APPI sädet pole
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
APPI sädet pole
Oleks vaja asjatundijat meest (naist), kes tunneks 125cc bike-i elektroonikat. Probleem täpsemalt süütes. Hea oleks kui see inimene saaks ise vaatamas käia ja õelda mis võib viga olla, ja oskaks seda viga likvideerida.
Asun Harjumaal.
Ratas siis Aprili Futura A F 1 125cc.
Asun Harjumaal.
Ratas siis Aprili Futura A F 1 125cc.
Viimati muutis Võnnu, 10 Mär 2005, 08:19, muudetud 1 kord kokku.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
Teema algataja - Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
lisa
Lisaks siis niipalju, et kui keegi oskab õelda mõnda sihukest kohta Harjumaal kus tegeldakse bike elektroonikaga oleksin väga tänulik.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
alustada võiksid kasvõi lingi http://www.electrexusa.com/electrex_fault_finding.html taga peituvast vealeidmisskeemist. vaja läheb vaid mõningast inglise keele oskust ja testrit.
noor mees, käed-jalad terved, mis sa remondimeest otsid:)
noor mees, käed-jalad terved, mis sa remondimeest otsid:)
-
Teema algataja - Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
jah
noor olen vist jah aga selle ratta elektroonika käib üle mõistuse nii mul kui ka isal, see tähendab, et keegi minu tutavatest ei oska midagi peale hakata.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Mis pagana hirmkeerulisest elektroonikast siin jutt käib??? Veaotsingu loogika on alati lihtne ja loogiline. Alusta mõtlemisega: Selleks, et süüdet üldse saada peab olema miski pinge anda süütepoolile. Selleks, et süütpool miskit saaks peab kuskilt pinge üldse tulema. Alustaks akust ja generaatorist. 1.Milline on pinge väärtus aku klemmidel. 2.Milline on see väärtus käivitamisel? Kui need on OK, siis võid liikuda süütepooli sisendi juurde ja mõõta testriga seal pinget - mitte alalispinget, sest seda seal pole. Muide, mõned testrid ei suuda seda kiiret laksu ka mõõta. Kui süütepooli sisend OK, siis liigu küünla kallale. Mõne varuküünla ikka ehk leiad ja saadki näha, kas säde on või mitte.
Mingi elektroonikaga reeglina tegu pole. Ainus, mis tõesti vähe elektroonikat sisaldab on süüteplokk. Kui sealt ikka miskit ei välju, siis võib hakata seda vaesekest kahtlustama. Aga süüteploki jamad on suht haruldased ja võivad tekkida puht oma lollusest (aku valepidi peale ja käivitunuppu -> ja nii ta otsad andiski)
Mingi elektroonikaga reeglina tegu pole. Ainus, mis tõesti vähe elektroonikat sisaldab on süüteplokk. Kui sealt ikka miskit ei välju, siis võib hakata seda vaesekest kahtlustama. Aga süüteploki jamad on suht haruldased ja võivad tekkida puht oma lollusest (aku valepidi peale ja käivitunuppu -> ja nii ta otsad andiski)
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 292
- Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
- Tsikkel: otsimisel...
- Asukoht: Saue/Saku
- Kontakt:
vastus
Jama on ka selles et mul on ainult üks silinder, nii et seda varjanti ei saa proovida et käima ja siis vaadata, sest kui see mul käima läheks ei oleks mingit probleemi. Aga jah see, et süüteplokk kohe üldse voolu säbi ei lase on tõesti minu lolluse viga aga lollus tuli sellest, et enne seda oli üli väike säde mis oli nii nõrk, et ei ulatanud küünla tipust kuni selle jullani vaid oli ainult raami vahel kui hoida seda mingi poole millimeetri vahega.
Isa ei taha enne jälle kulutusi teha kui on kindel mida vaja osta on, et asi ikka korralikult tööle hakkaks ja ei peakas ilamasjata raha kulutama.
