SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Ahoi ja kena hommikut!
Tekkis hiljuti soetatud tsikli kohta taas üks küsimus. Tegelikult isegi paar küsimust ja teemaks väljalaske osa. Andke andeks, kui see allpool kirjutatu on puhta kulla asemel puhas sõnnik, aga ikkagi - vähemalt on need küsimused ajendatud eelmistest meeldejäänud teemafragmentidest ja ehk osalt ka nö linnalegendisest. Ning pole eriti kokkupuuteid eelnevalt olnud sportide- ja tühjade torudega.
Originaalsummutite asemel on SV1000-l küljes kaks Leo Vince toru. Ja needki on seest tühjad.
Kas selline komplekt eeldab, et midagi peaks ette võtma mootorratta süütesüsteemi osas? On mingeid muutusi gaaside liikumistel silindrites ja neist välja? Ning kes selliseid asju oleks pädevad hindama-tegema-teostama? Kuigi iseenesest tundub küll, et sõidus kiirust-jõudu kaotanud ei ole. Või võivad tekkida mingid muud probleemid, kui on sportsummutid ning mootorratas oma kütuse ja süütamistega seadistatud originaalsummutite jaoks?
Tänud ette,
Yerba
-
- Postitusi: 465
- Liitunud: 22 Aug 2007, 11:56
- Tsikkel: Viffer ja Kawa
- Asukoht: Harjumaa Muuga
- Tänatud: 8 korda
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Selleks, et välja selgitada mis toimub mootoris on Dünostend. Pingis selgitatakse välja, mida täpselt on vaja muuta. Minuteada foorumi kasutajal Harimal on olemas selleks vahendit, võid temalt küsida. Dünotamise teemasid on ka siin foorumis küll ja veel.
Üldiseks lugemiseks Yerbale ja teistele keda huvitab "Õhu tee läbi mootori" http://www.tqhq.ee/dir.php?id=38
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Olen korduvalt seda teemat käsitlenud ja selle ratta puhul teen vajalikud muudatused pritsungile €35 eest.
Liigun Pärnu-Tallinn liinil iga nädal ja vajaliku häälestuse saan teha ära kohapeal.
Lühidalt öeldes on vaja teha muudatusi kütusesüsteemile mitte süütele.
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Nigga kirjutas:Olen korduvalt seda teemat käsitlenud ja selle ratta puhul teen vajalikud muudatused pritsungile €35 eest.
Liigun Pärnu-Tallinn liinil iga nädal ja vajaliku häälestuse saan teha ära kohapeal.Lühidalt öeldes on vaja teha muudatusi kütusesüsteemile mitte süütele.
Väga kena, tänud vastuse eest. Küsin lisaks, et mis mootorrattal sellest kütusesüsteemi muudatuste tegemisest muutub? Väheneb kütusekulu, tuleb jaksu juurde või mille efekt(id) seisnevad? Sry, täiesti võhik olen antud teemal.
Ja kas selle ka nö näed ära, on seda süsteemi eelnevalt juba muudetud või mitte? Ning on see täiesti elektrooniline protsess see seadistamine?
Praegu kondasin tootja kodulehel ja leidsin sellise info SV1000 2004a mudeli kohta (selle järgi võiks arvata, et asi ongi mõeldud töötama tehaseseades kütuse sissepritsega?):
LeoVince SBK Oval Systems
SBK Oval exhaust systems are powerful, durable and most importantly affordable, providing significant weight savings and increased horsepower. They are designed to run with stock jetting or fuel injection settings
Serious performance boost at an entry level price
All 304 stainless steel internal silencer construction
Available with aluminum or real carbon fiber canister sleeve
Significant weight savings over stock
Slip-ons boost horsepower an average of 5% across RPM range
Pipes made of TIG welded 304 stainless steel
Aluminum canister straps
Aluminum and 304 stainless steel mounting hardware kit included
Produces deeper tuned tone at a reasonable sound level
EVOII silencer insert removable for more aggressive tone
CAD/CAM designed for precise fit
Machine-specific tuned to work with stock fuel settings
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Kui originaaliga võrreldes muud pole tehtud, kui torud tühjaks löödud, siis nähtavasti käib nüüd mootor lahja seguga ja võib olla, et natuke ka ökomalt kui originaal. NB! sellised tootjad nagu acrapovic ja Yoshimura on teinud mõlemad teste ja sportpüttide lisamine näiteks gsxr pritsungiga mootoritele ei tee absoluutselt midagi halba, vastupidi, kogu pöörete vahemikus tuleb tavaliselt jõudu juurde. Aga, kui tahta, et tuleks tuntavalt jõudu juurde ja, et ülemises pöörete piirkonnas oleks turvaliselt rikas segu, siis on vaja pritsemap-i ratta ajus veidi modida ja sinna "kütust peale keerata".
