APPI sädet pole

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

APPI sädet pole

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

Oleks vaja asjatundijat meest (naist), kes tunneks 125cc bike-i elektroonikat. Probleem täpsemalt süütes. Hea oleks kui see inimene saaks ise vaatamas käia ja õelda mis võib viga olla, ja oskaks seda viga likvideerida.
Asun Harjumaal.

Ratas siis Aprili Futura A F 1 125cc.
Viimati muutis Võnnu, 10 Mär 2005, 08:19, muudetud 1 kord kokku.


Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Kasutaja avatar

Teema algataja
Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

lisa

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

Lisaks siis niipalju, et kui keegi oskab õelda mõnda sihukest kohta Harjumaal kus tegeldakse bike elektroonikaga oleksin väga tänulik.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'

Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rein »

Juba parem pealkiri.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

alustada võiksid kasvõi lingi http://www.electrexusa.com/electrex_fault_finding.html taga peituvast vealeidmisskeemist. vaja läheb vaid mõningast inglise keele oskust ja testrit.

noor mees, käed-jalad terved, mis sa remondimeest otsid:)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

jah

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

noor olen vist jah aga selle ratta elektroonika käib üle mõistuse nii mul kui ka isal, see tähendab, et keegi minu tutavatest ei oska midagi peale hakata.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'

hullpill

Lugemata postitus Postitas hullpill »

Motodepoost oled küsinud :wink:
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Mis pagana hirmkeerulisest elektroonikast siin jutt käib??? Veaotsingu loogika on alati lihtne ja loogiline. Alusta mõtlemisega: Selleks, et süüdet üldse saada peab olema miski pinge anda süütepoolile. Selleks, et süütpool miskit saaks peab kuskilt pinge üldse tulema. Alustaks akust ja generaatorist. 1.Milline on pinge väärtus aku klemmidel. 2.Milline on see väärtus käivitamisel? Kui need on OK, siis võid liikuda süütepooli sisendi juurde ja mõõta testriga seal pinget - mitte alalispinget, sest seda seal pole. Muide, mõned testrid ei suuda seda kiiret laksu ka mõõta. Kui süütepooli sisend OK, siis liigu küünla kallale. Mõne varuküünla ikka ehk leiad ja saadki näha, kas säde on või mitte.

Mingi elektroonikaga reeglina tegu pole. Ainus, mis tõesti vähe elektroonikat sisaldab on süüteplokk. Kui sealt ikka miskit ei välju, siis võib hakata seda vaesekest kahtlustama. Aga süüteploki jamad on suht haruldased ja võivad tekkida puht oma lollusest (aku valepidi peale ja käivitunuppu -> ja nii ta otsad andiski)
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

Teema algataja
Võnnu
Postitusi: 292
Liitunud: 21 Sept 2004, 21:45
Tsikkel: otsimisel...
Asukoht: Saue/Saku
Kontakt:

vastus

Lugemata postitus Postitas Võnnu »

Jama on ka selles et mul on ainult üks silinder, nii et seda varjanti ei saa proovida et käima ja siis vaadata, sest kui see mul käima läheks ei oleks mingit probleemi. Aga jah see, et süüteplokk kohe üldse voolu säbi ei lase on tõesti minu lolluse viga aga lollus tuli sellest, et enne seda oli üli väike säde mis oli nii nõrk, et ei ulatanud küünla tipust kuni selle jullani vaid oli ainult raami vahel kui hoida seda mingi poole millimeetri vahega.
Isa ei taha enne jälle kulutusi teha kui on kindel mida vaja osta on, et asi ikka korralikult tööle hakkaks ja ei peakas ilamasjata raha kulutama.
See süüteplokk tuleb kindlasti uus osta aga säde jääb ikkagi nõrgakas ja käima ei lähe.
Mini 50v -> Zid 50 pilot 00' -> Aprilia Futura AF1 125cc 94' -> Yamaha DT 125 01' -> Suzuki GSX600F 93' -> Suzuki GSXR1000 03' -> Honda Varadero 1000 00' -> Suzuki GSF650S Bandit 05' -> KTM 990 SMT 09'
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Kui võtta aluseks puhtalt sinu väide, et säde oli nõrk, siis sädeme nõrkus saab tuleneda vaid 3-st asjaolust:

Variant 1. Küünal kehv. Kuigi jääb mulle arusaamauks, mis on see "julla", milleni säde küünla tipust (mis on sinu mõistes küünla tipp???) ei ulatunud.

