dünotest

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

dünotest

Lugemata postitus Postitas extremist »

Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)

*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.




kevin1995
Postitusi: 169
Liitunud: 29 Mär 2010, 21:52
Asukoht: Viljandi

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas kevin1995 »

extremist kirjutas:

Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)

*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.

Kaldun arvama, et asi on lihtsalt mootori kulumises? mulle tundub loogiline see. Aga äkki on dokumentides võimsus ilma jõukaota(läheb ju olenevalt ülekandest kaduma mingi % jõudu). Kui mäletan õigesti, siis variaatoriga oli see jõukadu üldse ligi 30%.
Lihtsalt pakun huupi praegu, ei tea mina ka seda täpselt. Äkki keegi oskab rääkida täpselt, täitsa huvitav oleks teada.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

extremist kirjutas:

Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)

*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.

Palju beigid ei ole. Max võimsus saavutatakse nn. ram-air efektiga max kiirusel, kui tänu sõidukiirusele tekib kerge ülelaadimine.

Kasutaja avatar

Stonekurg
Postitusi: 242
Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
Tsikkel: zx7r
Asukoht: Laulasmaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Stonekurg »

mx77 kirjutas:
extremist kirjutas:

Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)

*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.

Palju beigid ei ole. Max võimsus saavutatakse nn. ram-air efektiga max kiirusel, kui tänu sõidukiirusele tekib kerge ülelaadimine.

Ja enamasti on tehase andmed ikkagi vändast? (ülekanne tahab ka oma hobuseid)

kawasaki zx7r

Teema algataja
extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas extremist »

mx77 kirjutas:

Palju beigid ei ole.

ei saand lausest aru

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3136
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ranel »

extremist kirjutas:

Kas tsiklid on dünol testides üldse sama võimsad kui manuali järgi? Ma pakun et tavalise 600'se puhul võib mõnusa 10kw maha võtta, tonniste puhul kindlasti rohkem...
Millest selline langus? (kui tegu kasutatud ratastega muidugi)

*Olen näinud kunagi autosaadetes, kus kontrolliti 5a vana autosid dünol ja välja andis umbes poole lubatust kW'st. Eeldan et tsiklitega midagi analoogset.

dünos mõõdetakse võimsust rattast, kus kajastub ka kaod ülekandes. passis olev on aga puht mootori võimsus.

http://et.wikipedia.org/wiki/Hammas%C3%BClekanne

http://et.wikipedia.org/wiki/Kett%C3%BClekanne

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

kalkaan211
Postitusi: 2
Liitunud: 03 Dets 2011, 15:14
Tsikkel: S4R
Asukoht: Raplamaa

Re: dünotest

Lugemata postitus Postitas kalkaan211 »

Küsiks vahele, et kus saaks Tallinnas dünotesti teha?
Veldist öeldi et hetkel nad ei tee ja motodepoost saadeti Tartusse.

Kasutaja avatar

miu
Postitusi: 731
Liitunud: 30 Juul 2008, 15:21
Tsikkel: Ducati
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 11 korda

Re: dünotest

Lugemata postitus Postitas miu »

kalkaan211 kirjutas:

..saadeti Tartusse.

http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=54688

Midnight bugs taste best.
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: dünotest

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Tagasihoidlikust huvist küsin, et mida pekki see test teile annab?
Saan aru, kui on probleemid mootori töös ja ratas vajab konkreetselt seadistamist, aga teha n summa eest mingi paar tõmmet ja saada veel pettumus, et sittagi jõudu pole rattal?
Düno eesmärk on olnud läbi aegade ikkagi mootorite seadistamine, kuna seda on võimalik teha ilma teisi ohustamata ja vastava tarkvara /teadmiste olemasolul on asi ka tunduvalt kiirem kui küünlavärvi järgi kodus posides.
Lisaks annavad erinevad dünod täiesti erinevaid numbreid-korduvalt tõestatud ja nähtud asi.
Mind huvitab kordades rohkem see mis on segud ja EGT,mida teeb süüde, millal tuleb deto. Need on asjad, mida on tegelikult tarvis teada. Need kaks kõverat, mis paberil kaasa antakse ei räägi mitte halligi tegelikult.


Teema algataja
extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: dünotest

Lugemata postitus Postitas extremist »

Kuna mu väiksel tsiklil pole üüratut pauerit siis oleks küll päris hea teada mis tegelikkuses tagarattasse jõuab.
Ja kui sa tõesti avastad, et sittagi jõudu pole siis tead et on aeg probleemi otsida.


mart211

Re: dünotest

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Eelmisetel aastatel on see Veldi dünotesti masin ka SMASHil olnud. Kui korke seda kõveraks ei vääna, saavad vb teised ka proovida :D

Kasutaja avatar

kalkaan211
Postitusi: 2
Liitunud: 03 Dets 2011, 15:14
Tsikkel: S4R
Asukoht: Raplamaa

Re: dünotest

Lugemata postitus Postitas kalkaan211 »

Kauri » Kolmapäev Juul 04, 2012 20:51
Tagasihoidlikust huvist küsin, et mida pekki see test teile annab?

No olekski nagu vaja kontrollida kas segud paigas (kuna tsiklil vahetatud väljalase, lahtine õhufilter ja uus aju). Vajadusel ostaks PC III juurde, mida oleks ka vaja seadistada.

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: dünotest

Lugemata postitus Postitas korke »

hetkel pole mitte millegiga seda kõveraks väänata.

mart211 kirjutas:

Eelmisetel aastatel on see Veldi dünotesti masin ka SMASHil olnud. Kui korke seda kõveraks ei vääna, saavad vb teised ka proovida :D

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


Deiv
Postitusi: 367
Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: dünotest

Lugemata postitus Postitas Deiv »

Dünooperaator: Risto Klausen 56241773
Pink asub Viimsis Miidurannas "Boat Worldi" tagusel platsil .

Julgen soovitada . Terv Deivid :bsmile:

Kasutaja avatar

ping
Postitusi: 1229
Liitunud: 22 Mär 2005, 23:45
Asukoht: Tallinn

Re: dünotest

Lugemata postitus Postitas ping »

Andriod marketis on olemas (umbes 5 eur) ja täitsa kasutatav düno app.
Osta ära ja testi niipalju kui vaja.
Ise olen edukalt kasutanud ühe mootori hammasrihma paikapanekul. (See oli erinevate mootorite juppidest kokku pandud haruldane mootor ja ükski märk ei vastanud oma kohale.)

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”