Olen enam kui 90% kindel, et kui Ron selle paranduse sinna teeks, siis kütusekulu tõuseks, jõudu tuleks juurde ja nähtavasti muutuks veidi ühtlasemaks ka pöörete vahemikes jõu rakendumine. 35 EUR palju selle eest kindlasti pole. Aga tasuks enne kruttima minekut kõik asjad enne üle vaadata (õhufilter, mida võiks ka järelturuka vastu vahetada, küünlad, kütusefilter ja võimalikud lekked kust iganes).
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Tänud vastuse eest. Sinu kirjatöö viimased laused tekitasid väikestviisi muremõtted, et nii võib muutuda ratas tunduvalt kiiremaks-sportlikumaks. See polegi eesmärk omaette jälle. Pigem eesmärgiks see, et ega nende tühjade torudega sõites rattale kahju ei saa sündima. Mootorile või siis pagan teab millele. Selline maamehe mure mul
Kütusekulu peaks olema kirjade järgi 5,5-6,5. Täna sai sõita 180km ja läks kenasti 14 liitrit kütust juurde jälle.. ehk keskmiseks kuluks 7.7(7). Mis nõksa ikkagi erineb nö tehaselubatust. Kui nüüd jaksu juurde keerata, siis see number peaks oluliselt suurenema?
Snowhite kirjutas:Kui originaaliga võrreldes muud pole tehtud, kui torud tühjaks löödud, siis nähtavasti käib nüüd mootor lahja seguga ja võib olla, et natuke ka ökomalt kui originaal. NB! sellised tootjad nagu acrapovic ja Yoshimura on teinud mõlemad teste ja sportpüttide lisamine näiteks gsxr pritsungiga mootoritele ei tee absoluutselt midagi halba, vastupidi, kogu pöörete vahemikus tuleb tavaliselt jõudu juurde. Aga, kui tahta, et tuleks tuntavalt jõudu juurde ja, et ülemises pöörete piirkonnas oleks turvaliselt rikas segu, siis on vaja pritsemap-i ratta ajus veidi modida ja sinna "kütust peale keerata".
Olen enam kui 90% kindel, et kui Ron selle paranduse sinna teeks, siis kütusekulu tõuseks, jõudu tuleks juurde ja nähtavasti muutuks veidi ühtlasemaks ka pöörete vahemikes jõu rakendumine. 35 EUR palju selle eest kindlasti pole. Aga tasuks enne kruttima minekut kõik asjad enne üle vaadata (õhufilter, mida võiks ka järelturuka vastu vahetada, küünlad, kütusefilter ja võimalikud lekked kust iganes).
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
7,7 l sajale ?????
millise sõidustiiliga ja kus teedel?
tuhandese SV normaalne kulu jääb kindlasti sinna 5-6 vahemikku. Vb kui kõvasti kallutada ja madalate käikudega 10tuh rpm juures sõita, siis on kulu suurem aga normaalsel sõidul mitte.
Kui mootori ebaloomulikud anomaaliad kõrvale jätta - ega pole ohtu, et äkki on ikkagi kusagil sabagondlis üks must karbike peidetud (silt peal POWER COMMANDER).!?!?!
