TL1000S 97a ei käi tühikäiku
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
TL1000S 97a ei käi tühikäiku
Mure järgmine, peale mootoriremonti ei saa mootorit korralikult tühikäigul käima. Gaasiklappide sünkroniseerimine annab kehva tulemuse, mootor ei jää üldiselt sujuvalt käima. Kui hulk aega kruvida siis saab lõpuks ilusti käima aga kui soojemaks või külmemaks läheb siis jälle ei käi. Taob gaasiklappidest tuld välja, sureb vahest välja jne. Samas vahepeal käib ilusti ühtlaselt. ,,Timing ,, kontrollitud, uued küünlad, gaasiklapi asendiandur paigas. Sädemed ilusasti olemas, kummikõrid ei leki, veakoode sees pole. Vaakumid on õigesti, klapivahed ka üle kontrollitud. Pöördesse lased siis käib ilusti ja jõudu on ka nagu peab, kuid sõita ei saa sest sureb vahest välja.
Mida võiks veel teha:
- nuka ja vändaandur ossiga üle vaadata.
- silindrites surved mõõta erinevatel temperatuuridel
- bensusurve mõõta
- gaasiklapid teistsuguse kellaga häälestada (praegu kasutan ) Mõte siis kelladega proovida.
Mida veel kontrollida või proovida, mida järgmisena peaks vaatama??
Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku
Gaasiklapist saab tuld välja taguda (enamvähem) ainult juhul, kui süüde on liiga varajane. Mida Sa "timingu" all silmas pead? Süütenurka või nukaketi asetust?
Igatahes, kõigepealt kahtlustaksin süütesüsteemi ja seejärel kütusesüsteemi. Taoliste sümptomitega tähendaks, et kütust on liiga vähe. Aga veelkord: kõigepealt süütevärk!
-
- Mode
- Postitusi: 942
- Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
- Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku
mis see niimoodi mõõdetaksegi, et suled ühe sisselaske? terve mootor hakkab ju teistmoodi käituma selle peale. reaalset mõõtmistulemust kas saabki nii? vaakumdüüsid ja kõik 4 korraga omavahel sünki saada, see võiks olla eesmärk.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku
Ma käin võib-olla välja üsna lolli idee aga kuna seda väga lihtsalt juhtuda saab ja ennegi nähtud on, siis ikkagi: Tegu sul ju V-mootoriga - kas kokkupannes ikka kontrollisid, millise ringi peal (kas survetakti lõpp või väljalasketakti lõpp) sul on üks silinder ja alles seejärel panid paika teise silindri märgid. V-mootori puhul ei piisa lihtsalt surnud seisu keeramisest ja nukamärkide paikapanekust - kuna 4-takti V-mootor, siis peab silindrite tööjärjekord ka ikka paika saama. Kontrollida lihtne - võta klapikambrikaaned maha ja järgi manuali. Tuvastatakse selle järgi, kas nukad vaatavad ÜSS olles kokku või laiali.
Ja ühtlasi saad samal ajal üle vaadata ka topeltkontrolli mõttes nukaketimärgid ning klapivahed!
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku
StreetMoto kirjutas:Ma käin võib-olla välja üsna lolli idee aga kuna seda väga lihtsalt juhtuda saab ja ennegi nähtud on, siis ikkagi: Tegu sul ju V-mootoriga - kas kokkupannes ikka kontrollisid, millise ringi peal (kas survetakti lõpp või väljalasketakti lõpp) sul on üks silinder ja alles seejärel panid paika teise silindri märgid. V-mootori puhul ei piisa lihtsalt surnud seisu keeramisest ja nukamärkide paikapanekust - kuna 4-takti V-mootor, siis peab silindrite tööjärjekord ka ikka paika saama. Kontrollida lihtne - võta klapikambrikaaned maha ja järgi manuali. Tuvastatakse selle järgi, kas nukad vaatavad ÜSS olles kokku või laiali.
Ja ühtlasi saad samal ajal üle vaadata ka topeltkontrolli mõttes nukaketimärgid ning klapivahed!
Sedamoodi tundub küll, kahtlustasin ise ka midagi sellist aga arvasin et kui valesti on siis ei käi üldse. Täpselt selline mulje on et süütepoolide otsad või pihustite otsad oleks vahetuses aga reaalselt ei ole need vahetuses. Vaatan üle.
Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku
jbob kirjutas:mis see niimoodi mõõdetaksegi, et suled ühe sisselaske? terve mootor hakkab ju teistmoodi käituma selle peale. reaalset mõõtmistulemust kas saabki nii? vaakumdüüsid ja kõik 4 korraga omavahel sünki saada, see võiks olla eesmärk.
Sisselase kinni ei lähe, seda saab mõõteriista vooliku otsas olevast kettast reguleerida.
Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku
Niisiis oli teise silindri nukad tarvis 180 kraadi keerata ja korras see oligi!!! Mootori kokkupanija oli jäänud üks etapp vahelt tegemata, nimelt enne teise silindri nukkvõllide paigaldust tuleb mootorit 360 kraadi ringi ajada. Hulk aega mõtlesin ise ka, Tänud Neemele!!!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.