Ümarlatt karteris kinni
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Ümarlatt karteris kinni
Esialgsed tavalised töövõtted pole aidanud, ei koputamine, ei fööniga kuumutamine, ei vussu laskmine...kuna varda pikkus on sama kui modellimisel kasutatud keermelatt, siis äkki oleks mõistlik mõlemalt poolt lühemaks lõigata, et elimineerida "töötlemisel" nn läbivetrumine?. Võtan ka teisi soovitusi vastu.
[kahandapilt]https://www.upload.ee/image/5591567/pulk_mootoris2.jpg[/kahandapilt]
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Ümarlatt karteris kinni
Kaks mutrit, omavahel kokku keerata sinna otsa ja siis vastavalt viitsimisele- kas keerad käsitsi keermelati välja või annad püssil teha kogu töö.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
Vint kirjutas:Kaks mutrit, omavahel kokku keerata sinna otsa ja siis vastavalt viitsimisele- kas keerad käsitsi keermelati välja või annad püssil teha kogu töö.
Keermelatt koos suusakepijuppidega oli ainult koostamise ajal sees...nüüd istub seal sile rv varras.
-
- Postitusi: 497
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
Kas latil üldse otsas mingit keeret pole? Torujupp vahele ja mutriga pinge peale + teisest otsast haamriga hagu. Või 2mutrit tihedalt otsa ja üritada ringi keerutada ja samal ajal koputada. Kui mutrid ei pea siis midagi otsa keevitada ja sellest keerata.
-
- Postitusi: 85
- Liitunud: 01 Mär 2009, 14:41
- Tsikkel: Suzaki
- Asukoht: Sinu selja taga
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Ümarlatt karteris kinni
Tere!
Jagan enda kogemust ehk annab mingit mõtteainet või on kuidagi abiks. Endal oli sarnane probleem krossi cz tagaratta võlliga, tagusin kuvaldaga ja proovisin samamoodi igasuguseid trikke aga ei aidanud miski. Mingiaeg märkasin võlli otspinnale oli tehtud väike koonus ja tegin endale siis kohe mingist poldist abivahendi millel otspinna samamoodi käiasin koonuseks. Olin üsna imestunud kui peale abivahendi rakendamist, rattavõlli ja haamri löögi vahele, hakkas rattavõll liikuma ning lõpuks ka tervena kätte sain.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
Keevita mingi asi -mutter või veel parem padrun, sinna võlli otsa ja löögi püssiga üks keerab ning teiselt poolt keegi annab haamriga pihta.Eelnevalt võiks ka karterit sealt kohast kergelt soojendada.Niisama kuivalt lüües võib mootori karterile viga teha.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
Kui tähtis on ainult mootoriploki tervena säästmine, siis ma soovitan ühelt poolt mootori juurest maha lõigata ja teiselt poolt võib kasvõi torutangidega proovida latti keerata. Kui juba keerama annab, aga välja tulla ikka ei taha, siis hoiad torutangidega endistviisi latist kinni ja lööd haamriga tangide pihta. Vahepeal keerad latti/tange ka omavahel, kuna löömine käib lati kõrvalt, siis paindub latt kolkimise käigus nii ehk naa kõveramaks, kui on.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Ümarlatt karteris kinni
lõika teiselpoolt karterit latt maha(tasa mootoriplokiga), kuna tõenäoliselt on latt väändunud just enne mootorikinnituskohta. keermesta latt või puuri ja keermesta, saab ka kasutada lukustusmutrit, mis küljepealt poltidega fikseeriv võlli külge, ning , laena või lase ca kilone pomm teha.
Karterit soojendada ka ja peaks ilusti kätte tulema.
-
- Postitusi: 293
- Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
- Tsikkel: Honda Shadow American Edition
Re: Ümarlatt karteris kinni
poison kirjutas:Vint kirjutas:Kaks mutrit, omavahel kokku keerata sinna otsa ja siis vastavalt viitsimisele- kas keerad käsitsi keermelati välja või annad püssil teha kogu töö.
Keermelatt koos suusakepijuppidega oli ainult koostamise ajal sees...nüüd istub seal sile rv varras.
Mõnes õlled sees ei mõista milles probleem.... Kui probla et pehme, siis RV varras ei ole mingi näitaja, see RV on pehme materjal, võta tugevam keermevarras.
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
onusnooker kirjutas:poison kirjutas:Vint kirjutas:Kaks mutrit, omavahel kokku keerata sinna otsa ja siis vastavalt viitsimisele- kas keerad käsitsi keermelati välja või annad püssil teha kogu töö.
