dellorto versus kehin

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas 417 »

KTM lc4 620 SC originaalis peal dellorto ja DID väljalase

kas saan üle kuumkäivitus probleemidest kui asendan kehini ja de vince (vist oli säärane kirjapilt) ga

kas pks ühele läheb kehin dellorto asemele?



Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas munaz »

417 kirjutas:

kas saan üle kuumkäivitus probleemidest kui asendan kehini ja de vince (vist oli säärane kirjapilt) ga

Kuumkäivituse õnnestumine ei sõltu karburaatori margist. Ilmselt on kütet liiga palju sel hetkel lihtsalt (enimlevinud kuumkäivituse probleem) - seda saab ka Dellorto puhul reguleerida ju. Olgu öeldud ka, et külmkäivituse puhul on enamasti probleemiks just liiga vähene kütuse hulk. Optimaalne kütuse hulk võib külmalt olla mitukümmend korda suurem kui soojalt (karpaga seda muidugi mõõta ei saa - räägin antud juhul pritsungi pulsipikkustest).


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Mul on endal Dellorto peal praegu. Algul sai küll pumpamisega vaeva nähtud ja just kuumalt, aga ise kahtlustan et asi oli selles, et ma õhufiltri liiga jõhkralt ära õlitasin :wack:
Hiljuti katsusin, õhufilter oli natuke õline (jäi näpu külge, aga mitte nii palju nagu enne), käivitub nii külmalt kui soojalt ilusti. Kuigi pikemas perspektiivis tahaks endale ka flat karpat ;) Küttekulu (6,x-7 sajale) võiks ikka veits väiksem olla :)
Edit: Sumps on kirjadega KTM HXC, ilmselt siis originaal.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas mella »

Bastard kirjutas:

Kuigi pikemas perspektiivis tahaks endale ka flat karpat ;) Küttekulu (6,x-7 sajale) võiks ikka veits väiksem olla :)

Arvad, et flat muudab su randmeliigutuse mahedamaks? ;)


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas piloot »

Mina ei näppinud seda kuumkäivituse nuppu dellortol kunagi, kui peale kukkumist paari matsuga ei käivitunud ja tundus täis olema siis viis matsu sutsklapiga ja avatud siibriga ette ja läks jälle, starteripilliga elu ju veelgi lihtsam.
Kui on gaasitrosside arv ühesugune siis peaks Keihin suuremate probleemideta peale istuma, kui ei siis tuleb rutska ka asendada.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas 417 »

et kuumalt siis gaas põhja ja sutsklapiga 5matsu????

muidugi lse kuradi küttekulu on ulme ruudus, tund aega ja paak tühi kruusateedel

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas piloot »

417 kirjutas:

et kuumalt siis gaas põhja ja sutsklapiga 5matsu????

muidugi lse kuradi küttekulu on ulme ruudus, tund aega ja paak tühi kruusateedel

mis krdi paagi sa sinna aretanud oled? atm-i pealt võtsid? :twisted: :mrgreen:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas Raitz »

piloot kirjutas:

mis krdi paagi sa sinna aretanud oled? atm-i pealt võtsid? :twisted: :mrgreen:

2l coca-cola pudel ilmselt raamile teibitud R417 tundes....

Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas Bastard »

mella kirjutas:
Bastard kirjutas:

Kuigi pikemas perspektiivis tahaks endale ka flat karpat ;) Küttekulu (6,x-7 sajale) võiks ikka veits väiksem olla :)

Arvad, et flat muudab su randmeliigutuse mahedamaks? ;)

Kui mitte seda, siis minek läheb vast ikka erksamaks :twisted:
Muidu, selle Dellortol leiduva kuumkäivitusnupul pole ka ise siiani kasutust leidnud, mingil põhjusel ei taha ta mul isegi sinna sisse korralikult jääda. Ma enda rattal kahtlustan ka sutsu rikast segu, paugutab kohati päris korralikult ja paar korda on linnas foori taga lambist ka välja surnud, just siis kui tahad foori tagant minema hakata (ei laksuta gaasi põhja kohe). Aga vähemalt käivitub ilusti :)
OT: Kas kellelgi on veel esinenud nähtust, et küünlaaugu veeavast mingit õlilaadset ollust immitseb?

