K: Ketiõli?!

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas mx77 »

mella kirjutas:

Lihtsalt hea kontekst. On OK, kuivab vahaks ja ei määri üldse.
Seda veel vaja oleks, et õli määriks :D

Kel huumorisoon umbes: ma tean, et polnuds SEDA määrimist mõeldud

Eks selle ketimäärdega on nii nagu on, see mis tundub jube hea määre, kisub sitta peale nagu kole (Motorexi omad näiteks), seega kas selline, mis peale pihstades on vedel ja tegelikult jookseb kõikidesse vajalikesse kohtadesse ja ära taheneb on parem, kui see mis on kogu aeg vedel ja tõmbab ka kõik liiva enda külge on juba maitseasi. Pole ise küll Valvoline omaga seda probleemi olnud, et ta ei määriks seal kus peab määrima.



Kasutaja avatar

harrys
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Juul 2010, 16:31
Tsikkel: ZR-7
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas harrys »

Sai K-rautast võetud mingi universaalne ketiõli, lähemal vaatlusel selgus, et mootorsaeketile siiski.. Odav, kleepuv ja määrib nagu loom (ka ratast); eks näis, kui hästi töötab, loogika järgi sae kett peaks suuremat vatti saama kui ratta oma ja kui sinna kõlbab..


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas will111 »

päris nii see loogika vast siiski ei ole. saekett on hoopis teistsugune moodustis ja saeketi õlina kasutatakse üldjuhul minuteada "misiganes" asja, mis kuidagi määrib. saeketi õlitus töötab ju ka põhimõttel, et koguaeg lihtsalt voolab peale (ja lendab ära sama kiiresti)

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas stev666 »

miks ei võiks kasutada ketiõli, miks kasutate mootori-, sae-, relva-, rapsi-, rissoõli. mis selle mõte on

dr800 2x
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

Unustasid beebiõli, see teeb keti mõnusalt pehmeks ja on sinu pepu parim sõber.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Õlidest on siin palju räägitud, aga millega te ketti puhastate? Diiselkütus sobib selleks?

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas 426f »

ma pesin ilma kummirõngasteta ketti bensiini sees ja peale kuivamist panin mootori õli sisse ligunema ja järgmise õlituse ajal lasin Motorexi määret.peale keti pesemist oli kausi põhi ikka tõsiselt liiva ja muud sodi täis,poleks uskunud et väikse keti peale nii palju sodi koguneb asfaldil sõites.
mu meelest peaks ka kummirõngastega ketti vahel õli sees leotama.yamaha fj1200 kummirõngaga kett(150eurine) oli pealt õline,aga sees pulgad olid roostes ja kulunud astmeliseks.kindlasti on neid kes arvavad teisiti,teen nii nagu ise õigeks pean

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

harrys
Postitusi: 58
Liitunud: 01 Juul 2010, 16:31
Tsikkel: ZR-7
Asukoht: Pärnumaa
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas harrys »

Diisel sobib jh kummitihenditega kettidele. Ratta manuaal küll vist soovitas selle pärast pesu suruõhuga ära puhuda. Bensiin ei sobi, ei mõju hästi tihenditele, puhastab hästi aga siiski pead minema varsti uue keti järele...

See X asjadega (beebiõli, niisutav näokreem) keti määrimine vast pigem seetõttu, et mingi asi kapis vedelemas ja vaja kusagil ära kasutada, miks niisama ära visata:D


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas will111 »

keti puhastamiseks kasutatakse kerosene'i, maakeeli peaks olema petrooleum, või ka lambiõli.

diisel jah, ajab ka asja ära.