Yerba kirjutas:Tänud vastuse eest. Sinu kirjatöö viimased laused tekitasid väikestviisi muremõtted, et nii võib muutuda ratas tunduvalt kiiremaks-sportlikumaks. See polegi eesmärk omaette jälle. Pigem eesmärgiks see, et ega nende tühjade torudega sõites rattale kahju ei saa sündima. Mootorile või siis pagan teab millele. Selline maamehe mure mul
Kütusekulu peaks olema kirjade järgi 5,5-6,5. Täna sai sõita 180km ja läks kenasti 14 liitrit kütust juurde jälle.. ehk keskmiseks kuluks 7.7(7). Mis nõksa ikkagi erineb nö tehaselubatust. Kui nüüd jaksu juurde keerata, siis see number peaks oluliselt suurenema?Snowhite kirjutas:Kui originaaliga võrreldes muud pole tehtud, kui torud tühjaks löödud, siis nähtavasti käib nüüd mootor lahja seguga ja võib olla, et natuke ka ökomalt kui originaal. NB! sellised tootjad nagu acrapovic ja Yoshimura on teinud mõlemad teste ja sportpüttide lisamine näiteks gsxr pritsungiga mootoritele ei tee absoluutselt midagi halba, vastupidi, kogu pöörete vahemikus tuleb tavaliselt jõudu juurde. Aga, kui tahta, et tuleks tuntavalt jõudu juurde ja, et ülemises pöörete piirkonnas oleks turvaliselt rikas segu, siis on vaja pritsemap-i ratta ajus veidi modida ja sinna "kütust peale keerata".
Olen enam kui 90% kindel, et kui Ron selle paranduse sinna teeks, siis kütusekulu tõuseks, jõudu tuleks juurde ja nähtavasti muutuks veidi ühtlasemaks ka pöörete vahemikes jõu rakendumine. 35 EUR palju selle eest kindlasti pole. Aga tasuks enne kruttima minekut kõik asjad enne üle vaadata (õhufilter, mida võiks ka järelturuka vastu vahetada, küünlad, kütusefilter ja võimalikud lekked kust iganes).
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Suhteliselt tavalise sõidustiiliga olen, linnas, pöörded max 10k kanti vahel harva. Üldiselt 3-5k rpm kandis.. Ei kihuta ega pauguta eriti. Ei ole veel eriti tutvunud, mis sabagondlis-tagaistuja sadula all võib asuda. Peakski natukene tsikli hingeelu uurima:) Kui oletatavasti on see commander peal - kas see võib siis kütusekulu niivõrd mõjutada?
Snowhite kirjutas:7,7 l sajale ?????
millise sõidustiiliga ja kus teedel?
tuhandese SV normaalne kulu jääb kindlasti sinna 5-6 vahemikku. Vb kui kõvasti kallutada ja madalate käikudega 10tuh rpm juures sõita, siis on kulu suurem aga normaalsel sõidul mitte.
Kui mootori ebaloomulikud anomaaliad kõrvale jätta - ega pole ohtu, et äkki on ikkagi kusagil sabagondlis üks must karbike peidetud (silt peal POWER COMMANDER).!?!?!
Yerba kirjutas:Tänud vastuse eest. Sinu kirjatöö viimased laused tekitasid väikestviisi muremõtted, et nii võib muutuda ratas tunduvalt kiiremaks-sportlikumaks. See polegi eesmärk omaette jälle. Pigem eesmärgiks see, et ega nende tühjade torudega sõites rattale kahju ei saa sündima. Mootorile või siis pagan teab millele. Selline maamehe mure mul
Kütusekulu peaks olema kirjade järgi 5,5-6,5. Täna sai sõita 180km ja läks kenasti 14 liitrit kütust juurde jälle.. ehk keskmiseks kuluks 7.7(7). Mis nõksa ikkagi erineb nö tehaselubatust. Kui nüüd jaksu juurde keerata, siis see number peaks oluliselt suurenema?Snowhite kirjutas:Kui originaaliga võrreldes muud pole tehtud, kui torud tühjaks löödud, siis nähtavasti käib nüüd mootor lahja seguga ja võib olla, et natuke ka ökomalt kui originaal. NB! sellised tootjad nagu acrapovic ja Yoshimura on teinud mõlemad teste ja sportpüttide lisamine näiteks gsxr pritsungiga mootoritele ei tee absoluutselt midagi halba, vastupidi, kogu pöörete vahemikus tuleb tavaliselt jõudu juurde. Aga, kui tahta, et tuleks tuntavalt jõudu juurde ja, et ülemises pöörete piirkonnas oleks turvaliselt rikas segu, siis on vaja pritsemap-i ratta ajus veidi modida ja sinna "kütust peale keerata".
