Honda Hornet, mootorialus tuksis

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
lesko
Postitusi: 6
Liitunud: 20 Aug 2014, 22:57
Tsikkel: Honda Hornet

Honda Hornet, mootorialus tuksis

Lugemata postitus Postitas lesko »

Tere. Täna otsustasin esimest korda oma elus iseseisvalt vahetada õli Honda Hornetis 2002 ning juhtus jama: poldi kinni keerutamisel mootori õlialus läks katki, liiga palju jõudu oli kasutatud. :oops:

[kahandapilt]http://cs617725.vk.me/v617725847/18f37/GC2IeINcdro.jpg[/kahandapilt]

Selle aluse sain kätte (poole päevaga, aga sain hästi tuttavaks mootorrattaga) aga nüüd ei tea mida edasi teha. Kas see alus on tellitav? Kust?
Äkki kellegil on pakkuda sellist alust? Äkki keegi oskab mingisuguse lammutuse kust otsida?
Oleks tänulik igasuguse info eest.

[kahandapilt]http://cs617725.vk.me/v617725847/18f6c/k6SXgmAkyDg.jpg[/kahandapilt]



Kasutaja avatar

TankSlapper
Postitusi: 159
Liitunud: 29 Jaan 2012, 12:14
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Honda Hornet, mootorialus tuksis

Lugemata postitus Postitas TankSlapper »

Kui veab siis peaks saama mõra kinni keevitada. Ja kui keere kah üle keeratud peaks olema see kah taastatav. Tegu peaks olema mingi alumiinium seguga (puusalt lastud).
Uuri välja mis metalliga tegu ja kontsulteeri tegija keevitajaga kuskil töökojas (kindlasti saab keegi foorumi kaaslane kah aidata).Poodi uue järgi pole mõtet küll kohe joosta :bsmile:

Edu,

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Honda Hornet, mootorialus tuksis

Lugemata postitus Postitas tali »

Kindlasti taastatav asi. Ma ei julge mitte oletadagi, mis originaal karteripõhi maksab. Muidugi e-bayst võib kõike leida muheda hinnaga. Alumiiniumi keevitajaid on maarjamaal küllaga. Kuskandis ise oled ja kas oma kodukandi tegijaid oled juba otsinud?
Ei taha parastada, meenub lihtsalt ütlus selle kohta, kui kõvasti midagi kinni on vaja keerata- puruks ja pool pööret tagasi :D
Aga noh, koolirahaks arvesta see pragu ja positiivne, et ise nokitsed, paljud lasevad ju margiesinduses isegi ketti pingutada...
Teinekord lihtsalt pea nõu mõne sõbraga, kes on enne teinud. Järgmine teadmatusest purunenud jupp ei pruugi olla odav/taastatav.
PS! Onju Sa paned ikka uue seibi ka karteripõhja punnile enne, kui selle kinni keerad. Vana on väsinud ja ei pruugi pidama jääda ning kui siis mootor laiali lendab, siis õli viga ei ole igatahes :P

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Honda Hornet, mootorialus tuksis

Lugemata postitus Postitas AzA »

Oem õlipann maksab umbes 100-150£ vahele. Ilmselt saad remontida odavamalt.
Tee kukli otsing - cb600f oil pan 2002
Saad miljoon saiti, kus neid vidinaid äritakse.
Esimene link:
http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M ... CB600F5-PQ

Uue tihendi pead kindlasti ostma, ära seda unusta. Inglise keeles Oil sump gasket või Oil pan gasket.
Õli punni seib mainiti Tali poolt ära, see ka kindlasti uus. Vaskseib - nimelt kinni keerates pressitakse ta kokku ja uuesti kasutades ei pruugi enam pidada.
Sama lugu ka jahutusvedeliku seibiga. Seibe saad ilmselt poldipoest.

Aga mulle meeldib.

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Honda Hornet, mootorialus tuksis

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Selle saab alla 10 euro korda, kui mõne keevitajaga sõber oled.


Sandra
Postitusi: 152
Liitunud: 13 Sept 2013, 19:11
Tsikkel: Honda CBR600F
Asukoht: Muraste
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Honda Hornet, mootorialus tuksis

Lugemata postitus Postitas Sandra »

Tahaks ka teada, kus kandis asud.

