Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Moderaator: Moded
Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Ostsin Saksamaalt 2018 aasta mootorrattakataloogi. Imestusega märkasin , et ühelgi Jaapani tootjal pole enam suuri V2 pille valikus. HD on muidugi kogu skaalas esindatud , mõned Victoryd ja Triumphid ka klassikalised aga kui odavamalt tahta läbi ajada siis tühjad pihud.
Mis on juhtunud? Turg täis ja vanameeste vähesõitnud pillid lähevad uuele [mitte noorele] põlvkonnale ? Või et noored tahavad vaid mingite futuratastega kimada üksi sadulas ja kaasõitja mugavusest ei hooli ?
Hakka või või vanu raskeid pille kokku ostma.
Vallot S.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
Kui palju nendel jaapani tootjatel üldse mingeid suuri v2 pille kunagi valikus on olnud? suzuki tegi sv'd mingi kümmekond aastat vist ja pani seda mootorit veel mingitele mudelitele. vahepeal lõpetati ära kui õigesti mäletan ja nüüd vist teevad ja müüvad jälle sv'd mingi imeliku nime all. muudest oli vist hondal mingi pill eelmisel kümnendil ja minuteada suhtkoht kogu lugu.
V2'st mingil põhjusel ei olda väga huvitatud. Ei oska seletada, mis põhjusel. Aprilia hakkas v2 asemel ka v4 tegema, kuigi eks neid mootoreid tootis enne Rotax, nüüd ma ei tea kas teevad ise või mis, aga ega nad jaapanist ilmselt ei tule.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
Neenets mõtles ehk 1500ccm + masinaid, mitte tonnaseid "võrre"
Põhjus vist see tore E(X) nõue. Kuskil oli teema ka siin tsiklinduse väljasuremisest....
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
V2 pillid kõigil valikus neid ei tohi lihtsalt enam saastenormide tõttu Euroopas müüa
http://suzukicycles.com/Product%20Lines ... uiser.aspx
https://www.yamahamotorsports.com/cruiser
https://www.kawasaki.com/Products/2018- ... ERABSIMAGE
http://powersports.honda.com/2018/fury.aspx
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
will111 kirjutas:Kui palju nendel jaapani tootjatel üldse mingeid suuri v2 pille kunagi valikus on olnud? suzuki tegi sv'd mingi kümmekond aastat vist ja pani seda mootorit veel mingitele mudelitele. vahepeal lõpetati ära kui õigesti mäletan ja nüüd vist teevad ja müüvad jälle sv'd mingi imeliku nime all. muudest oli vist hondal mingi pill eelmisel kümnendil ja minuteada suhtkoht kogu lugu.
V2'st mingil põhjusel ei olda väga huvitatud. Ei oska seletada, mis põhjusel. Aprilia hakkas v2 asemel ka v4 tegema, kuigi eks neid mootoreid tootis enne Rotax, nüüd ma ei tea kas teevad ise või mis, aga ega nad jaapanist ilmselt ei tule.
Nalja teed või? Kõigil olid 1700-1800 kuupi cruiserid valikus. Globaalsel kodulehel need ka veel olemas aga Euroopas pole jah enam saadaval või ei pakuta miskipärast.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
"V2 pillid kõigil valikus neid ei tohi lihtsalt enam saastenormide tõttu Euroopas müüa"
Harleyd on kataloogis ja müügis ka.1500 kuupi ja suuremad , see vist pole saastega ikkagi seotud.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 09 Mai 2010, 23:02
- Tsikkel: Yamaha GTS 1000
- Asukoht: Kuusalu metsas
- Tänatud: 6 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
Harleyd maksavad nii palju impordi tolle, et neid tasub EU vaatevinklist ikka sisse tuua. Vahet pole kui palju miski saastab.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
ok ok, vabandan...ma ei tea automootoritega diivanite maailmast kahjuks midagi ei teadnud ka, et selliseid asju klassikaliseks mootorrattaks nimetatakse.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
Warrior ja VTX ei ole kuidagi automootorid ega diivanid aga kui ühtegi ise proovinud pole siis tundub tõesti SV juba suur ja võimas.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
Vastupidi, tänapäeval on automootoridki päris tihti juba 1200 või 1400 kuupi. pole isegi liitrised midagi harukordset enam. Seega, varsti võiks lausa öelda nende ligi kaheliitriste mootoritega kaherattaliste kohta veoauto mootoriga tsikkel.Aga no ma ei viitsi vaidlema ega diskuteerima hakata, misasi on automootor ja mis mitte. See ütelus käis selle kohta ja vastuseks sellele, et mõne mehe arvates siin on tonnise mootoriga tsikkel "võrr"
Ma ei ole mitte sõnagi öelnud selle kohta, kas või kui suur/võimas on SV. Ma ütlesin, et SV on klassikaline näide klassikalisest mootorrattast v2 mootoriga. Minu maitse ei ole suured tsiklid, sõidumugavust otsin ma 4-rattalistest ja võimsust on tonnisel SV "võrril" rohkem kui sellel 1.8 liitrisel VTX'l, mis kaalub vist umbes 2xSV jagu. Aga selle teema pealkirjas oleks võinud algusest peale olla sõna klassikaline asemel lihtsalt sõna cruiser ja mingit segadust ei olekski...