Olen enam kui 90% kindel, et kui Ron selle paranduse sinna teeks, siis kütusekulu tõuseks, jõudu tuleks juurde ja nähtavasti muutuks veidi ühtlasemaks ka pöörete vahemikes jõu rakendumine. 35 EUR palju selle eest kindlasti pole. Aga tasuks enne kruttima minekut kõik asjad enne üle vaadata (õhufilter, mida võiks ka järelturuka vastu vahetada, küünlad, kütusefilter ja võimalikud lekked kust iganes).
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Commanderiga opereerimisel oleneb kõik sellest, mis mäp seal on.
Kui on teatud (kõige kasutatavamates) pööretevahemikus kütust kõvasti peale keeratud, siis võib kulu olla ka 2x suurem, kui vajalik.
Sellega saab aga tuttavaks ikke siis, kui natuke "kapoti" all kolada ja siis vastavalt järeldusi teha.
Muidugi jääb ka võimalus, et keegi on orika aju üle kirjutanud kõvasti ja tollest see kulu selline aga millegipärast ei tahaks eriti uskuda.
Ja Harimal saab kindlasti aidata jah selle poolega, et kontrollida, kuidas kütuseseguga lood on. Teha mõõturiga üks väike sõit ja kohe näha, kas uputab või mitte.
fakt on see, et see kulu on kindlasti liiga suur. Suur isegi vb commanderiga häälestatu kohta, kui väide (normaalselt sõidan) peab paika.
Yerba kirjutas:Suhteliselt tavalise sõidustiiliga olen, linnas, pöörded max 10k kanti vahel harva. Üldiselt 3-5k rpm kandis.. Ei kihuta ega pauguta eriti. Ei ole veel eriti tutvunud, mis sabagondlis-tagaistuja sadula all võib asuda. Peakski natukene tsikli hingeelu uurima:) Kui oletatavasti on see commander peal - kas see võib siis kütusekulu niivõrd mõjutada?
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Yerba kirjutas:Suhteliselt tavalise sõidustiiliga olen, linnas, pöörded max 10k kanti vahel harva. Üldiselt 3-5k rpm kandis.. Ei kihuta ega pauguta eriti. Ei ole veel eriti tutvunud, mis sabagondlis-tagaistuja sadula all võib asuda. Peakski natukene tsikli hingeelu uurima:) Kui oletatavasti on see commander peal - kas see võib siis kütusekulu niivõrd mõjutada?
Kihutamine ja paugutamine on suhtelised mõisted aga sa oled küll nende mõlemaga väga hästi kursis:D Ole rahul, et sinu sõidustiili juures kütusekulu ainult ühekohaline number on
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
7 liitrit sajale ei ole ju nii hull kütusekulu tonnisele. Ei tundu, et päris "pühapäeval kirikusse" tempoga sõidetakse ka.
Aretaks oma rattale kah talveperioodil sportsummi külge. Mitte, et nüüd vaja oleks aga miskit tahaks ikka nokitseda talvel. Kütust võtab praegu miski 7 sajale, paugutamisel see number muidugi muutub. Aga edasi läheb see-eest kah iga käiguga igast pöördest. Kellelgi mõni sobiv summ üle? Kas 1200 ccm-le läheb lohvalt 1000 ccm summ? Tervet väljalaset ei viitsi vahetada, ainult clip-on pütt siis.
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Snowhite kirjutas:7,7 l sajale ?????
millise sõidustiiliga ja kus teedel?
tuhandese SV normaalne kulu jääb kindlasti sinna 5-6 vahemikku.
naked (versioon N) SV1000 võtab kiiresti sõites tegelikult päris palju kütust ka täiesti stockina kuna tuulekaitse / suunamine on olematu võrreldes baigi või poolgondel nakediga. Seda siis küll pigem maanteesõitu silmas pidades. Mina selle 7,7 üle väga ei pabistaks... Eriti kui need mahlased V2 hääled möödasõitudel ikka vahel peeneks keerata.