Kasutaja avatar

Teema algataja
417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas 417 »

piloot kirjutas:
417 kirjutas:

et kuumalt siis gaas põhja ja sutsklapiga 5matsu????

muidugi lse kuradi küttekulu on ulme ruudus, tund aega ja paak tühi kruusateedel

mis krdi paagi sa sinna aretanud oled? atm-i pealt võtsid? :twisted: :mrgreen:

originaalis ju se 8 liitrine jupp ja praegu on aeglane ülekanne

must nupp siis toores ja se kõrist väljaulatuv kuumkäivitus?

või vastupidi

http://album.ee/node/25429549/50281821

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

Ekskavaator
Postitusi: 19
Liitunud: 11 Okt 2008, 09:31
Asukoht: Viljandi

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas Ekskavaator »

Must plõnn kuumkäivitus ja kõrist väljuv on toores. Ise eelistan dellortot vaakumkarpale, sest mats on kohesem ja pole mingite vaakumilekete pärast vaja muretseda jne...

Kasutaja avatar

Teema algataja
417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas 417 »

njiah 10km, 1 liiter bensiini vahet pole kas isuga gaasi väänates või inimlkult.
homme viskan kehini peale, DAM sumpa juba peal

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas piloot »

417 kirjutas:

originaalis ju se 8 liitrine jupp ja praegu on aeglane ülekanne

milline ülekanne seal praegu on? Mul oli lõpuks 14-42, kuigi tundus, et 14-45 oleks näiteks metsas või mõedakul hõõrumiseks sobivam olnud aga sellega kannatas veel tee peal ka sõita, ilma et väga palju karjuks. Kui pikemat otsa oli vaja sõita vahetasin ette 16-se hammaka, see toiming võttis aega vast 5-10 minutit.
Mis sel dellotol viga on, et vahetama peab? Ei saa siis kuumalt käima? Ma vaatasin, et sellel pidi tühikäik suht hästi paigas olema, kui tühikäigu pöörded olid liiga kõrged või liiga madalad siis käivitus kehvemini. Gaasirutska näppimine unusta käivitamise juures üldse ära, kui just täis ei ole ja pole vaja silindrit tuulutada. Tegelikult sumpast oleneb vändapillil see käivitus suht palju, näiteks XR-l mul suht otse läbi pütt, enne rakke endurot toppisin originaal sõelad, mille veel poole lühemaks tegin, sisse. Muidu poleks db-ga tehnilisest läbi saanud. Karpas oleks tulnud ka tegelt originaal düüsid vist sisse toppida kuna näiteks peale kummuli käimist enne tuulutasid 5-7 matsu dekompressiooniklapiga ja kohe käivitus aga peale sumpsi tuunimist põrutasid vähemalt 15 matsu ja ega iga kord sellest veel ei piisanud. Samas, kui tavapäraselt välja suretasid siis käivitus esimese matsuga.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas 417 »

ei tea kas asi sumpas või lihtsalt sai masin tuttavaks aga nüüd saan normaalselt käima.
ülekanne on ikkagi 45 16. kui spidomeeter õigust räägib siis kruusal lippab 145 ära ja keeramisruumi veel on.

kehini proovin lihtsalt huvipärast et võrrelda kas midagi muutub käepärasemaks.

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

Rat-Roy
Postitusi: 231
Liitunud: 21 Mai 2004, 21:40
Asukoht: Tallinn, Pirita

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas Rat-Roy »

Maadlen ise ka Dellorto karpa kuumkäivitus probleemi käes. Külmast peast ei mingit probleemi aga kui kuumaks ajad ei taha üldse enam käima minna. Sõites olen tähelepannud, et madalatel pööretel katkub natuke. Mõistus on juba otsas ja hüva nõu oleks teretulnud...

Jänes vänta ei löö...
Kawasaki Ninja<Suzuki GSXR750<Kawasaki Kx125<KTM LC4, Suzuki SV650S, Husqvarna Te610
Kasutaja avatar

Teema algataja
417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas 417 »

karpa istub ilusti ainult ............
dellorto gaasitrossi karpa poolne ots on natsa teistmoodi ja tross ise julge 5 sm lühem.