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
Võimsust Sv-l on jah rohkem aga väänamist on VTX-l 163Nm SV 102-e vastu.Mis kuskil klassik on-Euroopas pigem sellised Jawa sarnased Usas sellised mida me kruiseriteks kutsume.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
will111 kirjutas:ok ok, vabandan...ma ei tea automootoritega diivanite maailmast kahjuks midagi ei teadnud ka, et selliseid asju klassikaliseks mootorrattaks nimetatakse.
Automootor on ikka R4 ja see, kas on diivan või mitte, on juba omaette teema. Võimsamad Daciad on ka juba üle 80kw, mõni on diivan, mõni mitte. V2 mootoriga autot ei tulegi hetkel meelde. Mõne meelest pidid 1-2 liitrised mootorid üldse mahlapakid olema ja alla selle limonaadipudelid.
Sõidumugavus lenksu taga on neljarattalistest täiesti eraldiseisev teema. Muidu võiks liikumisvahendi absuluutsest mugavusest rääkides bussid-rongid-lennukid ka arutelusse sisse tuua.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
See tonnane võrr oli rohkem pilkega öeldud
Aga muidu autu ja V2:
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Soovitan kindlasti neid kokku osta.
Kui kuskil enamvähemgi kuivas kohas hoiad, siis vanarauana hea pensionisammas.
-
- Mode
- Postitusi: 46
- Liitunud: 19 Mai 2018, 17:48
- Tsikkel: Hornet, R1
- Asukoht: Tööl
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi kokku ostma .... ?
franz125 kirjutas:Võimsust Sv-l on jah rohkem aga väänamist on VTX-l 163Nm SV 102-e vastu..
Ma ei ole sellest pöördemomendi "uhkusest" päris hästi siiani aru saanud. Võimsus, ehk ajaühikus tehtava töö hulk, on pöördemomendi ja pöörlemissageduse korrutis. Lihtsustatult on süsteem lineaarne, mis tähendab, et sama võimsuse aga erineva pöördemomendiga masinad "käivad edasi" sama moodi. Ühel juhul "käib edasi" üks masin alt pisut paremini kui ülevalt ja vastupidi. Jah, paigalseisust startides saab üks väikese eelise aga sõites vahet ei ole. Eks me ju valimegi endale masina "iseloomu" järgi.
Täisgaasiga kiirendades tuleb pisikesest mootorist (62Nm, pöördeid palju) piisavalt "pauku", et suurema (100Nm) mootoriga masinad järgi ei jõua, kui pöörded näiteks üle 6k rpm ei lähe.
Kas see on selline:" Mul on suurem kui SUL!", kompleks?
Aga pisutki teemasse:
- https://www.infineuminsight.com/insight ... otorcycles - Heitgaaside normidesse mahtumine(eeldusel, et valetad numbrid natukene ilusamaks)
- https://www.witpress.com/Secure/elibrar ... 054FU1.pdf - Kui paljud tsiklite omanikud OEM väljalaset kasutavad?
- https://www.revzilla.com/common-tread/s ... n-10-years - Ära osta mootorrattaid juurde. Hakka hoopis olemasoleva(te) müügile mõtlema
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
OT
momendi selgitamiseks on selline video vast kõige toredam
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
iga kord kui kuskil, kus iganes leidub mõni järjekordne (tsikli)vend, kes ei saa aru misasi on pöördemoment ja kuidas see on seotud võimsuse või mõne sõiduki edasi liikumisega, aga hirmsasti tahab seda teistele "seletada" siis ujub kuskilt jälle võluväel välja selle absurdse naljavideo link. ma ei saa muidugi kindlapeale öelda, et lingi postitaja on üks neist, kes aru ei saa...aga eeldada võib, sest muidu sellist jura enda nime alt ei levitaks.