Ma küll enda omadega arvutanud pole kuid tundub küll, et 5 / 100 oleks ulme valdkonda kuuluv number. Tegelikult pole mul vist kunagi ükski ratas nii vähe nagu 5/100-le kütust võtnud, sh 600cc bike-d...
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
1000-se kohta ei oska öelda, aga suvel SV650 S-ga Grossglockneril käies sain keskmiseks täpselt 4 liitrit 100 km kohta. Rattal olime kahekesi ja summutiks samuti Leo Vince-i toru. Kas seadistuses midagi muudetud on, ei oska öelda, sest sain ta juba sellisena. Kui klappide ja/või nukkvõlli keti tiksumine välja arvata (mis pidavat olemagi SV-de lahutamatu osa), siis minu poolt sõidetud pea 9000 km jooksul küll midagi juhtunud ei ole - käivitub hästi, pöörded ei kõigu, õli püsib puhas. Kaks korda olen ka küünlaid vahetanud ja alati on nad olnud ilusad tumepruunid!
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Mul sõbral ka kilone SV ja ütleb et 7,5 on täitsa hea kulu selle ratta kohta. Samuti võib kontrollida lihtsamaid asju kui ikka sees närib. Nagu nt õhufiltri ja küünalde seisukord.
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Päris palju arvamusi, kokkuvõttes jääb peale siiski seisukoht, et 7,7 pole hullu midagi. Jagaks seda seisukohta. Päris pühapäeval kirikusse sõidustiiliga ma tõesti ei ole, aga kangemate baigivendade moodi ka ei sõida. Selline keskmine sõitja pigem. Üldiselt üritan jälgida, et linnas foori alt startides üle 100 väga sisse ei saaks. Ja maanteel üle 130 kiirustel läheb nõksa tuuliseks olemine kätte. Seega sealgi +20 - +30 on piisavaks kiiruseks.
Sobrasin eile tagaistme aluse läbi ja ühtegi kahtlast-tiksuvad karbikest ei leidnud. Seega võib arvata, et seda jaksu-komandöri moodi asja SVl peal ei ole.
Nii et siis, kõige mõistlikum lahendus oleks kodanik Harimal ja tema dünopink, et saada aimu, mis siis ikkagi tsikli hingeelus toimub.
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
No ma võin sulle ilma selletagi öelda, et umbes kuni 3000 pöördeni on segu normaalne, 3000-6000 pöörde juures on segu kergelt lahja, sealt edasi nii umbes 9000 pöördeni normaalne ning kõrgemate pöörete juures samuti lahja
Küsimus ei olegi niiväga kütusekulus kui selles, et see 3k-6k pöörete juures tekib jõukõverasse kerge auk sisse mida V2 puhul pole iseenesest nii väga märgata kui R4 puhul, aga selle augu likvideerimisel muutub selles vahemikus gaasi keeramise efekt sujuvamaks.
Kui on kahtlus, et kütusekulu on suur ning teadaolevalt pole midagi masinale tehtud, siis kütusefilter tuleks üle vaadata.
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
villy kirjutas:statistikat natuke
35 = 6.721
40 = 5.881
45 = 5.227
and I rest my case...
Kõik need sellised rattad võtavad täiesti mõistlikult ökolt pena. Ja kui nad seda ei tee, siis on midagi valesti.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Nonii, teeme siis ära. Kuna ja kuhu ma peaksin oma tsikliga ilmuma?
Ning küsimus veel - kui see power commander on mingisse x-kohta peidetud-pistetud, kas selle ka kuidagi ära tuvastab Su seade? Vaatan, et kirjelduses on Sul see seadistamise osa power-commanderita siklitele.
Nigga kirjutas:No ma võin sulle ilma selletagi öelda, et umbes kuni 3000 pöördeni on segu normaalne, 3000-6000 pöörde juures on segu kergelt lahja, sealt edasi nii umbes 9000 pöördeni normaalne ning kõrgemate pöörete juures samuti lahja
Küsimus ei olegi niiväga kütusekulus kui selles, et see 3k-6k pöörete juures tekib jõukõverasse kerge auk sisse mida V2 puhul pole iseenesest nii väga märgata kui R4 puhul, aga selle augu likvideerimisel muutub selles vahemikus gaasi keeramise efekt sujuvamaks.
