Tsikkel ei läinud käima
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Re: Tsikkel ei läinud käima
Võibolla mõni küünal maha keerata - et äkki on märjad? Kui saab, kontrolli, kas sädet ka on.
Teine variant on see, et karpad on kuival ja läheb veidi aega enne, kui kütus sinna jõuab.
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Tsikkel ei läinud käima
Kütusepump teeb häält ja ratas on sissepritsega, niiet selel vast välistan. Bensu hais oli üleval küll. Tõmbamine oleks ka vist väga lollakas lahendus?! Ilmselt pean katsetama küünlaid.
Re: Tsikkel ei läinud käima
See bensuhais tuleb ilmselt süttimata kütusest. Puhasta/kuivata küünlad ära ja proovi uuesti.
Käima tõmmates/lükates eksisteerib oht rattaga külili käia (teoreetiliselt vähemalt).
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Tsikkel ei läinud käima
Sai ikkagi proovitud Quadiga tõmbamist nii 2 kui 3 käiguga ja ei mitte midagi. Peab ikka need küünald vist üle vaatama..
Re: Tsikkel ei läinud käima
Atsetoonis kuunalde leotamine, pesemine ja mootorile suunatud puhur on aidanud. Miskiparest, peale talve, esimestel kaivitustel lahevad kuunlad marjaks ja kogu lugu. Kui ikka mone korra kaivitamise jarel kaima ei lahe, siis kuunlad maha, puhtaks ja puhur mootorile. Alati on toiminud.
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Tsikkel ei läinud käima
Kas antud mudeliga kogemust või miski muu rattaga samamoodi käitunud?
Re: Tsikkel ei läinud käima
küünla juba kuivatamiseks maha keerad, siis pane pisike tilk õli ka sisse. See aitab eriti hästi suurema läbisõiduga mootoril käima minna, sest käivitamisel on tarvis 3 asja: säde, bensiin ja kompressioon. Õli parandab seda viimast siis ajutiselt ja laseb ka rõngastel libedamalt liikuda. Aint üle ei tasu pingutada, sest õli pole endiselt kokkusurutav.
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 24 Juun 2007, 23:24
- Tsikkel: Aprilia SXV550;AP MX125;Virago
- Asukoht: Pärnu
Re: Tsikkel ei läinud käima
Mootori läbisõit 800 km
Re: Tsikkel ei läinud käima
ma lihtsalt soovitan nii, sest ennast on see väike nõks aidanud ka oonitud ja uue sepis sisuga mootori käima ajamisel, millel teoreetiline läbisõit on 0 km. Sinu puhul ma pakun, et lihtsalt küünlad sai märjaks pika käiamise peale. Siis võid tõmmata või lükata aga käima ei lähe enne, kui ära kuivavad.
Re: Tsikkel ei läinud käima
ja loomulikult ärge unustage suurt punast lülitit gaasirutska kandis..... nii mõnigi vennike on tänu sellele lülitile mootori kap.remondist pääsenud...
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Tsikkel ei läinud käima
Kas õhu filter on puhas, ehk ei saa piisavalt õhku ja on segu liiga rikas!
Immot või salalukku pole peal?
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Tsikkel ei läinud käima
kui on kahtlus , kas pinget ikka jätkub, tuleks kontrollimõttes voltmeetri olemasolul käivitamise ajal kontrollida pinget aku klemmidel , see ei tohiks käivitamise aja oluliselt langeda ,siis aku nõrk ja kui võimalus, siis mõõta ka starteri pluss klemmilt. kui on oluline vahe, siis kusagil aku ja stareri vahel voolukadu
ma ise ka korra kevadel gs 500 käivitusprobleemiga hädas onld. voolu ja pinget jätkus, kuid tundus, et kütus ei tule peale kuna karpad talvisest seismisest tühjad, ei hakanud starterit piinama,võtsin küünlad maha (sellel margil see võrreldes enamikega imelihtne), süstlaga kuup bensiini silindrisse, küünlad tagasi ja töötas poolest pöördest .
mõned kasutavad ka käivituseetrit,mida siis käivitamise ajal õhuvõtuavasse lastakse
Re: Tsikkel ei läinud käima
krokodest niipalju et motoka jaoks peaks küll ka kõige sitematest abi olema, tõmba krokol see rüü maha mille seest juhe kroko külge läheb, sealt siis vaata kas juhtmest tulev vasktraadipunt ikka ühedust annab või on lahti, kui lahti siis näpitsad ja pigista korralikult kinni või veeparem jootekolb appi võtta.
-
Teema algataja - Postitusi: 41
- Liitunud: 19 Mär 2012, 21:30
- Tsikkel: Suzuki Marauder VZ800
Re: Tsikkel ei läinud käima
Käisin täna maal. Panin uue aku peale ja kohe läks käima Mure on murtud. Täna tsikkliga nüüd Tallinna sõites ei tulnud ühtegi kaherattalist veel vastu...
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Tsikkel ei läinud käima
Seda oleks pidanud suurelt ja punaselt kirjutama!
