dünotest
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
dünotest
Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)
*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.
Re: Rumalad küsimused 2
extremist kirjutas:Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.
Kaldun arvama, et asi on lihtsalt mootori kulumises? mulle tundub loogiline see. Aga äkki on dokumentides võimsus ilma jõukaota(läheb ju olenevalt ülekandest kaduma mingi % jõudu). Kui mäletan õigesti, siis variaatoriga oli see jõukadu üldse ligi 30%.
Lihtsalt pakun huupi praegu, ei tea mina ka seda täpselt. Äkki keegi oskab rääkida täpselt, täitsa huvitav oleks teada.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused 2
extremist kirjutas:Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.
Palju beigid ei ole. Max võimsus saavutatakse nn. ram-air efektiga max kiirusel, kui tänu sõidukiirusele tekib kerge ülelaadimine.
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused 2
mx77 kirjutas:extremist kirjutas:Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.
Palju beigid ei ole. Max võimsus saavutatakse nn. ram-air efektiga max kiirusel, kui tänu sõidukiirusele tekib kerge ülelaadimine.
Ja enamasti on tehase andmed ikkagi vändast? (ülekanne tahab ka oma hobuseid)
-
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Rumalad küsimused 2
extremist kirjutas:Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.
dünos mõõdetakse võimsust rattast, kus kajastub ka kaod ülekandes. passis olev on aga puht mootori võimsus.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 03 Dets 2011, 15:14
- Tsikkel: S4R
- Asukoht: Raplamaa
Re: dünotest
Küsiks vahele, et kus saaks Tallinnas dünotesti teha?
Veldist öeldi et hetkel nad ei tee ja motodepoost saadeti Tartusse.
-
- Postitusi: 731
- Liitunud: 30 Juul 2008, 15:21
- Tsikkel: Ducati
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: dünotest
Tagasihoidlikust huvist küsin, et mida pekki see test teile annab?
Saan aru, kui on probleemid mootori töös ja ratas vajab konkreetselt seadistamist, aga teha n summa eest mingi paar tõmmet ja saada veel pettumus, et sittagi jõudu pole rattal?
Düno eesmärk on olnud läbi aegade ikkagi mootorite seadistamine, kuna seda on võimalik teha ilma teisi ohustamata ja vastava tarkvara /teadmiste olemasolul on asi ka tunduvalt kiirem kui küünlavärvi järgi kodus posides.
Lisaks annavad erinevad dünod täiesti erinevaid numbreid-korduvalt tõestatud ja nähtud asi.
Mind huvitab kordades rohkem see mis on segud ja EGT,mida teeb süüde, millal tuleb deto. Need on asjad, mida on tegelikult tarvis teada. Need kaks kõverat, mis paberil kaasa antakse ei räägi mitte halligi tegelikult.
-
Teema algataja - Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: dünotest
Kuna mu väiksel tsiklil pole üüratut pauerit siis oleks küll päris hea teada mis tegelikkuses tagarattasse jõuab.
Ja kui sa tõesti avastad, et sittagi jõudu pole siis tead et on aeg probleemi otsida.
Re: dünotest
Eelmisetel aastatel on see Veldi dünotesti masin ka SMASHil olnud. Kui korke seda kõveraks ei vääna, saavad vb teised ka proovida
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 03 Dets 2011, 15:14
- Tsikkel: S4R
- Asukoht: Raplamaa
Re: dünotest
Kauri » Kolmapäev Juul 04, 2012 20:51
Tagasihoidlikust huvist küsin, et mida pekki see test teile annab?
No olekski nagu vaja kontrollida kas segud paigas (kuna tsiklil vahetatud väljalase, lahtine õhufilter ja uus aju). Vajadusel ostaks PC III juurde, mida oleks ka vaja seadistada.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: dünotest
hetkel pole mitte millegiga seda kõveraks väänata.
mart211 kirjutas:Eelmisetel aastatel on see Veldi dünotesti masin ka SMASHil olnud. Kui korke seda kõveraks ei vääna, saavad vb teised ka proovida
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: dünotest
Dünooperaator: Risto Klausen 56241773
Pink asub Viimsis Miidurannas "Boat Worldi" tagusel platsil .
Julgen soovitada . Terv Deivid
Re: dünotest
Andriod marketis on olemas (umbes 5 eur) ja täitsa kasutatav düno app.
Osta ära ja testi niipalju kui vaja.
Ise olen edukalt kasutanud ühe mootori hammasrihma paikapanekul. (See oli erinevate mootorite juppidest kokku pandud haruldane mootor ja ükski märk ei vastanud oma kohale.)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.