Krossiratta paagi remont
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Krossiratta paagi remont
Plastik paak siis katki, kohast kus paak kinnitub raami munakate külge.
Proovisin alguses tinutuskolviga kokku sulatada (ei midagi), siis võtsin leeklambi appi, väikse leegiga tundus et kokku sulatamine täitsa toimib.
Maha jahtudes jäi siiski tulemus kehvapoolne ja ilmselt nõrk. Karestasin siis jämeda paberiga ja paikasin karboni ja vaiguga (tulemus kuivab)
Millised remontimis variante veel on ?
Re: Krossiratta paagi remont
Sulata tinutuskolviga ka traadijupid (keera eelnevalt S-tähe kujuliseks) plastiku sisse, see üldjuhul aitab liitekohal koos püsida.
Re: Krossiratta paagi remont
Tinutuskolviga see plastik sulama ei hakanud. Leeklambiga hakkas aga suhteliselt pinnapealt ja jäi nõrk ilmselt. Karboniga paikamine ei aidanud ei liimi sinna plastiku külge kinni korralikult. Plastik sisaldab ilmselt liiga palju silikoni.(elastne). Käiasin puhtaks ja proovisin nüüd mingi saksa pvc liimiga. Ootan ikka edasi ideid.
-
- Postitusi: 2011
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Krossiratta paagi remont
Pead paikama ikkagi täpselt sama materjaliga, millest paak. PE? PVC? PPE? Kui näiteks paak on PE, siis PVC-liimist palju kasu pole.
Oma sadula karkassis oleva prao sidumiseks ma lasin sinna mõned lühikesed (6mm?) metallklambrid. Enne käiasin klambriploki servad teravamaks. Siis kleepisin kolviga riba peale. Oleneb kohast ja paagi paksusest muidugi, kas saad seda võtet kasutada või mitte.
Inspireerituna suusa- ja lumelauataldade taastamise videodest olen proovinud ka põleva pulga otsast sulaplasti tilgutada prao peale aga see jäi liiga rabe, ei ühinenud piisavalt. Võibolla polnud päris õige materjal. Parema tulemuse andis 1-2mm paksuste ribade kolviotsaga pealesulatamine (servadest.) Kui su kolb ei suuda plasti sulatada, muretse võimsam kolb Plasti sulamistemp peaks ikka tina omast madalam olema.
Ma nüüd googeldasin sinu eest "dirtbike tank repair" ja esmapilgul päris asjalik info. Näiteks - lõikad noaga paagi täiteava ülaservast riba/laastud maha ja ongi õige kraam olemas sul .
http://forum.dirtrider.com/discussion/7 ... as-tank/p1
Re: Krossiratta paagi remont
Kõige lihtsam on otsida keegi kes plastikut keevitab. Maksab nüüd natuke raha aga saad asja enamvähem korda.
"Tinutuskolviga" võid juhtmeid joota.
-
- Postitusi: 2011
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Krossiratta paagi remont
Proffessionaalsete vahendite ja oskustega saab kiirelt ja korralikult. Aga kui on soovi ise pusida, siis leidsin ühe õpetuse: http://www.northwestpolymers.ca/welders.html#weld Kui tööstuslikule föönile peen otsik otsa väänata, siis vast saab samaväärse riista. Kogemust muidugi poest ei osta. Ahjaa, lugesin veel, et PE-d ei ole üldse mõtet üritadagi millegagi liimida. Ainult keevitada.
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Krossiratta paagi remont
Saab PE-d liimida küll, kuigi igast poest sellist liimi osta ei saa ja valdavalt on PE puhul kasutusel plasti keevitamine.
http://www.henkel.com/cps/rde/xchg/henk ... E_HTML.htm
http://www.pascofix.ee/est/pasco-poly-kit.html
Re: Krossiratta paagi remont
Praegu asi niikaugel, et liimisin mingi locktite liimiga, mis oli kahes osas. Liimi kompletis oli activator pliiats ja siis liim ise, maksis 7 eur 2ml. Sellega liimisin prao kinni.Siis liimisin katkise koha peale tugevduseks karbonit, selle sama liimiga. Hiljem viipasin vaiguga karboni üle. 6 tundi olen sõitnud (4 paagitäit), paar kergemat kukkumist oli ka ja asi pidas oma nv ära, et alternatiiviks toimis. Aga kindla peale minekuks tellin ikkagi uue paagi.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.