eelmises postis kasutaja oopisteinepoiss rääkis kenasti ära asja sisu, mootori kui eraldiseisva julla vaatapunktist. sinna tegelikult muidugi lisanduvad veel kõik erinevad ülekanded, kuna mootori otsast mõõdetav moment ei tähenda reaalses elus täpselt MITTE SITTAGI! ja kui sellest veel ei piisa, mis puudutab "edasi käimist" siis tuleb arvestada ikka ka käima veetava kolaka massiga. aga jah, eks kohalt võtt kuni keskmise jalgratturi kiiruseni on loomulikult jube äss tunne nende automootorite otsas istudes. mitte, et ma tahaks maha teha mugavust sadulas või hea pöördemomendiga mootorit, lihtsalt sügavalt naljakas on lugeda ja vaadata kui seda kõike üritatakse täiesti ebapädevate argumentidega justkui tõsta kõrgemale teist tüüpi ratastest.
minu kunagine esimene auto, V mootoriga kusjuures. Sai kah pandud ühel tolleaegsel "rinkaüritusel" joonele klassivenna scorpio'ga. Noh suht võrdne värk tundus, ainult see väike asi, et temal oli seal umbes nii 150 või isegi 190hp'd ja minul 40hp'd. Rahva suure aplausi saatel võitsin selle hirmus tähendusrikka kiirendusvõistluse, mis kestis ilmselt kõva 20-25m (sest siis ma otsustasin, et olen võitnud ja lasin gaasi maha). V4 ikkagi...ja eks ma olin natuke harjutanud ka, ilmselt nagu see kõva rootsi habemik seal videos
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
- Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
will111 kirjutas:...ja eks ma olin natuke harjutanud ka, ilmselt nagu see kõva rootsi habemik seal videos
...ja mitte et see nüüd just kõige tähtsam oleks siin arenenud teemaga seoses, aga tundub, et rootsi habemik on kõvasti harjutanud ka hollandi või flaami keelt
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
tsiteerides klassikuid, sõida ja ära mölise, saime aru, et sul on pikem
Mul on korraga nii "tonnine võrr" kui 1,8L "diivan" ja ilmselgelt on mul vaja veel krossikat, ATV-d, GL1100 ja üks Dnepr vanade heade aegade mälestuseks.
Pole olemas ühte ainsat ja õiget, ükskpäev tahad liikluses nõeluda siis scrambler mahub paremini, tahad sõita Riiga siis diivan viib su perse ühes tükis sinna.
p.s. unustasin täitsa et GS on ka veel puudu
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Mul on tonn kahesajane võrr, viisajane vau2 ja tonnine vau2, vaja oleks veel kahte diivanit - abikaasa sõidab ka, aga tsikkel ikka üksi kulgemiseks mõeldud. Muud TBP nimetet jullad võiksid ka olla.
Viitsin ma tõesti möödasõitudel jms. käike alla sipsida mingi 50 njuutonilise kärakaga, et just see õige pööretevahemik leida.
Peale selle, suur mootor kulub vähem.
Rinkateema on spetsiifiline, tänavasõidust jutt.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Kahju lausa teist - mulle piisab täitsa ilusti kõigest ühest V4 asjandusest. Metsas käin teistmoodi, ei tunne kutset sinna sammalt segi pöörama minna ja krossivärk pole ka kikki ajanud.
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
reimps kirjutas:Kahju lausa teist - mulle piisab täitsa ilusti kõigest ühest V4 asjandusest. Metsas käin teistmoodi, ei tunne kutset sinna sammalt segi pöörama minna ja krossivärk pole ka kikki ajanud.
Ma mõtlesin kunagi samamoodi, pead lihtsalt ära proovima. Viimastel aastatel küll rohkem metsa kündnud, kui asfalti sõitnud. Asfaldi ratas lihtsalt igaks juhuks ootel garaazis, kui tuju peaks tulema
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
reimps kirjutas:Kahju lausa teist - mulle piisab täitsa ilusti kõigest ühest V4 asjandusest. Metsas käin teistmoodi, ei tunne kutset sinna sammalt segi pöörama minna ja krossivärk pole ka kikki ajanud.
