Yamaha MT03 mootori töö

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
sigaelmar
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Juul 2006, 12:17
Asukoht: Saaremaa

Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Soetasin omale paar aastat seisnud 2006 aasta Yamaha MT03'e. Varem omatud ühesilindrilised rattad on kõik olnud karburaatoriga, see on pritsega. Aga Yamaha podiseb ja paugub rohkem kui mu eelnevad karburaatoriga rattad. Ma ise arvasin just, et pritse teeb mootori töö sujuvamaks ja ühtlasemaks. Kas ta peabki selline olema või on rattal ikkagi mingi probleem?



Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 176
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Husaberg
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas renx »

Asi pole sissepritses vaid roheliste saastenormides. Heitgaasid lähevad uuele ringlusele ja samuti soojendab katalüsaatorit kiiremini soojaks. Lahendus on panna pime ette AIS vollale mis tuleb välja väljalaske torude vahelt ja läheb õhupuhasti kasti. Seda teevad kõik need mootorid nii XT660, pegaso, MT peal jne. Eriti hakkab tegema seda kui pole originaal sumpse küljes. Omal xt660z ja paugub akrapovicitega aga mind ei häiri.

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas will111 »

ega see ei pruugi siis olla ainuke põhjus. paukumist ja podisemist võivad erinevad asjad põhjustada, sädemest kuni näiteks mittetöötava pihustini või isegi bensupump/filter võib probleemi tekitada.


Teema algataja
sigaelmar
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Juul 2006, 12:17
Asukoht: Saaremaa

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Ega ta nii hull pole, et sõitmist segaks. Inimene, kes pole varem ühesilindrise rattaga sõitnud, ei saanud midagi aru, et valesti oleks. Mulle tundub veidi harjumatu. Summutist tuleb madamat häält ka kui mu eelmised, võibolla see petab ka natuke ära. Pumba ja filtri veaga võiks pigem kõrematel põõretel hätta jääda, seda ma praegu täheldanud pole.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas will111 »

minul oli ühel rattal umbes filtriga näiteks nii, et ratas suri lihtsalt aegajalt täiesti lambist välja (poole sõidu pealt). siis on veel olnud, kahesilindrilisel, et ühe küünlapiibu vahel on vett ja silinder hakkab vahele jätma.
aga noh, ega lihtsalt selle diagnoosi peale, et podiseb, ei oskagi väga midagi öelda keegi nagunii :)

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas Cado »

MT 03 "potsubki" suht palju kohe uuest peast
Sõber ostis kunagi uuena sa palju koos sõidetud

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 176
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Husaberg
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas renx »

Sest AIS põhjustabki seda nagu eelnevalt kirjutasin. Gaasi lahti lased hakkab pihta. Just madalatel pööretelt. Need mootorid teevadki seda, et põletada rohkem heitgaase..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R

Teema algataja
sigaelmar
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Juul 2006, 12:17
Asukoht: Saaremaa

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

renx kirjutas:

Sest AIS põhjustabki seda nagu eelnevalt kirjutasin. Gaasi lahti lased hakkab pihta. Just madalatel pööretelt. Need mootorid teevadki seda, et põletada rohkem heitgaase..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection

Umbes nii on jah.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Ma olen seda aisi juba kolmel sama mootoriga rattal blokeerinud ja viga kaob peaaegu täielikult

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas Cado »

Viga? Minu meelest jumala ägedalt potsub :lol: :bsmile:

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas Piipz »

No minu rattal oli see viga, sest suht tühi 2-in-1 sumps mitte ei potsunud, vaid paukus korralikult. Stock rattaga pole tõepoolest mõtet seda modi teha.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
sigaelmar
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Juul 2006, 12:17
Asukoht: Saaremaa

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas sigaelmar »

Cado kirjutas:

Viga? Minu meelest jumala ägedalt potsub :lol: :bsmile:

Äge oleks võibolla siis kui rattal mootorit ka oleks aga MT03'el...

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas tali »

Las paugub, paukumine on äge! :twisted: :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 176
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Husaberg
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas renx »

Mis see võimsus loeb :D
Kuidas suvaline inimene tänavalt eristab kas sul mingi 250 või tonnine. Ja mis vahet seal on :D
Eemalda AIS või pane pime ning ongi vait.

Kohapeal ei "pop"inud väga ja videos ei saa väga aru õigest helist. Kõige rohkem teebki minu arust kui sõita teise käiguga ja lasta pöörded alla 3000 ning käib popopop. Üritasin kohapeal videosse saada aga tulid hoopis leegid :wack:

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 176
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Husaberg
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Yamaha MT03 mootori töö

Lugemata postitus Postitas renx »

Piipz kirjutas:

Ma olen seda aisi juba kolmel sama mootoriga rattal blokeerinud ja viga kaob peaaegu täielikult

Kas sumpadel jäid katalüsaatorid külge? Miks küsin:

Catalytic converters are designed to clean up exhaust emissions by burning off any residual unburned hydrocarbons. In the process they become extremely hot. If there is a large amount of unburned fuel passing into the Cats, they will get hot enough to potentially cause anything flammable near them to catch fire.

Kui AIS ära blokin siis lendab katile rohkem põlemata kütust peale. Katalüsaator asub mul titaanium toru sees ja lahtilõikamata ära ei saa minu teada. Kuigi ma ise kahtlen et 660cc masina puhul nii võib juhtuda?

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”