TL1000S 97a ei käi tühikäiku

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Jallo
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:50

TL1000S 97a ei käi tühikäiku

Lugemata postitus Postitas Jallo »

Mure järgmine, peale mootoriremonti ei saa mootorit korralikult tühikäigul käima. Gaasiklappide sünkroniseerimine annab kehva tulemuse, mootor ei jää üldiselt sujuvalt käima. Kui hulk aega kruvida siis saab lõpuks ilusti käima aga kui soojemaks või külmemaks läheb siis jälle ei käi. Taob gaasiklappidest tuld välja, sureb vahest välja jne. Samas vahepeal käib ilusti ühtlaselt. ,,Timing ,, kontrollitud, uued küünlad, gaasiklapi asendiandur paigas. Sädemed ilusasti olemas, kummikõrid ei leki, veakoode sees pole. Vaakumid on õigesti, klapivahed ka üle kontrollitud. Pöördesse lased siis käib ilusti ja jõudu on ka nagu peab, kuid sõita ei saa sest sureb vahest välja.
Mida võiks veel teha:

  1. nuka ja vändaandur ossiga üle vaadata.
  2. silindrites surved mõõta erinevatel temperatuuridel
  3. bensusurve mõõta
  4. gaasiklapid teistsuguse kellaga häälestada (praegu kasutan ) Mõte siis kelladega proovida.

Mida veel kontrollida või proovida, mida järgmisena peaks vaatama??

Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku

Lugemata postitus Postitas munaz »

Gaasiklapist saab tuld välja taguda (enamvähem) ainult juhul, kui süüde on liiga varajane. Mida Sa "timingu" all silmas pead? Süütenurka või nukaketi asetust?
Igatahes, kõigepealt kahtlustaksin süütesüsteemi ja seejärel kütusesüsteemi. Taoliste sümptomitega tähendaks, et kütust on liiga vähe. Aga veelkord: kõigepealt süütevärk!

Kasutaja avatar

Bandit
Mode
Postitusi: 942
Liitunud: 13 Juul 2011, 17:27
Tsikkel: SV1000s // TigerXRx
Asukoht: TLN
Tänanud: 25 korda
Tänatud: 24 korda

Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku

Lugemata postitus Postitas Bandit »

mis see niimoodi mõõdetaksegi, et suled ühe sisselaske? terve mootor hakkab ju teistmoodi käituma selle peale. reaalset mõõtmistulemust kas saabki nii? vaakumdüüsid ja kõik 4 korraga omavahel sünki saada, see võiks olla eesmärk.

Oman parempoolse lenksuga mootorratast.
O: Sinu katkise ratta. PSi.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Ma käin võib-olla välja üsna lolli idee aga kuna seda väga lihtsalt juhtuda saab ja ennegi nähtud on, siis ikkagi: Tegu sul ju V-mootoriga - kas kokkupannes ikka kontrollisid, millise ringi peal (kas survetakti lõpp või väljalasketakti lõpp) sul on üks silinder ja alles seejärel panid paika teise silindri märgid. V-mootori puhul ei piisa lihtsalt surnud seisu keeramisest ja nukamärkide paikapanekust - kuna 4-takti V-mootor, siis peab silindrite tööjärjekord ka ikka paika saama. Kontrollida lihtne - võta klapikambrikaaned maha ja järgi manuali. Tuvastatakse selle järgi, kas nukad vaatavad ÜSS olles kokku või laiali.

Ja ühtlasi saad samal ajal üle vaadata ka topeltkontrolli mõttes nukaketimärgid ning klapivahed!

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Teema algataja
Jallo
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:50

Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku

Lugemata postitus Postitas Jallo »

StreetMoto kirjutas:

Ma käin võib-olla välja üsna lolli idee aga kuna seda väga lihtsalt juhtuda saab ja ennegi nähtud on, siis ikkagi: Tegu sul ju V-mootoriga - kas kokkupannes ikka kontrollisid, millise ringi peal (kas survetakti lõpp või väljalasketakti lõpp) sul on üks silinder ja alles seejärel panid paika teise silindri märgid. V-mootori puhul ei piisa lihtsalt surnud seisu keeramisest ja nukamärkide paikapanekust - kuna 4-takti V-mootor, siis peab silindrite tööjärjekord ka ikka paika saama. Kontrollida lihtne - võta klapikambrikaaned maha ja järgi manuali. Tuvastatakse selle järgi, kas nukad vaatavad ÜSS olles kokku või laiali.

Ja ühtlasi saad samal ajal üle vaadata ka topeltkontrolli mõttes nukaketimärgid ning klapivahed!

Sedamoodi tundub küll, kahtlustasin ise ka midagi sellist aga arvasin et kui valesti on siis ei käi üldse. Täpselt selline mulje on et süütepoolide otsad või pihustite otsad oleks vahetuses aga reaalselt ei ole need vahetuses. Vaatan üle.


Teema algataja
Jallo
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:50

Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku

Lugemata postitus Postitas Jallo »

jbob kirjutas:

mis see niimoodi mõõdetaksegi, et suled ühe sisselaske? terve mootor hakkab ju teistmoodi käituma selle peale. reaalset mõõtmistulemust kas saabki nii? vaakumdüüsid ja kõik 4 korraga omavahel sünki saada, see võiks olla eesmärk.

Sisselase kinni ei lähe, seda saab mõõteriista vooliku otsas olevast kettast reguleerida.


Teema algataja
Jallo
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:50

Re: TL1000S 97a ei käi tühikäiku

Lugemata postitus Postitas Jallo »

Niisiis oli teise silindri nukad tarvis 180 kraadi keerata ja korras see oligi!!! Mootori kokkupanija oli jäänud üks etapp vahelt tegemata, nimelt enne teise silindri nukkvõllide paigaldust tuleb mootorit 360 kraadi ringi ajada. Hulk aega mõtlesin ise ka, Tänud Neemele!!! :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”