See süüteplokk tuleb kindlasti uus osta aga säde jääb ikkagi nõrgakas ja käima ei lähe.
Isa ei taha enne jälle kulutusi teha kui on kindel mida vaja osta on, et asi ikka korralikult tööle hakkaks ja ei peakas ilamasjata raha kulutama.
See süüteplokk tuleb kindlasti uus osta aga säde jääb ikkagi nõrgakas ja käima ei lähe.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Kui võtta aluseks puhtalt sinu väide, et säde oli nõrk, siis sädeme nõrkus saab tuleneda vaid 3-st asjaolust:
Variant 1. Küünal kehv. Kuigi jääb mulle arusaamauks, mis on see "julla", milleni säde küünla tipust (mis on sinu mõistes küünla tipp???) ei ulatunud.
Variant 2. Süütepool õhtal.
variant 3. Küünlajuhe ussitanud või lööb enne küünalt vastu keret kõrgepinge maha.
Mismoodi sa selle süüteploki ise rumalusest maha said põletada jääb paraku jutust selgusetuks. Igatahes uus plokk on 3000.- krooni kandis. Süüteplokk ei peagi voolu läbi laskma. Süüteploki eesmärk üleüldse on sisuliselt loendada mootori pöördeid, anda süütepoolile õigel hetkel impulsse ja mitte anda, kui pöörded liiga kõrgeks kisuvad (seda nimetatakse teatavasti piirajaks). Mingit konstantset pinget sealt EI TULE.
Variant 1. Küünal kehv. Kuigi jääb mulle arusaamauks, mis on see "julla", milleni säde küünla tipust (mis on sinu mõistes küünla tipp???) ei ulatunud.
Variant 2. Süütepool õhtal.
variant 3. Küünlajuhe ussitanud või lööb enne küünalt vastu keret kõrgepinge maha.
Mismoodi sa selle süüteploki ise rumalusest maha said põletada jääb paraku jutust selgusetuks. Igatahes uus plokk on 3000.- krooni kandis. Süüteplokk ei peagi voolu läbi laskma. Süüteploki eesmärk üleüldse on sisuliselt loendada mootori pöördeid, anda süütepoolile õigel hetkel impulsse ja mitte anda, kui pöörded liiga kõrgeks kisuvad (seda nimetatakse teatavasti piirajaks). Mingit konstantset pinget sealt EI TULE.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
KRT! õpitud abitus!
kas sa üldse vaatasid seda linki, mis ma saatisn!?! sa ei pea elektroonikast mitte midagi teadma, piisab vaid inglise keele ja numbrite tundmisest (null kuni 20), värve tuleb kah eristada, testri saad juba laenata. kõik ülejäänud on kirjas. FAKK! isegi minusugune paadunud humanitaar suutis oma tsikli (samuti ühepütane) elektrivea üles leida tänu sellele skeemile. kõigepealt proovi ja seejärel alles hakka hädaldama.
sang@näinud liiga palju noori mehi, kes eelkõige hädaldavad ja alles väevõimuga hakkavad tegema lihtsaid asju.
kas sa üldse vaatasid seda linki, mis ma saatisn!?! sa ei pea elektroonikast mitte midagi teadma, piisab vaid inglise keele ja numbrite tundmisest (null kuni 20), värve tuleb kah eristada, testri saad juba laenata. kõik ülejäänud on kirjas. FAKK! isegi minusugune paadunud humanitaar suutis oma tsikli (samuti ühepütane) elektrivea üles leida tänu sellele skeemile. kõigepealt proovi ja seejärel alles hakka hädaldama.
sang@näinud liiga palju noori mehi, kes eelkõige hädaldavad ja alles väevõimuga hakkavad tegema lihtsaid asju.
