HD road king või heritage
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 03 Juun 2004, 21:51
- Tsikkel: GSXR-1100 & HD Dyna
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: HD road king või heritage
Raki kirjutas: ↑11 Apr 2019, 16:19PS photoshoot ei olnud niisama photoshoot. Peal ostu, sain õpetuse, et nüüd tuleb magnetiga saapad ka osta, mis kukkuvad jupid üles korjaks. Esimesel sõidul Motomanist koju tuli jala lisatoe julla ära. Selle leidsin samal päeval üles. Eile käisin otsimas kruvi mis seda kinni hoidis. Mõlemad leitud ja ristsed saadud.
Sinine loctite on võtmesõna
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: HD road king või heritage
Kel huvi antud mudeli vastu siis siit väike ülevaade 2001a roadkingist.
Probleemid:
Esimesed 3, 4 nädalat jebisin et ratast tööle saada. Ei käivitunud korralikult eriti soojana, aga probleem oli üsna rändom. Ühe korra viis Motoman selle ratta ka minema, kui käivitumine täielikult ebaõnnestus, aga sama targalt tõin ma selle ratta sealt ka tagasi, kuna nende juures järgmisel hommikul käivitus ilusti.
Siis käis ratas Tartus Egoni juures dünos, kuna ta arvas et asi võib olla powercommanderis. 170 EUR dünole raisatud ja erinevaid mape proovitud aga koju sõites peale tankimist ratas enam ei käivitunud
Üsna ahastuses juba. Googeldades leidsin, et võib esineda probleeme powercommanderi ja ratta vahelises suhtluses ning peaks ratta käivitama kohe kui süüte sisse panen. Tundus et paariks päevaks oli probleem lahendatud aga mingit stabiilsust sellega ei saanud. Panen ka selle lingi, vb kellelgi on tulevikus abiks: https://dynojet.zendesk.com/hc/en-us/ar ... installed-
Järgmisena võtsin powercommanderi üldse vahelt ära. Garaaziz ratas käivitus poolest pöördest ja juba olin ilgelt rõõmus, kuni mingil hetkel kui ratas oli soojaks sõidetud, see enam ei käivitunud. Vahelduseks mainin, et ratas näitas sõidu ajal aegajalt punast mootori tuld, aga kuna see oli lühiajaline ja ühtegi viga mällu ei salvestunud, ei osanud sellega ka midagi peale hakata.
Järgmiseks olin tagasi Egoni juures diagnostis. Tjuunisime ja puurisime 100 EUR eest aga ei mingit tolku. Siit teemaväline küsimus. Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?
Kolmandal korral Egoni juures panime diagnosti taha ja õnnestus ette saada punane mootorituli, mis arvutist näitas mootoritemperatuuri anduri viga. Aegajalt andis andur signaali, et mootori temp on -47 kraadi. Nüüd tagantjärgi tean, et mida külmem on mootor (anduri järgi) seda rohkem kütust peale antakse ning kõik need korrad kui ta soojana käima ei läinud, oli see sama anduri viga ja süsteem ujutas ennast liigse kütusega lihtsalt üle.
Tallinnast Motokeskusest sain uue mootoritemperatuuri anduri ja peale selle vahetumist käivitub ratas poolest pöördest soojana ja külmaja jajaja
Tahaks üldse kiita Motokeskuse Jaaku, kes on nõu ja jõuga kenasti abis ning jõuab vastata mu kümnetele küsimustele ja kirjadele.
Modifikatsioonid
Mis ma rattaga veel põnevat teinud olen. Harrukas on ses mõttes ikka tore mainstream, et sellele on lisavarustust ja vidinaid lademes saada ja alati ei pea ostma seda Punaselt tänavalt.
- Kuna sõitmine väsitas esialgu üsna ära, siis otsustasin et ostan juhi seljatoe. Selle leidsin kasutatult Tartu lähedalt ja koos paigaldusega (mul polnud istmes auku) 60 EUR eest päris asjalik asi.
- Sealt samast võtsin 60 EUR eest ka uue tagaistuja kiirkinnitusega seljatoe. Mine sa tea, vb tahab prowa ka kunagi sõita veel.
- Samal ajal tellisin hiinast 130 EUR eest ka suure tuuleklaasi.
