiang'i üks kaubamärkidest, nagu ka Keeway.

Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 202
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas srx »

Olen kuulnud kirumist CFMOTO variaatori teemal. Mõnesaja kilomeetrise vahega mitu tükki vahetatud. Mingi jama nendega.
Aga see on ATV teema. Mootorrattal sellist detaili üldiselt ei ole ja seda viga mootorrattal tekkida ei saa.

Hyosung on ka veel üks taoline tootja, InterMoto müüb neid. Varuosade/hoolduse osas info puudub.
Hyosung teeb Suzukile asju. Ja nende GT650 on visuaalselt sarnane SV650-le, kuigi ainult visuaalse sarnasusega see piirdubki.
Olen käinud paari kasutatud hyosungiga proovisõitu tegemas. Iseenesest tundus täiesti sõidetav ratas, eriti linnas. Aga sellega minu kogemus ka piirdub.
Kuidas kestab ja kuidas varuosadega on - pole õrna aimugi.


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas pyta »

Hyosung pidi ka ju sv mootorit kasutama.
Keegi neiu siin sõitis ka pikki aastaid ja kiitis

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 202
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas srx »

Ei ole SV mootor. Ja ei ole SV raam.
Sarnane mootor ja sarnane raam. Jupid ei ole samad.
Vähemalt minu interneti sügavustes kaevamine on sellise info andnud.

Vahepeal kogusin aktiivselt infot Hyosungi kohta, sest paberi peal tundus nagu äss diil ja mõte oli üks ära osta. Teoks see ei saanudki, põhiliselt sellepärast, et tegelikult pole veel ühte sama tüüpi ratast vaja.

Kasutaja avatar

Motokaubad
Postitusi: 30
Liitunud: 11 Dets 2017, 14:52
Tsikkel: https://www.motokaubad.ee
Kontakt:

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Motokaubad »

Tere!

Võime Benelli poolt oma klientide kogemuse põhjal sõna võtta.

Nimelt oleme Benelli mootorrattaid 2 aasta jooksul Eestis müünud tänaseks ca 40tk. Suur valik kuluosi ja olulisi varuosi on olemas meie enda laos Tallinnas ja vajadusel tellime Benelli Itaalia laost, tarneajaga 1-2 nädalat olenevalt hooajast.

Benelli hoolduspartnereid võib leida üle Eesti: 

TALLINN: Motokaubad, Laki 7 

TARTU: Motohoov, Puiestee 2F

PÄRNU: Pärnu Motopood, Liiva 2

RAKVERE: Varsta Tarvikute OÜ, Narva 29

KURESSAARE: Autofrend, Talli 2

Tänaseks päevaks on Benelli omanikuks aasia suurettevõte Qianjiang, mille emafirma Geely Grupp on üks maailma suurimaid auto- ja tehnoloogiatööstuse ettevõtteid, mille tehasestest veerevad välja peale Benelli ja Keewayde ka näiteks Volvo ja Lotus. Benelli peakontor, kogu arendusmeeskond ja tehniline personal on tema sünnilinnas Pesaros, Itaalias juba aastast 1911, olles üks Euroopa vanimaid mootorratta tööstusi.

Kas mootorratas on kvaliteetne ja kestab? JAH. Nii meie kliendid, kui ka teised Benelli omanikud on palju positiivset tagasisidet jaganud. Kes vähegi viitsib kodutööd teha, võib googeldada - artikleid on meeletult ja Benelli on oma hinnaklassi ja kvaliteedi suhtes kindlasti esirinnas.

Benelli Leoncino on näiteks kajastatud ka Eesti ajakirjanike poolt.

Tehnikamaailmas - http://www.mihkelkulaots.ee/2018/06/sob ... ncino-500/
Ja ka Autolehes, kus eelmise aasta numbris võrreldi 6000€ hinnaklassi jäävaid mootorrattaid (Benelli, Honda, Husqvarna ja KTM), mille võitu jäi Benelli KTM’iga jagama.