. Süüteplokk ei peagi voolu läbi laskma. Süüteploki eesmärk üleüldse on sisuliselt loendada mootori pöördeid, anda süütepoolile õigel hetkel impulsse ja mitte anda, kui pöörded liiga kõrgeks kisuvad (seda nimetatakse teatavasti piirajaks). Mingit konstantset pinget sealt EI TULE.[/quote]
eeeeeeeeeee tegelt et mitte norida vaid lihtsalt terminoloogiat täpsustada et kõik saaxid aru millest jutt käib.
juhtplokk maandab mitte ei saada impulsse.
ja üx teine jutt veel mis ei ole eelmisega seotud siis osad masinad katkestavad sädeme tootmise kõrgetel pööretel seepärast et süsteem ei jõua süütepooli enam laadida ja sädeme tekitamisex ei saada vajaliku pinget. ja koolist õpitu põhjal on mul tunne(pole 100% kindel) et pöörete piiraja on seotud juba ajuga. juhtplokk sisuliselt aint transistor ja pööreter lugemine käib sellel üle jõu.
eeeeeeeeeee tegelt et mitte norida vaid lihtsalt terminoloogiat täpsustada et kõik saaxid aru millest jutt käib.
juhtplokk maandab mitte ei saada impulsse.
ja üx teine jutt veel mis ei ole eelmisega seotud siis osad masinad katkestavad sädeme tootmise kõrgetel pööretel seepärast et süsteem ei jõua süütepooli enam laadida ja sädeme tekitamisex ei saada vajaliku pinget. ja koolist õpitu põhjal on mul tunne(pole 100% kindel) et pöörete piiraja on seotud juba ajuga. juhtplokk sisuliselt aint transistor ja pööreter lugemine käib sellel üle jõu.
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
- Tsikkel: Honda Transalp XL600V
- Asukoht: Tallinn ja Kehra
- Kontakt:
See,et juhtplokk maandab ei ole päris õige:juhtplokke(kommutaatoreid)
on 2-e tüüpi:need,mis on transistor lülituse baasil süütepooli ja massi vahel-need lühistavad ja lahutavad massi süütepooli -otsast
(salvestavad energiat süütepoolis,et tekkiks säde).
Need aga,mis on türistori(de),salvestus kondensaatori(te) (ja pinge generaatoriga)-need ikka annavad pinge impulsi süütepooli(de)le!(sellisel juhul ühendatakse süütepool massi ja kommutaatori vahele).
(need salvestavad sädeme jaoks vajalikku energiat kondensaatoris)
Kui sa väidad,et küünla elektroodide vahel säde puudub ja on küünla metall osa ja massi(silindri) vahel,siis on loomulikult küünal läbi ja lühises(heal juhul aitab puhastamine,kuid tuleks uus panna)
on 2-e tüüpi:need,mis on transistor lülituse baasil süütepooli ja massi vahel-need lühistavad ja lahutavad massi süütepooli -otsast
(salvestavad energiat süütepoolis,et tekkiks säde).
Need aga,mis on türistori(de),salvestus kondensaatori(te) (ja pinge generaatoriga)-need ikka annavad pinge impulsi süütepooli(de)le!(sellisel juhul ühendatakse süütepool massi ja kommutaatori vahele).
(need salvestavad sädeme jaoks vajalikku energiat kondensaatoris)
Kui sa väidad,et küünla elektroodide vahel säde puudub ja on küünla metall osa ja massi(silindri) vahel,siis on loomulikult küünal läbi ja lühises(heal juhul aitab puhastamine,kuid tuleks uus panna)
Minu aparaadil oli dioodplokk ja pingeregulaator 2in1 ja see maksis 1600.- kasutatud Tartu motodepoos.StreetMoto kirjutas:Igatahes uus plokk on 3000.- krooni kandis.
Uus ühik oleks maksnud 2000.- eestiraha ümber.
Ja "teadjad" teavad rääkida, et seda plokki on võimalik läbi kõrvetada ka nõnda kui jätta peale/enne sõitu pikalt süüde sisse. Kuid meie kliimas hävinevad nad ennekõike niiskuse tagajärjel.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.