Krossiratta paagi remont

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

Krossiratta paagi remont

Lugemata postitus Postitas asixmer »

Plastik paak siis katki, kohast kus paak kinnitub raami munakate külge.
Proovisin alguses tinutuskolviga kokku sulatada (ei midagi), siis võtsin leeklambi appi, väikse leegiga tundus et kokku sulatamine täitsa toimib.
Maha jahtudes jäi siiski tulemus kehvapoolne ja ilmselt nõrk. Karestasin siis jämeda paberiga ja paikasin karboni ja vaiguga (tulemus kuivab)

Millised remontimis variante veel on ?



Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Krossiratta paagi remont

Lugemata postitus Postitas munaz »

Sulata tinutuskolviga ka traadijupid (keera eelnevalt S-tähe kujuliseks) plastiku sisse, see üldjuhul aitab liitekohal koos püsida.


Teema algataja
asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

Re: Krossiratta paagi remont

Lugemata postitus Postitas asixmer »

Tinutuskolviga see plastik sulama ei hakanud. Leeklambiga hakkas aga suhteliselt pinnapealt ja jäi nõrk ilmselt. Karboniga paikamine ei aidanud ei liimi sinna plastiku külge kinni korralikult. Plastik sisaldab ilmselt liiga palju silikoni.(elastne). Käiasin puhtaks ja proovisin nüüd mingi saksa pvc liimiga. Ootan ikka edasi ideid.

Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Krossiratta paagi remont

Lugemata postitus Postitas bitter »

Pead paikama ikkagi täpselt sama materjaliga, millest paak. PE? PVC? PPE? Kui näiteks paak on PE, siis PVC-liimist palju kasu pole.

Oma sadula karkassis oleva prao sidumiseks ma lasin sinna mõned lühikesed (6mm?) metallklambrid. Enne käiasin klambriploki servad teravamaks. Siis kleepisin kolviga riba peale. Oleneb kohast ja paagi paksusest muidugi, kas saad seda võtet kasutada või mitte.

Inspireerituna suusa- ja lumelauataldade taastamise videodest olen proovinud ka põleva pulga otsast sulaplasti tilgutada prao peale aga see jäi liiga rabe, ei ühinenud piisavalt. Võibolla polnud päris õige materjal. :roll: Parema tulemuse andis 1-2mm paksuste ribade kolviotsaga pealesulatamine (servadest.) Kui su kolb ei suuda plasti sulatada, muretse võimsam kolb :!: Plasti sulamistemp peaks ikka tina omast madalam olema.

Ma nüüd googeldasin sinu eest "dirtbike tank repair" ja esmapilgul päris asjalik info. Näiteks - lõikad noaga paagi täiteava ülaservast riba/laastud maha ja ongi õige kraam olemas sul :idea:.
http://forum.dirtrider.com/discussion/7 ... as-tank/p1


madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Krossiratta paagi remont

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Kõige lihtsam on otsida keegi kes plastikut keevitab. Maksab nüüd natuke raha aga saad asja enamvähem korda.
"Tinutuskolviga" võid juhtmeid joota.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Krossiratta paagi remont

Lugemata postitus Postitas bitter »

Proffessionaalsete vahendite ja oskustega saab kiirelt ja korralikult. Aga kui on soovi ise pusida, siis leidsin ühe õpetuse: http://www.northwestpolymers.ca/welders.html#weld Kui tööstuslikule föönile peen otsik otsa väänata, siis vast saab samaväärse riista. Kogemust muidugi poest ei osta. Ahjaa, lugesin veel, et PE-d ei ole üldse mõtet üritadagi millegagi liimida. Ainult keevitada.

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Krossiratta paagi remont

Lugemata postitus Postitas randel »

Saab PE-d liimida küll, kuigi igast poest sellist liimi osta ei saa ja valdavalt on PE puhul kasutusel plasti keevitamine.
http://www.henkel.com/cps/rde/xchg/henk ... E_HTML.htm
http://www.pascofix.ee/est/pasco-poly-kit.html


Teema algataja
asixmer
Postitusi: 141
Liitunud: 24 Juul 2005, 21:52
Asukoht: Jogeva

Re: Krossiratta paagi remont

Lugemata postitus Postitas asixmer »

Praegu asi niikaugel, et liimisin mingi locktite liimiga, mis oli kahes osas. Liimi kompletis oli activator pliiats ja siis liim ise, maksis 7 eur 2ml. Sellega liimisin prao kinni.Siis liimisin katkise koha peale tugevduseks karbonit, selle sama liimiga. Hiljem viipasin vaiguga karboni üle. 6 tundi olen sõitnud (4 paagitäit), paar kergemat kukkumist oli ka ja asi pidas oma nv ära, et alternatiiviks toimis. Aga kindla peale minekuks tellin ikkagi uue paagi.

Dnepri baasil Trike(ehitamisjärgus), iz jupiter 3(korviga), KTM LC4, CBR600F4i
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”