Huvi korral pakume valitud Benelli mootorratastele ka proovisõiduvõimalust Tallinnas ja Tartus.


Tallinnas: Motokaubad, Laki 7 / 552 5503 / info@motokaubad.ee

Tartus: Motohoov, Puiestee 2F / 551 4334 / motohoov@motohoov.ee

Ohutut liiklemist & seiklusrikast hooaja jätku! :)
Motokaubad.ee

20-aastase kogemusega motopood Tallinnas - Laki 7, Kuressaares - Talli 2 & internetis https://motokaubad.ee

Külasta meid: https://www.motokaubad.ee

kalevk
Postitusi: 6
Liitunud: 24 Apr 2019, 21:35
Tsikkel: CF Moto 650 TR

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas kalevk »

Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.


kalevk
Postitusi: 6
Liitunud: 24 Apr 2019, 21:35
Tsikkel: CF Moto 650 TR

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas kalevk »

...Hetkel sõitnud 8000km ja tehnilisi probleeme pole olnud. Maale toob CFMOTO tehnikat Motohobi OÜ (asub Tartus). Hooldused olen teinud nende juures ja nende töötajad on olnud alati meeldivad ja abivalmis. Julgen arvata, et kui peaks midagi juhtuma tsikliga, siis üksi sind oma murega ei jäeta. Nii, et naisele esimeseks tsikliks sobiks küll! :D


Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor »

kalevk kirjutas: 25 Apr 2019, 12:58

Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.

Mis on selle masina reaalne keskmine kütusekulu?

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Luxor kirjutas: 25 Apr 2019, 16:52
kalevk kirjutas: 25 Apr 2019, 12:58

Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.

Mis on selle masina reaalne keskmine kütusekulu?

Ma arvan, et võtab kõik ära, mis paaki valad ja küsib veel juurde


Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor »

mx77 kirjutas: 25 Apr 2019, 18:08
Luxor kirjutas: 25 Apr 2019, 16:52
kalevk kirjutas: 25 Apr 2019, 12:58

Tere
Olen kaks suve sõitnud CFMOTO 650 TR mootorrattaga. Kogemused positiivsed. Ratta juures meeldib istumisasend ja hea manööverdamise võime. Olen lihtsalt huvist proovinud teha MNT eksamil nõutavaid harjutusi ja näiteks "kaheksa" teeb teeb ilusti A1 kategooria ehk siis kõige väiksemas kastis ära. Vahel käinud motoorienteerumistel kus 6 tundi otsid kaardi järgi peidetud punkte ja kuidagi ebamugavalt selle aja jooksul tsiklil ei tunne.Tsikkel 6 käiguline. 90km/h sõites mootori pöörded 4500 p/min. ehk siis legaalsetel kiirustel ei lähe mootor liiga pöördesse.

Mis on selle masina reaalne keskmine kütusekulu?

Ma arvan, et võtab kõik ära, mis paaki valad ja küsib veel juurde

Kindlasti, kuid ma ei küsinud seda!

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Lihtsalt kuidagi väga vale küsimus - kui mureks on kütusekulu, siis peaks kuskile rollerifoorumisse pöörduma

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1486
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

mx77 kirjutas: 25 Apr 2019, 18:41

Lihtsalt kuidagi väga vale küsimus - kui mureks on kütusekulu, siis peaks kuskile rollerifoorumisse pöörduma

Olulisus sõltub aastasest läbisõidust, kui see jääb alla 5k km, siis poke tõesti vahet, üle 10k km on juba vahe, kas kulu on 5 või 10 l sajale.


Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor »

mx77 kirjutas: 25 Apr 2019, 18:41

Lihtsalt kuidagi väga vale küsimus - kui mureks on kütusekulu, siis peaks kuskile rollerifoorumisse pöörduma

Muret sel teemal ei ole, tundsin igati omakasupüüdmatut huvi.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 202
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas srx »

Kui reaalne kütusekulu huvitab, vaata http://www.fuelly.com/
Kuigi CFMOTO ja Benelli kohta on seal väga vähe andmeid.

Muidugi kütusekulu varieerub päris palju sõltuvalt sellest, kuidas sõita.
Ma näiteks saan tavaliselt kütusekulu 6-7 vahel kuid selle rattaga saab ka sõita nii, et kütusekulu on alla 5. Ja saab ka nii sõita, et on üle 10, kuigi ilmselt mitte avatud liikluses.
See on oluline infokild, mida tavaliselt kütusekulu numbrite juures ei öelda.


reimps

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas reimps »

Benelli pumppüssid (õigemini nende plastikdetailid) kardavad külma, alla nulli kraade. Õnneks või kahjuks on nad kaks eri Benellit nüüdseks.


kalevk
Postitusi: 6
Liitunud: 24 Apr 2019, 21:35
Tsikkel: CF Moto 650 TR

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas kalevk »

Siin käis läbi küsimus CFMOTO 650 reaalse kütuse kulu kohta. Ei osanud varem sellele küsimusele vastata, sest ei olnud seda kunagi mõõtnud. Nüüd sai käidud veidi pikemal Eesti sisesel sõidul mille käigus sai sõidetud 637 km ja tulemuseks 4,01 l/100km. Ausalt öeldes ise ka positiivselt üllatunud! :D


Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor »

Selge pilt! Minu mürisejaga üsna ühte kateooriasse.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!

Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Luxor »

srx kirjutas: 25 Apr 2019, 21:51

Kui reaalne kütusekulu huvitab, vaata http://www.fuelly.com/
Kuigi CFMOTO ja Benelli kohta on seal väga vähe andmeid.

Muidugi kütusekulu varieerub päris palju sõltuvalt sellest, kuidas sõita.
Ma näiteks saan tavaliselt kütusekulu 6-7 vahel kuid selle rattaga saab ka sõita nii, et kütusekulu on alla 5. Ja saab ka nii sõita, et on üle 10, kuigi ilmselt mitte avatud liikluses.
See on oluline infokild, mida tavaliselt kütusekulu numbrite juures ei öelda.

Ei osanud hetkel mujale lisada. Fuelly-le lisaks olemas ka spiritmonitor.de.

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 450
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 99 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas jkristjan »

Benelli Leoncino 500 - olen teinud proovisõitu, tundus igati normaalne selle raha eest.
CFMoto 650 MT - olen huvi tundnud ja reviewsid vahtinud, kõik räägib korralikust tootest, mis on Versys 650 knock-off ja peaks andma kasutajale sarnase tulemuse odavama hinna eest.

Ainult ma ei tea, kuidas Eestis osta nii, et saad viimaste modifikatsioonidega asja, täpselt sellise nagu tahad ja mõistliku aja jooksul kätte. Kohe hakkab peale mingi 6 kuud tarneaja jutt, mille peale ma mõtlen et ma oskan ise ka haagisega Poola või Tšehhi sõita ja see küll mul nii kaua ei võta. Seda siis üldiselt kõigi motomüüjate kohta kellega üldse suhelnud olen, ma ei tea kuidas konkreetselt Benelli ja CFMoto olukord on aga oleksin üllatunud, kui neid kuidagi normaalselt Tallinnasse kohale saab.

In India, you brake by steering into the nearest elephant.

Martal39
Postitusi: 5
Liitunud: 24 Juul 2021, 19:48
Tsikkel: CF Moto 150NK
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Martal39 »

Kuna ma ise otsisin pikalt infot/mõtteid nende rataste kohta, siis proovin teha teiste elu lihtsamaks ja jagada mõtteid, juhuks kui keegi sarnases olukorras on.

