Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas grahv »

Lihtsalt kena retro CX500 baasil (CX on üldse muhe masin) :) http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/detai ... ommend_DES

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas Black »

Korv üldjuhul lisab vaid 1 koha, nii et lisaks kaasale mitme lapse kaasavedamine võib EU tsoonis pärast mõne patrulli ebaterve huvi avaldamist takso tellimisega lõppeda.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Minu meelest on täiesti olemas ka kahekohalised korvid ja olen oma silmaga treffil neid näinud katsunud ka.

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas Black »

Aga ehitades tuleb siis sellega ka arvestada. "Emmi" korv on 1-kohaline. Ise ehitades on vast kõige lihtsam kooskõlastada ainult kaubaveokorv. Üht sõitjakohta lisades on tingimused kohe rangemad ja kahega ilmselt veelgi. Iga koht arvestatakse siiski täiskasvanu mõõtude ja kaalu järgi.

PS. Huvitav, kas need kahekohaliste korvidega tsiklid passi järgi ka 4-kohalised olid? Igasuguste aretistega võib aastaid puhtalt ringi sõita, aga nii võib ka pika reisu pekki keerata.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7200
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Black kirjutas:

PS. Huvitav, kas need kahekohaliste korvidega tsiklid passi järgi ka 4-kohalised olid? Igasuguste aretistega võib aastaid puhtalt ringi sõita, aga nii võib ka pika reisu pekki keerata.

Siin lehel on selline täitsa olemas ja kirjas ka ,et korv on 2 kohaline.Kahed vööd lausa olemas.Vaevalt,et Saksa TÜV sellel tegematta.Sealt sa ilma korrektse paberimajanduseta läbi ei saa.
http://www.mobec-international.com/side ... ax-gt.html
Pilt

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

mõnel käib päris kiiresti

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Käisin vahepeal kuuris korvi üle vaatamas. Täitsa kobe ja näpp kuskilt läbi ei läinud.

Pilt

Vedavaks rattaks tundub hetkel kõige mõistlikum variant siiski BMW K100 - ressurssi palju, odavad, pikaks otsaks mugavad. Väike mure on selle ühepoolse tagaamordi pärast (olen näinud, et on duubeldatud), aga muus osas peaks olema äge. Korvi kinnitamiseks tuleb osta või fabritseerida subframe, aga see ei tohiks eriti keeruline olla.

Disainiga peab veidi harjuma ja korvi ka kuidagi samasse keelde saama.

Kui nüüd olemasolevatele ratastele uued ratsanikud leiaks ja saaks ruumi ehitamiseks...

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas ducatu »

K100... Huvitav valik, sest mul täpselt sama plaan. Kui tahad vaatama tulla, kuidas korv ja tsikkel omavahel ühendatud, sea sammud Jürisse.

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

ducatu kirjutas:

K100... Huvitav valik, sest mul täpselt sama plaan. Kui tahad vaatama tulla, kuidas korv ja tsikkel omavahel ühendatud, sea sammud Jürisse.

Väga äge, hea lähedal tulla. Sul juba K olemas ja korv küljes? Kuidas homme õhtu tundub?

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...
Kasutaja avatar

ducatu
Postitusi: 239
Liitunud: 22 Juun 2007, 12:44
Tsikkel: FighTLR, Scrambler (domikas)
Asukoht: Kangru-Uuesalu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 62 korda

Re: Adventure külka ehitus Ural/Dnepr/BMW tehnikale

Lugemata postitus Postitas ducatu »

K olemas ning hetkel korv ja tsikkel eraldi. See peakski hea olema kui soovid kinnitusi uurida. Arvatavasti olen olemas. Helista pool tunnikest ette. 56697936.

Kui vaja midagi küsida siis helista
566 97 936
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”