426f, mida see õli sisse ligunema panek sinumeelest annab? kui sa leidsid mingi keti, mis oli seest kandiline nagu sa ütled siis järelikult selle keti eluiga oli läbi. kummirõngad olid ammu otsas ja määre, mis seal rõngaste taga tehasest on, see oli samuti ammu kadunud. nii ta kuluski kandiliseks. jah, sellist ketti sa võid ju maha nööpida ja õli sees leotada, võibolla vedelama kraami sees pikapeale midagi siis imbub sinna õigesse kohta, kuid sama kiirelt lendab see seal jälle minema ka. üldiselt ikka tuleks osta uus kett, see loetamine iga natukese aja tagant muutub ikka väga töömahukaks.

rõngastega keti puhul, seda puhastades on peamine vast just see, et liiga hästi imbuva vahendiga puhastada ei üritaks. puhtaks on vaja teha vaid keti tööpind ja sinna siis ka uus määre peale lasta. määrida on vaja tegelikult suht vähe, suht konkreetset osa ketist ja samas võrdlemisi tihti - nii ta kestab kõige kauem


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Mina kasutan Off-road õli. Maanteel. Tuleb küll tihemini kasutada, aga sellel see hea külg, et kett püsib puhas - see õli püsib ise peal, aga kui paska külge tuleb, lendab koos sellega ikkagi minema. Keti puhastus? Varem tegin. Enam ei tee, puudub mõte. Jalgratta kett - see on iseasi, puhtam kett jookseb kergemini. Küllap ka tsiklil.

Jawa on mul ka ja selle kett on metallkosu sees, tavaline ilma tihendrõngasteta kett. Kord aastas panen Litoli peale, seal kosu sees on teda paksult ja kusagile ta ei kao ning pori ja liiv sinna ei satu. Ei ole teda elus pesnud. Viimati vahetasin vist ca aastal 1984, koos esimese ketirattaga. Sealtpeale läbisõit mõnikümmend tuhat. Kulumine täiesti normi piires. St see plekk-kosu keti ümber on igavikulisuse garantii, vähemalt mootorratta ketile.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas petz »

426f kirjutas:

ma pesin ilma kummirõngasteta ketti bensiini sees ja peale kuivamist panin mootori õli sisse ligunema

miks on vaja peale keti pesu veel mootor õli sisse ligunema panna??? :wack:

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1809
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 216 korda
Tänatud: 88 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas pühak »

Tsikkelröövel kirjutas:

/.../ St see plekk-kosu keti ümber on igavikulisuse garantii, vähemalt mootorratta ketile.

Veits küll offtopic, aga kui mul kunagi sõidu peal selle plekk-kosu ülemise-alumise poole kinnituskruvi (see pisike seal taga otsas) ära kadus, oleks asi maanteekiirusel võinud mulle endale igavikulisusega lõppeda. Õnneks juhtus linna vahel, kiirus oli ca 40 km/h, jäin isegi püsti, kuigi juhtus kurvi peal ja tagaratta lohisemise jälg oli kümmekond meetrit. Oleks pidand mutreid-polte, jah, aegajalt kontrollima, aga teismelise tatika asi, sõita ju vaja. (crash)

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

zten00
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Sept 2004, 17:29
Tsikkel: DR800
Tänanud: 3 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas zten00 »

Ostsin Motul chain lube offroad ketiõli. Kasutusjuhend ütleb, et enne pealekandmist tuleks kett puhastada Motuli ketipuhastusvahendiga/spreiga vms.
Kui oluline see on või lihtsalt hea rahateenimisnipp?

Kasutaja avatar

Piimanina
Postitusi: 128
Liitunud: 08 Sept 2008, 17:01
Tsikkel: Ducatisti
Asukoht: TLN
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Piimanina »

zten00 kirjutas:

Ostsin Motul chain lube offroad ketiõli. Kasutusjuhend ütleb, et enne pealekandmist tuleks kett puhastada Motuli ketipuhastusvahendiga/spreiga vms.
Kui oluline see on või lihtsalt hea rahateenimisnipp?

See on Motuli viis sulle öelda, et kett peab olema puhas, kui soovid seda määrida. :)

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

zten00 kirjutas:

Ostsin Motul chain lube offroad ketiõli. Kasutusjuhend ütleb, et enne pealekandmist tuleks kett puhastada Motuli ketipuhastusvahendiga/spreiga vms. Kui oluline see on või lihtsalt hea rahateenimisnipp?