Pärast suure A lubade tegemist ostsin siis endale beebi CFMOTO, 150nk. Põhjuseks siis eelkõige sõidukogemuse vähesus. Enne autokooli polnud ma kordagi isegi rollerit juhtinud (mootorrattast rääkimata) ja olgugi et koolis sai kõva vundamendi alla, ei julgenud kohe suurte tsiklite juurde minna.
Peale selle: kooli tsiklil oli ABS ja, nagu juba öeldud, siis ABS-ita tsikliga pole kunagi sõitnud. Seega mõtlesin, et mis seal ikka, võtan CF Moto, on pisike ja on ABS ka. Ja ei maksa eriti palju (2k).

Nüüdseks olen miski 300km sõitnud ja mulle väga meeldib. Loomulikult, kiirusest eriti mõtet rääkida ei ole, Tallinn Tartu maantee peale temaga vist ei julgeks minna. Samas, 90 võtab välja nii et maanteel väga jalgu ei jää.

Mul on hea meel, et võtsin väikse, sest olen teda mitu korda juba pidanud maha pillama (seisu pealt, tavaliselt mingis tobedas "algaja" olukorras), aga et ta on nii kerge, siis püüab lihtsalt kinni.

Samas! Saan nüüd aru, et on ikka lahja. Järgmine hooaeg vaatab juba midagi võimsamat. Eks selle müümine saab olema omamoodi seiklus (adusin alles pärast ostu, et A1 kat on kuni 125CC, ehk siis suur osa põhisihtgrupist kaob kohe ära) aga loodan parimat.

Seni kõige raskem on leida infot varuosade kohta. Tahaks igasuguseid internetist õpitud asju proovida (näiteks ketiratast vahetada jne) aga vot ei leia! Kõik edasimüüjad ja maaletoojad ka juba läbikirjutatud ning kõik vastavad nagu ühest suust: Meil ei ole või tootja ei paku.

Kui kellelgil on mingeid konkreetseid küsimusi (või kui keegi on leidnud talle väiksema esiratta), andke märku!


Assamait
Postitusi: 196
Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
Tsikkel: Eff Zett Quus
Tänanud: 139 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Assamait »

Kaaperdan teema... Teemast kiiret pilku üle lastes jäi mulje, et CFMOTO on korralik asi ilusa hinnaga... AGA... miks olukord järelturul sarnaneb Daciaga? :mrgreen: Ehk peaaegu mitte midagi ei liigu. Kaherattalisi.
Auto24s ainult Velti ja Motohobi uute pillide kuulutused, ok, sekka ka Mehka demoratas. Keegi ikka tunneb kedagi, kes tunneks kedagi, kes CFMOTOga sõidab?

Hing igatseb matkapilli, aga pahakott lubab ainult raha asemel oma FZ6t pakkuda...
Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas
Kasutaja avatar

jkristjan
Postitusi: 450
Liitunud: 12 Mai 2016, 11:37
Tsikkel: Kawasaki Versys 650 2019
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 99 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas jkristjan »

Ma ei usu, et see järelturg on erinev muust, ma oleks huvitatud järelturu pakkumistest suunal Versys1000/Vstrom1050/Tracer900 ja kas mul on siis midagi valida või? Järelturul on peamiselt vanad rondid ja heal juhul mingi BMW/KTM/Harley klubi, kõik muu on juhuslik, iga konkreetset mudelit võib tulla müüki aastas 1-2 tk ja mõni aasta võib vahele ka jääda. Ilmselgelt kui keegi ostis paar aastat tagasi CFMoto 650 MT 5600 eest, sõitis sellega 50k km ja võiks nüüd eeldada turult saada 3000 vms, siis mis huvi tal peaks olema seda müüa? Kasutusväärtus on suurem, kui rahaline väärtus ja isegi kui jäi seisma, siis see 3k ei päästa kedagi, et viitsiks aktiivselt müügiga tegeleda.
In India, you brake by steering into the nearest elephant.
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Maitt kirjutas: 22 Apr 2019, 19:08
Kas kellelgi on kogemusi/infot nende markidega mootorrataste kohta? Kuidas neil kvaliteedi ja vastupidamisega on? Kas neid Eestis(Tartus) remontida ka saab, varuosi leidub?

