KTM 950sm SAS/EPC removal

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Mihkel125
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Veebr 2016, 20:25
Tsikkel: Ktm 950sm

KTM 950sm SAS/EPC removal

Lugemata postitus Postitas Mihkel125 »

Tere.

Rattaks on ktm 950sm aastast 2008. Soov teada kas keegi on sellisel rattal eemaldanud sas/epc süsteemi. Tegu peaks olema vaakumsüsteemiga mis piirab mootori võimsust 2 ja 3-dal käigul. Kuna ise pole sellise teemaga kokku puutunud sooviksin teada mida-kuidas tegema peab, et süsteemist vabaneda?


Parimat,
Mihkel



Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: KTM 950sm SAS/EPC removal

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp »

Mihkel125 kirjutas:

Tere.

Rattaks on ktm 950sm aastast 2008. Soov teada kas keegi on sellisel rattal eemaldanud sas/epc süsteemi. Tegu peaks olema vaakumsüsteemiga mis piirab mootori võimsust 2 ja 3-dal käigul. Kuna ise pole sellise teemaga kokku puutunud sooviksin teada mida-kuidas tegema peab, et süsteemist vabaneda?


Parimat,
Mihkel

püttadele pimedad,ehk plaadid ette ja ülejäänud vollad n..hui

Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 552
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: KTM 530 EXC-R
Asukoht: Kose
Tänatud: 5 korda

Re: KTM 950sm SAS/EPC removal

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

http://www.ebay.co.uk/itm/SAS-SLS-Remov ... SwnH1WXrA1

Voolikud ära ja sellised kaaned peale. Aga miks sa arvad, et see süsteem võimsust piirab, kas see ei ole mitte heitgaaside järelpõletamine? Võimsusega pole seal ju midagi pistmist.


Teema algataja
Mihkel125
Postitusi: 5
Liitunud: 02 Veebr 2016, 20:25
Tsikkel: Ktm 950sm

Re: KTM 950sm SAS/EPC removal

Lugemata postitus Postitas Mihkel125 »

niipalju kui netiavarustes silma on jäänud siis SAS tõesti võimsust kuidagi ei piira, aga teine teema on EPC süsteemiga. http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... emoval.htm
Lõpuks leidsin lingi mis kirjeldab täitsa hästi kuidas vajalikud toimingud ära teha endal on veel küsimus kas on elektriga ka vaja midagi teha, aga see peaks olema vajalik ainult uuematel 990 mudelitel.

Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: KTM 950sm SAS/EPC removal

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Uuematel honda cbridel sarnane süsteem. Hondadel see heitgaaside normi timmimise pärast. Juurde annab kuskil 1-2 hpd kui ära võtad ja vähendab kaalu mõned grammid. Vähemalt välismaised foorumid kirjutavad nii.

Viimati muutis Burn7, 14 Veebr 2016, 13:23, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: KTM 950sm SAS/EPC removal

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Mihkel125 kirjutas:

niipalju kui netiavarustes silma on jäänud siis SAS tõesti võimsust kuidagi ei piira, aga teine teema on EPC süsteemiga. http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... emoval.htm
Lõpuks leidsin lingi mis kirjeldab täitsa hästi kuidas vajalikud toimingud ära teha endal on veel küsimus kas on elektriga ka vaja midagi teha, aga see peaks olema vajalik ainult uuematel 990 mudelitel.

Tere,

950-netel pole elektriga vaja midagi teha - vaja on ainult kogu voolikute rägastik vastavalt õpetusele eemaldada, korralikult silindritele pimedad ette ja karpade tuulutusvollad vahetada ning uuesti ilusti sünki ajada.
AGA!!! - kat-id peavad olema eemaldatud, sest vastasel juhul on natukese aja pärast oodata nende ummistumist ja siis jubedat kuumust taguotsa all!
variante on mitmeid, alates läbi puurimisest kuni lõpetades 1000++ eur acrapovic-i lahendustega.
Kõike korralikult tehes annab 950nel korralikult käigu puhtust ja töökindlust juurde.
Jõudu tuleb ainult sellest, et kui on kat-id eemaldatud ja karpad paremini paika reguleeritud.
Nii segukruvi kui nõelte asend kui ka tuulutusvollade pikkus.
Kui vaja abi, siis PS.
:bsmile:

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”