Väga segi pole vaja selle ketipuhastusteemaga minna. Teed kaltsu petrooliumiga kokku (või siis WD40 otse ketile) ja tõmbad keti üle. Seejärel uus määre peale ja ongi tehtud.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Macintosh kirjutas:
zten00 kirjutas:

Ostsin Motul chain lube offroad ketiõli. Kasutusjuhend ütleb, et enne pealekandmist tuleks kett puhastada Motuli ketipuhastusvahendiga/spreiga vms. Kui oluline see on või lihtsalt hea rahateenimisnipp?

Väga segi pole vaja selle ketipuhastusteemaga minna. Teed kaltsu petrooliumiga kokku (või siis WD40 otse ketile) ja tõmbad keti üle. Seejärel uus määre peale ja ongi tehtud.

Kui kahte asja kokku liimid siis viskad parema tulemuse saamiseks sitta vahele või? Ketiõli kleebib ennast puhtale ketile hästi, mingi huinjaaga määritud ketile kleepub ketiõli täpsel samahästi kui see huinjaa ise keti külge. Mäkk, tegele asjadega millest sa midagi jagad ka.

Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 269
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Lehtlaan_R »

Praega kasutan seda http://sibro.jetshop.se/ktxkedje-p-623-c-369.aspx

on kül kallim kui motorex ,aga parem ja ei pea määrima nii tihti .Paremini kleepuv ja hoiab rooste eest ka hästi. :)

Clearly says more oil gives more Power

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas will111 »

tramm66, a kus sa nii täpselt ja hästi tead kui hästi huinjaa külge kleebib, tegid mingi teadustöö selle kohta või?

keti puhastamise vajadust peaks hindama silma järgi ja loogika alusel. aga nagu öeldi ei ole vaja sellega väga hulluks minna. kui sealt on mida puhastada siis võib seda aegajalt teha, kui ei ole siis on suht mõttetu aega ja raha raisata

Kasutaja avatar

Kristjan85
Postitusi: 89
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
Tsikkel: Yamaha r6
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Kristjan85 »

Paljud ei soovita WD40-ga ketti pesta, ei mõju tihenditele vist hästi. Ma pesen lambiõliga. Saab osta tanklatest, nt liitrine pudel, sinna otsa keerad pihustiga korgi. 3-4 tiiru, ketipesu harjaga ja pidavalt peale pihustades saab ikka keti, tagumise hammaka väga puhtaks.
Castrol raicing (vist oli) ketiõli on ennast kõige paremini tõestanud. Eks loobib veljele ikka, aga mitte nii palju kui ülejäänud mida proovinud olen. Kuldse velje pealt on hästi näha.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Mis sellest ketist pesed? Tõmbad kaltsuga ketile pikema aja jooksul kogunenud jama maha ja uus õli selga. Mis õli kasutan ja palju keti läbisõiduks nii sain saab lugeda eestpoolt.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Kristjan85
Postitusi: 89
Liitunud: 17 Veebr 2012, 15:25
Tsikkel: Yamaha r6
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Kristjan85 »

holma kirjutas:

Mis sellest ketist pesed? Tõmbad kaltsuga ketile pikema aja jooksul kogunenud jama maha ja uus õli selga.

Kuidas kellele, eelistan ratta puhtana hoida. Ei näe probleemi paar korda hooaja jooksul 15mini selle tegevuse peale raisata. Kasutan lisaks veel kuldset ketti ja mis kasu sellest on kui see selle sita alt välja ei paista :bsmile:

Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 269
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Lehtlaan_R »

Kristjan85 kirjutas:
holma kirjutas:

Mis sellest ketist pesed? Tõmbad kaltsuga ketile pikema aja jooksul kogunenud jama maha ja uus õli selga.

Kuidas kellele, eelistan ratta puhtana hoida. Ei näe probleemi paar korda hooaja jooksul 15mini selle tegevuse peale raisata. Kasutan lisaks veel kuldset ketti ja mis kasu sellest on kui see selle sita alt välja ei paista :bsmile:

Keegi su kuldset nigunii ei näe, see läheb kohe mustaks ma arvan, oleks veel roosa (lol)
Ma ise ka ei viitsi enam puhastada , muidu tegin nii et võtsin maha ja lasin mootoripesu peale ja siis survekaga üle aga see oli vist väga mõtetu.
Lihtsam ongi lihtsalt üle jäänd pask lapiga või selleks ette nähtud keti-harjaga üle tõmmata ja määre jääb ikka nende kettide vahele püsima, tänu sellele kestab kauem.

Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas 426f »

Jätkuvalt olen võrril non o ring keti maha võtnud ja koos bensiiniga pudelise pannud ja solgutanud ja ära kuivatanud ja siis mootoriõli sisse ja kaltsuga kuivaks.13000km sõitnud kett ja pinguti poole peal.Eelmine kett oli peale 9400km nii lõdva,et peaaegu lohises vastu maad.

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Lehtlaan_R
Postitusi: 269
Liitunud: 04 Aug 2012, 11:23
Tsikkel: Keeway TX 50 supermoto
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Lehtlaan_R »

Mul läbisõit juba kuskil 18800km on juhtunud kaks korda selle sees ,et kett on pooleks läinud, teine kord jäi alles sellele panin veel ühe lüli juurde ja jääb tagavarakas hetkel on kallim kett (kolmas)peal.
Esimene kord olin nii ,et tervenisti pooleks ei läinud tundsin kui tegi klõks ja klõks sõidu ajal ehk üks telge (külg) veel pidas vastu kui kohale jõudsin , jõudsin kohale kuna taipasin ,et midagi on mäda ja sõitsin rahulikult 30km/h.

Teine kord oli nii ,et hakkas ka jõnksutama (klõpsima), mõtlesin ...aga siis ei oskanud õigesti ära jagada(taibata) ,et sama jama.Siis mõtlesin ,et midagi muud on siis viga.
Ja andsin talda.. väike nokaka tegin ja veel 10 meetrit edasi ja kett kadus minema... -leidsin üles . :D
Jalameheks jäin ja lükkasin siis selle 1km kodu äraõnneks seegi,et lähedal kodule.

Clearly says more oil gives more Power
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas bitter »

Loff kirjutas:
Commix kirjutas:

kett ovaalne

Palun tõlget.
Aitäh!

Mulle ka üks palun. Tänud ette.

onusnooker: nimekirjas oli carb cleaner. Peaks suht sarnane kraam olema?

Kasutaja avatar

The Lawbreaker
Postitusi: 47
Liitunud: 07 Apr 2017, 04:07
Tsikkel: Honda cbr
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 2 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas The Lawbreaker »

Peale ratta pesu käin keti kaltsu või paberiga üle, määrimiseks käib see
Pilt
http://www.motonet.fi/fi/tuote/603060/M ... aha-150-ml siiani on kõik toiminud...

445CI V8 ja ZZR
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

petz kirjutas:
426f kirjutas:

ma pesin ilma kummirõngasteta ketti bensiini sees ja peale kuivamist panin mootori õli sisse ligunema

miks on vaja peale keti pesu veel mootor õli sisse ligunema panna??? :wack:

Vanal ajal määriti ketti selliselt, et pesti kett siis diisliga või lambiõliga puhtaks, mis kätte saada oli ning siis pandi mootoriõli sisse ning pliidi peale.
Siis tõstsid pliidi pealt maha ja võtsid keti välja alles siis kui täitsa maha jahtunud. Point selles, et soenedes õhk paisub ning tuleb sealt tihendi tagant (sama ilma tihendita keti rõnga alt) jms pilust välja mull mull. Jahtudes tekib seal siis puudujääk ja puudjääk imeb selle õli, mille sees kett on sinna vahele, ehk peaks saama hästi kõik määritud, mis tavalis pihustamisega sinna ei jõuaks.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Vend vähk,loe ikka mõttega ja vaata ka aastat.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: K: Ketiõli?!

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

See, et ma vastasin aastaid tagasi pandud teemale. Jah näging küll seda aga kuna teema jälle kerkis üles ja selles teemas seda mainitud ei olnud siis ma ei näe suurt probleemi, sama joorupit edasi lastes, mille kohta see teema ka on. Või midagi sellist :)

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”