Keermelatt koos suusakepijuppidega oli ainult koostamise ajal sees...nüüd istub seal sile rv varras.
Mõnes õlled sees ei mõista milles probleem.... Kui probla et pehme, siis RV varras ei ole mingi näitaja, see RV on pehme materjal, võta tugevam keermevarras.
eks ma panengi hiljem kas tavalise keermelati või tavalise roostetava ümarlati...roostevabaga ongi see kamm et see ei roosteta eest ära kui alumiinium sees kobrutab või elab või mis iganes...ehitamise ajal oli seinalt võtta ja tulemus käes...aga siin on nõu juba piisavalt, kui mootorile ligi saan, katsetan köiki soovitusi, või peaaegu kõiki
Re: Ümarlatt karteris kinni
Tavalist keermelatti ma küll ei julgeks sinna panna. See nii pehme, et ainult aiapostide juures või mujal ebaolulises kohas kasutamiseks.
poison kirjutas:eks ma panengi hiljem kas tavalise keermelati
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
eks neid keermestatud vardaid on mitut tugevust ja RV varraste hulgas peaks ka mitmeid valikuid olema. Mis see õige on ... seda otsustab panija.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
Mul on TDM-l 12mm RV keermelatt sama koha peal ja pole siiani kinni jäänud.Ma lasin tegelikult enne paigaldust augu 13mm puuriga läbi ka,sest ühe kohas ei läinud mootori pooled ilmselt perfektsekt kokku ja augud olid veits nihkes.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
Mul tummine spotter olemas, 12mm sisekeere otsas. Võin laenata. Mis mõõdus seal polt on?
Räige spottimisega võib muidugi karterist tüki välja rebida.
Ma prooviks esmalt selle suusakepi asemele tugeva toru jupi (paksu seinaga) ja mutriga keerates polt välja tõmmata.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Ümarlatt karteris kinni
Seal karteris on ÜMARteras, kalibreeritud, EI OLE keermelatt.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
Kui pilti uskuda, on seal mutter otsas! Kui mutriga keerates liigub kasvõi 10 mm, on lahendus ligidal.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Ümarlatt karteris kinni
Pildile on kirjutatud tekst. Lisaks Poison on maininud edaspidi ka oma tekstis r/v kalibrovkat.
poison kirjutas:Keermelatt koos suusakepijuppidega oli ainult koostamise ajal sees...nüüd istub seal sile rv varras.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
No seljuhul on jah asi puhta perses! Eestis ei ole selle vardaga jah midagi teha. Võimatu leida kedagi, kes sinna veidi keeret otsa keeraks, või keevitaks kasvõi poldi...
Kuusakoski kaup kogu projekt...
-
Teema algataja - Mode
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
- Tsikkel: sporta 1200
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Ümarlatt karteris kinni
koi kirjutas:No seljuhul on jah asi puhta perses! Eestis ei ole selle vardaga jah midagi teha. Võimatu leida kedagi, kes sinna veidi keeret otsa keeraks, või keevitaks kasvõi poldi...
Kuusakoski kaup kogu projekt...
Miks sa kohe ei öelnud!
Re: Ümarlatt karteris kinni
Mina prooviksin teha keermelatist ja vinkelrauast/nelikanttorust puidu pitskruvi moodi asjanduse. Võib olla ongi kõige lihtsam teha mingist tugevamast reguleeritavast pitskruvist. Selle pitskruvi liikumatus otsas peaks olema auk või kahvli taoline väljalõige, mis toetub võimalikult täpselt vastu karterit ja millest käib selle varda ots läbi. See peaks välistama karteri küljest tüki ära murdumist, kui teisest otsast peale keerata. Samas tuleks seda poldi ava kohta põletiga soojendada. Kuumaõhu föönist jääb väheks ja soojus hajub ka laiali. Kui kuumaks lasta on selline tunde värk, et asi liiale ei läheks ( Ise olen lasknud sellist kinnitusvarda ava aluga keevitada ja tihendile ei ole kuumus viga teinud).
Jutt jäi küll segaseks aga loodan, et annab vähemalt mõttetööd.
Päikest!
Re: Ümarlatt karteris kinni
torutangidega otsast kinni ja proovida edasi-tagasi pöörata-loksutada? Ehk hakkab liikuma? Kui ära murdub, siis tuleb välja puurida. Võib proovida pressi all välja pressida, aga siin on oht, et painutab karteripooled kõveraks või lausa murrab ära.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.