Suuerm hammakas vs. spidomeeter
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 89
- Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
- Tsikkel: Yamaha r6
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Suuerm hammakas vs. spidomeeter
Kui originaal tagumine hammakas välja vahetada suurema vastu, hakkab spidokas kiirust juurde valetama. Kas on olemas võimalus spido näit õigeks saada? Probleem polegi nii väga selles, et valetab kiirust vaid see, et kerib läbisõitu tegelikusest rohkem juurde. Rattaks 06a yamu r6.
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
Läbisõitu kerib ikka juurde. Võta spido andur vahest pühapäeviti ära, siis saad tasa teha
Mul on ees 14, taga 60, originaal on 15/46 vist. Spido kerib topelt. Kiirus 299 spidol on 166,75 reaalselt.
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
Spidoka hammasratta suhet saab ehk muuta?
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 19 Juul 2012, 08:32
- Tsikkel: Suzuki GSF600 Bandit
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
mul võtab spidokas esirattast näiteks ja panin 43 originaali asemele 36 hambase ja kõik jäi ikka nii nagu peab lihtsalt see jõu ja kiiruse vahekord muutus.
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
Vanematel masinatel on vist nii, et võtab esirattast. Mul võtab kah esirattast.
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
Mhhh kirjutas:Spidoka hammasratta suhet saab ehk muuta?
Tema rattale on müügiks speedo-healer, mis asja jälle korda teeb. Biker24 müüb neid vist.
-
Teema algataja - Postitusi: 89
- Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
- Tsikkel: Yamaha r6
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
Käisin praegu hammakat tsekkamas, taga 45... originaalis on ka 45 Vb on esimene väiksem. Arvasin, et taga on suurem Stock see seal taga igatahes pole. Peab baiker24 uurimas käima.
mart211 kirjutas:Läbisõitu kerib ikka juurde. Võta spido andur vahest pühapäeviti ära, siis saad tasa teha
Mul on ees 14, taga 60, originaal on 15/46 vist. Spido kerib topelt. Kiirus 299 spidol on 166,75 reaalselt.
Mul spidol 160 reaalselt 140. Mida kiiremini seda rohkem juurde valetab. Anduri peaks üle päeva tagant ära võtma mõte iseenest hea!
-------Ja siit ka vigadeparandus. Ees 14, taga 45. Stockis ees 16, taga 45. Mõte jääb samaks
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
Ega sul seal muud valikut pole:
1)jätad meelde kiirused 60 ja 100 vms
2)http://www.dragbike.ee/pood/?p=1&id=162&item=1396
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
mart211 kirjutas:Läbisõitu kerib ikka juurde. Võta spido andur vahest pühapäeviti ära, siis saad tasa teha
Mul on ees 14, taga 60, originaal on 15/46 vist. Spido kerib topelt. Kiirus 299 spidol on 166,75 reaalselt.
Maanteesõiduks on su ratas ühesõnaga täiesti kasutu
Kuskilt videolt olen imetlenud küll su voki tagumist ketikat. Hakkab võtma peaaegu samu mõõtmeid mis tagaratas.
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
koy kirjutas:mart211 kirjutas:Läbisõitu kerib ikka juurde. Võta spido andur vahest pühapäeviti ära, siis saad tasa teha
Mul on ees 14, taga 60, originaal on 15/46 vist. Spido kerib topelt. Kiirus 299 spidol on 166,75 reaalselt.Maanteesõiduks on su ratas ühesõnaga täiesti kasutu
Kuskilt videolt olen imetlenud küll su voki tagumist ketikat. Hakkab võtma peaaegu samu mõõtmeid mis tagaratas.
Selle aja peale kui Tallinnas Tartu sõidan, peaks kolm korda õli vahetama ja kui autodega sammu tahan pidada, siis kepsusi vast ka
Ja minu oma on Dima kõrval lapsuke. Tal 70 hammas. Kui rehv katki läheb, saab hammaka peal koju sõida
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
Võtaksin vana teema ülesse. Vahetasin Z750 '05 tagumise hammasratta suurema vastu, tahaksin millalgi ka esimese hammasratta välja vahetada aga siis hakkaks spidokas juba päris jubedalt valetama. Kas mõni elektrimees oskaks öelda kas sinna saaks mingisuguse takisti vms. vahele aretada ja kiiruse paika sättida? Oskan manuali järgi öelda ainult nii, et 160Hz=60mph, 100Hz=60kmh.
SpeedoHealeri hind tundub lihtsalt liiga kirves.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Apr 2008, 09:44
- Tsikkel: BMW 1150GS Adventure
- Asukoht: Rapla/Tallinn
Re: Suuerm hammakas vs. spidomeeter
lauriii kirjutas:Võtaksin vana teema ülesse. Vahetasin Z750 '05 tagumise hammasratta suurema vastu, tahaksin millalgi ka esimese hammasratta välja vahetada aga siis hakkaks spidokas juba päris jubedalt valetama. Kas mõni elektrimees oskaks öelda kas sinna saaks mingisuguse takisti vms. vahele aretada ja kiiruse paika sättida? Oskan manuali järgi öelda ainult nii, et 160Hz=60mph, 100Hz=60kmh.
SpeedoHealeri hind tundub lihtsalt liiga kirves.
Takistiga pole seal paraku midagi teha, sinna vaja juba vähe keerulisemat elektroonikat. Ilmselt mõni viitsija teeks selle ka valmis, netis skeeme paistaks nagu olema aga mis raha eest, see on juba iseküsimus. Võid ju uurida Robotiklubist http://robotiklubi.ee/ või Skeemipesast http://www.skeemipesa.ee/ äkki mõnel tudengil näpud sügelevad ja veidi raha vaja.
BMW 1150GS Adventure
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.