Tissidega uss

Teema algataja
lesko
Postitusi: 6
Liitunud: 20 Aug 2014, 22:57
Tsikkel: Honda Hornet

Re: Honda Hornet, mootorialus tuksis

Lugemata postitus Postitas lesko »

Tere taaskord kõigile. Palun vabandust, et ei vastanud koheselt, lisaks minu väiksele juhtumile windows jooksis kokku ning vajas reinstalleerimist, kõige ebasobivamal ajal. Alus sai keevitatud (võin kontakti anda PS kaudu). Keermestamist ei vajanud. Juhul, kui tulevikus kellegil sama probleem tekkib, siis tegemist on M16 poldiga, keerevahe 1mm (tavalisel poldil on 1,5mm).

Tulemuseks on see:
[kahandapilt]http://cs616421.vk.me/v616421847/1c4ce/rDyhiHb7m_Y.jpg[/kahandapilt]

Sandra kirjutas:

Tahaks ka teada, kus kandis asud.

Tallinnas.

kurikristjan kirjutas:

Selle saab alla 10 euro korda, kui mõne keevitajaga sõber oled.

Sai tehtud 15euriga. Tuli veits rohkem keevitamist kui esialgselt oli plaanis. Muidu oleks 10-ga ära keevitanud.

AzA kirjutas:

Oem õlipann maksab umbes 100-150£ vahele. Ilmselt saad remontida odavamalt.
Tee kukli otsing - cb600f oil pan 2002
Saad miljoon saiti, kus neid vidinaid äritakse.
Esimene link:
http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M ... CB600F5-PQ

Uue tihendi pead kindlasti ostma, ära seda unusta. Inglise keeles Oil sump gasket või Oil pan gasket.
Õli punni seib mainiti Tali poolt ära, see ka kindlasti uus. Vaskseib - nimelt kinni keerates pressitakse ta kokku ja uuesti kasutades ei pruugi enam pidada.
Sama lugu ka jahutusvedeliku seibiga. Seibe saad ilmselt poldipoest.

Tänan! Tihendit seal ei olnud, nii väitis Internet kui ka ametlik Honda esindus. Selle asemel paneme mootorisilikooni-tihendi. Kuigi ebay müüb mingisugused tihendid selle mootorratta jaoks. Seibi ostsin meil siin, jah. Veel kord tänud!

tali kirjutas:

Kindlasti taastatav asi. Ma ei julge mitte oletadagi, mis originaal karteripõhi maksab. Muidugi e-bayst võib kõike leida muheda hinnaga. Alumiiniumi keevitajaid on maarjamaal küllaga. Kuskandis ise oled ja kas oma kodukandi tegijaid oled juba otsinud?
Ei taha parastada, meenub lihtsalt ütlus selle kohta, kui kõvasti midagi kinni on vaja keerata- puruks ja pool pööret tagasi :D
Aga noh, koolirahaks arvesta see pragu ja positiivne, et ise nokitsed, paljud lasevad ju margiesinduses isegi ketti pingutada...
Teinekord lihtsalt pea nõu mõne sõbraga, kes on enne teinud. Järgmine teadmatusest purunenud jupp ei pruugi olla odav/taastatav.
PS! Onju Sa paned ikka uue seibi ka karteripõhja punnile enne, kui selle kinni keerad. Vana on väsinud ja ei pruugi pidama jääda ning kui siis mootor laiali lendab, siis õli viga ei ole igatahes :P

Tänan. Vene keeles isegi öeldakse "kui võimu on, siis aimu pole vaja" :mrgreen: (sila jest - uma ne nado). Järgmine kord olen ettevaatlikum. (togi)

TankSlapper kirjutas:

Kui veab siis peaks saama mõra kinni keevitada. Ja kui keere kah üle keeratud peaks olema see kah taastatav. Tegu peaks olema mingi alumiinium seguga (puusalt lastud).
Uuri välja mis metalliga tegu ja kontsulteeri tegija keevitajaga kuskil töökojas (kindlasti saab keegi foorumi kaaslane kah aidata).Poodi uue järgi pole mõtet küll kohe joosta :bsmile:

Edu,

Aitäh.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: Honda Hornet, mootorialus tuksis

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Likvideeri see kõveraks deformeerunud õlipunni alumiiniumseib ka ära ja pane ikka uus seib (alu või vask). Usun, et seetõttu õlivanni keermeosa puruks keerasidki, et vana ja lõpuni deformeerunud seib alla jäi. Pildi põhjal paistab, et see mitu viimast õlivahetust seal vahetamata kujul olnud.

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”