Variant 2. Süütepool õhtal.

variant 3. Küünlajuhe ussitanud või lööb enne küünalt vastu keret kõrgepinge maha.

Mismoodi sa selle süüteploki ise rumalusest maha said põletada jääb paraku jutust selgusetuks. Igatahes uus plokk on 3000.- krooni kandis. Süüteplokk ei peagi voolu läbi laskma. Süüteploki eesmärk üleüldse on sisuliselt loendada mootori pöördeid, anda süütepoolile õigel hetkel impulsse ja mitte anda, kui pöörded liiga kõrgeks kisuvad (seda nimetatakse teatavasti piirajaks). Mingit konstantset pinget sealt EI TULE.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

KRT! õpitud abitus!

kas sa üldse vaatasid seda linki, mis ma saatisn!?! sa ei pea elektroonikast mitte midagi teadma, piisab vaid inglise keele ja numbrite tundmisest (null kuni 20), värve tuleb kah eristada, testri saad juba laenata. kõik ülejäänud on kirjas. FAKK! isegi minusugune paadunud humanitaar suutis oma tsikli (samuti ühepütane) elektrivea üles leida tänu sellele skeemile. kõigepealt proovi ja seejärel alles hakka hädaldama.


sang@näinud liiga palju noori mehi, kes eelkõige hädaldavad ja alles väevõimuga hakkavad tegema lihtsaid asju.

husu
Postitusi: 105
Liitunud: 25 Veebr 2005, 08:25
Tsikkel: yamaha xjr 1200
Asukoht: tartu

Lugemata postitus Postitas husu »

. Süüteplokk ei peagi voolu läbi laskma. Süüteploki eesmärk üleüldse on sisuliselt loendada mootori pöördeid, anda süütepoolile õigel hetkel impulsse ja mitte anda, kui pöörded liiga kõrgeks kisuvad (seda nimetatakse teatavasti piirajaks). Mingit konstantset pinget sealt EI TULE.[/quote]


eeeeeeeeeee tegelt et mitte norida vaid lihtsalt terminoloogiat täpsustada et kõik saaxid aru millest jutt käib.

juhtplokk maandab mitte ei saada impulsse.


ja üx teine jutt veel mis ei ole eelmisega seotud siis osad masinad katkestavad sädeme tootmise kõrgetel pööretel seepärast et süsteem ei jõua süütepooli enam laadida ja sädeme tekitamisex ei saada vajaliku pinget. ja koolist õpitu põhjal on mul tunne(pole 100% kindel) et pöörete piiraja on seotud juba ajuga. juhtplokk sisuliselt aint transistor ja pööreter lugemine käib sellel üle jõu.
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

See,et juhtplokk maandab ei ole päris õige:juhtplokke(kommutaatoreid)
on 2-e tüüpi:need,mis on transistor lülituse baasil süütepooli ja massi vahel-need lühistavad ja lahutavad massi süütepooli -otsast
(salvestavad energiat süütepoolis,et tekkiks säde).
Need aga,mis on türistori(de),salvestus kondensaatori(te) (ja pinge generaatoriga)-need ikka annavad pinge impulsi süütepooli(de)le!(sellisel juhul ühendatakse süütepool massi ja kommutaatori vahele).
(need salvestavad sädeme jaoks vajalikku energiat kondensaatoris)

Kui sa väidad,et küünla elektroodide vahel säde puudub ja on küünla metall osa ja massi(silindri) vahel,siis on loomulikult küünal läbi ja lühises(heal juhul aitab puhastamine,kuid tuleks uus panna)

dover

Lugemata postitus Postitas dover »

StreetMoto kirjutas:
Igatahes uus plokk on 3000.- krooni kandis.
Minu aparaadil oli dioodplokk ja pingeregulaator 2in1 ja see maksis 1600.- kasutatud Tartu motodepoos.
Uus ühik oleks maksnud 2000.- eestiraha ümber.
Ja "teadjad" teavad rääkida, et seda plokki on võimalik läbi kõrvetada ka nõnda kui jätta peale/enne sõitu pikalt süüde sisse. Kuid meie kliimas hävinevad nad ennekõike niiskuse tagajärjel.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”