Küsin, sest mõtlen, et ehk võiks nende tootevalikust osta naisele esimese mootorratta.

Benelli kohta ei tea ma suurt midagi muud kui seda, et näiteks TRK 502 on häbematult lahja mootoriga. Sujuv, aga nõrk.

CFMOTO 650MT proovisin eelmisel aastal pulli pärast ära. Mõtlesin, et nii hea hinnaga saab, välja näeb kena, asend on mugav ja uus garantiiga asi - 3 aastat muretu...

Reaalsus on see, et kui oled vähegi korralikuma rattaga sõitnud, tahad sellest ruttu lahti saada. Miks? Üks anomaalia ajab teist taga ja väga vähesed varuosad on, vähemasti Tartus, kohe saada. See tähendab, et isegi kui on garantii, ootad pikalt kuni Hiinast jupid kohale ujuvad või lendavad, sest enamikke asju laos sees pole. Minu puhul olid kohe võtta ainult paak ja kütuseandur. Esimene vahetati seepärast, et oli lopergune ja kerepaneelid ei istunud. Kütuseandurit vahetati seejärel mitu korda, aga jonksu ei saanudki. Kütusenäit kõikus +/- 1/4 kuni poole paagi ulatuses, suvalistel hetkedel (sh kohapeal seistes). :ner:

Mis veel?
  • Sõidurežiimi nupp ei tahtnud vahepeal koostööd teha.
  • Käigunäit pani vigast.
  • Suvalistel hetkedel arvas ratas, et mootoris pole enam õli ja pistis karjuma.
  • Sageli arvas ratas ka seda, et aku on tühi. Aku vahetati ära, kuid jama kestis ikka ja pärast paaripäevast seismist läks raskelt käima. Multimeetriga mõõtes samas pinget oli - lõpuks ei saanudki aru, milles asi.
  • Mobiilirakendus on vigane - andmed uuenevad viitega ja vahepeal ei kuva üldse õigeid numbreid, teinekord lakkas töötamast ja pidin uuesti installima.
  • 1050 km jooksul venis kett rohkem kui kõikidel mu muudel ratastel 10 000km jooksul (kiire Googeldus andis ka põhjuse - kasutatakse kõige odavamat). Reaalselt üle nädala pidin ketti pingutama.
  • Tagaamort on nii vedel, et kannatab ainult üksi sõita. Minu 85kg kaalu ja 50 kg kaasreisija puhul peksis põhja isegi asfaldil leebematest lohkudest läbi sõites. Ja üksi sõites oli "damping", eriti just üles tulemise hetkel olematu. Nagu oleks ainult vedru olnud. :D
  • Plastikud ei istunud - selleks, et ratast sümmeetriliseks saada ja et valed asjad üksteise vastu ei hõõruks, pidin näiteks tuuleklaasi erinevatele osadele seibe vahele panema.
  • Mustaks värvitud detailid pleekisid kuu ajaga halliks, samas kui 10a vanal Hondal nägid need endiselt uued välja.
  • Mingid detailid plärisesid sõites nii nagu keegi oleks papptaldriku bassikõlari peale unustanud (ilmselt halvasti kokku istuvate kereplastikute teema).
  • Hoolega vaadates oli sabaraam pisut kõver.
  • Mõningate keredetailide auke pidin ca 3mm ulatuses üle puurima, et need pinge alt vabastada (olid imelikult kummis).
Pikk jutt, s#tt jutt. Lühidalt: üle viskas ja nn "uue asja rõõm" kadus väga ruttu. Ei aidanud ka ühe silma kinni pigistamine. Elektroonikahädasid tuli aina juurde ja ettevõte, kelle käest ratta ostsin, tõstis lõpuks käed üles ning võttis selle tagasi, kuna nad tegelikult ei osanud neid vigu kõrvaldada. Ju neil sai kopp ette ka, et iga nädal uutest jamadest videosid saatsin. Viimati kuulsin seda, et nad tellisid lihtsalt ehku peale hunniku juppe ja lootsid neid välistamise teel vahetama hakata. Antud ratas plaaniti jätta proovisõidurattaks.

