Esirattalaager
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 116
- Liitunud: 23 Okt 2007, 22:27
- Tsikkel: Susuki GsxR K2
- Asukoht: Eesti/Soome
Esirattalaager
Selline küsimus, kui tihti/harva peaks esirattalaagrit vahetama?
-
Teema algataja - Postitusi: 116
- Liitunud: 23 Okt 2007, 22:27
- Tsikkel: Susuki GsxR K2
- Asukoht: Eesti/Soome
Re: Esirattalaager
reimps kirjutas:Siis kui loks sisse tuleb. Ega toimivat asja vahetada/parandada mõtet ju pole..
Bikel peaks sel juhul vibra hästi sisse viskama kui miskit valesti
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Esirattalaager
Vaheta igapäev või nagu manual ette näeb siis. (eeskujulik tsiklimees vahetab kui manual ette näeb ja kontrollib alati loksu enne sõitma hakkamist )
-
Teema algataja - Postitusi: 116
- Liitunud: 23 Okt 2007, 22:27
- Tsikkel: Susuki GsxR K2
- Asukoht: Eesti/Soome
Re: Esirattalaager
Stonekurg kirjutas:Vaheta igapäev või nagu manual ette näeb siis. (eeskujulik tsiklimees vahetab kui manual ette näeb ja kontrollib alati loksu enne sõitma hakkamist )
Nii jääb sõiduaeg marulühikeseks, kui kõiki peaks tegema manuali järgi
-
- Postitusi: 242
- Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
- Tsikkel: zx7r
- Asukoht: Laulasmaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Esirattalaager
Siis kontrolli loksu näiteks korra nädalas. Juhult kui sul rooliamort on ja piiripeal just sõitu ei harrasta, siis ei tohiks midagi väga hullu juhtuda isegi kui loks tuleb. Enda rattal pole rooliamorti ja tuntsin pidurdades ära, et vajavad vahetust aga ei vahetanud ikka enne kui slapperid ära tyytasid.
Re: Esirattalaager
Selline küsimus, kui tihti/harva peaks esirattalaagrit vahetama?
Võta ühe käega rehvist ja teise käega amorditorudest kinni ja ürita ratast loksutada. Kui mingisugune lõtk on sees, siis võid laagri kohe ära vahetada.
Kui tihti peaks laagrit vahetama? See oleneb rohkem kasutusest ja ratta iseärasustest. Kui enduurokas sõidab mudas ja sopas ning tal on kinnised rattalaagrid lisaks veel simmeritega kaetud, siis pakuks elueaks umbkaudu 2 aastat.
Baigi vahetusvälpadest pole kahjuks õrna aimugi...
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Esirattalaager
Mida kuradit. Võta ratas alt, torka näpp laagrisse ja keera seda ringi. Kui krudiseb või loksu tunned, vaheta ära, see pole mingi töö ja see laager ei maksa ka eriti midagi. See kontrollimine ei võta aega ega midagi...
Ja peale vahetust sõidab laager ikka kümneid tuhandeid (kui ta ikka õigesti paigaldatud on). See pole sõlm, mis järsult sureb ja mida "iga nädal" vaja näppida on. Isegi vahetamist vajav laager nutab all tuhandeid, enne, kui päris katki läheb. Ülikorralik oled (või tõesti hardcore endurist või väga suur läbisõit), siis talvise hoolduse ajal torka näpp masinasse ja vaata järele.
Ja kui loksu juba nii tunned, et "ühe käega rattast ja teisega torust", on see laager ammu juba tuksis.
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: 28 Mai 2007, 22:10
- Tsikkel: VN750, Suzuki GSX1100G
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Esirattalaager
Soovitavalt koos rehvivahetusega. Kinnisel laagril uuena kate maha ja määret juurde, seal uuena seda määrivat kraami tavaliselt väga vähe sees.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Esirattalaager
Kui sa just survepesu ei kasuta rattarummude puhastamiseks, piisab sellest "vähesest" määrdest korralikule kinnisele laagrile küll ja veel - ega see sealt kusagile ei kao. Ja liigne määre põhjustab omakorda takistust, seega ka temperatuuri tõusu. Just temperatuur on see, mis laagrist määret välja keedab, põhjuseid, miks laager kuumeneb, võib olla mitmeid. Kuidas keegi, aga mina ei näpiks kinnist laagrit. Õigus on see, et rehvivahetusel katsu ka laagrit - kõige mugavam ja täiesti piisav sagedus. Pluss veel kord - laager on nii odav, et kui katsudes tundub kahtlane, vaheta parem ära - enamasti pole see mingi suurem töö (ära ainult uut laagrit otse terashaamriga kopsi! Ja jälgi, et viltu sisse ei löö. Mõlemal juhul keerad asja ühemõtteliselt p...))
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.