Kui on kahtlus, et kütusekulu on suur ning teadaolevalt pole midagi masinale tehtud, siis kütusefilter tuleks üle vaadata.
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Commander on ratta enda ECU juures, seega selle tuvastab Ronny visuaalse vaatlusega
Senise teabe põhjal tundub, et Ronnyl on järgnevale sarnane võlukastike, mis võimaldab Suzuki tehasest pärit ECU'dega otse suhelda: http://probike.co.uk/it080003.htm
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Täpselt nii, Suzuki mootorrataste originaal ECU (aju) pritsungisüsteemi häälestamine.
Võimalik teostada 1997-2005 aastatel toodetud KÕIKIDELE Suzuki mudelitele.
Mistahes muudatuste korral, mis mõjutab sisselasset(õhku või kütust) ning väljalaset (summutaja) tuleb efektiivsuse saavutamiseks teha muudatusi pritsungisüsteemile - lisada ja vähendada kütusekoguseid kindlates vahemikes. Minul on olemas teadmised ning oskused originaalaju ümberhäälestamiseks. Tehaseseaded on võimalik alati taastada.
Ise liigun Pärnu-Tallinn liinil pea iga nädal. Pärnus saan asja ära teha nädala sees ning Tallinnas nädalavahetustel.
Kontaktid on all - lepime aja ning koha kokku ja saame asja tehtud. Aega võtab see toimetamine tavaliselt mitte rohkem kui 10 minutit.
Rahaliselt kulub selleks €35 ning kui peaks hiljem soov olema taastada tehaseseaded või veel muuta, siis selle eest juurde ei küsi.
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Väga kena, võtan Sinuga nädalavahetusel ühendust!
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Sai nüüd nädalavahetusel natukene rohkem tiirutatud ja kütusekulu vaadeldud:
- Linnas mõistlikumalt sõites ehk käikegi vahetades - keskmine 6.7
- Maanteel legaalsetel kiirustel ning vahel ka kiiremini - 5.0
Selle järgi tundub, et asi on siiski korralikkuse piires. Igatahes järgmine nädalavahetus kiikab hr Nigga tsikli üle.
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
SV1000N väga ilus ratas, nii et Yerba nüüd tahaks kasutajate rataste all ka pikemat lugu näha, muidu ajad siin niisama osadel kõvaks- tead
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Kri§to kirjutas:SV1000N väga ilus ratas, nii et Yerba nüüd tahaks kasutajate rataste all ka pikemat lugu näha, muidu ajad siin niisama osadel kõvaks- tead
-
Teema algataja - Postitusi: 1225
- Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Võtan siis ühel kenal päeval selle teemaks tegemise ette.
Aga mis suunatuled võiks sellele tsiklile sobida? Olemas olevad pisikesed carbon imitatsiooniga on küll kenad, aga tolku on neist suht vähe - päise päeva ajal tagasõitja ei pruugigi väga tähele panna, et suunda näitan. Selline tagasiside siis nädalavahetuse tiirudest.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Ehk oleks abi võimsamate pirnide installimisest. Saan aru, et tegu ei ole LED-idega, need peaks väga hästi nähtavad olema.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
tali kirjutas:Ehk oleks abi võimsamate pirnide installimisest. Saan aru, et tegu ei ole LED-idega, need peaks väga hästi nähtavad olema.
Päikese käes just vastupidi... Eriti kui on klarklaas tuled tehtud lediga. Kui päike külje pealt või tagant peale paistab, siis neid led-i tulesid pole üldse näha. Aitab kui vahetada tavapirniga versioonide vastu. Depoos näiteks neid mitmeid stendi küljes rivis, hea võrrelda.
PS_ õhtul pimedas ja kuskil garaazinurgas on tulemused hoopis teised muidugi!
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: 19 Mai 2010, 22:57
- Tsikkel: Kawasaki VN2000
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
Re: SV 1000N väljalaske (sportsummutid) kohta küsimus
Vabandust, et teemat solgin. Aga kas samasugust häälestamist on võimalik teostada ka Kawasaki mootorratastele. Täpsemalt pean silmas 2002 zx12r.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.