Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Kristjan85
Postitusi: 89
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
Tsikkel: Yamaha r6
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas Kristjan85 »

Kui originaal tagumine hammakas välja vahetada suurema vastu, hakkab spidokas kiirust juurde valetama. Kas on olemas võimalus spido näit õigeks saada? Probleem polegi nii väga selles, et valetab kiirust vaid see, et kerib läbisõitu tegelikusest rohkem juurde. Rattaks 06a yamu r6.


mart211

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Läbisõitu kerib ikka juurde. Võta spido andur vahest pühapäeviti ära, siis saad tasa teha :D
Mul on ees 14, taga 60, originaal on 15/46 vist. Spido kerib topelt. Kiirus 299 spidol on 166,75 reaalselt.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Spidoka hammasratta suhet saab ehk muuta?

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

paikas
Postitusi: 75
Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 1 kord

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas paikas »

mul võtab spidokas esirattast näiteks ja panin 43 originaali asemele 36 hambase ja kõik jäi ikka nii nagu peab lihtsalt see jõu ja kiiruse vahekord muutus.

Ajalugu: Pannonia T5: 250cc, IŽ planeta 5: 350cc, jawa 634: 350cc, honda mbx50: 50cc, Suzuki GSF600N Bandit: 600cc
Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Vanematel masinatel on vist nii, et võtab esirattast. Mul võtab kah esirattast.

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

mart211

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Mhhh kirjutas:

Spidoka hammasratta suhet saab ehk muuta?

Tema rattale on müügiks speedo-healer, mis asja jälle korda teeb. Biker24 müüb neid vist.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Kristjan85
Postitusi: 89
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
Tsikkel: Yamaha r6
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas Kristjan85 »

Käisin praegu hammakat tsekkamas, taga 45... originaalis on ka 45 :? Vb on esimene väiksem. Arvasin, et taga on suurem :wack: Stock see seal taga igatahes pole. Peab baiker24 uurimas käima.

mart211 kirjutas:

Läbisõitu kerib ikka juurde. Võta spido andur vahest pühapäeviti ära, siis saad tasa teha :D
Mul on ees 14, taga 60, originaal on 15/46 vist. Spido kerib topelt. Kiirus 299 spidol on 166,75 reaalselt.

Mul spidol 160 reaalselt 140. Mida kiiremini seda rohkem juurde valetab. Anduri peaks üle päeva tagant ära võtma :D mõte iseenest hea!

-------

Ja siit ka vigadeparandus. Ees 14, taga 45. Stockis ees 16, taga 45. Mõte jääb samaks :D

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas Pontus »

Ega sul seal muud valikut pole:
1)jätad meelde kiirused 60 ja 100 vms
2)http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=162&item=1396

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

koy
Postitusi: 44
Liitunud: 18 Mai 2004, 21:56
Tsikkel: Honda CBR 929
Asukoht: Tallinn

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas koy »

mart211 kirjutas:

Läbisõitu kerib ikka juurde. Võta spido andur vahest pühapäeviti ära, siis saad tasa teha :D
Mul on ees 14, taga 60, originaal on 15/46 vist. Spido kerib topelt. Kiirus 299 spidol on 166,75 reaalselt.

Maanteesõiduks on su ratas ühesõnaga täiesti kasutu :P
Kuskilt videolt olen imetlenud küll su voki tagumist ketikat. Hakkab võtma peaaegu samu mõõtmeid mis tagaratas.


mart211

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas mart211 »

koy kirjutas:
mart211 kirjutas:

Läbisõitu kerib ikka juurde. Võta spido andur vahest pühapäeviti ära, siis saad tasa teha :D
Mul on ees 14, taga 60, originaal on 15/46 vist. Spido kerib topelt. Kiirus 299 spidol on 166,75 reaalselt.

Maanteesõiduks on su ratas ühesõnaga täiesti kasutu :P
Kuskilt videolt olen imetlenud küll su voki tagumist ketikat. Hakkab võtma peaaegu samu mõõtmeid mis tagaratas.

Selle aja peale kui Tallinnas Tartu sõidan, peaks kolm korda õli vahetama ja kui autodega sammu tahan pidada, siis kepsusi vast ka :mrgreen:
Ja minu oma on Dima kõrval lapsuke. Tal 70 hammas. Kui rehv katki läheb, saab hammaka peal koju sõida :D


lauriii
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2014, 03:22
Tsikkel: Gsx-r
Asukoht: Kohila

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas lauriii »

Võtaksin vana teema ülesse. Vahetasin Z750 '05 tagumise hammasratta suurema vastu, tahaksin millalgi ka esimese hammasratta välja vahetada aga siis hakkaks spidokas juba päris jubedalt valetama. Kas mõni elektrimees oskaks öelda kas sinna saaks mingisuguse takisti vms. vahele aretada ja kiiruse paika sättida? Oskan manuali järgi öelda ainult nii, et 160Hz=60mph, 100Hz=60kmh.
SpeedoHealeri hind tundub lihtsalt liiga kirves.

Kasutaja avatar

Veiko
Postitusi: 45
Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
Asukoht: Rapla/Tallinn

Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter

Lugemata postitus Postitas Veiko »

lauriii kirjutas:

Võtaksin vana teema ülesse. Vahetasin Z750 '05 tagumise hammasratta suurema vastu, tahaksin millalgi ka esimese hammasratta välja vahetada aga siis hakkaks spidokas juba päris jubedalt valetama. Kas mõni elektrimees oskaks öelda kas sinna saaks mingisuguse takisti vms. vahele aretada ja kiiruse paika sättida? Oskan manuali järgi öelda ainult nii, et 160Hz=60mph, 100Hz=60kmh.
SpeedoHealeri hind tundub lihtsalt liiga kirves.

Takistiga pole seal paraku midagi teha, sinna vaja juba vähe keerulisemat elektroonikat. Ilmselt mõni viitsija teeks selle ka valmis, netis skeeme paistaks nagu olema aga mis raha eest, see on juba iseküsimus. Võid ju uurida Robotiklubist http://robotiklubi.ee/ või Skeemipesast http://www.skeemipesa.ee/ äkki mõnel tudengil näpud sügelevad ja veidi raha vaja.

GSX 600F
BMW 1150GS Adventure
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”