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas mella »

Karpa vahetataksegi koos trossidega
Mul kunagi Mikuni sai ostetud E-bayst koos trossiga ja mingeid probleeme ei esinenud.

417 kirjutas:

karpa istub ilusti ainult ............
dellorto gaasitrossi karpa poolne ots on natsa teistmoodi ja tross ise julge 5 sm lühem.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas piloot »

Rat-Roy kirjutas:

Maadlen ise ka Dellorto karpa kuumkäivitus probleemi käes. Külmast peast ei mingit probleemi aga kui kuumaks ajad ei taha üldse enam käima minna. Sõites olen tähelepannud, et madalatel pööretel katkub natuke. Mõistus on juba otsas ja hüva nõu oleks teretulnud...

Elu on näidanud, et alustada tuleb alati kõige lihtsamatest asjadest - igaks juhuks vaata, kas on õige küünal ja kui on siis vaheta ikkagi uue vastu :) Kui soojalt ei käivitu ja madalal pöördel lötutab, võib tõesti olla, et saab kusagilt otsast palju peale. Ühel KTM-il olid pea samad sümtomid ja avastasime, et see nö. toore klapi tross ei lasknud klapil oma õigesse asendisse tagasi minna. Alusta sellest, et tühikäigu kruvi oleks lahti poolteist kuni üks ja kolmveerand ringi.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

Teema algataja
417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas 417 »

mella kirjutas:

Karpa vahetataksegi koos trossidega
Mul kunagi Mikuni sai ostetud E-bayst koos trossiga ja mingeid probleeme ei esinenud.

417 kirjutas:

karpa istub ilusti ainult ............
dellorto gaasitrossi karpa poolne ots on natsa teistmoodi ja tross ise julge 5 sm lühem.

seda ma kohe teengi

aga vahelduseks lendas hiiumaal kõpu tuletorni taga karjääris parem tagumine rattalaager,
saaled jäid alles viskas kuulid välja
kusjuures just eelmine päev kui ketti pesin katsusin üle kõik loksud ja vabajooksud ja oli ok

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Keegi oskab nõu anda, mida kruttida kui Keihin FCR-iga jäävad pärast gaasi maha laskmist pöörded peale? Külma mootoriga vähem (u 2000rpm ja tulevad alla tagasi mõne sekundi pärast), soojaga rohkem (3000-4000rpm). Sõidu ajal kõik timm. Karpa on puhas.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Segu lahja.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas mella »

Ja võib olla, et tühikäigu segu lahja. Saab reguleerida ujukiruumi all asuva kruviga.

mx77 kirjutas:

Segu lahja.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas piloot »

Mul olid xr-l samad süptomid, kas sel sama keihin on ei tea aga lõpuks avastasin, et selle hoovasistemi, mis siibrit liigutab, tihvt oli poolest saadik välja jooksnud. Stopper oli ilusti siibri sees, panin kõik oma kohale tagasi ja asi toimib.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

kalha
Postitusi: 32
Liitunud: 18 Mär 2010, 09:48
Tsikkel: lc4
Asukoht: Hiiumaa

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas kalha »

Kui on dellorto,ktm ja kuumkäivitusprobleem,siis tõsta ujukit väike nõks.100% aitab,aga palju ei tohi tõsta muidu ei rebi eriti.


martinsl
Postitusi: 39
Liitunud: 28 Juul 2009, 22:08
Tsikkel: on
Asukoht: Tallinn

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas martinsl »

MotoMell kirjutas:

Keegi oskab nõu anda, mida kruttida kui Keihin FCR-iga jäävad pärast gaasi maha laskmist pöörded peale? Külma mootoriga vähem (u 2000rpm ja tulevad alla tagasi mõne sekundi pärast), soojaga rohkem (3000-4000rpm). Sõidu ajal kõik timm. Karpa on puhas.

Alustasin lihtsamatest asjadest, mis ei andnud lahendust ja lõpuks aitas klappide regull. See aeg ei teadnud ka, et neid regulaarselt vaja kontrollida ja sättida.


MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Aitäh, mul piisas alumise kruvi timmimisest + sättisin TPS-i ka täpsemini paika.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”