Upside-down amordid
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Upside-down amordid
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1 : "upside - down esiamordid"
miks?
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Rumalad küsimused 2
On seal siis midagi erilist? Mul 3 tsiklil upside-down esiamordid.
Minu füüsi(ka)line mõtlemine ütleb, et reaalselt pole mingit vahet mis pidi sa need paned. Pmts sama suur erinevus - kumba pidi tagumine vedru on.
Re: Rumalad küsimused 2
rinx85 kirjutas:http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1 : "upside - down esiamordid"
miks?
uuemate rataste värk ja esiots peaks olema jäigem, väänamise suhtes siis
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused 2
madone kirjutas:rinx85 kirjutas:http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1 : "upside - down esiamordid"
miks?
uuemate rataste värk ja esiots peaks olema jäigem, väänamise suhtes siis
Hoiab ka ratast paremini teel.
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused 2
Mõni teooria selle kohta?[/quote]
Et hoiab ratast ja esiratast paremini teel? Ratta külge on kinnitatud väiksema massiga pool amordist, mida vähem massi seda seda rohkem amort suudab esiratast vastu maad hoida künklikul teel jne. ( see on see mingi liikumisseadus mis on seotud massiga ja hetkel meelde ei tule selle nimi x)
Re: Rumalad küsimused 2
Mõni teooria selle kohta?[/quote]
Kuidas oleks selle teooriaga, et liikuvakeha mass on väiksem. Antud juhul siis vähema metalli ja amordiõli puudumise arvelt.näiteks võib tuua vast puudelõhkumise olukorra, et, millal pakusolrvat kirvest õigetpidi lüüa, ja millal pakk tagurpidi keerata.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
Stonekurg kirjutas:extremist kirjutas:Mõni teooria selle kohta?
Et hoiab ratast ja esiratast paremini teel? Ratta külge on kinnitatud väiksema massiga pool amordist, mida vähem massi seda seda rohkem amort suudab ratast vastu maad hoida künklikul teel jne.
Täpselt õige, ma ei tea, mis selle eestikleene vaste on aga inglise keeles "unsprung mass" on väiksem. Teiseks eeliseks on lisanduv jäikus, mis parandab juhitavust.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
extremist kirjutas:On seal siis midagi erilist? Mul 3 tsiklil upside-down esiamordid.
Minu füüsi(ka)line mõtlemine ütleb, et reaalselt pole mingit vahet mis pidi sa need paned. Pmts sama suur erinevus - kumba pidi tagumine vedru on.
On küll vahe, asja point on kahvli jäikuses ja kui veel peenemaks minna siis ka vedrustamata massis.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.