- Kui tuuleklaas külge sai, siis selgus, et jubedalt tekib ikka turbulentsi. Googli ja Motokeskuse abiga võtsin esihargi külge käivad tuulesuunajad (25 EUR kasutatud,muljunud nats)
- Hiina abiga said rattale külge tumedad suunatulede klaasid 15EUR. Siit küsimus. Suunatuledega olid kaasas organzid pirnid (originaal valged ja klaas oranz). Uued pirnid hakkavad kohe hõõguma kui rattal süüte sisse keeran. Eeldan, et see on selleks, et suunatuled paistaksid ikkagi oranzid? Samas lähevad suunatuled üsna soojaks kui need pirnid seal põlevad. On see OK?
6. Lisatuledele tellisin Hiinast uued "nokaga" ümbrised 25EUR eest. - Motokeskusest sain kasutatud pudelihoidja ja koti tagumisele kukkumisrauale 25EUR.
- Kohe on jõudmas USAst vasakpoolne pudelihoidja koos OEM joogipudeliga hahaha 60EUR.
- Ahjaa, kuna see sõitmine polnud ikkagi veel mugav peale tuuleklaasi ja seljatuge siis vahetasin ka laia lenksu originaallenksu vastu ära. Jällegi tänud Motokeskusele 50EUR
Vist on kõik...
Mida veel
Lisatuled tahaks vahetada LED tulede vastu. Hiina stuff jällegi 50 eest.
Sõitmisest
Arvestades kõike neid tehnilisi jebimisi olen ma siiski jõudnud juba 2000km Eesti teid sõita. Nüüd peale lenksu vahetamist tundub ratas päris mugav. Pikemal sõidul ehk häirib natukene sumpast tulev müra. Mul on mingid valjemad torud all aga eks HD on niisama ka valju. Kütust võtab natukene palju vist. Selline 7-8 on keskmine kütusekulu hetkel, kuigi võiks olla 5-6.
Vb proovin panna powercommanderi esialgse seadistusega tagasi ja vaatan mis nägu siis on.
Sõitmisest veel, et tahab üsna siledat teed saada. Tagumik tunneb ikka kõik suuremad ebatasasused ära. Linnas on väga mugav. Kui mulle alguses tundus, et tegemist on ikka väga suure rattaga, siis see läks peale esimest 3 sõitmist mööda. Juunis lähen proovin pikema Euroopa otsa teha ja siis on juba sõidukogemust rohkem.
Kokkuvõtteks
Kas ma ostaks veel Harley ja miks- Jah. Tegemist on minu arvates väga stiilse rattaga ja mulle meeldib, et brändil on ajalugu ja mingi stoory rääkida. Lisaks arvan, et kui Harley siis võiks olla juba made in USA ja korralik rauast ratas.
Ahjaa, BMW 1200GSi tahan ma ikkagi ja ei välista et mul võiks olla kaks ratast.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: HD road king või heritage
Hei,
et siis tuule suunajad aitasid turbulentsi vastu hästi? Olen endale kah kaalunud aga kuna enamus aega sõidan ilma klaasida ... siis on seniajani mõtteks ka jäänud.
USA ratatstel põlevad esimesed suunatuled originaalis koguaeg, nagu päevasõidutuled. Pidevalt peaks põlema 5W niit, suuna vilkumise ajal 21W. 5W ei tohiks küll tuld eriti kuumaks ajada ...
terv
kris.
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: HD road king või heritage
Spoiler
kris. kirjutas: ↑22 Mai 2019, 14:29Hei,
et siis tuule suunajad aitasid turbulentsi vastu hästi? Olen endale kah kaalunud aga kuna enamus aega sõidan ilma klaasida ... siis on seniajani mõtteks ka jäänud.
USA ratatstel põlevad esimesed suunatuled originaalis koguaeg, nagu päevasõidutuled. Pidevalt peaks põlema 5W niit, suuna vilkumise ajal 21W. 5W ei tohiks küll tuld eriti kuumaks ajada ...terv
kris.
Need tuulesuunajad teevad imet jah.. ise ka ei uskunud. Ma ei ütleks et ta nüüd kuumaks läheb, niiet kätt vastu panna ei saa, aga noh ikka soojaks ..
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?
