Tundmatu ECU
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 28 Juun 2006, 16:30
- Tsikkel: KTM 640 Adventure
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
Tundmatu ECU
Tere
Kas keegi on kokku puutunud sellise "kirjadeta musta karbiga" ? Tegemist on väidetavalt Eestis paigaldatud 2005 aasta Yamaha
R1 ECU-ga. Kelle toode see võiks olla? Kes selliseid asju Eestis paigaldab?
[KahandaPilt][/KahandaPilt]
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: Tundmatu ECU
Jep, see tundub Ignitechi karp. Mul oli enda 2005 R1-l selline jurakas peal. Õudne toode, rohkem polegi midagi lisada. Vareseid võib loopida sellega, muuks väga ei kõlba.
-
Teema algataja - Postitusi: 73
- Liitunud: 28 Juun 2006, 16:30
- Tsikkel: KTM 640 Adventure
- Asukoht: Valgamaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Tundmatu ECU
Nii. Ignitech oli õige pakkumine. Kuna nende kodulehelt täpselt samasugust ei leidnud,
sai meili teel suheldud ja tsehhi härrad tundsid piltidelt ära oma toote Ignijet 2007 (small unit).
Mootor koos juhtmestiku ja selle musta karbiga on pärit kukkunud rattalt ja jõudis meieni ilma
originaal ECUta. Momendil (ilma karmimaid sõidukatseid läbimata) mootor töötab ja ilmselt tuleb
mootoril teine elu veeta neljarattalise raami vahel esialgu selle tsehhide karbi toel.
Seoses sellega kuulaks heameelega, miks täpsemalt sellega vareseid tuleks loopida?
Priit
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Tundmatu ECU
Allani varesteloopimise väitega päris nõus olla ei saa kuna tegu on klassikalise "saad mille eest maksad" asjaga, ehk tegu on suhteliselt odavamapoolse asjaga millelt oleks patt ka eeldada kordades kallimate (a la Motec jms) asjade kasutusmugavust või funktsionaalsust.
Minul kokkupuude sellesama Ignijeti-ga seoses ZX6R kiirendusvõistluste mootorrattaga millel oli paigaldatud Ignijet programmeeritav ecu (ei oska hetkel öelda kas täpselt sama mudel mis sul seal) kunagi Janek Kompost-i poolt (vist?), kes toona Motoboxi leival oli (hetkel leiab teda Motodepoost, Tln). Viimatiste seadistamistega sellesama aju kallal sai kenasti hakkama Risto Klausen. Aga kindlasti tegeleb nende Ignijetide seadistustega ka nn "läti düno mees" kelle nimi mul kahjuks hetkel meelde ei tule - aga küllap mingi otsinguga kuskilt vanematest teemadest ka see välja tuleks.
Kuna see ECU on suhteliselt vana ja väga lihtne (funktsionaalsuse mõttes) on selle suurimateks probleemideks eelkõige suht s**t (vananenud) seadistamise soft ning ka sellega seonduvad arvutiga füüsiliselt ühendamise võimalused. Kõik ühendusadaperid / juhtmed ei pruugi töötada või ei pruugi olla mõne uuema arvutiga võimalik üldse ühendada seda ECU-t seadistamiseks. Kui aju on progetud mingi rinkapilli tarbeks millel ilmselt ka kerge "tjuuuning" tehtud (nt Allani 2005 R1 vms ) siis aju töötab küll üsna "enamvähem" ka stock mootoriga (või sellesama mootoriga kuid nt asendatud / muudetud väljalaskega) kuid kindlasti mitte 100% ideaalselt. ST aju töötab 100% kuid mootori süüte / AFR seaded on veidi ilmselt siis mööda. Aitaks üle seadistamine kasutatavate jubinatega (ehk siis nii nagu aparaat kasutusse läheb selle mootori ja ajuga).
Eelpoolnimetatud zx6r Ignijet (paigaldus 10a tagasi) töötab sel rattal siiani, aju ise on probleemivaba kuid kuna ratas pole enam see st kiired jupid on asendatud tavalistega jne siis oleks ideaalis vaja üle seadistada muutunud oludele vastavaks ning ma usun, et ECU ise töötaks ka järgmised 10a rahulikult nii nagu peab.
Tänasel päeval kasutan ühel teisel rattal Motec aju (hinnaklass noh ca x5 vs ignijet), funktsionaalsus ja kasutusmugavus on kah hinnale vastavalt kordades parem (aga aju on ka palju uuem mudel).
PS: täiesti tavalisele aparaadile (ilma turbo nitro quattrota ning stock mootori ning sinna juurde kuuluvate stock andurite puhul) soovitaks siiski võimalusel kasutada mudelipõhist originaal ECU-t hoopis, Ignijet progeaju asemel. Stock aju peaks (vist?) olema nö täpsem ja ka erinevatele (nt ilmastiku) oludele paremini adapteeruv kui vanakooli progeaju millele pole võibolla võimalik (või pole seadistaja lihtsalt kasutanud võimalusi) just liiga palju "kompensatsiooni" koefitsente sisse kirjutada.
kidd kirjutas:Nii. Ignitech oli õige pakkumine. Kuna nende kodulehelt täpselt samasugust ei leidnud,
sai meili teel suheldud ja tsehhi härrad tundsid piltidelt ära oma toote Ignijet 2007 (small unit).
Mootor koos juhtmestiku ja selle musta karbiga on pärit kukkunud rattalt ja jõudis meieni ilma
originaal ECUta. Momendil (ilma karmimaid sõidukatseid läbimata) mootor töötab ja ilmselt tuleb
mootoril teine elu veeta neljarattalise raami vahel esialgu selle tsehhide karbi toel.
Seoses sellega kuulaks heameelega, miks täpsemalt sellega vareseid tuleks loopida?Priit
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.