ülepinge?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
imelik
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Jaan 2015, 01:26

ülepinge?

Lugemata postitus Postitas imelik »

Kiirusel 180 plahvatasid esi ja tagatule pirn, mootor seiskus. Peatudes aku kees ja süüte kaitse oli läbi põlenud.
Küsiks targematelt nõu, millest alustada?
Tegemist siis 96 a gsxf-iga



Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: ülepinge?

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Pingerelee andis saba, vist. Või lihtsalt lühis kusagil juhtmes (ja pingerelee andis ka saba).

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Pan
Postitusi: 289
Liitunud: 28 Mai 2011, 10:35
Tsikkel: Kawabusa
Asukoht: Viljandi

Re: ülepinge?

Lugemata postitus Postitas Pan »

Kahtlustan et kaitseingel rakendus :D

Elevandil ei ole vaja haukuda. Teda märgatakse niisamagi.

Teema algataja
imelik
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Jaan 2015, 01:26

Re: ülepinge?

Lugemata postitus Postitas imelik »

Piipz kirjutas:

Pingerelee andis saba, vist. Või lihtsalt lühis kusagil juhtmes (ja pingerelee andis ka saba).

Pingerelee? Kas see Aku ja starteri vahel olev plönn?


Teema algataja
imelik
Postitusi: 26
Liitunud: 18 Jaan 2015, 01:26

Re: ülepinge?

Lugemata postitus Postitas imelik »

Pan kirjutas:

Kahtlustan et kaitseingel rakendus :D

Seda niikuinii

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: ülepinge?

Lugemata postitus Postitas Black »

Pigem aku ja geneka vahel olev plönn. Ja tänapäevased on siiski "releed" vaid kõnekeeles, reaalsuses on nad elektroonilised vidinad. "Pingeregulaator" on õigem sõna.

Midagi sarnast üldjuhul:

Pilt

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1273
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Re: ülepinge?

Lugemata postitus Postitas isakene »

Kui pingekas (regulator-rectifier) lühisesse läheb, võib kogu elektrisüsteem saada peale 100+V vahelduvvoolu. Minu SuperTenere oli sellise laksu üle elanud, kui ma ta Saksast ära tõin, tulemus oli see, et praktiliselt kogu elektrisüsteem oli maha kärsanud, välja arvatud suunatuled, süütepool ja generaator. Vahetusse läksid kõik pirnid, tahhomeeter, pingekas loomulikult ja aku. CDI oli ka läbi, aga tuttava elektrooniku abiga õnnestus see ära remontida. Kui soodsalt hangitud doonorit poleks olnud, oleks väga valus laks olnud.
Nii et alustuseks vii kirikusse andamiks kroonlühter :D ja palveta, et sul nii hullusti ei läinud. :bsmile:

Kasutaja avatar

kassikas
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2011, 14:51
Tsikkel: on

Re: ülepinge?

Lugemata postitus Postitas kassikas »

Sellel masinal on generaator pisut teistsugune-pildil detail nr. 10 kood 32500-27A00

http://www.ronniesmailorder.com/oempart ... alternator

Pretty cool cat - what you think about that!
Kasutaja avatar

hevimees
Postitusi: 165
Liitunud: 20 Apr 2004, 22:15
Tsikkel: VFR1200F,VFR800V-TEC
Asukoht: muuga
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: ülepinge?

Lugemata postitus Postitas hevimees »

Selle ratta ülepinge probleeme olen korduvalt pidanud lahendama.Laadimis pinget mõõdetakse läbi ülipika kaabli ,millel vahel veel lisaks süütelukule mitu ühendusklemmi. Kui selles ahelas tekib kehv ühendus millaga kaasneb oluline pinge langus siis köetakse ergutusmähisele ohtralt peale, kuni selle pika kaabli teises otsas pinge normis.Aku aga on ühendatud väga lühikese kaabliga ja seal on tegelikult juba pinge kosmoses.Lahendusi on mitmeid:1 teed kogu ahela ühendused puhtaks ka süüteluku klemmid seest. 2 paigaldad kuni süütelukuni lisakaabli (soovitav katsetamiseks vedada selline)mis on ebakorrektne lahendus.
3 olen mitmele generaatorile paigaldanud sisse 3 lisadioodi ja näidikuplokki laadimistule, sarnane lahendus on ka kasutusel vanematel auto generaatoritel.selliselt saab mõõteahela võimalikult lühikeseks.

Heavymetal nonstop! 56479145
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”