Teenuse eest maksmine reaalset mure lahendmata ei ole kuidagi normaalne. Normaalne remondikoht/esindus ei küsigi raha kui sa lähed sinna konkreetse murega ja ta seda lahendada ei suuda. Kui ma lähen poodi leiba ostma ja seda seal ei ole, siis ma ei anna selle eest raha kassasse.
Aga hea meel, et Kingiga rahul oled nagu ma Sulle kohe algul ütlesin, see ratas on hea ratas ja igasugused jutud kui väsitav on HD'ga sõita ja need kolakad ei suuda manööverdada jne on "naised saunas"
Ps. Kui tahad sügise saabudes pikalt veel nautida, siis soovitan soendusega rutskasid ja leg fairings installida (kuna sul laibakad juba anyway on, siis viimaste install on lihtne)
Re: Kas teenuse eest peaks maksma, kui see ei lahenda probleemi?
Teenuse eest maksmise või mittemaksmise üle arutletakse nüüd siin: viewtopic.php?p=826579.
"HD road king või heritage" jätkub allpool tavapärasel viisil.
Re: HD road king või heritage
Batwingi teemal pisut minu arvamust...ma pigem jätaks Road Kingi klaasiga variandiks (ehkki otsiks sobiva kõrguse jne) kui hakata Kingile kõiki Ultra või Street Glide juppe külge kruvima, siis oleks pidanud ehk kohe kummagi neist valima ja ega see wingi teema nii lihtne ka ei ole, et kruvid külge ja mured lahendatud. Mul on Street Glidel kolmas klaas hetkel wingil küljes ja alles see tundub minu pikkusele sobivat, ei tekita turbulentsi jne. Eelmised kaks olid täielikud killerid, pea käis otsas nagu mänguasi üle 100km/h kiirustel.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: HD road king või heritage
Jälgin huviga, endal valik ja ost ees, kas:
a. suur klaas
b. batwing
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: HD road king või heritage
Mul on klaasi taga vaikne. Vaikselt "koputab" kiivri pealaele ja sellest hakkab ùks koht peas valutama. Sama kala oli ka gs'ga. Vana kiivriga seda polnud. Samas kingiga saan sòita nii et kiivri lòug on avatud ja kiivrit kuhugi ei kisu. Nats mòtlen et lòigata klaas nii et kiiver täiesti välja jääb.
Aga see hooaeg vist ratsima ei hakka. Kiidan taaskord Motokeskust kelle käest sain täna klaasikoti. Hea väravapulti jms hoida
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Re: HD road king või heritage
Ma sõidan oma sõidud enamasti lahtise kiivriga, tootjaks Biltwell (istub peas nagu suusamüts) Street Glide nüüd viimase klaasi modiga on lahtise kiivriga sõidetav kuni 140km/h - peale seda ei kannata lihtsalt enam tavalise päikeseprilliga sõita. Originaal wingi klaasiga tahtis pea otsast minema lennata kiirustel alates 90+
HD puhul on see tore nüanss, et terve internet on paksult igast foorumeid täis, kus inimesed nõu jagavad, enne kui klaasi saagima kukud või wingi ostma, istu mõned head õhtud usa foorumites ja ehk laheneb mure kergemalt? Teine variant, mida ma ise esimesena kaaluksin - proovi teist kiivrit. Kiivri vahetus küll üsna kulukas protsess, aga ega see wing sulle ka lõpptulemusena odav ei tule. Mine astu asjalikumasse poodi sisse ja palu võimalust kiivriga yks kiire ring maanteel teha 100+ kiirusel
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: HD road king või heritage
HD1982 kirjutas: ↑25 Mai 2019, 09:17Ma sõidan oma sõidud enamasti lahtise kiivriga, tootjaks Biltwell (istub peas nagu suusamüts) Street Glide nüüd viimase klaasi modiga on lahtise kiivriga sõidetav kuni 140km/h - peale seda ei kannata lihtsalt enam tavalise päikeseprilliga sõita. Originaal wingi klaasiga tahtis pea otsast minema lennata kiirustel alates 90+
HD puhul on see tore nüanss, et terve internet on paksult igast foorumeid täis, kus inimesed nõu jagavad, enne kui klaasi saagima kukud või wingi ostma, istu mõned head õhtud usa foorumites ja ehk laheneb mure kergemalt? Teine variant, mida ma ise esimesena kaaluksin - proovi teist kiivrit. Kiivri vahetus küll üsna kulukas protsess, aga ega see wing sulle ka lõpptulemusena odav ei tule. Mine astu asjalikumasse poodi sisse ja palu võimalust kiivriga yks kiire ring maanteel teha 100+ kiirusel
Roof desmo paistab päris hea valik vist olema. Saab selle lòua keerata kuklapeale ja tekitada päris avatud kiivri. Mu enda schubert E1 tòstan lòua lihtsalt peapeale
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Re: HD road king või heritage
Roofil on toredad kiivrid, kunagi omasin nende esimest Boxerit ja seda ei paneks küll enam raha eest ka pähe, peale ägeda disaini oli seal kõik valesti, aga nad on kõvasti arenenud ja uuemaid pole proovinud.
