Yamaha MT03 mootori töö
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yamaha MT03 mootori töö
Soetasin omale paar aastat seisnud 2006 aasta Yamaha MT03'e. Varem omatud ühesilindrilised rattad on kõik olnud karburaatoriga, see on pritsega. Aga Yamaha podiseb ja paugub rohkem kui mu eelnevad karburaatoriga rattad. Ma ise arvasin just, et pritse teeb mootori töö sujuvamaks ja ühtlasemaks. Kas ta peabki selline olema või on rattal ikkagi mingi probleem?
-
- Postitusi: 179
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Yamaha MT03 mootori töö
Asi pole sissepritses vaid roheliste saastenormides. Heitgaasid lähevad uuele ringlusele ja samuti soojendab katalüsaatorit kiiremini soojaks. Lahendus on panna pime ette AIS vollale mis tuleb välja väljalaske torude vahelt ja läheb õhupuhasti kasti. Seda teevad kõik need mootorid nii XT660, pegaso, MT peal jne. Eriti hakkab tegema seda kui pole originaal sumpse küljes. Omal xt660z ja paugub akrapovicitega aga mind ei häiri.
Re: Yamaha MT03 mootori töö
ega see ei pruugi siis olla ainuke põhjus. paukumist ja podisemist võivad erinevad asjad põhjustada, sädemest kuni näiteks mittetöötava pihustini või isegi bensupump/filter võib probleemi tekitada.
Re: Yamaha MT03 mootori töö
Ega ta nii hull pole, et sõitmist segaks. Inimene, kes pole varem ühesilindrise rattaga sõitnud, ei saanud midagi aru, et valesti oleks. Mulle tundub veidi harjumatu. Summutist tuleb madamat häält ka kui mu eelmised, võibolla see petab ka natuke ära. Pumba ja filtri veaga võiks pigem kõrematel põõretel hätta jääda, seda ma praegu täheldanud pole.
Re: Yamaha MT03 mootori töö
minul oli ühel rattal umbes filtriga näiteks nii, et ratas suri lihtsalt aegajalt täiesti lambist välja (poole sõidu pealt). siis on veel olnud, kahesilindrilisel, et ühe küünlapiibu vahel on vett ja silinder hakkab vahele jätma.
aga noh, ega lihtsalt selle diagnoosi peale, et podiseb, ei oskagi väga midagi öelda keegi nagunii
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha MT03 mootori töö
MT 03 "potsubki" suht palju kohe uuest peast
Sõber ostis kunagi uuena sa palju koos sõidetud
-
- Postitusi: 179
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Yamaha MT03 mootori töö
Sest AIS põhjustabki seda nagu eelnevalt kirjutasin. Gaasi lahti lased hakkab pihta. Just madalatel pööretelt. Need mootorid teevadki seda, et põletada rohkem heitgaase..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection
Re: Yamaha MT03 mootori töö
renx kirjutas:Sest AIS põhjustabki seda nagu eelnevalt kirjutasin. Gaasi lahti lased hakkab pihta. Just madalatel pööretelt. Need mootorid teevadki seda, et põletada rohkem heitgaase..
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Secondary_air_injection
Umbes nii on jah.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT03 mootori töö
Ma olen seda aisi juba kolmel sama mootoriga rattal blokeerinud ja viga kaob peaaegu täielikult
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Yamaha MT03 mootori töö
Viga? Minu meelest jumala ägedalt potsub
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT03 mootori töö
No minu rattal oli see viga, sest suht tühi 2-in-1 sumps mitte ei potsunud, vaid paukus korralikult. Stock rattaga pole tõepoolest mõtet seda modi teha.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Yamaha MT03 mootori töö
Cado kirjutas:Viga? Minu meelest jumala ägedalt potsub
Äge oleks võibolla siis kui rattal mootorit ka oleks aga MT03'el...
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Yamaha MT03 mootori töö
Las paugub, paukumine on äge!
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 179
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Yamaha MT03 mootori töö
Mis see võimsus loeb
Kuidas suvaline inimene tänavalt eristab kas sul mingi 250 või tonnine. Ja mis vahet seal on
Eemalda AIS või pane pime ning ongi vait.
Kohapeal ei "pop"inud väga ja videos ei saa väga aru õigest helist. Kõige rohkem teebki minu arust kui sõita teise käiguga ja lasta pöörded alla 3000 ning käib popopop. Üritasin kohapeal videosse saada aga tulid hoopis leegid
-
- Postitusi: 179
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Husaberg
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Yamaha MT03 mootori töö
Piipz kirjutas:Ma olen seda aisi juba kolmel sama mootoriga rattal blokeerinud ja viga kaob peaaegu täielikult
Kas sumpadel jäid katalüsaatorid külge? Miks küsin:
Catalytic converters are designed to clean up exhaust emissions by burning off any residual unburned hydrocarbons. In the process they become extremely hot. If there is a large amount of unburned fuel passing into the Cats, they will get hot enough to potentially cause anything flammable near them to catch fire.
Kui AIS ära blokin siis lendab katile rohkem põlemata kütust peale. Katalüsaator asub mul titaanium toru sees ja lahtilõikamata ära ei saa minu teada. Kuigi ma ise kahtlen et 660cc masina puhul nii võib juhtuda?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.