Kas Memjet Evo on "nõiavits"?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
jaanus50
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Aug 2008, 23:31
Tsikkel: Moto Guzzi Stelvio 1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Kas Memjet Evo on "nõiavits"?

Lugemata postitus Postitas jaanus50 »

Kas kellelgi on kokkupuuteid sellise jublakaga nagu MEMJET EVO (http://jetprime.it/en/products/control- ... t-evo.html ). Kas see on lihtsalt nõiavits või töötab ka päriselt nii nagu tutvustuses? Nimelt leidsin sellise viguri oma "uue" ratta õhupuhasti alt.



Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?

Lugemata postitus Postitas makuke »

Sellised "piggyback" moodulid sisuliselt muudavad signaali/ takistust, mida ECU mõõdab.
Nendega saab natuke süüdet/ sissepritse kogust muuta, kuid kui masin on 100% stock, siis pole temast kuigi palju kasu.
Sportsummuti ja paremini voolav õhufilter muudavad kindlasti olukorda..

Mark

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

jaanus50 kirjutas:

Kas kellelgi on kokkupuuteid sellise jublakaga nagu MEMJET EVO (http://jetprime.it/en/products/control- ... t-evo.html ). Kas see on lihtsalt nõiavits või töötab ka päriselt nii nagu tutvustuses? Nimelt leidsin sellise viguri oma "uue" ratta õhupuhasti alt.

Tere,
kui pead silmas stelviot - siis kasutavad selliseid "piggypack" tüüpi lahendusi neil paljud, selleks, et madala otsa lahjasust ära kaotada. See on lihtsalt ökotamine selleks ratta käitumist veidi parendada. Midagi hullemaks ta väga tegema ei peaks ja midagi üüber heaks ega juurde ka ei anna.
Kui tahta kontrollitud tulemust, siis tuleks rattale WB sensor külge panna ja autotune-ga logides vaadata, mis segu teeb ja kui nuppu keerata, kas ja mis muutub. Kui küljes ja toimib ja ratas rahul - siis "ära näpi töötavat lahendust".
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Kui see junn oskab vaid sisselaske temp (IAT) anduri datat modida, siis pigem kasutu vidin. Igasuguse pritsetuuningu alus võiks olla see, et loetakse ka AF-i/lamdat. Muidu on selline puusalt keeramine ja IAT osa segu juures on vist pigem marginaalne. Kui on konkreetsele rattale tehtud seadega, siis mingi kasu vast on, kui ratas on muidu modimata.

Kasutaja avatar

Teema algataja
jaanus50
Postitusi: 33
Liitunud: 18 Aug 2008, 23:31
Tsikkel: Moto Guzzi Stelvio 1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?

Lugemata postitus Postitas jaanus50 »

Snowhite kirjutas:
jaanus50 kirjutas:

Kas kellelgi on kokkupuuteid sellise jublakaga nagu MEMJET EVO (http://jetprime.it/en/products/control- ... t-evo.html ). Kas see on lihtsalt nõiavits või töötab ka päriselt nii nagu tutvustuses? Nimelt leidsin sellise viguri oma "uue" ratta õhupuhasti alt.

Tere,
kui pead silmas stelviot - siis kasutavad selliseid "piggypack" tüüpi lahendusi neil paljud, selleks, et madala otsa lahjasust ära kaotada. See on lihtsalt ökotamine selleks ratta käitumist veidi parendada. Midagi hullemaks ta väga tegema ei peaks ja midagi üüber heaks ega juurde ka ei anna.
Kui tahta kontrollitud tulemust, siis tuleks rattale WB sensor külge panna ja autotune-ga logides vaadata, mis segu teeb ja kui nuppu keerata, kas ja mis muutub. Kui küljes ja toimib ja ratas rahul - siis "ära näpi töötavat lahendust".
:bsmile:

Seal on mingi "ägedam" ja vist (õlitatav) õhufilter küll küljes ja õhukopsik on avaramaks lõigatud, aga kohe küsimus kas peaks seda edasi kasutama või sobib selle nõiavitsaga ka originaal? Mulle tundub originaal paber filter kindlam.

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

jaanus50 kirjutas:
Snowhite kirjutas:
jaanus50 kirjutas:

Kas kellelgi on kokkupuuteid sellise jublakaga nagu MEMJET EVO (http://jetprime.it/en/products/control- ... t-evo.html ). Kas see on lihtsalt nõiavits või töötab ka päriselt nii nagu tutvustuses? Nimelt leidsin sellise viguri oma "uue" ratta õhupuhasti alt.

Tere,
kui pead silmas stelviot - siis kasutavad selliseid "piggypack" tüüpi lahendusi neil paljud, selleks, et madala otsa lahjasust ära kaotada. See on lihtsalt ökotamine selleks ratta käitumist veidi parendada. Midagi hullemaks ta väga tegema ei peaks ja midagi üüber heaks ega juurde ka ei anna.
Kui tahta kontrollitud tulemust, siis tuleks rattale WB sensor külge panna ja autotune-ga logides vaadata, mis segu teeb ja kui nuppu keerata, kas ja mis muutub. Kui küljes ja toimib ja ratas rahul - siis "ära näpi töötavat lahendust".
:bsmile:

Seal on mingi "ägedam" ja vist (õlitatav) õhufilter küll küljes ja õhukopsik on avaramaks lõigatud, aga kohe küsimus kas peaks seda edasi kasutama või sobib selle nõiavitsaga ka originaal? Mulle tundub originaal paber filter kindlam.

Originaali võid alati panna külge.
Ei juhtu sellest midagi halba.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!


Tort
Postitusi: 2021
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 166 korda

Re: Kas Memjet Evo on "nõiavits"?

Lugemata postitus Postitas Tort »

Põhimõtteliselt käib asi nii, et kui sa teed sisselaske vabamaks (filter + airboxi modimine), siis saab ratas rohkem õhku ja segu läheb lahjemaks, sest kütuse osakaal segus väheneb. Selle lahja segu kompenseerimiseks muudab memjet sisselaske temperatuuri andmeid, et segu rikkamaks ajada. Sisselaske tempi mõju kütusesegule on ilmselt aga suhteliselt väike.

The setting range will allow you to increase the value and set the module at the point which will give you the best carburetion.

Kuna on juttu väärtuse suurendamisest, siis võib arvata, et suurendatakse ajule söödetava sisselaske temp anduri takistust. Mida suurem takistus, seda rohkem kütust. Võid kindlasti originaal õhufiltri tagasi panna. Edaspidine vajadus nõiavitsa järgi sõltub sellest, kui palju su airbox-i lõigatud on ja milline on sinu Stelvio kütusekaart tehases tulles. Midagi pekki keerata ei ole originaali tagasipanekuga võimalik. Kui tsikkel haisema hakkab ja küünlaid määrima, siis keera võluvits nulli või viska vahelt minema.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”