Bud kirjutas:ja loomulikult ärge unustage suurt punast lülitit gaasirutska kandis..... nii mõnigi vennike on tänu sellele lülitile mootori kap.remondist pääsenud...
Teemaalgataja probleemi kohta, nagu ma aru sain siis oli probleem selles, et starter, voolu puuduse tõttu, ajas mootorit lihtsalt nii aeglaselt ringi, et sellepärast ei läinud käima!?!
Miks kõik pakuvad lahenduseks bensiini vahetust, küünalde kuivatamist ja teab veel mida
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Tsikkel ei läinud käima
Selleks, et tuhja(vana) aku peale voiks igauks ise tulla. Needsamad soovitused aitavad tegelt ka suht norga vooluga ratta kaima.
-
- Postitusi: 390
- Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
- Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
- Asukoht: Saaremaa
- Tänatud: 5 korda
Re: Tsikkel ei läinud käima
Netis soovitatakse gps kui vaja käima saada pool tühja akuga ehk gear-push-start. Autodega vanemal ajal tehti tavaliselt seda või nuh nüüd ka kui pole palju kondiauru lükkamiseks. Muidugi antud juhul see tühja akuga vist abi poleks olnud
Ohverdan bensiini !
Re: Tsikkel ei läinud käima
Melx kirjutas:Netis soovitatakse gps kui vaja käima saada pool tühja akuga ehk gear-push-start. Autodega vanemal ajal tehti tavaliselt seda või nuh nüüd ka kui pole palju kondiauru lükkamiseks. Muidugi antud juhul see tühja akuga vist abi poleks olnud
Kaasaegse neljataktilise tsikli käimalükkamine on päris lõbus ettevõtmine mis, ma pakuks, suure tõenäosusega üksi ei õnnestu isegi 600cm3 tsikli puhul. Kompressioon on piisavalt tugev lihtsalt, et pane või kõige kõrgem käik, ta tõmbab tagaratta lihtsalt loha niiehknaa.
Kui kubatuur on veel suurem ja/või silindreid vähem, siis on asi veel lootusetum. Mõned aastad tagasi elasin ehmatuse üle, tehes sõidu pealt tookordsele tsiklile nn restarti kuna aku oli nii läbi et starterit andes ajas pinge kukkumine ABS-i lolliks. Tegin siis hoo pealt sidur alla - süüde välja - süüde sisse tagasi - sidur lahti et mootori käima veaks. Kiirus oli ca 40 km/h ja mälu järgi panin 4. käigu, kuid liiga järsult sidurit päästes oli sellegipoolest tulemuseks tagaratta blokeerumine ja vahva külje etteviskamine (asfalt, kuiv tee). Ratas 240kg ja ise peal 90kg, see ei lugenud midagi. 2-silindriline 4-taktiline mootor, 1100 cm2.
Sellega võrreldes on kahetaktilise lükkamine üks lust ja lillepidu - minu värskelt kap.remonditud 200cm3 ratta lükkamine 2. käiguga ei ole palju enamat kui lihtsalt kerge hommikune sörk.
Samas endal 600...650cm3 tsikliga kogemust ei ole, kes on ise oma 4-taktilist ratast nii käima lükanud, võib mulle vastu vaielda.
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)
motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks
Re: Tsikkel ei läinud käima
Bud kirjutas:ja loomulikult ärge unustage suurt punast lülitit gaasirutska kandis..... nii mõnigi vennike on tänu sellele lülitile mootori kap.remondist pääsenud...
See punene nupp on hädaabi seisma jätmiseks, niisama pole mõtet seda üldse näppida !
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Tsikkel ei läinud käima
kõiki nuppe tuleb aeg-ajalt liigutada, eriti neid,mida tavaliselt ei näpita( näiteks See punene nupp hädaabi seisma jätmiseks, signaal) - vastasel juhul aja möödudes nad lakkavad sootuks toimimast , eriti vanemate masinate puhul.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Tsikkel ei läinud käima
Sõtisin kord ühe V-Maxiga, millel oli suht nõrk aku. Kesklinnas vabakal parklas enam käima ei läinud. Mis siis ikka, vut-vut teine käik ja näpuga starterit samal ajal. Läks poolest pöördest. Ei ole see tsikli käima lükkamine midagi võimatut isegi kääbuskasvu korral.
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Tsikkel ei läinud käima
Huvitav kas LC4 saab ka käima lükata? Üksinda on iseenesest teda suht võimatu käima joosta, kui siis ehk mäest alla veeredes ja samal ajal vänta andes. Oh, wait... mis ma tast üldse lükkan kui käivitusvänt olemas on
Re: Tsikkel ei läinud käima
Vaidleks vastu - Bandit 600 sai kenasti käima joostud (üksi). Eelduseks see, et meil Banditiga väga suurt kaaluvahet ka ei ole. Ja nii mitu korda järjest. Enne kui tuli mõistus koju ja sai uus aku peale soetatud
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikkel ei läinud käima
900cc xj on samuti käima lükatav üksi. Eks ta vastu hakkab, aga kus ta pääseb