Klaasi puurimine
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Klaasi puurimine
Ega kellelgi ei juhtu olema klaasi sisse augu puurimise kogemust (pean silmas paksemat klaasi ja koduste vahenditega)? Või osutab keegi kusagil sellist teenust?
Päikest!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 340 korda
Re: Klaasi puurimine
Ma olen korra puurinud ja edukalt. Kasutasin kõvasulamotsaga kivipuuri, mis oli natuke "karestatud". Vett sai jahutuseks peale lastud. Ja puurida saab ainult tavalist klaasi, mitte karastatud klaaasi. Ja aega peab võtma, kiiresti ei saa
Re: Klaasi puurimine
julgen soovitada http://www.klaasissepa.ee/kontakt/
teevad ka üsna keerulisi asju
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Klaasi puurimine
Klaasipuur jah. Pöörded pane aeglased.
Augu puurimiseks olen puuritava koha ja selle ümbruse korralikult ära teipinud, et ei libiseks ära.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Klaasi puurimine
Teadjamad mehed räägivad,et klaasi pidi väga edukalt vee all saama kääridega lõigata Edu.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Klaasi puurimine
Pontus kirjutas:Teadjamad mehed räägivad,et klaasi pidi väga edukalt vee all saama kääridega lõigata Edu.
Olen ise õhemat (2.5-3mm) aknaklaasi lõiganud kääridega vees. Lõikasin ümmarguse ketta, lõikeservad jäävad...mitte just kõige sirgemad. Kunstiinimestele sobilik.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Klaasi puurimine
Loff kirjutas:Pontus kirjutas:Teadjamad mehed räägivad,et klaasi pidi väga edukalt vee all saama kääridega lõigata Edu.
Olen ise õhemat (2.5-3mm) aknaklaasi lõiganud kääridega vees. Lõikasin ümmarguse ketta, lõikeservad jäävad...mitte just kõige sirgemad. Kunstiinimestele sobilik.
Põhimõtteliselt peaks siis ju kontorirottide A4 augustajaga kah saama augustada õhemat.
Re: Klaasi puurimine
see tudub just selline jutt, et peab lihtsalt põhimõtte pärast kunagi kodus ära proovima. et muudkui võtad suvalised käärid ja hakkad lõikama nagu paberit???
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Klaasi puurimine
No peaaegu.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Klaasi puurimine
Käärid peavad olema hästi teravad või siis just teritatud. Ära paberikääre ainult kasuta.
-
- Postitusi: 1809
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 216 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Klaasi puurimine
Pontus kirjutas:Loff kirjutas:Pontus kirjutas:Teadjamad mehed räägivad,et klaasi pidi väga edukalt vee all saama kääridega lõigata Edu.
Olen ise õhemat (2.5-3mm) aknaklaasi lõiganud kääridega vees. Lõikasin ümmarguse ketta, lõikeservad jäävad...mitte just kõige sirgemad. Kunstiinimestele sobilik.
Põhimõtteliselt peaks siis ju kontorirottide A4 augustajaga kah saama augustada õhemat.
Proovi kõigepealt lõikamine ära, siis näed, et ei saa. Ega seda lõikamist otse selleks nimetama ei peakski, kui täpne tahta olla, pigem on see kääridega närimine.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Klaasi puurimine
Aastaid tagasi lasin nii 5mm klaasi kaks 6mm auku oma dremeli komplektis oleva ümmarguse freesjullaga.
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Klaasi puurimine
Puurimine sõltub klaasist ja augu suurusest.
Olen väga edukalt ka hõõglambi pirnidesse 2mm auke puurinud tavalise HSS teraga.
-
- Postitusi: 206
- Liitunud: 27 Okt 2007, 00:14
- Tsikkel: YamahaXT, DneprMT16
- Asukoht: Sauespoo, Harjuusimaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Klaasi puurimine
wicked kirjutas:Olen väga edukalt ka hõõglambi pirnidesse 2mm auke puurinud tavalise HSS teraga.
Ei puutu küll teemasse, aga uudishimu ei anna asu. Et siis mis tarvis sellise protseduuri ette võtsid? Üritasid läbipõlenud pirni taastada? Stagnaajal ei oleks imestanud, siis vist lapiti kondoome ka
Re: Klaasi puurimine
J a n n o kirjutas:wicked kirjutas:Olen väga edukalt ka hõõglambi pirnidesse 2mm auke puurinud tavalise HSS teraga.
Ei puutu küll teemasse, aga uudishimu ei anna asu. Et siis mis tarvis sellise protseduuri ette võtsid? Üritasid läbipõlenud pirni taastada? Stagnaajal ei oleks imestanud, siis vist lapiti kondoome ka
Hõõgsüütega detonaator
-
- Postitusi: 319
- Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
- Tsikkel: Bastard
- Asukoht: tln
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Klaasi puurimine
pigilind kirjutas:J a n n o kirjutas:wicked kirjutas:Olen väga edukalt ka hõõglambi pirnidesse 2mm auke puurinud tavalise HSS teraga.
Ei puutu küll teemasse, aga uudishimu ei anna asu. Et siis mis tarvis sellise protseduuri ette võtsid? Üritasid läbipõlenud pirni taastada? Stagnaajal ei oleks imestanud, siis vist lapiti kondoome ka
Hõõgsüütega detonaator
5+! Istu!
-
- Mode
- Postitusi: 902
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Klaasi puurimine
Detonaator? Detonaator eeldab seda, et sellega saab detoneerida, bensiin pirnis ei detoneeri mitte midagi, detonaatorid koosnevad kahest laengust- primaarne ja sekundaarne. Bensiin elektripirnis on lihtsalt üks päris perversne ise valmistatud üllatusmuna
-
- Postitusi: 1176
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 69 korda
Re: Klaasi puurimine
wicked kirjutas:Olen väga edukalt ka hõõglambi pirnidesse 2mm auke puurinud tavalise HSS teraga.
Kunagi sai elektripirnidele hulgi auke ja muhke tehtud küünla ja pastapliiatsi südamikuga
-
- Postitusi: 1809
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 216 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Klaasi puurimine
Margusxx kirjutas:/.../
Bensiin elektripirnis on lihtsalt üks päris perversne ise valmistatud üllatusmuna
Ja püssirohi või tikuväävel sealsamas oli kah päris huvitav.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.