Ma aastaid autosi akendeni muda sise uputanud ilma sammalt hävitamata, teid ja kohti on piisavalt
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Selle teema võiks varsti sujuvalt ümber nimetada "kas oleks pidanud hakkama 2-taktilisi kokku ostma metsa kündmiseks?" oli ju kuskil eelmisel kümnendil see vist üsnagi kuum teema kui kõik suured jaapani tootjad põhimõtteliselt loobusid 2taktiliste krossikate tootmisest. Ma ei tea, miskipärast tundub mulle kuidagi üsna sarnane sisu ja jutt (ja nutt mõnede poolt) siin teemas nende v2 diivanitega. Milles siis täpsemalt küsimus on, ehk mis on tänapäeval V2 asemel diivanite vahel, et neid viimaseid kokku peaks ostma? Ja milles seisneb nende uute, teisttüüpi mootorite suur inferiority? 130nm asemel on 110 või mis?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
will111 kirjutas:Selle teema võiks varsti sujuvalt ümber nimetada "kas oleks pidanud hakkama 2-taktilisi kokku ostma metsa kündmiseks?" oli ju kuskil eelmisel kümnendil see vist üsnagi kuum teema kui kõik suured jaapani tootjad põhimõtteliselt loobusid 2taktiliste krossikate tootmisest. Ma ei tea, miskipärast tundub mulle kuidagi üsna sarnane sisu ja jutt (ja nutt mõnede poolt) siin teemas nende v2 diivanitega. Milles siis täpsemalt küsimus on, ehk mis on tänapäeval V2 asemel diivanite vahel, et neid viimaseid kokku peaks ostma? Ja milles seisneb nende uute, teisttüüpi mootorite suur inferiority? 130nm asemel on 110 või mis?
Mis selle posti mõte on?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
TPB kirjutas:...Pole olemas ühte ainsat ja õiget...
Õnnitlen! Oled jõudmas lõpptulemuseni.
Mitme tsikli pidamine on siiski paras needus. Lõppude -lõpuks on ikkagi üks lemmik, mida kasutad kõige rohkem. Lisaks jääb tihti kripeldama, et näiteks just seda lõikku oleks teise tsikliga mõnusam olnud sõita. Alati ei viitsi/ei jaksa pisiasju teha, näiteks ketivahetus, mingi väike jubin vms. Lihtsam on võtta teine sõitev, mõtetega et hiljem teen ja täna tõesti ei viitsi.
Selle eest on valikuvabadus.
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Minumeelest sellist probleemi ei ole kui tsiklid on piisavalt erineva kasutusotstarbega. Näiteks 3-4 erinevat tänavatsiklit pidada oleks selles osas tõesti waste of space aga kui ikka iga tsikkel on selline, et ühegi teisega lihtsalt mitte mingil moel just niimoodi ei sõida siis ei ole kripeldada midagi. Ja ega mingit erilist lemmikut ka nagu ei teki. Kui just üks ei ole selgelt vastupidavam ja tehniliselt mäejagu üle kõigist teistest.
Tõsi, kui rääkida nendest cruiseritest ja seal kõrval mis iganes muust tänavarattast siis sellist momenti tõesti sisuliselt ei teki, et vot cruiseriga sõidaks aga ühegi teise rattaga seda lõiku sõita ei anna, või ei ole piisavalt mõnus. Ilmselt seepärast mul cruiserit ei ole ega tule ka
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
- Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Läheb juba väga teemasse “kellele ema, kellele tütar” ... aga tõsi on see, et japside puhul ei ole need suured V2 mootorid kuhugi kadunud, vaid euroopa turgudele ei toodeta enam, kuna igasugused maksud vahel ja samuti heitgaaside normid jne... nende pilgud on siiski Ameerika, Austraalia, kindlasti ka Venemaa jne riigid, kus nende näitudega ei kotita.... Harley kohta 100% ei tea, aga samuti olen aru saand, et lihtsalt ongi maksud makstud, sellepärast on ka hind selline.... Japside kohta kuulsin Motoexotikal Suzuki edasimüüjalt, kui küsisin miks uut 1,8 L Intruderit väljas pole... Ahjaa... ca 2-3 a tagasi nad veel müüsid ja tutika hind oli kõigest sinna 12K kanti.... Harley on ju ca topelt hinnaga
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
Ma ei ole nagu kuulnud, et Jaapani ekspordile oleks maksud vahepeal suurenenud või mingeid uusi makse oleks lisatud.
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 25 Nov 2015, 09:26
- Tsikkel: Yamaha XV1700 Warrior
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Kas peaks hakkama klassikalisi (V2) kokku ostma .... ?
mx77 kirjutas:Ma ei ole nagu kuulnud, et Jaapani ekspordile oleks maksud vahepeal suurenenud või mingeid uusi makse oleks lisatud.
Mitte ekspordile aga heitgaasi nõuetele! Sain aru, et jaapanlased ei hakka nii “väikese” turu pärast oma väljalaskeid jms muutma, et saaks euroopasse turustada!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.