Ma olen Kingiga sõitnud ilma klaasita apehanger lenksuga - love it. Aga sellisel kujul on see 120km/h naudingu pill, üle selle läheb ebamugavaks. Samas praegust Glide vaadates, et on ok küll kupatada ka 160ga vajadusel, aga reaalselt on see pointless, need rattad ei ole selleks mõeldud. 120 on nagu ema süles puhas nauding kulgemiseks
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: HD road king või heritage
Spoiler
HD1982 kirjutas: ↑25 Mai 2019, 14:06Roofil on toredad kiivrid, kunagi omasin nende esimest Boxerit ja seda ei paneks küll enam raha eest ka pähe, peale ägeda disaini oli seal kõik valesti, aga nad on kõvasti arenenud ja uuemaid pole proovinud.
Ma olen Kingiga sõitnud ilma klaasita apehanger lenksuga - love it. Aga sellisel kujul on see 120km/h naudingu pill, üle selle läheb ebamugavaks. Samas praegust Glide vaadates, et on ok küll kupatada ka 160ga vajadusel, aga reaalselt on see pointless, need rattad ei ole selleks mõeldud. 120 on nagu ema süles puhas nauding kulgemiseks
Keegi rääkis mulle mitte ammu täpselt sama juttu Roof kiivri kohta.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: HD road king või heritage
Mina olen täpselt sama juttu rääkinud
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
Teema algataja - Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: HD road king või heritage
Harrukaga siis nüüd pikem tiir tehtud. Ratas pidas 3660km Horvaatia, Montenegro, Sloveenia, Itaalia tiiru väga kenasti vastu ja ühtegi tõrget ei olnud.
Väga kasulikeks lisadeks osutusid tuuleklaas - mida kiirus suuremaks, seda tuulevaiksemaks läks.Tuuleklaasi taga sõitsin päris palju ka avatud lõuaga. Tuuleklaasi kott - ideaalne rahakotile, telfonile, igasugu piletitele ja pääsmetele, ratta võti seal jms, veepudelihoidja vasakul pool tagumise kukkumisraua küljes - justnimelt vasaku, kuna enamus veepudelihoidjaid on paremale poolele. Päris mugav on sealt sõidu ajal juua ning kui väljas on 30+ kraadi, on see üsna kohustuslik et mõistus terav püsiks. Ja asendamatud olid ka kohvrite sisemised kotid. Ööbimiskohad ideaalne välja tõmmata ja pakkimine käib ka sekunditega. Motomatkamise puhul on ülioluline, et saaks kiiresti motoriided seljas, asjad hotelli jms.
Mis miinustest on, siis mulle tundub, et 360kg ratast on üsna keeruline pidama saada, eriti äkkpidurduse korral. Meil oli kaks ohtliku olukorda ja eks eelkõige sõiduvea tõttu, lasin tagaratta plokki ja sellel küll mingit pidamist ei olnud. Ehk ABS või dual pidur aitaks äkkpidurdustel natukene rohkem.
Samas tegi see ettevaatlikumaks ja sõitsin turvalisemalt.
Kiirteel esialgu tundus et üle 110 ei saa sõita, aga läks usna usinalt ka 130-140ga.
Esimestel päevadel proovisin kõrvatroppe, aga nagu hiljem selgus olid nad üsna kasutud. Mootorimüra polnud üldse häiriv ja "jäi minust maha". Cardo JBL kõlaritega töötas väga hästi ning kuna tuulemüra polnud (mis on hullem kui torudest tulev lärm), siis sõitsin teise poole reisist ilma kõrvatroppideta.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.