Objektiivsuse nimel natukene positiivset ka: välja nägi hea (välimuses oli ilmselge seos KTM-iga ning disain mulle tõesti meeldis), asend oli mugav. Pidurid olid head (rakendusid väikese jõuga, kuid väga etteaimatavalt ja progressiivselt, ABS toimis adekvaatselt), esiamort toimis okeilt ja iste oli mõnus. Seda vähest võimsust, mis mootoril oli, tekitati üsna sujuvalt. Kohvrid olid ka normaalse kvaliteediga.

Aga noh - üldiselt tahaks kiita eeskätt neid komponende, mis EI OLNUD hiinlaste tehtud. :D ABS oli ju Continental, kütusesüsteem (v.a andur) BOSCH, kohvrid SHAD jne. Tehku igaüks siit omad järeldused ise.


Soovitus sulle/su naisele: võta parem näiteks Kawasaki ER-6F, kui väiksemat ratast otsite, millest kergesti jõud üle jäib. Enam-vähem sarnane minek, kerge kontrollida, välja näeb kena, aga ei pea iga nädal parandama. Ja kui vahel harva pead, saad varuosi kah.

Ahjaa - pärast ülalmainitud ikaldust ostsin kasutatud Triumph Tiger 800XC ja pole end rohkem vihastanud.
CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 808
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 123 korda
Tänatud: 70 korda
Kontakt:

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas cossie »

Omanud ei ole, aga hooldasin ja sõitsin natuke ühega.... läbisõit 15k 650TR mudel. Ratta kallal töötades vaja eemaldada palju väga rabedat ja odavat plasti. Polte-mutreid kinni keerates tuleb hinge kinni hoida kuna materjalid kahtlase tugevusega.
Sõites: Siduri-piduri-gaasi tunnetus imelik, juhitavus mitte väga julgustav, plastikud põrisesid madalal pöördel ja lisaks lülitid tundusid käe all väga odavad, liikusid raskelt või logisesid.
Varuosadega ka keeruline, ei saa igast poest peale küünalde, rehvide ja õli suurt midagi.
Ise võtaks iga kell kasutatud japsi, kui uue hiinaka (sama raha eest)
Nagu mootorratas, aga hiinakas......
daiichi-cfmoto-650-tr-marketing-image-439185.jpg

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas will111 »

Täpselt selline kirijeldus/kogemus nagu eeldada võis :D Ma benellist ei tea suurt midagi, aga cfmoto toodang on mulle ka umbestäpselt sellise mulje jätnud, otseselt hooldanud/remontinud küll ühtegi ei ole veel, sõitnud natuke.

701
Toetajaliige
Postitusi: 436
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas 701 »

700 või 800 seeria masina ma vist küll julgeks osta. 800 mulle välimuselt ei meeldi aga 700 tundub täitsa sümpaatne. Ilmselt on neil kvaliteet kah parem, kui 650 seeria pillidel. Viimased on vist CFi esimene motokatsetus?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Benelli ja CFMOTO

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Macintosh kirjutas: 22 Mär 2023, 11:48
Teemaväline: Triumph Tiger 800-ga lihtsalt ei saa valesti minna.
Saab ikka. Ma läksin eelmisel sügisel ühest kurvist jumala valesti... :D Aga okei-okei, see polnud niivõrd ratta viga.
CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”